Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto

Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto – Zilele trecute Digi a lansat un nou update disponibil pentru smart cam-urile Digi Irdeto, smart cam-uri utilizate pentru infrastructura de televiziune digitala prin cablu.

Update-ul la noul software pe smart cam-urile Digi Irdeto ar trebui sa se realizeze destul de usor, pentru a declansa identificarea update-ului este necesar sa selectam unul din posturile Film Now HD sau HBO HD (posibil sa functioneze si cu alte posturi care sunt criptate fara smart cam/receptor, insa momentan doar acestea au fost confirmate de catre reprezentantii relatii cu clientii Digi).

Dupa ce am selectat unul dintre posturile mentionate mai sus ar trebui sa apara pe ecran Actualizeaza noua versiune. Selectam OK din telecomanda iar actualizarea software ar trebui sa se faca automat.

Daca actualizarea software a smart cam-ului a esuat, putem incerca din nou actualizarea insa este nevoie sa incercam actualizarea manuala din Meniu – Software cam – Actualizare software cam  – urmand ca procesul de actualizare sa porneasca din nou. Ulterior este necesar sa scoatem/reintroducem smart cam-ul si sa oprim/repornim televizorul.

O posibila eroare care poate sa intervina la descarcarea software-ului este 0x80030038, urmata de reluarea automata procesului in repetate randuri, caz in care trebuie sa scoatem smart cam-ul, selectam postul Film Now HD, scoatem/reintroducem televizorul in priza, lasam selectat postul Film Now HD si reintroducem smart cam-ul. Procesul de actualizare ar trebui sa fie reluat si finalizat cu succes. Acesti pasi pot fi incercati si pentru alte erori.

Actualizarea ar trebui sa dureze maxim 10-15 minute, iar noua versiune software va fi 5.2.2.8. Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto

Update 18.01.2020: Daca dupa actualizarea software avem probleme cu anumite posturi in sensul ca functioneaza doar sunetul (cazul intampinat a fost legat de posturile 4k) atunci trebuie sa urmam acesti pasi:

1. Resetare smartcam (revenire la setarile din fabrica ale cardului C.I.+);
2. Reinitializare smartcam (digicare sau relatii cu clientii – 0314004000);
Poate dura 5-30 minute in functie de televizor;
3. Foarte important! – televizorul trebuie sa fie repornit pentru a avea efect;
Ii multumim lui Liviu pentru informatii;

Daca intampinati probleme cu procesul de actualizare al smart cam-urilor Digi Irdeto, lasati un comentariu mentionand toti pasii pe care i-ati urmat si unde ati intampinat probleme, inclusiv modelul TV-ului.

Daca ati reusit finalizarea actualizarii software cu succes, ati constatat imbunatatiri in privinta performantelor smart cam-ului?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

36 COMENTARII

  1. Buna ziua, ma numesc Felicia si as avea o rugaminte legat de actualizare software, nu pot face chiar dupa ce am urmat pasii de mai sus; imi apare pe ecran eroare#4.Ce as putea face, avand satelit locuind in UK.Va multumesc.Cu respect.Felicia

  2. Mi-a cerut si mie actualizarea. Am facut-o. Succes deplin din prima. Intrebarea mea este: Bine, bine… actualizare… dar ce anume s-a actualizat? Ne poate spune cineva… poate Digi? S-au carpit niste bug-uri, s-au introdus functionalitati noi? Ce anume s-a actualizat la CAM-ul asta? Ca mie mi se parea ca mergea OK si pana acum. Multumesc!

    • Am vazut ca ati lasat comentariu si pe articolul: Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).
      Daca ati urmat pasii din acest articol si va apare in continuare eroarea 0x80030038, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.

  3. Am digi Smart cam Irdeto cel mai nou model am lasat pe HBO HD 15 minute dar nu am niciun update nou am dat actualizare si imi spune ca versiunea de software este la zi

  4. Mulțumesc ptr.raspuns și tutorial.Am făcut exact ca în tutorial pe trei televizoare (Schneider 4k,allwiev și pe un nei și nu vrea sa facă acel update și se reia iar și iar cu același cod de eroare 0x80030038.Mentionez că mai am doua cam-uri ci+ digi la care și-au făcut update fara probleme.Am sunat și la relații cu clienții la care mi-au zis sa aplic aceeași procedură și dacă tot nu vrea să-i sun din nou dar asta cred că rămâne pe mâine.

    • Faceti o sesizare la ei (puteti face oricand, au program non-stop), e posibil sa fie ceva problema de la TV, deseori apar probleme de compatibilitate intre TV si smart cam pentru diferite versiuni software, cei de la Digi nu pot testa smart cam-urile pe fiecare model de TV.
      Faceti o sesizare si vedeti ce raspuns primiti.

      • Am reluat azi procedura după tutorial cu o mica diferenta.Am pus un cam in ci+ actualizat pe postul HBO hd,l-am scos după care am introdus cam-ul care nu vroia să-și facă update și surpriza,și-a făcut actualizarea.Multumesc încă odată ptr.tutorial.