In acest articol voi prezenta 2 dintre cele mai utilizate aplicatii de piese auto din Romania. Una dintre ele se ocupa cu vanzarea de piese second-hand din dezmembrari, de la diferiti vanzatori din Romania iar cea de-a doua se ocupa cu vanzarea de piese noi.

Ceea ce m-a facut sa scriu acest articol este calitatea site-ului si a aplicatiei Autodoc. Din punctul meu de vedere, aceasta aplicatie este destul de bine optimizata, cu un design intuitiv si foarte bine pusa la punct.

Vom vorbi mai intai de aplicatie ce vinde piese auto din dezmembrari. Este vorba de site-ul pieseauto.ro, site ce are aplicatia aici. Functionalitatea acestei aplicatii este destul de simpla si lucreaza ca o aplicatie de anunturi, gen OLX. Dar, ceea ce o face speciala, este posibilitatea de a primi oferte. Mai exact, clientul isi face cont si cere o oferta pentru un etrier de frana pentru un VW Golf 7. Firmele ce se ocupa de dezmembrari vin cu oferte pentru cererea clientului. La final, acesta isi va alege oferta cea mai buna. Astfel, iti poti alege fara nicio problema cea mai buna piese second-hand.

Aplicatia numarul doi, este o aplicatie de piese auto noi, ce este foarte bine organizata. Mai exact, dupa ce iti faci cont (desi nu e obligatoriu), trebuie sa iti alegi masina (poti adauga chiar mai multe). Dupa ce ai selectat autoturismul, acesta ramane atasat in cont. Astfel, orice piese vei cauta de atunci, va fi exclusiv pentru autoturismul tau. Magazinul are un stoc atat de complex incat exista pe stoc piese atat pentru autoturisme mai noi cat si autoturisme mai vechi. Bineinteles ca aplicatia este a unui site de piese auto insa, fiind un site de profil, vom discuta doar despre aplicatia Autodoc.

Acest magazin de piese auto face parte dintr-o companie multinationala iar acesta face livrari in peste 20 de tari. Din acest motiv aplicatia este asa de bine pusa la punct. In cazul in care clientul are nevoie de ajutor, atat pe site cat si in aplicatie exista o sectiune speciala de suport unde, un operator va sta la dispozitia clientului 24H din 24. Ca servicii, aplicatia are cateva recenzii destul de bune insa voi reveni cu feedback imediat dupa primele cumparaturi. Aplicatia poate fi descarcata din google play dand click pe aplicatia AUTODOC24.ro.

Personal recomand folosirea aplicatiei autodoc pentru ca aceasta ofera mult mai multe reduceri decat site-ul, este rapida, practica, iar magazinul o incurajeaza. In aplicatia Autodoc regasim in meniul din stanga urmatoarele sectiuni: Selectarea vehiculului, catalog, asistenta clienti, lista produse, cos cumparaturi, autodoc-ul meu (contul meu), setari , politica de confidentialitate.

Tot in aplicatie, se mai pot urmari contactele partenere, detaliile bancare, istoricul cumparaturilor, si setarile de limba si profil.

Autodoc este una dintre cele mai mari companii ce vinde piese auto din lume. Pentru feedback sau pareri, nu ezitati sa postati un comentariu la acest articol.

 

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

67 COMENTARII

  1. Am cumpărat de multe ori de la ei așa referitor la piese sunt mulțumit dar total nemulțumit de timpul de livrare….10 zile
    Și foarte nemulțumit de rambursarea unui articol sugerat de ei greșit..aproape 30 de zile de când am făcut returul.
    Deci în concluzie așa în general nemulțumit.
    Prefer să cumpăr din Romania e mult mai rapidă livrarea și eventual rambursarea.

  2. Si eu am comandat cateva lucruri de la ei , nu am primit pe mail in prima zi confirmare ci a 2 zi.piesele au ajuns dupa 10 zile lucratoare. Pot spune ca experie cu ei a fost una ok.

  3. Salut,am comandat niște piese în 15.07.2020 și nu mi-au ajuns până acum și nici nu am primit niciun mesaj sau email.Nu știți cumva pe judetul Maramureș care firmă de curierat se ocupă de autodoc?

    • Salut Laurentiu,
      Nu ai un numar AWB? Cand ai facut comanda nu ai primit niciun mail de confirmare, absolut nimic? Esti sigur ca acea comanda s-a inregistrat? Orice magazin online trimite confirmare pe adresa e-mail solicitata cand comanda este inregistrata.

      • S-a înregistrat pe site numărul comenzii, data și ora iar banii au fost luați din cont,dar nu știu când și cu cine vor ajunge piesele

        • Contacteaza-i prin chat-ul live de pe site-ul lor sa verifice stadiul comenzii. Din cate stiu, sunt trimise din Germania, deci e normal sa dureze mai mult decat comenzile din tara.

          • Eu am rezolvat,piesele au ajuns la urgent cargus într-o săptămână dar nu au avut adresă și telefon,am sunat la sediul urgent cargus iar a doua zi mi-au venit acasă! Asta după ce am citit pe aici prin comentarii cam care sunt problemele.

    • Eu am comandat pe 25 august 2 discuri frana 373 ron ambele,platit cu cardul online.Noroc ca am aplicatia bancara pe telefon unde am vazut ca mi-au retras de 2 ori banii! Am sunat la banca rapid si au blocat o retragere.Nu stiu daca au facut intentionat sau nu,dar….ceva nu miroase a bine.Am sute de comenzi din China si n-am avut pb de genul asta.

  4. Nu cumparati de la acesti sarlatani!! Am comandat de la ei in urma cu 50 de zile, nu mi-a venit niciun colet, am sunat de peste 20 de ori la ei, discutat cu managerul local si primesc in continuare acelasi raspuns „Veti primi banii in 48 de ore” sau „Nu am reusit sa contactam compania de curierat” in functie de cine raspunde. NU AM PRIMIT BANII INAPOI. Am stat cu masina pe dreapta nereparata pana cand a trebuit sa cumpar piesele din alta parte, practic platind de 2 ori, pentru ca aveam nevoie de ea. Am facut reclamatie la Comisia Europeana si astept raspunsul lor. Este un site care nu are stoc in Romania desi la o prima vedere asa pare. Pentru cine nu stie cum sa isi ia o teapa, recomand. Sunt variante cinstite precum E-piesa sau Autokarma pentru cei care nu se zgarcesc la aceleasi piese cu 15 ron mai ieftine, asa cum am facut eu.

    • Daca nu are sediu in Romania poti face sesizare la Centrul European al Consumatorilor din Romania insa ei pot doar sa incerce urgentarea rezolvarii problemei, nu au posibilitatea sa ii sanctioneze sau sa ii traga la raspundere. Este un risc pe care ni-l asumam atunci cand facem comanda de la o firma care nu are sediu in Romania, cei de la OPC nu pot sa intervina in acest caz.
      De regula, cine comanda de pe Autodoc o face pentru o calitate mai buna a pieselor, spre deosebire de Epiesa sau Autokarma, nu pentru pret, deoarece majoritatea pieselor sunt mai ieftine pe Epiesa si Autokarma si ajung mult mai repede.
      Problema cu cei de la Autodoc este cu livrarea. Eu si alte cunostinte care au comandat nu am avut probleme insa, dupa cum observi in comentarii, altii au avut probleme.

  5. Dupa ce am facut comanda pe autodoc , am avut proasta inspirarie sa citesc comentariile de aici si am zis ca a mi am luat teapa de 700 ron.
    De la momentul platii au trecut 2 zile pana la procesarea si intrarea lor in contul autodoc.iar din clipa in care le au intrat bani adica vineri seara ..au trecut 6 zile pana a ajuns coletul. In Romania se face livrearea cu urgentcargus , antentie pe awb nu va pune nr de telefon ..apare 000000 ,urmariti voi ca sa stiti situatia coletului .
    Singurul minus e comunicarea cu ei , dupa comanda greu dai de ieo ptr a clarifica chestii. Per total a fost ok

  6. Lipsa de interes si lipsa de profesionalism !! Bani platiti si colete pierdute fara a mai returna sumele platite catre acestia in avans !!!
    Nu recomand ! Nu cumparati de la ei !

  7. De anul trecut din august, de cand am aflat de aceasta firma, am comandat de 17 de ori de la ei. De fiecare data mi-au ajuns piesele, nu au tras teapa, insa unele intr-o saptamana, altele dupa o luna. In schimb, problema a aparut cand a fost vorba de garantie. Am cumparat un set de 4 amortizoare kyb, le-am montat in service si dupa aproximativ 1000km cand am ajuns sa fac itp-ul, erau sub 20%. Le-am trimis pe banii mei la garantie in Germania, din luna Mai si nici pana acum nu am primit un raspuns vsv de ce se va intampla in continuare. Daca am crezut ca procesul de expediere este unul greoi, cel de garantie este infernal. Mailuri peste mailuri cu acte de montaj, constatari, cereri de garantie, etc. Am peste 30 de mailuri cu ei, doar pentru a putea sa primesc acceptul de a le trimite in service. Ma gandesc foarte serios daca sa mai cumpar de la ei, desi au preturi avantajoase si unele piese nu se gasesc in Romania.

  8. Teapa,nu recomand ! Nu stiu de ce o banka austriaca aproba plata din cont pentru aceasta firma fara parole !
    Si banka si firma asta nu mi-au dat raspuns pentru retragerea si insusirea din contul meu bankar,a 300 lei! Feriti-va de ei si spuneti-le si altora!
    Autopieseonline24.ro,SUNT TEPARI!

    • Acest articol este destinat aplicatiei Autodoc, Autopieseonline24 (care este detinut de firma Partex Global GmbH Marzahner) este un alt site care nu are legatura cu Autodoc.

  9. Autodoc=TEAPA!!!!!
    Cumparat discuri perforate zimmermann+ placute zimmermann, montate la reprezentanta, rodate cu grija primii 500 de km, iar dupa aproximativ 1000 de km s-au ovalizat. Am trimis piesele inapoi in Germania pentru constatare (pe cheltuiala mea-350 lei) iar raspunsul a fost ca piesele au fost montate prost. In total teapa de 1400 de lei aproximativ. Probabil vand piese contrafacute sau cu defect, din acest motiv si preturile mai mici comparativ cu alte site-uri…

  10. Experienta mea, din fericire pentru mine, a fost una placuta. Am comandat in 24.04 si am primit coletul in 06.05. Tot timpul am putut urmari coletul pe DHL.
    Plata am facut-o prin Paypall ca sa pot deschide incident de returnare a banilor daca lucrurile nu au fi stat cum trebuie.
    N-am avut mare lucru, 2 amortizoare de portbagaj de Yeti, dar pe care am platit mai putin decat pe unul singur in Romania. Am dat pana in 100 de lei cu tot cu transport, iar la noi nu am gasit sub 125 lei.
    DHLul spune ca cea mai mare problema o reprezinta nefurnizarea telefonului destinatarului de catre Autodoc. Si la mine era cu 00000000. Eu am adresa de primire la birou, o cladire cunoscuta de DHL si au lasat pachetul la receptie. Probabil ca in alte conditii ar fi fost probleme, habar n am.
    O sa mai utilizez Autodoc

  11. Sa nu faceti niciodata comanda de la ei ! Trebuie sa astepti cel putin o saptamana pentru ca piesa comandata sa ajunga la tine acasa din frumoasa si infloritoare Germanie! Vreau sa vad daca se tin de cuvant si imi livreaza piesa in 7 zile.Daca iti repari masina singur in garaj si mergi cu trotineta la munca se merita sa comanzi de la ei …daca nu,fa un bypass peste AUTODOC24.ro

      • Comanda am facut-o joi 2 mai. Am vb cu ei luni si era inca in procesare ,de joi ,de cand am comandat-o. Ma scuzati , dar baietii astia de la „auto pe doc” 🙂 proceseaza cam greu. Oricum am anulat comanda din cauza timpului de livrare prea lung si sistemului de comunicare si plata foarte dubios ! Poti lua foarte usor teapa tinind cont ca pe site nu au nici un nr de adresa sau telefon din Romania. Sper sa-mi recuperez banii fara anpc! Numai bine !

  12. Doresc să cumpăr de la d-voastra, Set distribuție+ pompa de apa (Gates), pentru Opel zafira A1,6 16v, benzina, an 1999 – 2005.De asemenea mai doresc sa cumpăr : senzor impulsuri arbore cotit, senzor ax cu came, pentru același Masina.Va rog să mă contactați telefonic la nr : 07*******

    • Noi nu vindem piese auto, articolul acesta este doar pentru a descrie aplicatia Autodoc. Va recomand sa ii contactati pe cei de la Autodoc pentru aceasta comanda.

  13. Eu am cumpărat de la ei și sunt super ok, dar să ne înțelegem nu în România, am făcut comanda în Italia (Roma) și mi-a ajuns în 48 de ore în Roma. Problema nu este la ei, această problemă se găsește la firmele de curierat din România. În Italia funcționează super ok, aici dau rateuri. Dacă ți se pare ceva ciudat la autodoc le scriu pe mail-ul lor și te sun ei, așa am procedat eu și mi-a spus ca nu aveau piesa în depozit și că urmează să o primească și că mă vor anunța ei, iar după 24 ore m-au anunțat că piesa a fost impachetata și e pe drum și cu numele firmei care îmi făcea livrarea pachetului.Acolo accesezi firma de curierat și urmărești traseul pachetului pe care urmează să-l primești. Deci buba e la noi. O zi bună tuturor.

    • Va multumim pentru feedback, insa din moment ce mai multe persoane au probleme cu livrarea pieselor, in sensul ca nu sunt livrate dupa 2-3 saptamani, nu cred ca problema este la curier, in afara perioadelor speciale (Black Friday, sarbatori), nu se intampla sa dureze o livrare 3 saptamani din cauza curierului. In plus, asta se poate verifica utilizand AWB-ul.
      Poate urmatoarea persoana care ne scrie pe acest articol ne ajuta si cu o verificare in amanunt, folosind AWB-ul.
      O zi buna!

  14. Evitati AUTODOC cu orice pret daca nu vreti sa ramaneti fara bani si fara piese! Am comandat si platit pe 07.01. – au trimis comanda dupa 2saptamani, a stat 3saptamani in depozit la urgentcargus care a refuzat sa livreze coletul, a refuzat sa mi-l ofere la cand am fost la ei la sediu in afara bucurestiului. Ma chinui sa imi recuperez banii pt ambele companii au refuzat returul, desi la ei pe site spun ca ar trebui sa restituie banii imediat, ma amana de 3saptamani ca imi dau banii cand primesc ei coletul inapoi, iar coletul ce sa vezi, s-a pierdut iar ei refuza sa imi spuna cu ce companie de curieri mai lucreaza! La DHL imi spun ca nu mai exista coletul! Cea mai proasta experienta din lume este autodoc!

      • Pt ca sunt o companie falimentara de incompetenti nenorociti! Pt ca cei de la DHL care au adus coletul pana in romania nu au trecut si numarul de telefon la datele de contact. Si astfel coletul a ajuns intr-un depozit special pt colete fara date de contact la care nu mai lucra nimeni. Cand m-am dus personal la ei mi-au zis ca trebuie sa astept 3-5h minim pt a primi coletul. Evitati autodoc si urgentcargus! Sunt mai rau ca un cancer!!!

        • Ce pot sa spun, urata situatie. Curierii toti au probleme, cat despre Autodoc este bine de stiut care sunt problemele, feedbackul oferit de catre dvs cu siguranta o sa fie foarte util altor persoane.

  15. Oameni buni, este o făcatorie de aplicație, eu am făcut prostia de am comanda piese de 400 euro, și le-am platit cu cardul, nu mi-a mai venit nimic, nici macar un mail, problema e că nu poți da de ei, intrați sa vedeți că nu e nici un număr de contact, poți doar să le scri și nu îți răspunde nimeni! O să fac o plângere la protecția consumatorului sa văd ce rezolv. Ca un sfat va dau sa nu pățiți că mine.

  16. Cam cati bani ai luat pentru minciunile astea?! Te-au platit bine,nu? Cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu un magazin online! Comanda facuta pe 11.12.2018 si nu a venit nici astazi 28.12.2018.

    • Dupa cum observi, in articol a fost descrisa aplicatia Autodoc si site-ul lor, nu am mentionat nimic despre serviciile lor si chiar incurajam feedback-ul oferit in urma experientei cu ei, indiferent ca este pozitiv sau negativ. Ce consideri minciuni mai exact? Am scris noi cumva ca va ajunge comanda de la ei in 2 zile? Comanda nu a fost trimisa de pe 11.12 sau a fost trimisa dar a ramas blocata la curier?

  17. Cea mai proasta afacere cu autodoc! Am experimentat pe pielea mea. Comanda o astept de doua saptamani. Nici nu au trimis-o. Dupa ce facut prostia si am platit, am aflat de pa forumuri cate probleme sunt cu ei, comezi schimbate, piese schimbate, intarzii…
    Nu recomand nimanui!

    • Multumim frumos pentru feedback, in felul acesta ajutam si alte persoane care sunt interesate de serviciile Autodoc.
      Eu personal inca nu am comandat nimic de la ei pentru a ma putea pronunta.

      • Nu am comandat de pe auto doc, însă am comandat de la epiesa.ro și am primit o piesa nepotrivita din vina lor. Am făcut poze in service cu piesa nepotrivita fara a face montajul, le-am returnat-o prin curier in ambalajul original, le-am trimis email de informare însă după apx 2 luni am sunat și mi-au spus că fac verificări și că mă va suna un coleg. Apoi săptămânal sunam și tot îmi spuneau că mă va suna un coleg, dar nu mai suna nimeni. A mai trecut o lună, iar după o discuție mai aprinsa, mi – au spus că nu este piesa care mi-au trimis-o ei și că nu-mi pot da banii înapoi. … Și așa am luat țeapă de 400 lei pentru un etrier trw care a rămas tot la ei… Așa că aveți grijă ce comandați la epiesa că s-ar putea sa primiți cutia goala sau orice in ea și să vă spună că ei v-au trimis comanda corect. Daca comandați de la ei, macar dați ridicare din dughenele din orașe …asta este experiența cu ai noștri români vorbăreți!
        Rușine epiesa!

        • Poti face o sesizare la OPC privind aceasta problema, detaliezi toate conversatiile cu ei si sesizarile facute catre epiesa, ar fi util daca ai avea si numerele de inregistrare.

    • Eu unul nu am comandat pana acum insa pare o firma destul de mare. Daca te hotarasti sa comanzi, poate ne tii si pe noi la curent cum decurg lucrurile.
      Sau poate vor citi aceste comentarii persoane care au comandat pana acum.

      • am comandat,am platit si dupap rimit coletul cind nu credeam ca o sa mai vina,adica dupa o luna…in timpul acesta am facut reclamatie la sediul din germania…acum am facut o alta comanda care nu a venit,cind am vb cu ei mi-au spus ca firma de curierat a considerat adresa nevalida-asa ceva nu am pomenit…e aiurea tare