Avarii privind serviciile de telecomunicatii RCS – RDS (Digi), Orange, Vodafone, Telekom, UPC, Akta

In aceasta sectiune vom actualiza avariile atat anuntate cat si neanuntate ale operatorilor RCS – RDS (Digi), Orange, Vodafone, Telekom, UPC, Next Gen, Akta, Focus Sat, etc.

Este foarte frustrant atunci cand avem serviciile nefunctionale, incercam sa luam legatura cu operatorul nostru de telecomunicatii si evident ca nu ne raspunde telefonic, deoarece fiind o avarie care afecteaza o zona intinsa, un oras intreg sau toata tara, toata lumea incearca sa apeleze in acelasi timp. In aceasta situatie sansele noastre de a intra in legatura cu un operator tind spre 0. De asemenea, o sesizare online nu ne ajuta deoarece sesizarile online sunt preluate foarte greu, fiind sanse sa ne fie verificata sesizarea cu mult dupa ce avaria s-a rezolvat.

Orice serviciu al operatorilor de telecomunicatii poate fi afectat de o avarie generala insa cele mai frecvente servicii care pica sunt internetul fix, cablul tv (atat analogic cat si digital), telefonia fixa, telefonia mobila (2G/3G/4G/4G+, VoLTE, VoWIFI) si internetul mobil.

Avarii privind serviciile de telecomunicatii RCS – RDS (Digi), Orange, Vodafone, Telekom, UPC, Akta

Alte servicii care pot fi afectate frecvent de o avarie sunt: site-urile oficiale, serviciile online (Telekom TV, Digi Online, Digi Oriunde, Digi Play, Horizon TV, etc.), Cost Control, practic orice serviciu si orice optiune/extraoptiune oferita de catre operatorii de telecomunicatii.

Anumiti operatori anunta avariile anuntate sau avariile generale fie printr-un mesaj inregistrat redat de catre robotul telefonic, fie printr-o postare pe Facebook insa momentele cand se intampla asta sunt destul de rare si de obicei trece destul de mult timp de cand serviciile sunt picate.

Tot avarii vom considera si nefunctionarea serviciilor pe o scara intreaga de bloc sau pe o strada intreaga, drept urmare nu ezitati sa ne lasati un comentariu in cazul in care constatati ca nu functioneaza cablul tv sau internetul fix pe toata scara / in tot blocul.

In felul acesta vom avea posibilitatea sa fim la curent cu problemele cand nu functioneaza un serviciu.

Daca aflati ca aveti o avarie in zona (incidente in retea cum le mai numesc cativa operatori din Romania) lasati un comentariu cu localitatea / zona / strada / blocul sau orice informatie aveti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

99 COMENTARII

  1. Buna ziua, Ma numesc Corina Boghian si sunt administrator la Asociatia de proprietari Central 93 Bacau, strada N.Balcescu 12, in dreptul pasajului spre Luceafarul este cazut un cablu. va rog sa luati masuri, va multumesc

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la cablurile carui operator va referiti? Trebuie sa luati legatura cu un operator de la relatii cu clientii.

  2. De doua zile nu am semnal la cablu si internet RDS. Am facut luni si ieri 7 sesizari la Call Center si degeaba. Operatorii imi dau aceleasi răspunsuri standard: „am înregistrat sesizarea, incercam sa urgentăm” si ma reprogrameaza de la o zi la alta si de mai multe ori pe parcursul aceleiasi zile. Inteleg ca din cauza ploii si a gheții din week-end sunt probleme, dar ce sens are sa ma tot reprogrameze (asta dupa ce ii sun eu, nu ma anunta din proprie inițiativa) si sa ma pună sa ii astept cand ei stiu din start ca nu sunt capabili sa-si respecte programarile ?! Zona este sector 3, intersecția Bd Grigorescu cu Bd Basarabia

  3. Rcs-Rds, Zona Roșu, Chiajna, nu merge internetul, nici cablul de pe 21 decembrie inclusiv azi, 22. Au funcționat doar câteva ore în total. Am sunat la ei și m-a anunțat robotul că au o problemă, îmi răspunde operatorul îmi spune același lucru ca și robotul, întreb dar ce problemă, îmi repetă aceeași propoziție….

    • Probabil au o problema tehnica, fiber cut sau o defectiune cu un splitter undeva, dar ei de obicei nu dau aceste informatii deoarece nu sunt relevante pentru clienti din punctul meu de vedere. Relevant este cand vor rezolva, nu natura exacta a problemei.

  4. Lipsa semnal TV analogic si digital, implicit lipsa conexiune internet, in Bucuresti, sector 6, zona Moghioros/cladirea Telekom. Este a 2-a avarie de genul asta in zona, prima fiind in 7 decembrie in jurul orei 20…
    Avaria este anuntata la Relatii Clienti cu timp estimativ de rezolvare de aprox. 3 ore…
    Oare nu pot avea fetele redundante? Sau trebuie sa am 2 furnizori diferiti?

      • Au retele redundante insa nu la nivel de cladiri/blocuri, acolo au doar un enclosure de fibra care duce intr-un singur echipament. Acum depinde care este motivul avariei, daca este o problema cu ONT-ul/switch-ul din care sunt trase serviciile, sau cu splitterul de fibra optica, sau o problema mai mare care afecteaza zone mai intinse. De regula au reduntanta doar in noduri principale care deservesc zone foarte mari, chiar localitati intregi.

  5. Zona Militari, Gorjului. Daca nu sunam nu stiam ca este zona Rcs afectata pana la orele 16.De la 11 nu avem net. Noroc cu alte companii ca avem inca telefoane… Vodafone

  6. Buna seara!
    In sectorul 3, str. Anastasie Panu nr. 3, bl. A3, nu am nici semnal tv, nici internet, de 4 ore!
    Si nu vad meciurile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Am contactat serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si au anuntate avarii doar in Floresti, Galati, Plopeni si alte cateva localitati (se estimeaza ca vor rezolva pana la ora 23:00) insa nu si in Cluj-Napoca. Drept urmare, va recomad sa sunati la UPC pentru a se verifica problema dvs, posibil sa fie izolata.

    • In ce zona din Galati nu iti functioneaza serviciile? La casa/bloc? Ai apelat la serviciul de relatii cu clientii RDS (la deranjamente)? Poate au o avarie identificata in zona si se lucreaza la asta, preferabil ar fi sa suni.

    • Daca sunteti mai multe persoane cu eroarea aceasta la internet inseamna ca este o avarie in zona, ati incercat sa apelati la serviciul de relatii cu clientii? In felul acesta verificati daca ei sunt la curent cu problema aceasta si puteti solicita si un termen estimativ de rezolvare.

    • Daca nu functioneaza nici internetul si nici cablul tv pe toata strada inseamna ca este o avarie in zona respectiva. Ai incercat sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente)? De la ce operator ai serviciile?

    • Vad ca mie imi functioneaza sa ma loghez in Digi Care, tie ti-a functionat pana acum sau este prima data cand incerci?
      Mesajul de eroare „0 x 0B o problema necunoscuta de severitate ridicata a intervenit” pare sa indice o problema generala insa mie imi merge.
      Cu ce incerci sa te conectezi, cu adresa de mail sau cod de client?

  7. nu merge netul si telefonia fixa am gpon dala in casa la bloc si nu am semnal la net si fix apare ledul rosu los pe ruter nici vecinul de vizavi nu are semnal

    • Daca nici vecinului nu-i functioneaza serviciile de la RDS inseamna ca este o avarie care afecteaza minim scara blocului in care locuiti, ati incercat sa apelati la serviciul de relatii cu clientii RDS, la deranjamente?

    • A functionat vreodata semnalul Digi la telefonie mobila in Corbu? Intreb deoarece conform acoperirii de pe site-ul RDS, in Corbu, judetul Harghita nu exista acoperire pentru voce si date 3G/4G.

    • Buna Karla,
      Am verificat si nici eu nu am sonor pe Radio ZU ceea ce inseamna ca este o problema generala cu acest post, avaria probabil este de la provider (de la transmisia Radio ZU).
      Oricum, ai putea da un telefon la RDS la relatii cu clientii pentru a-ti confirma daca s-a identificat avaria sau inca nu se stie (poate nu a reclamat nimeni inca).

  8. UPC Wi-Fi merge foarte incet, 8kb/s-100kb/s. Factura este platita, bineinteles, dar in rest mai mereu am probleme cu ping-ul, ajunge chiar pana la 1000ms sau se ridica si scade din 5 in 5 secunde de la 50 la 200-300-400ms.

    • Ai incercat un restart al routerului? Daca nu, incearca, dezactiveaza orice antivirus si aplicatie care are nevoie de acces la internet si incearca sa faci cateva teste de viteza pe speedtest.net, sunt curios ce valori ai.
      Ai idee daca problema asta este si la vecini?

      • Da, fac asta de mult, am incercat si restart, am incercat sa salvez cat mai multa conexiune, fara antivirus, fara wifi pornit la telefon, fara update-uri. Se pare ca isi revine deocamdata, dar cand incerc de exemplu sa descarc ceva pe steam, totul e constant pentru 5 minute apoi pur si simplu „moare”. Acum am mai facut un speedtest, am: 4ms, 37mbs download, 5mbs upload. Dar m-i se pare ciudat, pentru ca nu imi arata asa si cand descarc/fac ceva online.

        • 37 Mbps este latimea de banda pe care o ai in acel moment, pentru a vedea care este rata de transfer cu care descarci ceva de pe Steam de exemplu, imparti la 8. Adica, la 37 Mbps ai o rata de transfer maxima de 4.6 MBps, teoretic. Latenta este normal sa fie mare (sa ai o valoare mare la ms mai mare ) uneori deoarece viteza pe wi-fi este foarte instabila si variaza foarte mult, nu o poti compara cu viteza prin cablu.
          Ce abonament ai la UPC? Connect 150?

          • Oh ok, inteleg acum, Ehhh nu mai stiu ce abonament e, stiu ca platesc in jur de 21 de lei, dar probabil e 150.

          • Daca este Connect 150 este o viteza normala… wifi-ul cam atat poate.
            Pentru un test concludent poti incerca un test de viteza la un computer conectat prin cablu.

          • Mai sunt disponibile abonamentele Connect 300 (39 lei/luna) si Connect 500 (49 lei/luna) insa nu cred ca vor fi diferente mari in ceea ce priveste viteza wifi.

  9. nu avem semnal la telefoane in afumati doraly in cladirea de birouri,suntem mai multi apare neinregistrat in retea de cateva ore.stie cineva de asta?

    • Daca aveti mai multi aceasta problema de astazi inseamna ca este o avarie cu semnalul de telefonie mobila in zona aceea. Va recomand sa faceti sesizare la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) Digi Mobil, preferabil ar fi sa faceti fiecare in parte, cu cat sunt mai multe sesizari cu atat se va verifica mai repede problema, mai ales daca este vorba de o cladire comerciala.

  10. salutare.nu pot sa sun din reteaua digi in orice alta retea (telekom, orange),apare eroare apel terminat sau apel incheiat.se intampla des dar de azi dimineata apare aproape incontinuu,ce sa fac?
    Am un xiaomi a1 64GB si am semnal maxim pe el

    • Salut Sandor,
      Ai putea sa incerci si restartarea telefonului desi nu sunt sigur ca iti va rezolva problema avand in vedere ca nu ti se intampla in permanenta.
      Incearca si urmatoarea setare: Meniu – Aplicatii SIM (SIM Applications / SIM Toolkit) – Change IMSI – National
      Daca tot nu se rezolva, trebuie sa faci o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil.
      Este posibil sa fie o congestie in retea in zona respectiva daca zici ca nu se intampla in permanenta.

  11. Nu am televiziune de ieri imi spuneti cand se remediată problema
    sunt abonata rds nu am semnal pe cablu analogic la bloc in comuna ortisoara
    a facut sesizare si o vecina

    • Daca nici vecina nu are semnal pe cablu inseamna ca este o avarie pe scara dumneavoastra sau poate chiar pe o zona mai intinsa.
      Va recomand sa apelati si dumneavoastra la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) si sa faceti o sesizare, este posibil ca avaria inca sa nu fi fost identificata, in felul acesta poate reusiti sa urgentati rezolvarea problemei.

  12. nu am semnal sa receptionez eurosport 1 pe cablu tv in Barlad de azi dimineata,ce se intampla?
    am sunat la rds barlad si au zis ca e avarie pe postul eurosport 1 ca nu are nimeni semnal pe canalul asta

    • Am verificat la mine si nici eu nu receptionez canalul TV Eurosport 1, din moment ce problema este in judete diferite inseamna ca avaria este din cauza transmisiei Eurosport 1, adica problema este la cei care transmit postul (probabil nici la alti operatori nu functioneaza).
      Statiile de transmisie sunt locale pe cablu tv.

  13. Raspunsul celor de la Telekom privind cauza avariei majore de ieri:
    „Vă anunțăm că rețeaua mobilă este complet funcțională începând de aseara, de la ora 21:30.
    Folosim acest prilej să vă mulțumim pentru răbdare și pentru susținerea echipelor tehnice care au depus eforturi uriașe pentru rezolvarea problemelor. Situația a fost cauzată de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrări de modernizare și de creștere a capacității rețelei mobile. În următoarea perioadă, specialiștii noștri vor continua să monitorizeze îndeaproape toți parametri rețelei.”

  14. Nu vreau informati vreau neapărat să faceți ceva cu semnalul ca nu merge Nu intră în rețea din cauza voastră am pierdut apeluri importante am 3 nr Telekom si nici unul nu merge.
    A mers acum o oră după sa întrerupt din nou semnalul si acum nu mai intra in rețea.

    • Nu se inregistreaza in retea din cauza unei avarii pe partea de telefonie mobila a serviciilor Telekom, acum aproximativ o ora au anuntat ca ar trebui sa se rezolve problema.
      Incercati repornirea telefonului iar daca problema este aceeasi va recomand sa mai asteptati asta seara pana se rezolva complet problema.

    • Apare neinregistrat in retea deoarece nu aveti semnal din cauza unei avarii generale care afecteaza serviciile mobile Telekom.
      Conform informatiilor primite de la Telekom, ar fi trebuit sa se rezolve acum aproximativ o ora, insa se pare ca problema este aceeasi.
      Incercati repornirea telefonului, poate se rezolva.

    • Problema nu este din cauza setarilor, nu mai functioneaza datele mobile deoarece Telekom are o avarie generala valabila la nivel national care afecteaza in mod intermitent semnalul la telefonia mobila si datele.
      Telekom estimeaza ca in seara aceasta vor rezolva avaria.

  15. Buna seara, de la ora 17 nu avem semnal la cablu tv -AKTA in localitatea Silistea Snagovului, ce se intampla? Am facut sesizare telefonica de 2 ori dar degeaba.

    • Buna seara,
      Ce v-a fost comunicat atunci cand ati facut sesizare, vi s-a spus ca este o avarie care afecteaza mai multe persoane?
      Ati discutat si cu alti vecini pentru a vedea daca au aceeasi problema?

  16. Sa va iau telekomu in ***** cu reteaua voastra cu tot ***** ce sunteti. Platim aiurea ca sa stam fara semnal . de internet nici nu mai zic.cea mai penala retea TELEKOM . Am sa fac portare in alta retea si asa ar trebiu s faca toti care au porcaria asta de telekom poate va ia naiba si dispareti de pe lumea asta.

    Comentariu moderat

    • Iti inteleg nemultumirea din cauza avariei telefoniei mobile dar asta nu inseamna ca trebuie sa folosesti injurii, cel putin nu aici.
      Ca sa imi expun si eu parerea, sunt fost utilizator al retelei Telekom (am fost abonatul tuturor mai putin al companiei Orange) si nimeni nu a fost ca Telekom. Servicii proaste, scumpe si mereu ma loveam de un zid cand era vorba de solutii din partea lor. Foarte repede m-am portat la Digi si de atunci aici am ramas.
      Daca nu mai ai perioada contractuala la abonament (sau daca ai cartela prepay) iti recomand sa te portezi in alta retea.
      Momentan, in ceea ce priveste avaria de astazi, in seara aceasta se va rezolva.

    • Buna seara,
      Este o avarie generala care afecteaza semnalul de telefonie mobila Telekom, sunt afectati clienti la nivel national.
      Conform informatiilor primite de la Telekom in seara aceasta se va rezolva avaria.

  17. Buna seara am o problema cu cartela.
    Nu am semnal nu mai merge sa apelez sau sa fiu apelata.
    Apelez si imi zice neiregistrat in retea.
    Am incarcat sa sun la 1234 si la fel imi zice.

    • Buna seara,
      Este o avarie generala care afecteaza serviciile mobile telekom (nu aveti semnal la telefon), conform informatiilor primite de la Telekom in seara aceasta se va rezolva avaria.

  18. CE SE INTAMPLA AZI CU SEMNALUL DE TELEFONIE TELEKOM?
    POT PRIMI UN RASPUNS CAND POT FOLOSII TELEFON DEOARECE NU ATI ANUNTAT NIMIC DESPRE ACEST LUCRU PRIVIND FAPTUL CA TELEFONIA NU FUNCTIONEAZA CE S A INTAMPLAT?

    • Nu aveti semnal la telefonia mobila Telekom deoarece serviciile Telekom au fost afectate toata ziua de o avarie generala la nivel national.
      Conform ultimului update oferit de catre Telekom Romania, in seara aceasta se va rezolva problema.

    • Buna ziua,
      Nu functioneaza reteaua mobila (atat partea de voce cat si cea de date) din cauza ca este o avarie generala la nivel national pe partea de servicii mobile Telekom. Problema este din cursul diminetii si nu s-a reusit rezolvarea nici pana acum.
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim suport in limita posibilitatilor.
      O sa postam actualizari despre evolutia acestei avarii in aceasta sectiune.

  19. nu a functionat toata ziua datele mobile pe telekom! am incercat sa fac sesizare la relatii clienti dar nu raspunde nimeni am stat o ora in telefon, faceti ceva sa rezolvati avaria asta!

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      In prezent este o avarie activa care afecteaza serviciile Telekom (in sensul ca nu functioneaza telefonia si internetul mobil), cel mai probabil avaria afecteaza clienti la nivel national.
      Va vom tine la curent aici cu evolutia problemei.

  20. De aproximativ 2 ore este avarie generala la nivel national care afecteaza telefonia mobila si internetul mobil in reteaua Telekom.
    Acum 15 minute a aparut si comunicat oficial pe pagina de Facebook Telekom Romania:
    „Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali.”

    • Este inadmisibil ca de 3 ore sa nu functioneze nimanui telefonia mobila si datele mobile la o retea asa de mare ca telekom, am tot incercat sa resetez telefonul,am facut si revenire la setarile din fabrica, am crezut ca e de la mine,o sa reziliez cat de curaand din cauza ca des nu functioneaza internetul si au avarii.

      • 3 ore este destul de mult pentru o avarie generala, mai ales cand este vorba de servicii asa importante precum telefonia si internetul mobil.
        Vom posta aici actualizari in momentul in care avem noutati privind aceasta avarie (timp estimativ + alte detalii).

    • Conform informatiilor primite de la useri, serviciile Telekom nu functioneaza in Bucuresti, Campulung, Pitesti, Timisoara, judetul Prahova (Banesti, Ploiesti) fapt care ne confirma ca avaria este la nivel national.
      De asemenea, confirmam ca sunt afectate atat telefonia mobila cat si internetul mobil.

      • Update oficial oferit de catre Telekom privind avaria de astazi: „Ne pare rău pentru problemele tehnice de rețea survenite astăzi. Estimăm că problemele rețelei mobile vor fi remediate în această seară. Echipele noastre tehnice lucrează în continuare la rezolvarea lor. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă ținem la curent cu evoluția situației.”
        Deci, asta seara vor rezolva problema, lasand timp de aproape o zi abonatii fara servicii mobile.

          • Telekom anunta pe pagina de Facebook ca problema ar trebui sa fie rezolvata de acum aproximativ o ora, desi inca mai sunt utilizatori care reclama nefunctionarea telefoniei:
            „În ceea ce privește problemele apărute astăzi în rețeaua mobilă, vă informăm că până la acest moment, situația a fost remediată în mare parte. Estimăm că problemele rămase vor fi rezolvate în această seară. Mulțumim pentru înțelegere!”

          • Problema ar trebui sa fie rezolvata complet acum.
            Informare Telekom:
            „Vă informăm că serviciile de voce au fost complet restabilite, iar cele de date sunt în mare parte restabilite. La această oră, toți clienții Telekom au acces la serviciile noastre. Vă mulțumim pentru înțelegere!”

  21. In Arad nu mi-a mers toata ziua cablul tv si internetul, la internet imi apare eroare 651. Am sunat de 3 ori la RDS, mi s-a zis ca e incident in retea si ca e afectat tot blocul,e inadmisibil sa dureze o zi intreaga o avarie!

    • Salut,
      Ne poti spune strada (sau cel putin cartierul), blocul si scara unde ti s-a zis ca este avarie pentru toate serviciile? Ti-au oferit si un termen estimativ? Teoretic la orice avarie trebuie sa existe un termen estimativ, daca s-a identificat sursa problemei atunci ar trebui sa se stie cat timp dureaza rezolvarea problemei.
      In ceea ce priveste durata mare de remediere a problemei, ma gandesc ca o avarie care afecteaza scara unui bloc are prioritate in fata unor sesizari normale dar are mai putina prioritate in fata unei avarii care afecteaza un bloc intreg, o strada sau chiar un oras intreg.

  22. Am sunat la serviciul de relatii cu clientii UPC si se pare ca au avarie care afecteaza toate serviciile fixe in Timisoara, Cluj-Napoca, Bucuresti (sectoarele 4 si 6), Predeal si Petrila.
    Este pus mesaj automat pe robotul telefonic.

  23. Salut. Daca as tine evidenta mereu de cate ori am avut avarii la cablu tv si internet la RCS RDS… as umple pagina asta de comentarii. Cele mai dese au fost in scara blocului,cei din blocurile vecine aveau cablul tv functional,nu stiu cum se strica doar echipamentul nostru care ne da cablu tv. Asta se intampla in Constanta, dar nu sunt singurul,foarte multi se plang de problemele astea la noi.

    • Salut Geo,
      In caz ca vei mai avea avarii ale serviciilor RCS & RDS, lasa-ne un comentariu atunci cand afli ca este avarie, in felul acesta ajutam si alte persoane care nu reusesc sa intre in legatura cu reprezentantii RDS.

        • Multumim pentru informatie, nu stiam ca este afectata si Mangalia.
          Se pare ca avaria este la nivel national.
          Din informatiile obtinute de la Telekom, asta seara ar trebui sa se rezolve avaria.
          Ma puteti tine la curent daca observati ca nu se rezolva in seara aceasta.