Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.

RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:

  • Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
  • Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):

Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.

  1. Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
  2. In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
  3. In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
  4. Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).

  • Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
  • E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
  • E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
  • E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
  • E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
  • E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
  • E042-32 – Control parental;
  • e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.

Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:

-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;

-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.

In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

303 COMENTARII

  1. Salut,
    Imi apare mesaj de eroare card, il scot și-l introduc in slot fe 2-3 ori dupa care funcționează ok. Oe tv-ul vechi mergea fără probleme, pe un LG 43UR78003LK apare această eroare din când în când. Ce ar fi de făcut? Merci.

    • Salut. Ce ,cam ave-ti? Daca ave-ti cam vechi schimbatil, daca este cam nou nu prea aveti ce face decat sa faceti ce a-ti facut pana acum.Teoretic nu are vina nici tv-ul nici camul treaba este ca acei pini ai camului se incing si nu mai fac bine contact cu pini slotului.

        • Sunati la Relatii Clientii si cereti cam fara cartela ( din acela metalic ) Inderto fara cartela. Va recomand sa nu il predati pe cel actual pana cand nu va cheama in magazinul Digi sau ( pana cand nu vine agentul) cu, camul cel nou. Au mai fost cazuri cand clientii sau dus cu ,camurile vechi cei din pop nu au avut in stoc sa faca schimbul iar clientii nu au mai dorit sa plece acasa cu ,camurile vechi si au lasat camurile in pop si au stat fara camuri o perioada cam lunga pana au primit altele noi.

    • Daca va apare din cand in cand mesajul semnal demodulat ( inseamna canal , codat) cu smartcam-ul in tv asta in seamna ca smartcam-ul nu face bine contact. Stingeti si aprindeti tv-ul sau verifica-ti smartcam-ul daca este bine fixat in lacasul din spatele tv-ului.

  2. Buna ziua
    De o saptamana din cand in cand tv-ul scate un sunet si apare mesajul interfata comuna-televizorul nu poate accesa interfata. Am resetat cardul si tot asa face. Vreo solutie?

  3. Salutare
    Am și eu acel Smartcam irdeto și nu pot accesa acel canal super one
    Contul parental este dezactivat
    După ce bag acel cod 0000 îmi pare pe ecran ,,lipsa modul cameră ”
    Îmi dă eroarea E017-0 -niciun sector valid găsit”

    • Ce tv aveti? Doar Super One ati contractat ca extroptiune? Smart Camul este activat? De ce va intreb aceste lucruri pentru ca fraza nici un sector valid este de la tv adica nu simte camul.

      • Buna ziua. Sa inteleg ca aveti cam-ul introdus in tv? Este introdus corect? Este activat. Problema cu saritul canalelor nu este de la cam ci de la cablu, nu aveti semnal pe toate frecventele. Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.

  4. Tv NEI UHD 4K nu inițializează cardul Digi! Nu apare meniul CA. se învârte un cerculet câteva minute, dispare cerculețul și rămâne eticheta CA fara nimic în ea!

    • Buna seara. Banuiesc ca aveti receptor nu? Aceasta problema se semnaleaza la receptoarele digi cablu. Stiu ca sunt probleme cu listele de canale favorite facute de abonat. Daca va referiti la aceasta problema va sfatuiesc ca dupa ce faceti acele liste sa nu mai inchideti receptorul ci doar tv-ul. Daca aceasta problema va apare pe tv atunci va sfatuiesc sa dezactivati din meniul tv-ului functia Actualizare automata a listei de canale. Aceasta dezactivare o veti face dupa ce scanati toata grila de canale.

  5. Buna ziua am un tv starlight le 60 diagonala si nu functioneaza sart cardul de la digi. Am i trimis smart cardul in alt tv si functioneaza fără probleme. Un sfat va rog. Multumesc

    • Poate acel tv nu are lacas CI+ ci are CI fara acel +. Ce fel de cam aveti de la Digi? Irdeto de plastic sau aluminiu ? Pentru a functiona si pe tv-urile CI cereti cam Irdeto din aluminiu fara cartela. Acela functioneaza pe tv-urile no name .

  6. Buna ziua, am achizitionat acum aproximativ doua luni un Tv Xiaomi ,cu diagonala 80mm.Am tot pachetul de la Digi,si posed doua CI+.Am incercat cu ambele si doar la programul Super One indiferent ce parola introduc 0000,1111,1234,5555,imi apare mesajul „Scrambled”.Am luat legatura cu operatorul de cablu,si mi-au spus ca la ei parola e ‘0000’,si problema este de la televizorul xiaomi.Va rog,daca puteti sa-mi indicati ce setari se fac pentru a debloca acest „Scrambled”
    Va multumesc

    • Buna ziua. In primul rand intrati in meniul tv-ului si pe undeva pe acolo are sectiunea Control Parental. Acolo introduceti parola 1111 sau 1234 ( daca nu sunt acestea parolele atunci parola o gasiti in cartea tv-ului la Control Parental). Dupa ce introduceti parola ori o schimbati sau dezactivati controlul parental din tv si ramaneti cu codul camului care este intr-adevar 0000.

      • Buna ziua,Am facut aceste operatiuni si la control parental nu ma lasa sa introduc parola 0000.Parola la inceput(in controlul parental),era 5555.Am incercat prima data cu 0000,si mi-a aparut mesaj ‘please set a new 4-digit PIN with your remote control.This PIN will be required later for customizing parental control settings.
        Note „0000” isn’t a valid PIN’.apoi am incercat cu toate celalalte coduri;1111;1234;5555,si cand le bagam la CI+,imi dadea acelasi raspuns „Scrambled”Mentiones ca am facut si setarile de schimbare,a parolelor(identice cu ce aveam setat in Control parental).La CI+ apare si setarea ,daca vreau sa dezactivez controlul parental,am dat ,dar nu s-a intamplat nimic,tot nu merge nici cu 0000,nici cu 1234.Va multumesc pentru rabdare !

        • Buna ziua. In cartea tv-ului v-ati uitat ce cod are la control parental? Sa inteleg ca initial era 5555? Probabil va schimbat cineva PIN-ul. Daca nu cunoasteti PIN-ul cel nou atunci dati Revenire la Setarile din fabrica (la tv ) si dupa aceea introduceti codul initial scris in carte. La CI+ introduceti codul 0000 ( nu 1111 ,5555 sau1234). Pai degeaba ati dezactivat la CI+ control parental pentru ca va cere tv-ul codul sau. Sper ca s-a rezolvat cu aceste solutii.

  7. Buna ziua, am pachetul complet la digi tv si dupa reinitializare tot primesc eroare de autentificare ” eroare CI+ cam 11 autentificare esuata” . Televizorul merge bine ,semanalul tv este bun (vad si posturile hd) dar pachetele extra nu merg…… Televizorul suporta CI/CI +, sa nu uit in meniul televizorului cu CI+ de la digi introdus in tv pot vedea (data fabricarii , versiune , numele , seria). Pe acest televizor sa mai folosit acum circa 5 ani o versiune de CI de la digi (versiunea cu cartela) pana cand nu a mai funtionat din senin.

  8. Buna ziua. Cardul meu a functionat corect pana acum doua zile. Dupa care ,daca il introduc intr un tv acesta se stinge si reporneste permanent,iar in alt tv apare scris demodulat.

  9. Salut…am o problema cu un decodor..cand lam instalat prima data problema cu smartcard ..am vb cu 3 operatori am fost la sediul digi sa imi reinitieze cardu shi tot nu funtuoneaza..daca cine ma poate ajuta as fi recunoscator..va multumes

  10. Buna ziua, se intampla (destul de des in ultimul timp, dar nu mereu) sa-mi apar urmatorul mesaj cand doresc sa vizualizez un program pe FilmNow „serviciul selectat este bruiat sau nu poate fi decodat”.
    Care este cauza/ ce trebuie sa fac?
    Multumesc, R.

    • Camul nu este bine introdus si sunt momente cand camul nu face contact cu acei pini din lacasul ci+. Impingeti usor pana cand cam-ul ramane usor intepenit.

  11. Am achiziționat un aparat digi pt spania ,de prima data am avut probleme când am instalat aparatul,foarte greu am reușit și după nici 6 luni de la instalare mi a apărut eroare 104,ceva cu cartela.Mentiomez ca aparatul intradevar a fost nou însă cartela a mai fost folosita.

    • Pentru a va functiona posturile codate la Digi trebuie sa faceti trecerea de la cablu analog la cablul digital, sa va abonati la extraoptiunile dorite : HBO Max Film Now Digi 4K Balkan Music TV si sa dati comanda ori de un Smart Cam ori de un receptor Digi Cablu HD. Trecerea de la cablu analog la Digital se poate face prin 3 metode. 1 Sunati la Relatii Clientii, 2 Intrati pe site-ul Digi .ro, 3 Va prezentati intr-un punct Digi din localitatea dvs.

  12. Pe televizor Sony Bravia am urmatoarea eroare la canalele HBO cu card CI+ inserat:

    The set-up is now being finalized, this can take a few minutes. If problem persists, visit your lical website or contact customer service. Ref 25

    • Toate camurile digi tv au cod pin. Il puteti dezactiva dvs din setarile camului. Codul standard este 0000. Acest cod ese valabil pentru postul Super One.

    • In cazul acesta aveti 3 variante 1 Este posibil ca acel lacas CI+ unde intra cartela sa se fi defectat. Cereti parerea unui tehnician tv 2 Asteptati un nou update de soft la tv este posibil ca acest update sa aiba un bug ( o eroare ceva). 3 Solutia cea mai simpla pentru dvs este sa cereti inlocuirea camului cu un receptor hd pana rezolvati problema tv-ului. 90% problema este de la updateul de soft al tv-ului.

  13. Bună! Am un tv Samsung, gama 2019, iar de câteva zile, la posturile maxpack+filmnow apare mesajul: ”nu s-a găsit modulul ci+ sau cartela inteligentă. verificați dacă a fost introdusă corect.”
    Când opresc televizorul, îl scot din priză, iar a doua zi, la repornire, posturile merg câteva zeci de minute/ore., apoi apare, din nou, mesajul de mai sus. problema asta nu exista înainte de ultimul update de soft. I-am făcut resetare din fabrică, a mers câteva zile, apoi a apărut din nou mesajul. Să fie update-ul cauza?
    Mulțumesc!

  14. Bună seara. Am un smart Samsung și abonament full option. De acum 1-2 luni pe canalele hbo, Cinemax și FM now îmi apare mesajul smart cam plus nu aveți acces la acest canal după care îmi zice semnal demodulat. Menționez ca a mers cardul de 2 ani, în casă mai am un lg pe același abonament și pe care merg toate canalele. Rezolvare?

    • Buna dimineata,
      Daca aveti extraoptiunea Maxpack activa, sunati la relatii cu clientii Digi sa reinitializeze cartela.
      Prin FM va referiti la posturile radio? Daca da, posibil sa fie si o problema de semnal.

        • Am aceeași problema cu film now și film now si film now hd. Am dat reinitializare din contul digi dar degeaba. Primesc mesajul „semnal demodulat” – modulul CI+ nu a fost găsit sau nu a fost introdusa corect. Am testat in toate felurile dar nimic nu se schimba. O sa sun și la Digi mâine sa vedem situația.

          • Doar la Film Now aveti aceasta problema? Ati testat Smartcamul si in alt tv? Daca da si face la fel sunati la Relatii Clientii si schimbati camul.

  15. Bună ziua!
    Îmi merge DIGI Smart CAM de multă vreme. Azi mi-a apărut mesajul-,,Autentificarea este în curs de desfășurare. Te rugăm să aștepți.,, Și se tot încarcă până spre capăt (88%, 82% etc.) apoi o ia iar de la capăt, durează deranjant de mult. Care ar fi problema?
    Mulțumesc anticipat!

    • De cat timp nu a mai fost folosit CAM-ul? Scoateti camul din tv si reintroduceti camul in tv dupa un timp 3-4 secunde. Daca nu se autentifica rapid atunci schimbati cam-ul .

  16. La pornirea tv, apare mesajul: „” cam ci detectat””…functioneaza toate programele mai putin hbo, cine max, digifilm …când comut pe hbo apare mesajul: „” lipsa modul cam””…

  17. Buna seara,

    După ce introduc camul functioneaza totul bine si frumos. Dar dupa o perioada de 1 luna imi da eroare la tv, cei de la Digi au zis ca este de vina televizorul. S-a mai întâmplat la cineva problema asta?

  18. Buna ziua,detin un card digi pentru decodare dar sunt posturi tv la care i-mi afiseaza pe ecran “semnal demodulat”,stiti din ce cauza?
    Multumesc!

  19. Buna seara! Am o problema, care persista de mai mult timp cu un Digi SmartCam pe un TV Samsung 4k (editia 2019). Se intampla de multe ori sa-mi apara pe programele HBO mesajul „Nu s-a găsit modul CI+ sau cartela inteligenta. Verificați dacă a fost introdusa corect””. Am scos cartela, am reintrodus-o si merge 2-3 zile apoi din nou mesajul. Am facut si o reinitilizare a cartelei din contul Digi, acelasi lucru, merge 2-3 zile si din nou mesaj de eroare. Aveti vreo solutie ? Multumesc!

  20. Salut! Digi World HD si Digi Live HD, nu se pot recepționa!? Am acest msg de eroare: unable to receive broadcast E202! Menționez că acum cca 3 luni a funcționat! TV Sharp Quattron.De la Digi au spus că este din meniul TV ului.Se poate face ceva!?

    • Salut Sorin,
      Posturile sunt functionale, daca a fost verificat semnalul in cazul tau si este in regula, e posibil sa fie si o problema de la TV. Ai posibilitatea sa testezi si pe un alt TV in aceeasi locatie?

      • salut Robert! De la RDS au spus că trebuie efectuata resetare tv.Am făcut resetarea revenire setari fabrica, insa cele două posturi Digi World HD si Digi Live HD nu funcționeaza.Mentionez că până în luna septembrie au funcționat (deci nu poate fi vorba de vreun update soft sau altceva!!) restul programelor funcționează.Doar cele menționate nu.Dupa noua scanare, nu apare denumirea posturilor așa cum erau inițial (doar numere) TV in meniu la instalare nu are Romania (toate celelalte țări exceptând Ro) Este dificil să primești scuze, și niciun suport adecvat de la RDS..Plătim lunar abonament 180 Ron și suport zero!

        • TV-ul nu a fost cumparat din Romania? Daca nu se selecteaza corect tara, pot aparea probleme cu lista de programe.
          Cei de la RCS – RDS nu iti vor oferi suport pentru probleme care tin de televizor, daca vrei o verificare a semnalului poti face o sesizare pe site-ul Digi.

          • Salut! Sharp Aquos Quattro, cumparat din Romania, din magazin.Dupa resetarea la valorile inițiale, Smart Camul se dezactivează* Trebuie activat.sau reactivat din statie.Tv ul nu are alte probleme..a funcției f bine, până în septembrie când cele trei posturi nu Digi World HD,.Live HD nu se mai puteau viziona.Nu poate fi vorba de semnal, celelalte posturi funcționează.As avea nevoie de ID provider (rcs) că să pot efectua o scanare după ID.

          • Am rezolvat! In momentul in care efectuați scanarea posturilor (după resetarea la valorile inițiale) Accesați Meniu, tip scanare ‘ scrambled channel> Yes, selectați Portugalia (daca nu aveți Romania în lista) scanare canal, digital (nu terestru) terestru doar daca aveți antrena de camera, sau exterioara; u (dacă aveți Smart Cam) iar la fr respectați 360 Mhz; După scanare reintroduceți Smart Camul în interfața tv ului. Selectați un post codat, și așteptați autentificarea Acesati Meniu, Cam Info, status. Daca sa autentificat atunci, va apare imaginea postului decodat Atenție! In cazul Digi nu oferă info despre Network ID (ar fi mai simplu) sub diverse scuze (..) Din păcate nu am posibilitatea de atenuare a posturilor alfabetic, sau generic.Tv utilizat Sharp Aquos Quattron.

        • Ce tara ati pus dupa ce ati facut resetarea? Pentru a receptiona cele 2 posturi trebuia sa schimbati acel QAM din dreptul frecventei respective si sa il setati QAM 256. Acest lucru se facea manual.

          • Salut! In meniul tv ului pot face scanare pt toate țările, mai puțin Ro.Am selectat Ungaria, Nederland, Austria scanat cablu, digital, analogic ..îmi găsește doar 45 posturi fara numele postului, doar numeric..reinitializare Smart Cam>>PROMT>>waithing for autentification>>autentificare in proces…și atât.Nu se întâmplă nimic

  21. bună ziua , am un tv star light pe super one îmi apare introduceți codul pin , am introdus 4 de 0 sau 1234 dar degeaba ,îmi zice cod pin incorect. Ce pot face în situația de față, mulțumesc.

      • am făcut și chestia cu resetarea codului, mi-a zis să las televizorul aproximativ 30 minute după care să introduc din nou 0000 dar tot îmi spune pin incorect , menționez că în alt televizor după ce introduc 0000 funcționează.

          • Dvs doriti sa nu va mai apara acel cod la Super One? Atunci este simplu. Puneti tv-ul pe alt post codat HBO de exemplu daca il aveti in pachet si prin meniul tv-ului gasiti si meniul camului. Eu de exemplu la un tv intru la canale tv si acolo scrie informatii CI dau ok si imi apare meniul camului si daca doresc dau din meniul camului sa nu mai apara acel cod si apas ok si tv-ul ma anunta acest lucru. Sau daca vreti sa schimbati codul procedati la fel. Daca scrieti 4 de 0 si tot nu va deblocheaza vedeti sa nu aveti in meniul tv-ului activata acea functie 18+ si atunci deblocati-o din meniul tv-ului, si lasati doar codul camului.

  22. Buna ziua imi apare o eroare „Nu esti abonat la acest canal te poti abona pe digi romania .ro sau prin nr de telefon …Rămânem conectați nelimitat(10)”

    • Sunati la Relatii Clientii sa trimita o echipa la dvs acasa. Puteti incerca CAMUL pe un alt tv ? Daca face la fel atunci problema este la CAM si il schimbati.

  23. Buna ziua ,
    As dori o informatie daca se poate , cutia digi pe care o folosesc de vreo 3 ani imi arata de citeva zile doua coduri smart card expirat (9) si smart card indrodus gresit (24) ..Va rog frumos daca ma puteti ajuta ci vreo informatie .
    Mentionez ca nu locuiesc in Romania
    Cu stima ,

    Mihai

    • Buna ziua,
      De regula, cand apar mai multe erori, este cartela defecta si trebuie sa fie inlocuita in tara.
      Sunati totusi la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004000 sa va faca o reinitializare a cartelei, poate se rezolva in felul acesta.

  24. Buna seara! Imi apare mesajul Modul fara CI. Precizez ca a mers cardul pe acest tv. Insa de ceva timp nu merge. Am dat acum 10 min reinitializare din contul digi si astept pe un canal codat dar nu apare nimic. Tot Modul fara CI. Mai trebuie facut ceva?