Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.

RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:

  • Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
  • Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):

Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.

  1. Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
  2. In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
  3. In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
  4. Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).

  • Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
  • E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
  • E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
  • E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
  • E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
  • E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
  • E042-32 – Control parental;
  • e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.

Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:

-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;

-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.

In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

200 COMENTARII

  1. Buna seara,

    După ce introduc camul functioneaza totul bine si frumos. Dar dupa o perioada de 1 luna imi da eroare la tv, cei de la Digi au zis ca este de vina televizorul. S-a mai întâmplat la cineva problema asta?

  2. Buna ziua,detin un card digi pentru decodare dar sunt posturi tv la care i-mi afiseaza pe ecran “semnal demodulat”,stiti din ce cauza?
    Multumesc!

  3. Buna seara! Am o problema, care persista de mai mult timp cu un Digi SmartCam pe un TV Samsung 4k (editia 2019). Se intampla de multe ori sa-mi apara pe programele HBO mesajul „Nu s-a găsit modul CI+ sau cartela inteligenta. Verificați dacă a fost introdusa corect””. Am scos cartela, am reintrodus-o si merge 2-3 zile apoi din nou mesajul. Am facut si o reinitilizare a cartelei din contul Digi, acelasi lucru, merge 2-3 zile si din nou mesaj de eroare. Aveti vreo solutie ? Multumesc!

  4. Salut! Digi World HD si Digi Live HD, nu se pot recepționa!? Am acest msg de eroare: unable to receive broadcast E202! Menționez că acum cca 3 luni a funcționat! TV Sharp Quattron.De la Digi au spus că este din meniul TV ului.Se poate face ceva!?

    • Salut Sorin,
      Posturile sunt functionale, daca a fost verificat semnalul in cazul tau si este in regula, e posibil sa fie si o problema de la TV. Ai posibilitatea sa testezi si pe un alt TV in aceeasi locatie?

      • salut Robert! De la RDS au spus că trebuie efectuata resetare tv.Am făcut resetarea revenire setari fabrica, insa cele două posturi Digi World HD si Digi Live HD nu funcționeaza.Mentionez că până în luna septembrie au funcționat (deci nu poate fi vorba de vreun update soft sau altceva!!) restul programelor funcționează.Doar cele menționate nu.Dupa noua scanare, nu apare denumirea posturilor așa cum erau inițial (doar numere) TV in meniu la instalare nu are Romania (toate celelalte țări exceptând Ro) Este dificil să primești scuze, și niciun suport adecvat de la RDS..Plătim lunar abonament 180 Ron și suport zero!

        • TV-ul nu a fost cumparat din Romania? Daca nu se selecteaza corect tara, pot aparea probleme cu lista de programe.
          Cei de la RCS – RDS nu iti vor oferi suport pentru probleme care tin de televizor, daca vrei o verificare a semnalului poti face o sesizare pe site-ul Digi.

          • Salut! Sharp Aquos Quattro, cumparat din Romania, din magazin.Dupa resetarea la valorile inițiale, Smart Camul se dezactivează* Trebuie activat.sau reactivat din statie.Tv ul nu are alte probleme..a funcției f bine, până în septembrie când cele trei posturi nu Digi World HD,.Live HD nu se mai puteau viziona.Nu poate fi vorba de semnal, celelalte posturi funcționează.As avea nevoie de ID provider (rcs) că să pot efectua o scanare după ID.

          • Am rezolvat! In momentul in care efectuați scanarea posturilor (după resetarea la valorile inițiale) Accesați Meniu, tip scanare ‘ scrambled channel> Yes, selectați Portugalia (daca nu aveți Romania în lista) scanare canal, digital (nu terestru) terestru doar daca aveți antrena de camera, sau exterioara; u (dacă aveți Smart Cam) iar la fr respectați 360 Mhz; După scanare reintroduceți Smart Camul în interfața tv ului. Selectați un post codat, și așteptați autentificarea Acesati Meniu, Cam Info, status. Daca sa autentificat atunci, va apare imaginea postului decodat Atenție! In cazul Digi nu oferă info despre Network ID (ar fi mai simplu) sub diverse scuze (..) Din păcate nu am posibilitatea de atenuare a posturilor alfabetic, sau generic.Tv utilizat Sharp Aquos Quattron.

        • Ce tara ati pus dupa ce ati facut resetarea? Pentru a receptiona cele 2 posturi trebuia sa schimbati acel QAM din dreptul frecventei respective si sa il setati QAM 256. Acest lucru se facea manual.

          • Salut! In meniul tv ului pot face scanare pt toate țările, mai puțin Ro.Am selectat Ungaria, Nederland, Austria scanat cablu, digital, analogic ..îmi găsește doar 45 posturi fara numele postului, doar numeric..reinitializare Smart Cam>>PROMT>>waithing for autentification>>autentificare in proces…și atât.Nu se întâmplă nimic

  5. bună ziua , am un tv star light pe super one îmi apare introduceți codul pin , am introdus 4 de 0 sau 1234 dar degeaba ,îmi zice cod pin incorect. Ce pot face în situația de față, mulțumesc.

      • am făcut și chestia cu resetarea codului, mi-a zis să las televizorul aproximativ 30 minute după care să introduc din nou 0000 dar tot îmi spune pin incorect , menționez că în alt televizor după ce introduc 0000 funcționează.

          • Dvs doriti sa nu va mai apara acel cod la Super One? Atunci este simplu. Puneti tv-ul pe alt post codat HBO de exemplu daca il aveti in pachet si prin meniul tv-ului gasiti si meniul camului. Eu de exemplu la un tv intru la canale tv si acolo scrie informatii CI dau ok si imi apare meniul camului si daca doresc dau din meniul camului sa nu mai apara acel cod si apas ok si tv-ul ma anunta acest lucru. Sau daca vreti sa schimbati codul procedati la fel. Daca scrieti 4 de 0 si tot nu va deblocheaza vedeti sa nu aveti in meniul tv-ului activata acea functie 18+ si atunci deblocati-o din meniul tv-ului, si lasati doar codul camului.

  6. Buna ziua imi apare o eroare „Nu esti abonat la acest canal te poti abona pe digi romania .ro sau prin nr de telefon …Rămânem conectați nelimitat(10)”

    • Sunati la Relatii Clientii sa trimita o echipa la dvs acasa. Puteti incerca CAMUL pe un alt tv ? Daca face la fel atunci problema este la CAM si il schimbati.

  7. Buna ziua ,
    As dori o informatie daca se poate , cutia digi pe care o folosesc de vreo 3 ani imi arata de citeva zile doua coduri smart card expirat (9) si smart card indrodus gresit (24) ..Va rog frumos daca ma puteti ajuta ci vreo informatie .
    Mentionez ca nu locuiesc in Romania
    Cu stima ,

    Mihai

    • Buna ziua,
      De regula, cand apar mai multe erori, este cartela defecta si trebuie sa fie inlocuita in tara.
      Sunati totusi la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004000 sa va faca o reinitializare a cartelei, poate se rezolva in felul acesta.

  8. Buna seara! Imi apare mesajul Modul fara CI. Precizez ca a mers cardul pe acest tv. Insa de ceva timp nu merge. Am dat acum 10 min reinitializare din contul digi si astept pe un canal codat dar nu apare nimic. Tot Modul fara CI. Mai trebuie facut ceva?