Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.

RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:

  • Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
  • Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):

Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.

  1. Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
  2. In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
  3. In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
  4. Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).

  • Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
  • E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
  • E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
  • E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
  • E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
  • E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
  • E042-32 – Control parental;
  • e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.

Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:

-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;

-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.

In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

9 COMENTARII

  1. Salut!
    Imi apare eoarea E016-0(nu vad nimic dar vad subtitrarea), cardul este fara cartela si a mai fost introdus in TV si a mers, pana acum cateva zile.
    Ce e de facut in aceasta situație?

    • Salut Moga,
      Facturile sunt achitate? Posibil sa fie suspendata pentru neplata extraoptiunea? Incearca sa scoti/reintroduci cartela si daca tot nu functioneaza iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi pentru reinitializarea cartelei.

  2. Multumim pentru articol. Chiar avem nevoie. De cateva zile am achizitionat 2 buc. SmartCam CI+, si unul dintre ele a functionat vreo doua zile, dupa care a inceput să.mi apara pe tv semnal demodulat. (Am activat pachetul HBO, Film Now).

    • Cu mare placere! Ma bucur ca este util. Daca semnalul este demodulat, primul pas este sa reintroduci cartela CI. Daca nici asa nu functioneaza, incearca o revenire la setarile din fabrica din meniul televizorului.
      p.s. Scuze pentru intarziere.