Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.

RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:

  • Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
  • Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):

Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.

  1. Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
  2. In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
  3. In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
  4. Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.

Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)

Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).

  • Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
  • E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
  • E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
  • E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
  • E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
  • E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
  • E042-32 – Control parental;
  • e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.

Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:

-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;

-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.

In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

46 COMENTARII

  1. Buna seara am si eu o problema cu o cartela smart cam plus. O am de cateva luni bune si astazi aprind televizorul linistit si imi apare „Nu exista video disponibil” Am incercat sa scot cartela sa o bag iar, am instalat din nou toate canalele, am scos televizorul din priză și nu am putut rezolva nimic. Dacă va intereseaza marca televizorului este FINLUX. Va rog daca m-ati putea ajuta mi ar fi de mare folos. Multumesc

  2. Buna ziua. Posed doua tv unul care functioneaza cu tv box cu un card, pt ca tv-ul nu prinde destule canale, cel de al doilea are smart card. Tv-ul este compatibil cu smart card, verificat din lista data de digi. La un moment dat canalele din grila hbo si cinemax nu mai se vad, imi spune eroare 10.consultati serviciul digi. La tv-ul cu tv box e ok. Inca o anomalie, totusi canalul FilmNow se vede, decodeaza, si stiu ca si acesta este codat. Deci ce pot face si de unde e problema? Mentionez ca am scos si reintrodus cardul in suportul mare si apoi in tv. Am scos si tv din priza.

    • Sa inteleg ca aveti probleme doar pe Maxpachet HBO si Cinemaxuri. Pe tv-ul cu mediabox functioneaza aceste posturi? Sunati la relatii clientii si spuneti-le problema. Sar putea sa fie o problema la ei in sistem si din gresala sa va fi restrictionat acest pachet.

      • Din cate spuneti dvs inteleg ca FilmNow nu intra in grila Max Pachet HBO. Pt doar pe el il pot viziona. Pe tv cu mediabox functioneaza perfect. Acolo nu am avut niciodata probleme. Am sa-i contactez pe cei de la rcs. Multumesc pt raspunsul prompt.

        • Film NOW este alt pachet Max Pachet alt pachet nu are treaba unu cu altu. Sunati si spuneti ca pe tv-ul cu Cam nu va merge hbo va da acel mesaj, dar pe receptor va functioneaza. Problema este sigur la ei in sistem. Cu placere!!

  3. Buna seara . Am 3 decodoare , iar la unul din ele imi apare Acces nepermis (10) . Radio functioneaza , dar la tv apare acces nepermis . Din ce cauza ar putea fi ? Pana acum a functionat

  4. Salut! Am o problema cu un card CI
    Apare pe ecranul lcd ului mesajul „autentificare in curs”
    Dupa 15 sec lcd – ul se restarteaza si apare acelasi mesaj
    Posturile tv se vad pe fundal. Nu este ecran negru

  5. Smart card expirat (9).Am scos cardul si l.am reintrodus, am reinitializat cardul, am dat din nou cautare programe..toate acesetea si nici un rezultat.Ce as mai putea face? Va multumesc anticipat!

    • Sunati la relatii cu clientii Digi cum a scris si domnul Bebe, din cate stiu nota de eroare 9 (smart card expirat) se rezolva prin reinitializarea cartelei, nu cred ca e nevoie sa ajunga cineva acasa.

  6. Buna ziua Am un card smart cam de la digi televizor samsung am introdus cardul dar imi apare pe ecran ca nu este compatibil Ce pot face in aceasta situatie Multumesc anticipat

  7. Salut!
    Imi apare eoarea E016-0(nu vad nimic dar vad subtitrarea), cardul este fara cartela si a mai fost introdus in TV si a mers, pana acum cateva zile.
    Ce e de facut in aceasta situație?

    • Salut Moga,
      Facturile sunt achitate? Posibil sa fie suspendata pentru neplata extraoptiunea? Incearca sa scoti/reintroduci cartela si daca tot nu functioneaza iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi pentru reinitializarea cartelei.

  8. Multumim pentru articol. Chiar avem nevoie. De cateva zile am achizitionat 2 buc. SmartCam CI+, si unul dintre ele a functionat vreo doua zile, dupa care a inceput să.mi apara pe tv semnal demodulat. (Am activat pachetul HBO, Film Now).

    • Cu mare placere! Ma bucur ca este util. Daca semnalul este demodulat, primul pas este sa reintroduci cartela CI. Daca nici asa nu functioneaza, incearca o revenire la setarile din fabrica din meniul televizorului.
      p.s. Scuze pentru intarziere.