Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
Cea mai rapida metoda de a ii contacta pe cei de la Digi (RCS & RDS) pentru a afla informatii sau pentru a face o reclamatie, poate sa difere in functie de problema pe care o avem sau situatia pentru care dorim sa ii contactam. In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida si usoara metoda de a lua legatura cu Digi, astfel vom face economie de timp dar si de nervi.

Digi (RCS – RDS) este cel mai mare operator de servicii de telecomunicatii din Romania. Acestia ofera servicii fixe (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa), servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil), servicii online (Digi Stoare (stocare in cloud), Digi Online (platforma streaming – live TV)) si energie electrica (Digi Energy).

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a face o sesizare
Problemele tehnice in reteaua Digi (RCS – RDS) se pot reclama prin diverse metode (telefonic, pe e-mail, intr-un punct de prezenta) insa cea mai rapida metoda prin care putem sesiza o problema tehnica (un deranjament) este online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania. Concret, accesam sectiunea Contact – undeva la mijloc avem formularul de contact unde selectam Suport probleme tehnice – alegem serviciul (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa, voce si date mobile) – introducem numele, prenumele, judetul, localitatea, adresa e-mail, numar de telefon, cod de client – introducem intrebarea (este bine sa oferim cat mai multe detalii care pot identifica usor problema intampinata) si selectam Trimite urmand ca sesizarea online sa fie inregistrata instant pe site-ul Digi.

Important! Toate datele solicitate pe formularul de contact online trebuie sa fie introduse corect pentru a ajunge rapid la departamentul abilitat. Completand corect acest formular de contact, sesizarea online va ajunge la departamentul abilitat de la Digi, astfel incat ne putem astepta la un timp optim de rezolvare a problemei.
De exemplu, daca selectam Suport probleme tehnice + Internet fix, sesizarea va ajunge direct la departamentul tehnic, urmand sa fie tratata direct de ei, fara sa mai treaca prin alte departamente. Insa, daca avem o problema tehnica si selectam eronat Sugestii clienti, timpul de remediere va creste considerabil.

Aceasta metoda online este foarte utila in cazul deranjamentelor legate de televiziunea prin cablu (acolo unde majoritatea sesizarilor se rezolva prin interventia unei echipe de tehnicieni) sau in cazul problemelor tehnice de internet daca suntem siguri ca problema nu este legata de dispozitivul personal.

La fel de important este si codul (ID-ul de client), pentru a se identifica rapid contractul nostru. Daca nu cunosti codul de client, il poti afla de pe orice factura Digi sau din SMS-urile/mailurile de informare.

Asadar, indiferent ca avem probleme cu internetul (nefunctional sau viteza redusa), lipsa semnal TV sau lipsa ton la telefonia fixa, cea mai rapida metoda este sa completam formularul de contact disponibil pe site-ul Digi. De asemenea, daca avem probleme cu echipamentele Digi (sau daca dorim informatii despre router, ONT, decodor sau telefon), putem completa cu incredere formularul de contact.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a solicita informatii financiare
In unele situatii, cea mai rapida si eficienta metoda nu este aceea de a face o solicitare online, un exemplu ar fi daca dorim sa aflam informatii despre facturile emise, o solicitare online poate dura mai mult iar raspunsul primit nu va fi pe e-mail (in cazul in care e nevoie de detalierea facturii, aceste informatii nu se ofera pe mail) ci telefonic. Astfel, cea mai rapida metoda de a afla aceste informatii este sa sunam la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS).

Cat dureaza sa apelam sau sa stam in asteptare la relatii cu clientii Digi?
Este bine de stiut ca timpul de asteptare la relatii cu clientii, indiferent ca ne referim la Digi sau la orice alt operator, poate varia considerabil in functie de perioada zilei in care sunam, de numarul de solicitari sau de posibile avarii majore (caz in care este aproape imposibil sa intram in legatura cu un agent Digi). Desi robotul telefonic Digi mentioneaza un termen estimativ, exista posibilitatea ca acela sa nu fie respectat. Daca dorim sa avem mai multe sanse sa intram in legatura rapid cu un operator Digi, este recomandabil sa sunam foarte devreme sau foarte tarziu. Digi ofera asistenta telefonica non-stop, inclusiv in zilele libere legale.
Un alt sfat pentru a intra in legatura mai repede cu un operator telefonic este sa nu inchidem apelul. Unele persoane considera ca daca inchid apelul si incearca din nou, vor gasi „o linie libera” si vor intra in legatura cu un operator insa, in realitate, inchizand apelul pierdem prioritatea apelurilor aflate in asteptare si vom avea din nou o prioritate redusa. Drept urmare, daca avem nevoie sa sunam la relatii cu clientii Digi, ramanem in telefon indiferent cat este necesar, apelul nu este taxabil si putem lasa telefonul pe masa, avand modul difuzor activat.

Numar de telefon relatii cu clientii Digi (RCS – RDS)
Desi Digi are afisate numere de telefon diferite pentru fiecare situatie, inclusiv pentru fiecare judet, majoritatea numerelor de telefon sunt preluate de acelasi sistem IVR, unde apelul este redirectionat catre departamentul corect in functie de optiunile pe care le selectam prin robotul telefonic. In concluzie, ar trebui sa fie suficient sa retinem urmatoarele numere de telefon Digi:

  • 0314006422 – Digi Spania
  • 0314074077 – Digi Italia
  • 0314004401 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane fizice
  • 0314006500 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane juridice

Desi pe site-ul Digi sunt afisate mai multe numere, cele patru numere mentionate mai sus sunt suficiente pentru a acoperi toate problemele pe care le-am putea avea. Insa, este important sa selectam ramurile corecte atunci cand auzim robotul telefonic, altfel putem fi redirectionati catre un alt departament.
Asadar, daca va intrebati care este numarul de telefon de la relatii cu clientii Digi, puteti nota numerele de mai sus, desi sunt rare situatiile in care sa avem nevoie de mai mult de unul din cele 4 numere. De exemplu, 0314004401 acopera toate serviciile furnizate de Digi Romania pentru persoanele fizice.

Cum intram in legatura direct cu un operator telefonic?
Daca nu reusim sa navigam prin meniul robotului telefonic, la Digi putem avea foarte usor apelul transferat catre un operator, tot ce trebuie sa facem este sa apasam tasta 0 de doua ori consecutiv. Totusi, recomandam sa ascultati cu atentie optiunile indicate si sa selectati corect fiecare optiune, astfel veti avea apelul redirectionat catre departamentul abilitat.

Cat dureaza rezolvarea unei sesizari (reclamatii) Digi?
Termenul de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore, in timp ce orice alta situatie (cerere de oferta, situatie financiara sau orice alta reclamatie care nu este de natura tehnica) are un termen de maxim 30 de zile. Bineinteles, acestea sunt termenele specificate in contract insa rezolvarea unei sesizari poate dura mai mult sau mai putin.

Cele doua metode principale de contact detaliate mai sus (prin formular de contact si prin apel telefonic la relatii cu clientii Digi) ar trebui sa fie suficiente pentru a acoperi toate situatiile pe care le-am putea avea la Digi. Insa, daca nu ne descurcam pe internet si nu dorim sa sunam la relatii cu clientii (nu dorim sa ramanem in asteptare, nu ne face placere sa vorbim la telefon sau orice alt motiv), exista si varianta de a discuta intr-un sediu Digi privind problema noastra. Majoritatea sediilor principale Digi au reprezentanti relatii cu clientii cu care putem discuta in detaliu despre serviciile lor. Aceasta metoda poate fi considerata buna daca nu intelegem aspecte legate de oferta comerciala Digi sau informatii financiare insa nu este o metoda buna pentru problemele tehnice.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
La Digi se pot face sesizari si prin alte metode (de exemplu, prin e-mail sau fax) insa metodele recomandate sunt cele detaliate mai sus. Totusi, daca doriti mai multe informatii despre acest subiect, puteti afla aici detalii despre cum putem face o sesizare si cum ii putem contacta pe cei de la Digi.

Nefunctionarea serviciilor atunci cand avem nevoie de ele poate fi frustrant insa, inainte de a ne varsa nervii pe angajatii Digi, ar trebui sa ne gandim la urmatoarele:

  • in aproape toate cazurile, angajatii cu care discutam nu sunt responsabili pentru problemele noastre tehnice, o defectiune poate sa intervina oricand, la orice operator si la orice echipament, nu sunt provocate intentionat de angajatii Digi iar operatorii din call center sau angajatii din teren nu stau degeaba
  • toti operatorii au probleme tehnice iar din punctul nsotru de vedere, nu exista cel mai bun operator cand vine vorba de numarul de probleme tehnice, depinde foarte mult de calitatea retelei disponibile in zona noastra iar termenul de rezolvare depinde (printre altele) de numarul de echipe de interventii disponibile in zona; daca abonatul x din zona y are probleme frecvente cu serviciile RCS – RDS, nu inseamna ca acelasi lucru il vom experimenta si noi; exista abonati care au probleme frecvente, chiar si saptamanale iar alti abonati au o problema tehnica la 5-10 ani; acest lucru este valabil la orice operator de telecomunicatii, nu doar la Digi

Voi ce parere aveti despre modalitatile de contact Digi (RCS – RDS)? Cum obisnuiti sa luati legatura cu cei de la Digi, pentru ce probleme si cat de repede se rezolva de obicei problemele voastre? Lasati un comentariu mai jos in care sa descrieti experientele avute cu acest operator.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

332 COMENTARII

  1. Mi se pare o bătaie de joc la adresa clienților faptul ca sun pentru ca nu este semnal la cablu si mi se răspunde ca azi nu se poate, maine sau poimâine, vreau sa întreb, in zilele când nu am cablu eu nu plătesc?

  2. Bună ziua , ma numesc Constantin A. De o săptămână rog la nr de telefon relații cu clienții pentru a muta un abonament de la o locație la alta și tot mi se spune ca voi fi contactat de cineva dar nu ma deranjează nimeni.Pacat ca doar unii își fac treaba în firma aceasta și sant prompți. STIE CINEVA CAM CAT AR TREBUI SA MAI ASTEPT.Sau dacă pot rezilia contractul dacă a trecut o săptămână de la semnare ?

    • Buna ziua,
      Puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a solicita urgentarea instalarii. Timpul de asteptare depinde de numarul de cereri si numarul echipelor disponibile.

  3. Ma numesc ******* Florin, am servicii de cablu si internet de la dv. la Erbiceni Iasi si de ieri nu funcrioneaza cablul tv-avand semnal f.slab.

    Rog trimiteti echipa pt. depanare.

    Telefon **********

  4. Se rezolva foarte greu am contract de 3 luni iar aprox 1 luna am stat fără internet că beneficiu am primit discount de 6 lei ,ținând sa precizez că prețul pentru internet este de 41 lei ,drăguț 🤔mă așteptam la altceva de la această companie care are doar laude de la angajați proprii bănuiesc serviciile lasă de dorit sunt foarte dezamăgit de situație și de neglijența care dau dovada cei de la Digi 😡

    • Daca serviciul nu a functionat o luna, atunci ar fi trebuit sa se storneze contravaloarea intregului abonament. Daca nu s-a facut acest lucru, faceti o sesizare la ANPC, mentionand sesizarea facuta la Digi. Aveti in vedere ca discountul se ofera de atunci de cand ati facut sesizarea, nu de cand nu a functionat serviciul.

  5. Am facut o programare de ieri si trebuia sa vina astazi in intervalul de ora 8 si 11 pentru probleme tehnice dar nu ma cotactat nimeni nici pina la ora asta

  6. Buna ziua,
    A cazut internetul la Baile Tusnad? Ce se intampla? Este a doua zi fara internet.
    Va rog mult sa rezolvati problema!
    Multumesc anticipat!

  7. Am făcut un contract la digi în data de 02 .03 22 și nu am încă televiziunea prin cablu,credeți că e normal să aștept atât de mult ,este lipsă de comunicare, am făcut sesizare, am fost și la sediu,dar raspunsul a rămas așteptați să vă contacteze un coleg!!!
    Cât credeți că trebuie să mai aștept să mă contactați??
    Am avut o echipă mobilă ce era în zonă și nu a putut face nimic explicând că durează contractul să-l ,,prelucreze”!!!
    Având în vedere că mai am un abonament la dumneavoastră mă gândesc serios dacă trebuie să caut altă alternativă???Atâta timp cât noi sîntem corecți și plătim la timp aștept la fel.Cu respect!
    Rog dacă se poate să-mi dați un răspuns!!

  8. Am mari probleme , am comandat 3 decodare și o cartelă și aștept de 3 luni .Dacă stiam nu mai solicitam serviciile dv.Nu vă respectați clienții , spuneți minciuni , nu dați rellații complete .

  9. Nu am internet de 3 zile și cînd sun operatoarea îmi spune sa testez eu viteza si o grămada de prosti care nu de datoria mea si nu îmi trimite o echipa sa vada de ce nu merge.Nu cred ca e posibil așa ceva să mă rog de ei să îmi repare internetu

    • Operatorii fac anumite verificari pe care le au in procedura, daca nu doresti sa faci acele verificari, poti face o sesizare online pe site-ul Digi in care sa mentionezi ca doresti sa ajunga o echipa la domiciliu insa daca se constata ca este o problema din cauza PC-ului, vei plati interventia. Cel mai simplu ar fi sa urmezi instructiunile oferite de operatori.

  10. Bună ziua an anul 2021 decembrie sa montat un releu an sat Floresti com Ramet jud Alba am mers la magazin am plătit pe 6 luni cartela nr tel internet mi sa spus ca este internet an sat dar e foarte slab și instabil numai dacă pun tel an geam ieste semnal din cacând an cand releul se afla doar la 700 metri de unde stau eu cer sa vina sa verifice poate a mișcat vântul antenele

  11. Sânt mulțumită de serviciile Digi și aș dori să fie televiziune prin cablu și în com Ilovăț jud Mehedinți . Ținând cont că aveti f. multe programe în grila și la un preț mult mai mic decât firma actuală care există toată lumea ar trece pe Digi. Poate veți găsi soluții și noi va așteptăm cu drag

  12. buna zuia am vorbit cu dumnevoasta pentru ca ati bagat fibra optica la numitul ****** de pe adresa * AP * si omul nu a inteles ce veti face si va lasat sai intalati asa ca va rog sa remediati treaba sa refaceti cum a fost ca a spus ca o suna pe ficasa din bucuresti lucreaza la televiziune si o sa aveti mari probleme ca va chema si protectia consumatorului si va veni si televiziunea omul are 90 de ani su nu prea aude bine bineinteles ca daca ati dat telefon iel nu a inteles despre ce ie vorba si va lasat sa faceti lucrarea ….va rog sa veniti sa scoateti fibra optica si sa bagati inapoi cablul care a fost daca nu vreti pina la urma sa cheme televiziunea…. astept un rspuns ca sa stiu ce voi face adica ce va zice iel….sper ca veti remedia si veti baga cablu vechi inapoi orcum iel nu se uita decat la vreo 4 canale si nui trebuie fibra optica …. va multumesc de intelegere…

  13. Am sunat la digi in aceasta seara nu mai tin minte numele persoanei care a raspuns apelului meu a vorbit si raspuns într-un mod foarte urat asa ceva nu se poate…
    Nu mai spun de faptul ca astept dupa o cartela CI pentru ca de o luna de zile am facut contract cu anuminte servicii ce necesita aceasta cartela CI

  14. Am avut nevoie de i ternet in germania am sunat a 8 a oare fiecare operator avea idea lui ca la piata nici unul din cei 7 nu au fost in stare sa ma trimita corect la *111# era greu de spus asta am intrebat cat costa 1 minut de net in germania , nu stim nu avem nici o calculatie si etc relatii de rahat dati proasete alea de la call center afara , multumesc

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Datele mobile consumate nu se masoara in minute, ci in MB consumati. 1 minut de Netflix in format 4k consuma mult mai mult trafic decat un minut de navigat pe pagini de internet. Costul unui MB este 0.0005 euro.

        • Ca sa inteleaga ca nu suntem de la Digi, altfel lasa un mesaj aici si asteapta sa li se rezolve problema. In plus, am incercat sa ajutam cu informatii pe cat posibil, acolo unde a fost cazul.

  15. Buna ziu am sunat la digi pentru o problema cu netul wifi ca nu mai functioneaza decau in camera unde este instalat adica langa iel mi sa spus ca atat timp cat functioneaza in camera unde este nu poate interveni adica nu ma poate ajuta cu nimic iam explicat că pana sa imi schimbe ruterul cel vechi mergea si la 20 de metri distanta a zis ca nu are cu ce sa ma ajute atat timp cat cel nou functioneaza in camera unde este instalat adica langa iel ca mai nou asa stam cu laptopu lana ruter si cu telefonu sa avem semnal iam zis daca nu poate sa ma ajute sa reziliem contractul si a zis cu usurinta ok datim datele dumneavoastra sa facem solicitare de reziliere asica daca pierdeti clienti nu va pasa ok o sa merg personal sa fac reziliere de contract pe toate abonamentele care le am cu digi î-m pare rau dupa atata ani dar asta e daca asa se poarta cu clienti care platesc servici de atatia ani pana acu nu am avut probelme dar acu o data la 5 ani si imi spune ca nu ma poate ajuta nici contra cost ca sa mearga

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Eu nu vad nimic in neregula privind ce vi s-a explicat, ei ofera un echipament care functioneaza si wireless insa nu are cine stie ce performante. Daca vreti ceva foarte bun, trebuie sa cumparati un router personal.
      Cat despre reziliere, ce ati vrea, sa se roage de dvs sa nu reziliati? De-aia nu mai poate operatorul respectiv ca pierde firma clienti.

  16. Bună ziua.am plătit factura la 12 ian.2022 pt decembrie 2021. Acuma am primit factura pe ian.2022 zice că am restanță. Este greșeală.nu am nici o restanță.verificati din nou.Multumesc.

    • Dvs ati platit factura pe luna decembrie dupa ce s-a emis factura pentru ianuarie de aceea va apare acea restanta pe factura. Sunati la Relatii Clientii sa va spuna cat aveti de plata fara acea restanta.

  17. Buna ziua!
    In calitate de administrator al Asociatiei Proprietarilor bloc * scara * revin cu o sesizare privind instalatiile de distributie TV, internet si telefonie, care va apartin.
    Pe parcursul anului 2021 si chiar si in aceasta luna Ian. 2022, echipele venite din partea dv. RCS-RDS, au facut instalarari de fibra optica in incinta Asociatiei Proprietarilor Bloc * , Sc.*, din Bucuresti Sec.*, Str. * Nr.*. la diverse apartamente, instalari care nu a fost executate conform cerintelor noastre. Si anume: sa nu lase canal cablu desprins de perete (atarnat pe pereti), sa nu lase vechile cabluri in interiorul canalului cablu, canalul cablu sa nu il lase atarnat pe pereti, sa nu lase capacul canalului cablu desfacut, sa nu lase varfurile la soriceii pe care ii folosesc netaiate, sa nu lase mizerie pe palier la locul instalarii. Lucrurii de care ei nu au tinut cont, au lasat canal cablu desprins de pe perete, au lasat capacele canalului cablu desfacute, au lasat mizerie pe palier, e.t.c.
    Va rugam sa luati masuri si totodata sa remediati „aceste lucrari” care au fost executate necorespunzator, iar pe viitor va rugam sa instruiti echipele de interventii si de montaj sa respecte aceste cerinte.
    Asteptam raspuns in termenul legal de 30 de zile conform art.8, alin (1) din OG 27/2002. Persoana de contact, *****, tel. 07******.
    In caz ca nu se rezolva aceste probleme ne rezervam dreptul sa ne adresam ANPC si ANCOM.

  18. Au preluat akta,nu avea fibra optica,avea doi angajați sunai și îți rezolvau problema,acum au fibra optica .în cazul meu de 1 luna și s a și dezlipit din căsuța. Am sunat astăzi de 4 ori intr un final și au cerut scuze ca nu are echipa sa lipeasca,la prima pala de vânt s a dus fibra.de 2 zile fără net,fără cablu.urat din partea lor știu doar sa și ia banii.

  19. In data de 18 am făcut o sesizare ,am trimis mail cu justificările de plata ,dar îmi spune că nu se poate să mi trimită o echipa să vadă de ce nu merge tv pt că nu se vede plata deși este făcută din ing in ing ,și exista serviciu de reconectare cu promisiune de plata ….care este o minciună gogonată … Și te mai și mint să trimiți mail că se rezolva și este 22 seara nu se rezolva .niste mincinoși că și toți ….nu recomand

  20. Ma numesc Sanda si sunt din Calarasi, str. * bl.*, sc.*, et.* ap.* .In data de 31.12.2021 in jurul orei 13 doi lucratori din partea RDS/RCS au venit la domiciliul meu din Calarasi str. *, Bl.*, sc.*, et.*, ap.* si mi-au solicitat sa le permit a instala fibra optica in apartamentul meu fara a se prezenta sau sa aibe vreun ecuson. I-am intrebat daca e gratuit instalarea fibrei optice sau contra cost. Mi-au spus ca e gratis si ca nu voi plati nimic. le-am permis sa intre in apartament si au onstalat 2 fire de cablu pina la televizor si la calculator. Cu aceasta ocazie mi-au deranjat tot apartamentul, provocind si distrugeri in ce a ce priveste pereti sparti , zgiriiati etc. mentionez ca au solicitat sprijin la instalarea celor 2 fire de cablu pentru aceasta ajutindui sotul meu . Am acceptat cu toate ca nu era problema mea. La sfirsit au constatat ca nu le-a ajuns lungimile de cablu pina la cutia lor de pe hol si au mai tras din lungimea cablului din casa. Prin modul si comportamentul celor doi lucratori denota o lipsa totala de profesionalism si pregatire profesionala in domeniu si lipsa de respect. In data de 07.01.2022 ora 14,25 am primit factura online pe care scria ca in afara abonamentelor de cablu tv si internet au aparut alte servicii si echipamente in valoare de 12,80 lei . Am ramas stupefiat deoarece eu nu am solicitat nimic in plus in ce a ce priveste vreo instalare in plus in locuinta mea, ci ei mi-au venit la usa cu aceasta propunere si m-au asigurat ca e gratuit. Vazind aceasta tot astazi 07.01.2022 ora 14,30 am sunat la la 0342400414 rds Calarasi sa cer explicatii si sa-mi inregistreze o sesizare. La acest nr. mi-a raspuns o doamna care sa prezentat cu numele de *****. I-am explicat situatia de fapt si mi-a spus ca nu poate face nimic deoarece aceste servicii si echipamente sunt instalate in locuinta mea si trebuiesc platite. I-am cerut sa-mi inregistreze o sesizare si a refuzat inchizindu-mi telefonul in nas . Va aduc la cunostinta ca aproximativ cu o saptamina inainte de a veni cei doi cu instalarea am fost sunata de o alta persoana de la RDS si mi sa adus la cunostinta ca in data de 31.12.2021 se vor prezenta doi colegi de-ai sai pina in ora 12 pentru a instala fibra optica si am fost asigurat ca totul e gratuit. Fata de cele aratate de mine va rog sa luati masurile ce se impun vizavi de atitudinea celor cu care am intrat in contact. De asemenea solicit sa mi se returneze suma de 12,80 lei suma ce mi-a fost perceputa abuziv peste vointa mea si fata de care nu am primit nici un document fiscal. Am fost jecmanita si mintita de acesti indivizi de la RDS Calarasi la modul cel mai ordinar. Eu am handicap grav si nu ma pot deplasa decit in scaun cu rotile. Ori ce suma de bani mie imi este utila. Mentionez faptul ca eu fiind de buna credinta, am achitat factura ****** din 06.01.2022 online in valoare de 66,80 lei, in aceasta suma fiind inclusa si suma abuziva de 12,80 lei. Rezultatele, masirile si hotaririle ce le ve-ti lua, va rog sa-mi fie comunicate in cel mai scurt timp. In functie de masurile ce le ve-ti intreprinde imi rezerv dreptul de a ma adresa OPC, sau altor institutii ale statului pentru a mi se rezolva aceasta problema.

  21. Am descărcat aplicație din magazin play am urmat toți pasi mi sa zis ca sa activat contul in momentul cad mi se trimite link-ul pe email de ce nu am primit nici pana azi am mai mult de doua saptamani emailul este *******

  22. Buna ziua
    Doresc sa fac o sesizare cu privire la una din functionarele dumneavoastra de ghiseu de la sediul RCS-RDS din 1Mai,respectiv ******.
    Astazi,6.01.2022,ora 10.25 am fost sa-mi platesc o restanta (somatie de neplata) cu avertisment de deconectare,de 5.89 lei.Probabil,fara sa-mi dau seama,a scapat neplatita,imi asum neplata.Nici nu-mi dadeam seama de acest lucru daca nu primeam un mail.Am primit,prin urmare,un cod client,suma si nr.facturii care trebuia platita.Deloc placut,pentru ca nu sunt genul sa raman cu restante si nici nu as avea,financiar, motive de neplata.Intrucat eu am mai multe proprietati,nu stiam despre care din sedii este vorba,drept care mi-am notat datele din mail.
    La ghiseul din 1Mai ,insa,functionara dumneavoastra a inceput sa ma dojeneasca,sa-mi ceara numele pentru codul pe care vreau sa platesc.Insa eu nu stiam pe ce nume era codul datorita faptului ca nu stiam care din proprietati este.De aici s-a iscat o intreaga neintelegere si probabil ca si eu am partea mea de vina (pentru ca nu intelegeam) care a dus la iesirea din pepeni a functionarei (care o tinea mortis sa-i spun numele si motivul pentru care vreau eu sa fac plata),iritand atat pe mine ,dar mai ales persoanele si personalul care se afla in acel moment in sediu.A fost o iesire total necontrolata si exagerata, pe un ton obraznic,incercandu-ma sentimente de frustrare si neputinta.
    Este sediul cel mai apropiat de locuinta si cabinetul meu si nu as dori sa il schimb.Totusi, imi dau seama ca nu mai pot apela la serviciul,de altfel fara repros pana acum,al personalului de acolo.Cred,o parere personala,ca nu are calificare pentru lucrul cu public.
    V-as ruga sa aveti o discutie cu aceasta functionara prin care sa o faceti sa inteleaga beneficiile serviciului,dar si greutatile intampinate de obicei legate de relatiile interumane.
    Astept un raspuns din partea dumneavoastra pe aceasta cale.
    Cu stima

  23. Buna ziua!

    Am incheiat un contract pe persoana juridica de pe data de 13.10.2021 pentru o pensiune. Fibra optica este la 1km distanta de noi, a venit cineva de la Digi si am stabilit cum vom proceda cu instalarea si bineinteles ca mi-am asumat costurile cu acel km de cablu. Am fost sunat la doua saptamani intr-o zi de vineri de un angajat de la tehnic sa ma intrebe daca este cineva la locatie pentru instalarea serviciilor, i-am spus ca este in permanenta cineva doar ca are nevoie de aprox. 1km de fibra moment in care a amanat pentru luni si nu a mai ajuns nici pana-n prezent 5.01.2022. Am sunat, intre timp, de 3 ori la call center Digi si de fiecare data cineva de acolo a pretins ca-mi intelege supararea si ca noteaza urgenta si importanta instalarii si ca se va face „in cel mai scurt timp instalarea”, asa a fost exprimarea tuturor, ultimul cu care am discutat nu a putut sa defineasca acel ”in cel mai scurt timp”? Am discutat de mai multe ori cu persoana care se ocupa de clientii persoane jurdice si nimic. M-au lasat fara servicii la pensiune de sarbatori iar in momentul de fata sunt complet dezarmat, nu stiu ce as putea sa mai fac?

      • Buna ziua!
        Da, acum ca au trecut sarbatorile am ceva mai multa rabdare insa am senzatia ca este pe baza de spaga iar cineva este suparat pentru ca nu a primit-o si nici nu o va primi de la mine, mai ales in conditiile date. Este greu de crezut ca la 3 luni de la data semnarii contractului eu inaca nu am serviciile dar asta este dar si mai rau este ca nu raspund pentru actiunile lor si nici nu ai cui sa-i reclami!

    • Nu aveti ce face decat sa asteptati sau sa va mutati la un alt operator de cablu si internet. Contractul semnat cu Digi intra in vigoare doar in momentul in care vi se instaleaza serviciile.

  24. la bi 7 str.******* Bistrita s-au facut anvelopare la bloc.si de anul trcut asteptam ca firele sa fie montate in suportii fixati pe peretele blocului.sa nu spanzure pe bloc.sau facut solicitari atat de catre primarie cat si de asociatia de proprietari.dar nu sa facut nimic de catre d-voastra.Drept urmare asteptam un raspuns la aceasta cauza.daca nu veniti cu un raspuns imediat.vom recurge la taierea si eliminarea acestora.de pe linga bloc.metoda sugerata de primaria bistrita.adm.Craciun Ghe.********

  25. Ași dori să fac o reclamație, am vândut garsoniera de curând noul proprietar a fost chiar pe 1 noiembrie și a schimbat contactul dar factura mi s-a emis tot mie, nu mi se pare normal din moment ce eu nu mai locuiesc acolo dar problema e că el nu vrea să plătească că nu e pe numele lui

  26. Am inchiriat o casa si dupa doua luni am decis sa cer un abonament internet si tv la Digi. Online nu a functionat dar am fost sunat de o reprezentanta Digi care mi-a explicat ca nu pot cere abonament pentru ca contractul a fost suspendat. Dupa cite am inteles, fostul locatar a plecat fara sa faca nici un demers privind contractul in curs. Fiind un mexican habar nu am pe unde o fi in lume si cred ca nu prea se zdrobeste cu contractul pe care l-a avut. Am intrebat de ce nu pot sa contractez eu linia mi s-a raspuns ca nu se poate, este suspendata! (Au prea multi clienti care platesc deci o linie neplatita nu conteaza) Este o politica comerciala foarte ciudata, e drept, m-am intors in tara dupa ce am petrecut 30 ani in vest, mai am multe de invatat aici!!

  27. Doresc sa trec un telefon (07******) din cele doua pe reteaua Digy, de pe cartela prepaid Digy pe un abonament de 2,5 euro, Optim Nelimitat.
    Deoarece dupa 4 incercari online, ( am trimis si o imagine cu seria cartelei Digy ) nu am reusit sa ma inregistrez in oferta Black Friday. Se pare ca seria cartelei Digy ***** nu este recunoscuta de Digy
    Am luat legatura cu doi operatori Digy dar nici ei nu au reusit sa gaseasca un raspuns la solicitarea mea.
    Va rod sa luati masurile corespunzatoare ca sa beneficiez de oferta Black Friday.
    Multumesc.

  28. Buna seara , de 48 h sant mintit si am fost nevoit sa parcurg 240 km pt a ma deplasa la imobilul proprietate din loc Ahires Fabrici la sfatul operatorilor din call center dar nici la ceea de a treia programare cei de la sevice nu s-au prezentat iar in momentul in care incercam sa-i spun operatoarei ca individul care ar fi trebuit sa intervina se afla la domiciliu mi s-a inchis tel in nas spunandumi ca nu am un ton adecvat . din acest motiv voi depune plangere la opc si voi solicita despagubiri . toate convorbirile mele au fost inregistrate .

  29. Buna seara , am solicitat extinderea retelei de net in 48 de ore mi s-au dat 4 intervale de timp in care sa astept la locatie aceasta aflanduse la 35 km de domiciliu , acum cand i-am spus domnisoarei din call center ca acel individ (coleg ) la aceasta ora se afla la domiciliu m-ia inchis tel . va voi depune plangere la protectia consumatorului si voi solicita decontarea celor 3 drumuri facute inutil .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Situatiile de extindere retea pot dura o perioada mai mare de timp, daca nu aveti un abonament activ, facturabil, nu se considera defectiune tehnica iar intervalul nu este de maxim 48 de ore.

  30. Am facut o cerere pt modificarea routerului din data de 21.10.nici pana la data actuală nu a venit nimeni, am sunat zilnic, in ficare zi mi sa facut progranare pt ziya urmatoare, eu stand acasă si asteptand o echipa care nu au venit. Sunt dezamăgită de situație, de timpul pierdut.

  31. Buna ziua am sunat astăzi la digi și o doamna pe nume Elena ***** este foarte nesimțita după ce ca aștept 2 săptămâni sa vina baiatii sa îmi instaleze Internetul și televiziunea îmi spune ca trb sa aștept undeva la 30-90 de zile iar colegii ei cu care am vorbit mi-au spus ca se va rezolva cât de repede posibil este inadmisibil așa ceva va rog sa luați măsuri in legătura cu aceasta doamna și din cauza ei asta ma făcut sa ma duc sa anulez contractul. Se pare ca doamna nu vrea sa atragă clienți.

  32. deja sunteti un manstrodont greu de controlat. Un contract cu voi se face foarte rapid dar eu ca client cand intimpin o problema stau de vorba cu robotu ce ma trimite de la Ana la Caiafa. O rezolv cu robotu si raspunde o persoana amabila mai mult sau mai putin si programeaza un tehnician sa vin sa rezolve problema . Dupa o sptamana vine tehnicianu cu rachiu in nas leaga doua trei fire nu pune mufe ,si gataaa a rezolvat problema.Servicii foarte proaste dureaza foarte mult si nu sunt controlati . Dupa fiecere interventie pe teren VOI oficiali ar trebui sa contactati persoana unde a fost facuta interventia si intrebata daca este multumita de lucrare si intrebata ce nota ii da .In functie de note primite personalu e tinut la munca

  33. Buna ziua !
    Din eroare mi s-a suspendat semnalul . Eroarea a fost remediata partial , am semnal pentru internet si telefon , NU si video pentru tv . Intre timp am platit factura emisa pe 6 octombrie desi are scadenta pe 31 !
    Multumiri !

  34. Am un contract de digi și aparatul este în Spania. De aproximativ doua luni de zile nu mai funcționează canalele în HD. Am tot sunat la București dar nu există nici o modalitate de a fi remediata. Am mai vorbit și cu alte persoane și mi-au spus că nici lor nu le funcționează.

    • Digi nu ofera asistenta la televiziunea prin satelit din Romania in afara tarii, daca este o problema ceea ce tine de reglajul antenei sau de semnal din cauza cablurilor, LNB-ului, etc., trebuie sa luati legatura cu un tehnician din zona.

      • Nu ofera asistenta nici in tara din data de 29.11.2021 am sesizat defectiune la internet si cablu s pina azi 01.12.2021 deci in 48 ore nu a fist rezolvata problema si nici nu vad sa se rezolve de catre acesti sarlatani care fac profit din banii nostri si ne trateaza cu indiferenta haideti sa cautam alti operatori care sa ne respecte caci sinte platitori de buna credinta