Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
Cea mai rapida metoda de a ii contacta pe cei de la Digi (RCS & RDS) pentru a afla informatii sau pentru a face o reclamatie, poate sa difere in functie de problema pe care o avem sau situatia pentru care dorim sa ii contactam. In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida si usoara metoda de a lua legatura cu Digi, astfel vom face economie de timp dar si de nervi.

Digi (RCS – RDS) este cel mai mare operator de servicii de telecomunicatii din Romania. Acestia ofera servicii fixe (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa), servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil), servicii online (Digi Stoare (stocare in cloud), Digi Online (platforma streaming – live TV)) si energie electrica (Digi Energy).

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a face o sesizare
Problemele tehnice in reteaua Digi (RCS – RDS) se pot reclama prin diverse metode (telefonic, pe e-mail, intr-un punct de prezenta) insa cea mai rapida metoda prin care putem sesiza o problema tehnica (un deranjament) este online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania. Concret, accesam sectiunea Contact – undeva la mijloc avem formularul de contact unde selectam Suport probleme tehnice – alegem serviciul (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa, voce si date mobile) – introducem numele, prenumele, judetul, localitatea, adresa e-mail, numar de telefon, cod de client – introducem intrebarea (este bine sa oferim cat mai multe detalii care pot identifica usor problema intampinata) si selectam Trimite urmand ca sesizarea online sa fie inregistrata instant pe site-ul Digi.

Important! Toate datele solicitate pe formularul de contact online trebuie sa fie introduse corect pentru a ajunge rapid la departamentul abilitat. Completand corect acest formular de contact, sesizarea online va ajunge la departamentul abilitat de la Digi, astfel incat ne putem astepta la un timp optim de rezolvare a problemei.
De exemplu, daca selectam Suport probleme tehnice + Internet fix, sesizarea va ajunge direct la departamentul tehnic, urmand sa fie tratata direct de ei, fara sa mai treaca prin alte departamente. Insa, daca avem o problema tehnica si selectam eronat Sugestii clienti, timpul de remediere va creste considerabil.

Aceasta metoda online este foarte utila in cazul deranjamentelor legate de televiziunea prin cablu (acolo unde majoritatea sesizarilor se rezolva prin interventia unei echipe de tehnicieni) sau in cazul problemelor tehnice de internet daca suntem siguri ca problema nu este legata de dispozitivul personal.

La fel de important este si codul (ID-ul de client), pentru a se identifica rapid contractul nostru. Daca nu cunosti codul de client, il poti afla de pe orice factura Digi sau din SMS-urile/mailurile de informare.

Asadar, indiferent ca avem probleme cu internetul (nefunctional sau viteza redusa), lipsa semnal TV sau lipsa ton la telefonia fixa, cea mai rapida metoda este sa completam formularul de contact disponibil pe site-ul Digi. De asemenea, daca avem probleme cu echipamentele Digi (sau daca dorim informatii despre router, ONT, decodor sau telefon), putem completa cu incredere formularul de contact.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a solicita informatii financiare
In unele situatii, cea mai rapida si eficienta metoda nu este aceea de a face o solicitare online, un exemplu ar fi daca dorim sa aflam informatii despre facturile emise, o solicitare online poate dura mai mult iar raspunsul primit nu va fi pe e-mail (in cazul in care e nevoie de detalierea facturii, aceste informatii nu se ofera pe mail) ci telefonic. Astfel, cea mai rapida metoda de a afla aceste informatii este sa sunam la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS).

Cat dureaza sa apelam sau sa stam in asteptare la relatii cu clientii Digi?
Este bine de stiut ca timpul de asteptare la relatii cu clientii, indiferent ca ne referim la Digi sau la orice alt operator, poate varia considerabil in functie de perioada zilei in care sunam, de numarul de solicitari sau de posibile avarii majore (caz in care este aproape imposibil sa intram in legatura cu un agent Digi). Desi robotul telefonic Digi mentioneaza un termen estimativ, exista posibilitatea ca acela sa nu fie respectat. Daca dorim sa avem mai multe sanse sa intram in legatura rapid cu un operator Digi, este recomandabil sa sunam foarte devreme sau foarte tarziu. Digi ofera asistenta telefonica non-stop, inclusiv in zilele libere legale.
Un alt sfat pentru a intra in legatura mai repede cu un operator telefonic este sa nu inchidem apelul. Unele persoane considera ca daca inchid apelul si incearca din nou, vor gasi „o linie libera” si vor intra in legatura cu un operator insa, in realitate, inchizand apelul pierdem prioritatea apelurilor aflate in asteptare si vom avea din nou o prioritate redusa. Drept urmare, daca avem nevoie sa sunam la relatii cu clientii Digi, ramanem in telefon indiferent cat este necesar, apelul nu este taxabil si putem lasa telefonul pe masa, avand modul difuzor activat.

Numar de telefon relatii cu clientii Digi (RCS – RDS)
Desi Digi are afisate numere de telefon diferite pentru fiecare situatie, inclusiv pentru fiecare judet, majoritatea numerelor de telefon sunt preluate de acelasi sistem IVR, unde apelul este redirectionat catre departamentul corect in functie de optiunile pe care le selectam prin robotul telefonic. In concluzie, ar trebui sa fie suficient sa retinem urmatoarele numere de telefon Digi:

  • 0314006422 – Digi Spania
  • 0314074077 – Digi Italia
  • 0314004401 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane fizice
  • 0314006500 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane juridice

Desi pe site-ul Digi sunt afisate mai multe numere, cele patru numere mentionate mai sus sunt suficiente pentru a acoperi toate problemele pe care le-am putea avea. Insa, este important sa selectam ramurile corecte atunci cand auzim robotul telefonic, altfel putem fi redirectionati catre un alt departament.
Asadar, daca va intrebati care este numarul de telefon de la relatii cu clientii Digi, puteti nota numerele de mai sus, desi sunt rare situatiile in care sa avem nevoie de mai mult de unul din cele 4 numere. De exemplu, 0314004401 acopera toate serviciile furnizate de Digi Romania pentru persoanele fizice.

Cum intram in legatura direct cu un operator telefonic?
Daca nu reusim sa navigam prin meniul robotului telefonic, la Digi putem avea foarte usor apelul transferat catre un operator, tot ce trebuie sa facem este sa apasam tasta 0 de doua ori consecutiv. Totusi, recomandam sa ascultati cu atentie optiunile indicate si sa selectati corect fiecare optiune, astfel veti avea apelul redirectionat catre departamentul abilitat.

Cat dureaza rezolvarea unei sesizari (reclamatii) Digi?
Termenul de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore, in timp ce orice alta situatie (cerere de oferta, situatie financiara sau orice alta reclamatie care nu este de natura tehnica) are un termen de maxim 30 de zile. Bineinteles, acestea sunt termenele specificate in contract insa rezolvarea unei sesizari poate dura mai mult sau mai putin.

Cele doua metode principale de contact detaliate mai sus (prin formular de contact si prin apel telefonic la relatii cu clientii Digi) ar trebui sa fie suficiente pentru a acoperi toate situatiile pe care le-am putea avea la Digi. Insa, daca nu ne descurcam pe internet si nu dorim sa sunam la relatii cu clientii (nu dorim sa ramanem in asteptare, nu ne face placere sa vorbim la telefon sau orice alt motiv), exista si varianta de a discuta intr-un sediu Digi privind problema noastra. Majoritatea sediilor principale Digi au reprezentanti relatii cu clientii cu care putem discuta in detaliu despre serviciile lor. Aceasta metoda poate fi considerata buna daca nu intelegem aspecte legate de oferta comerciala Digi sau informatii financiare insa nu este o metoda buna pentru problemele tehnice.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
La Digi se pot face sesizari si prin alte metode (de exemplu, prin e-mail sau fax) insa metodele recomandate sunt cele detaliate mai sus. Totusi, daca doriti mai multe informatii despre acest subiect, puteti afla aici detalii despre cum putem face o sesizare si cum ii putem contacta pe cei de la Digi.

Nefunctionarea serviciilor atunci cand avem nevoie de ele poate fi frustrant insa, inainte de a ne varsa nervii pe angajatii Digi, ar trebui sa ne gandim la urmatoarele:

  • in aproape toate cazurile, angajatii cu care discutam nu sunt responsabili pentru problemele noastre tehnice, o defectiune poate sa intervina oricand, la orice operator si la orice echipament, nu sunt provocate intentionat de angajatii Digi iar operatorii din call center sau angajatii din teren nu stau degeaba
  • toti operatorii au probleme tehnice iar din punctul nsotru de vedere, nu exista cel mai bun operator cand vine vorba de numarul de probleme tehnice, depinde foarte mult de calitatea retelei disponibile in zona noastra iar termenul de rezolvare depinde (printre altele) de numarul de echipe de interventii disponibile in zona; daca abonatul x din zona y are probleme frecvente cu serviciile RCS – RDS, nu inseamna ca acelasi lucru il vom experimenta si noi; exista abonati care au probleme frecvente, chiar si saptamanale iar alti abonati au o problema tehnica la 5-10 ani; acest lucru este valabil la orice operator de telecomunicatii, nu doar la Digi

Voi ce parere aveti despre modalitatile de contact Digi (RCS – RDS)? Cum obisnuiti sa luati legatura cu cei de la Digi, pentru ce probleme si cat de repede se rezolva de obicei problemele voastre? Lasati un comentariu mai jos in care sa descrieti experientele avute cu acest operator.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

398 COMENTARII

  1. CEI MAI NESERIOSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE PE DATA DE 21/11/2022 AM FACUT SESIZARE CA NU MI MERGE INTERNETUL NU A VENIT NIMENI!!!!!!!!!!!!!!! AM FACUT FEL SI FEL DE SESIZARI NUMEROASE TELEFOANE IN FIECARE ZI EFECTIV NU LE PASA !!!!!!!!!!!!

  2. Digi sunteți neserioși,si neprofesioniști.
    Astept de o săptămână sâ veniți la instalarea unui router achiziționat de la magazinul vostru..
    V-am tot apelat telefonic ,și mi-ați promis în fiecare zi că trimiteți un tehnician să-mi instaleze echipamentul vostru…,si nu ați facut nimic.
    Dacă nu veniți in maxim încă o săptămână ..voi veni cu routerul înapoi la magazinul vostru din Sibiu piața Aurel Vlaicu..,și il voi înapoia -binențeles anulând taxa de custodie ..
    Până acum aveți de la mine nota ..4 .

  3. De curând m-am întors din Turcia și în grila de programe aveau și posturi tv românești.Pe când voi le-ați scos programele tv turcești, normal ar fi sa le băgați înapoi deoarece în Dobrogea sunt foarte mulți oameni de etnie turcă și pe lîngă noi mai sunt și mulți oameni de afaceri turci care locuiesc în Constanța si in toată România.Trebuie să țineți cont și de acest aspect.Daca nu luați măsuri foarte mulți abonați își vor rezilia contractele și își vor monta antene parabolice.Luati măsuri cât mai curând posibil.

  4. Bună dimineața, din luna septembrie octombrie mă confrunt cu o problemă pe care nu o rezolvă nimeni deși am tot trimis mail si am tot sunat la Digi, plata pe aceste două luni a fost facuta pe nr de factura în locul celui de client imediat am facut dovada plătii pe mail , ieri am sunat pentru a-mi rezolva problema cu grila schimbata, având doua dintre tv-urile din casă mai vechi îmi lipsesc programe precum pro-tv, kanal D… cei de la relatii cu clientii au sp că nu poate venii o echipa sa ma ajute deoarece am acea problema plata nefiind alocata nici acum. Pentru o asa firma precum e Digi nu vă fac cinste asfel de nereguli, plata am facut-o pe fiecare lună si sa ma trezesc cu asta, sunt total nemulțumită de serviciile dvs. Mă întreb dacă bătrânii noștri vor ști să plateasca corect factura sau vor știi să caute programele pierdute, sunt de parere ca programele chiar si dupa schimbarea grile trebuiau sa intre automat pe orice tv. Repet sunt cleienta dvs nemulțumita și nu voi recomanda serviciile dvs prietenilor, mă voi gândii serios să renunț, probabil ceilalti furnizori abia așteaptă un nou client corect! Zi ușoară!

    • 1 Noi nu suntem Digi. 2 Pentru a receptiona canalele dorite de dvs faceti o noua cautare totala a grilei. 3 Daca problema platii nu s-a rezolvat mergeti cu dovada intr-un magazin digi sau faceti plangere la ANPC.

  5. Am primit pe adresa”****” factura DIGI pentru client *****.
    Am platit ONLINE suma inscrisa pe factura. am primit mesajul PLATA ACCEPTATA.
    Nu am primit confirmarea, apare mesajul ca trebuie sa reincerc. Am reincercat, am platit din nou, nu functioneaza nimic. AM FOST ICASAT DE DOUA ORI? Trebuie sa merg la banca sa verific contul? sa reclam la ANPC?

    • Cum ati efectuat plata? In contul online Digi ati verificat ce sume au fost incasate? Pe extrasul de cont bancar ati verificat? Daca n-ati facut nicio verificare, cum ati ajuns la reclamatie ANPC? Aceleasi intrebari vi le vor pune si ei.

  6. Buna ziua,
    Am cumparat DIGI 4k NU gasesc pozitia 252 din grila de programe adica Love Naturre 4k
    Am televizor LG performant
    Va rog sa raspundeti adresa mea de mayl este ****** ****
    Telefonul o348 400 401 NU raspunde…!!!

  7. Buna ziua,
    De profesie sunt navigator si sunt foarte nemultumit de calitatea semnalului telefonic si internet de-a lungul Dunarii de la intrare in tara pina in Delta. M-am portat de la Orange datorita semnalului foarte slab dar vad ca aceleasi simptome sunt si la Digi. Cum este posibil
    ca bulgarii si sarbii sa aiba semnal (in roaming,bineinteles) iar la Digi nici macar nu ma pot conecta? Semnal am doar cind ma apropii de o localitate de pe malul Dunarii. De exemplu la Giurgiu in port semnalul bulgaresc este peste cel de la Digi.
    Sa aveti o zi buna.

  8. Buna seara, doresc sa reclam faptul ca mi-a fost intrerupta furnizarea serviciilor INTERNET si Televiziune la adresa Sebes, jud. Alba, str. *, bl *, ap *, pentru o perioada de doua zile (28 si 29.09.2022), fara a fi anuntata in prealabil. Deoarece prin aceasta intrerupere au fost aduse prejudicii financiare pentru doua persoane care locuiesc la adresa mai sus mentionata si care lucreaza folosind internetul, solicit penalizarea persoanei/persoanelor vinovate de proasta organizare si lipsa de comunicare. De asemenea, as dori sa fiu anuntata ce masura punitiva a fost sau va fi luata. In cazul in care cererea nu imi va fi solutionata, ma voi adresa Protectiei consumatorului. Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, luati legatura cu Digi. Totusi, aveti in vedere ca deconectarile se fac automat pe baza situatiei financiare. Notificarile se pot trimite, daca s-a optat pentru ele si nu au fost dezactivate, prin SMS sau e-mail. Eu personal mereu am primit cand a fost cazul.

  9. Am un abonament rural DIGI cu doua Nr de telefon incluse. As putea sa mai adaug încă un număr prin portare la același abonament?
    Dacă da, unde sa ma adresez?
    Mulțumesc!

  10. Am solicitat montare de internet in localitatea Rasmiresti str * nr ** in regim de urgenta pentru ca este cineva la adresa sa facut contractul dar de sambata nu mai este nimeni . Cat timp trebuie sa mai astept .

  11. BUNA ZIUA sunt foarte dezamagit de rcs-rds Bucuresti ,astept de 10zile sa fiu conectat la ttv si internet in Bucuresti str. ****** nr.** ,primind si telefon si sms ca voi fi conectat azi 15.09.2022 in intervalul orar 15-18 si cu 40 de min inainte de expirarea termenului sunt sunat si reprogramat pt a doua zi daca vreau sau pt luni 19.09.2022. Este o bataie de joc , nu credeam ca digi poate sa faca asa ceva este strigator la cer . Aplica metoda clasica LUCRU BUN LA 9 LUNI.

  12. In data de 06/09/2022 la ora 20-39 am vorbit cu operatorul *****…. Cand am sunat,pe baza numarului de telefon de pe care am apelat a fost identificat contractul, am tastat pâna la reinitializare cartela, am introdus cnp-ul, si am fost transferat la acest operator…. M a intrebat ce problema am, i am explicat dupa care m a luat IAR cu datele; cnp, adresa etc. Oare de ce? Doar am tastat la inceput toate datele…. Dupa un lung sir de discutii, acesta ma intreaba CE PROBLEMA AM!?!?!? Pe bune??? Am luat o de la capat…. Cand i am spus ca daca nu retine ce se vorbeste este incompetent,dansul a spus ca îl JIGNESC!!!! Pentru domnul ****, îi explic din DEX ce inseamna….. SINONIME: incapabil necompetent neștiutor, Care nu are competența de a judeca, cerceta sau rezolva o anumită problemă. Antonime: COMPETENT. Ceea ce nu este cazul la dansul. In concluzie, Trimiteti “acei zisi operatori” la scoala si poate va puneti la punct cererile de date personale pentru a nu se sta la telefon cate 30 min pentru o problema de 5 min!!!!

    • Noi nu suntem de la Digi, daca nu considerati ca a procedat corect acel operator, puteti face o sesizare catre ei prin una din metodele descrise mai sus.
      Identificarea de catre operator dupa introducerea datelor in IVR (robotul telefonic) se face si la alte companii, nu doar la Digi. Astea sunt politicile, in loc sa pierdeti timp mirandu-va de una si de alta, ati putea sa le dati datele cerute si sa le usurati munca, astfel pierdeti mai putin timp atat dvs cat si ei.

  13. Buna ziua,
    La mai bine de o luna de la reclamatia rubricata, nesolutionata, deoarece la acest moment 29.08.2022 nu s-a primit nici o factura fizic, asa cum era solicitat si cum este marcat in contract, am contactat telefonic serviciul de relatii clienti pentru relansarea acestei probleme, avand in vedere ca mesaj de scadenta pe 31.08.2022 a fost primit, dar RECLAMATIA NU A FOST REZOLVATA, DECI FACTURA NU EXISTA;
    Telefonic, colega dumneavoastra *****, de altfel foarte amabila, ne-a sesizat faptul ca a fost marcata in sistem primirea fizica a facturii din iulie de catre mine de la colegii dumneavoastra de pe teren in urma sesizarii, LUCRU TOTAL NEADEVARAT;
    Deoarece mi se solicita si la acest moment, 30 de zile dupa reclamatie, sa achit ceva pentru care nu am factura si nici solutionarea reclamatiei nu a fost facuta, mai mult lucruri total neadevarate sunt mentionate de catre angajatii RCS de pe teren, va solicit prin prezenta sa dati curs cererii mele, asa cum de altfel este agreat in contract pentru a putea plati.
    Scadenta intervine atunci cand firma produce documente de plata, ceea ce nu este cazul si v-am sesizat astazi 29.08.2022 telefonic acest lucru.
    Se asteapta factura pentru plata.
    Multumesc
    Cornelia

  14. In primul rand , vreau sa va spun ca sunt abo nat digi de 4 ani si solicit o prelungire de cablu de 4 zile, zilnic sun la voi imi spuneti ca vin astazi ca vin maine 2 reprogramari pe zi, o bataie de joc crunta, fara cuvinte

  15. Bună ziua în data de 01 .08 .2022 mi sa încheiat un contract de servicii pentru tv prin satelit in orașul Șimleul Silvaniei urmând că în maxim 7 zile să fiu contactat de un operator RCS RDS pentru montarea echipamentelor prevăzute în contract : două decodoare noi care urma să fie plătite la prima factura abonamentul fiind de 25 Ron .Am fost sunat după cinci zile de către un reprezentant RCS RDS spunadumi că nu îmi mai face montarea echipamentelor conform înțelegerii și contractului ci doar dacă doresc să iau în custodie cu 5 lei pe lună pentru fiecare decodor acele decodoare recondiționate fiidumi oferite de de către operatori din cadrul RCS RDS sau terti ceia ce nu e ok doresc respectarea contractului și punerea lui în aplicare vă mulțumesc

  16. Eu locuiesc la bloc în județul Covasna. Ne au sunat cei de la RDS pentru introducerea fibrei optice. Azi au venit doi puști cărora le am spus ca nu doresc să strice foarte mult deoarece abia am zugrăvit. Unul dintre ei mi a tăiat-o scurt spunându-mi ca peretele respectiv e spațiu comun. I -am spus ca e comun dar nu cu RDS-ul acestă mi a spus ca dacă nu sunt deacord să facă o gaură fix deasupra ușii în mijloc voi rămâne fără servicii. Deci, dragă RDS, aștept să te lipsești de banii mei…probabil că nu ți trebuiesc.

  17. Operatorul ***** a refuzat sa-mi inregistreze sesizarea in care solicitam control tehnic pentru tel fix 021*****, pe numele **** (tatal meu), cod client **** din Sos *, Bloc *, Sc *, Et *, Ap *, Sector *, Bucuresti. Am insistat ca macar in centrala sa controleze, insa a refuzat total absolut toate solicitarile mele, mai mult, a intrat in polemici cu mine! Oare asta scrie in fisa postului unui operator, dupa ce ca asteptam 25 de minute pana reusim sa fim preluati de unul disponibil si sa explicam ce probleme avem? A fost cumva angajat de curand, pentru ca mi-a dat niste explicatii care m-au socat…puteti asculta integral convorbirea avuta cu el, deoarece am inteles ca toate convorbirile sunt inregistrate. Doresc ca acest operator sa fie tras la raspundere, va rog nu inchideti ochii la aceasta incompetenta si la acest Stoica Emanuel care, fiind intr-un post unde lucreaza cu publicul, denota ca este insuficient pregatit sau incapabil sa inteleaga natura sesizarilor clientilor Dvs si sufera de mania persecutiei. Astept nr-ul sesizarii mele fie la nr-ul de mobil lasat, fie via e-mail.
    Cu respect,
    Elena L.

  18. De la problemele tehnice la problemele reale a doamnelor de la call center e mult. Mi se pare total lipsit de bun simt ca doamna de la celalalt capăt al telefonului sa îmi închidă pur și simplu în nas pentru faptul ca i-am atras atenția ca nu e ok cum vorbește cu clienții. Încercați să nu mai lăsați astfel de oameni sa vorbească cu clienții. Nu ii dau numele aici ca nu am acordul dânsei, dar e sub orice nivel de educație.