Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
Cea mai rapida metoda de a ii contacta pe cei de la Digi (RCS & RDS) pentru a afla informatii sau pentru a face o reclamatie, poate sa difere in functie de problema pe care o avem sau situatia pentru care dorim sa ii contactam. In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida si usoara metoda de a lua legatura cu Digi, astfel vom face economie de timp dar si de nervi.

Digi (RCS – RDS) este cel mai mare operator de servicii de telecomunicatii din Romania. Acestia ofera servicii fixe (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa), servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil), servicii online (Digi Stoare (stocare in cloud), Digi Online (platforma streaming – live TV)) si energie electrica (Digi Energy).

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a face o sesizare
Problemele tehnice in reteaua Digi (RCS – RDS) se pot reclama prin diverse metode (telefonic, pe e-mail, intr-un punct de prezenta) insa cea mai rapida metoda prin care putem sesiza o problema tehnica (un deranjament) este online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania. Concret, accesam sectiunea Contact – undeva la mijloc avem formularul de contact unde selectam Suport probleme tehnice – alegem serviciul (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa, voce si date mobile) – introducem numele, prenumele, judetul, localitatea, adresa e-mail, numar de telefon, cod de client – introducem intrebarea (este bine sa oferim cat mai multe detalii care pot identifica usor problema intampinata) si selectam Trimite urmand ca sesizarea online sa fie inregistrata instant pe site-ul Digi.

Important! Toate datele solicitate pe formularul de contact online trebuie sa fie introduse corect pentru a ajunge rapid la departamentul abilitat. Completand corect acest formular de contact, sesizarea online va ajunge la departamentul abilitat de la Digi, astfel incat ne putem astepta la un timp optim de rezolvare a problemei.
De exemplu, daca selectam Suport probleme tehnice + Internet fix, sesizarea va ajunge direct la departamentul tehnic, urmand sa fie tratata direct de ei, fara sa mai treaca prin alte departamente. Insa, daca avem o problema tehnica si selectam eronat Sugestii clienti, timpul de remediere va creste considerabil.

Aceasta metoda online este foarte utila in cazul deranjamentelor legate de televiziunea prin cablu (acolo unde majoritatea sesizarilor se rezolva prin interventia unei echipe de tehnicieni) sau in cazul problemelor tehnice de internet daca suntem siguri ca problema nu este legata de dispozitivul personal.

La fel de important este si codul (ID-ul de client), pentru a se identifica rapid contractul nostru. Daca nu cunosti codul de client, il poti afla de pe orice factura Digi sau din SMS-urile/mailurile de informare.

Asadar, indiferent ca avem probleme cu internetul (nefunctional sau viteza redusa), lipsa semnal TV sau lipsa ton la telefonia fixa, cea mai rapida metoda este sa completam formularul de contact disponibil pe site-ul Digi. De asemenea, daca avem probleme cu echipamentele Digi (sau daca dorim informatii despre router, ONT, decodor sau telefon), putem completa cu incredere formularul de contact.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a solicita informatii financiare
In unele situatii, cea mai rapida si eficienta metoda nu este aceea de a face o solicitare online, un exemplu ar fi daca dorim sa aflam informatii despre facturile emise, o solicitare online poate dura mai mult iar raspunsul primit nu va fi pe e-mail (in cazul in care e nevoie de detalierea facturii, aceste informatii nu se ofera pe mail) ci telefonic. Astfel, cea mai rapida metoda de a afla aceste informatii este sa sunam la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS).

Cat dureaza sa apelam sau sa stam in asteptare la relatii cu clientii Digi?
Este bine de stiut ca timpul de asteptare la relatii cu clientii, indiferent ca ne referim la Digi sau la orice alt operator, poate varia considerabil in functie de perioada zilei in care sunam, de numarul de solicitari sau de posibile avarii majore (caz in care este aproape imposibil sa intram in legatura cu un agent Digi). Desi robotul telefonic Digi mentioneaza un termen estimativ, exista posibilitatea ca acela sa nu fie respectat. Daca dorim sa avem mai multe sanse sa intram in legatura rapid cu un operator Digi, este recomandabil sa sunam foarte devreme sau foarte tarziu. Digi ofera asistenta telefonica non-stop, inclusiv in zilele libere legale.
Un alt sfat pentru a intra in legatura mai repede cu un operator telefonic este sa nu inchidem apelul. Unele persoane considera ca daca inchid apelul si incearca din nou, vor gasi „o linie libera” si vor intra in legatura cu un operator insa, in realitate, inchizand apelul pierdem prioritatea apelurilor aflate in asteptare si vom avea din nou o prioritate redusa. Drept urmare, daca avem nevoie sa sunam la relatii cu clientii Digi, ramanem in telefon indiferent cat este necesar, apelul nu este taxabil si putem lasa telefonul pe masa, avand modul difuzor activat.

Numar de telefon relatii cu clientii Digi (RCS – RDS)
Desi Digi are afisate numere de telefon diferite pentru fiecare situatie, inclusiv pentru fiecare judet, majoritatea numerelor de telefon sunt preluate de acelasi sistem IVR, unde apelul este redirectionat catre departamentul corect in functie de optiunile pe care le selectam prin robotul telefonic. In concluzie, ar trebui sa fie suficient sa retinem urmatoarele numere de telefon Digi:

  • 0314006422 – Digi Spania
  • 0314074077 – Digi Italia
  • 0314004401 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane fizice
  • 0314006500 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane juridice

Desi pe site-ul Digi sunt afisate mai multe numere, cele patru numere mentionate mai sus sunt suficiente pentru a acoperi toate problemele pe care le-am putea avea. Insa, este important sa selectam ramurile corecte atunci cand auzim robotul telefonic, altfel putem fi redirectionati catre un alt departament.
Asadar, daca va intrebati care este numarul de telefon de la relatii cu clientii Digi, puteti nota numerele de mai sus, desi sunt rare situatiile in care sa avem nevoie de mai mult de unul din cele 4 numere. De exemplu, 0314004401 acopera toate serviciile furnizate de Digi Romania pentru persoanele fizice.

Cum intram in legatura direct cu un operator telefonic?
Daca nu reusim sa navigam prin meniul robotului telefonic, la Digi putem avea foarte usor apelul transferat catre un operator, tot ce trebuie sa facem este sa apasam tasta 0 de doua ori consecutiv. Totusi, recomandam sa ascultati cu atentie optiunile indicate si sa selectati corect fiecare optiune, astfel veti avea apelul redirectionat catre departamentul abilitat.

Cat dureaza rezolvarea unei sesizari (reclamatii) Digi?
Termenul de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore, in timp ce orice alta situatie (cerere de oferta, situatie financiara sau orice alta reclamatie care nu este de natura tehnica) are un termen de maxim 30 de zile. Bineinteles, acestea sunt termenele specificate in contract insa rezolvarea unei sesizari poate dura mai mult sau mai putin.

Cele doua metode principale de contact detaliate mai sus (prin formular de contact si prin apel telefonic la relatii cu clientii Digi) ar trebui sa fie suficiente pentru a acoperi toate situatiile pe care le-am putea avea la Digi. Insa, daca nu ne descurcam pe internet si nu dorim sa sunam la relatii cu clientii (nu dorim sa ramanem in asteptare, nu ne face placere sa vorbim la telefon sau orice alt motiv), exista si varianta de a discuta intr-un sediu Digi privind problema noastra. Majoritatea sediilor principale Digi au reprezentanti relatii cu clientii cu care putem discuta in detaliu despre serviciile lor. Aceasta metoda poate fi considerata buna daca nu intelegem aspecte legate de oferta comerciala Digi sau informatii financiare insa nu este o metoda buna pentru problemele tehnice.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
La Digi se pot face sesizari si prin alte metode (de exemplu, prin e-mail sau fax) insa metodele recomandate sunt cele detaliate mai sus. Totusi, daca doriti mai multe informatii despre acest subiect, puteti afla aici detalii despre cum putem face o sesizare si cum ii putem contacta pe cei de la Digi.

Nefunctionarea serviciilor atunci cand avem nevoie de ele poate fi frustrant insa, inainte de a ne varsa nervii pe angajatii Digi, ar trebui sa ne gandim la urmatoarele:

  • in aproape toate cazurile, angajatii cu care discutam nu sunt responsabili pentru problemele noastre tehnice, o defectiune poate sa intervina oricand, la orice operator si la orice echipament, nu sunt provocate intentionat de angajatii Digi iar operatorii din call center sau angajatii din teren nu stau degeaba
  • toti operatorii au probleme tehnice iar din punctul nsotru de vedere, nu exista cel mai bun operator cand vine vorba de numarul de probleme tehnice, depinde foarte mult de calitatea retelei disponibile in zona noastra iar termenul de rezolvare depinde (printre altele) de numarul de echipe de interventii disponibile in zona; daca abonatul x din zona y are probleme frecvente cu serviciile RCS – RDS, nu inseamna ca acelasi lucru il vom experimenta si noi; exista abonati care au probleme frecvente, chiar si saptamanale iar alti abonati au o problema tehnica la 5-10 ani; acest lucru este valabil la orice operator de telecomunicatii, nu doar la Digi

Voi ce parere aveti despre modalitatile de contact Digi (RCS – RDS)? Cum obisnuiti sa luati legatura cu cei de la Digi, pentru ce probleme si cat de repede se rezolva de obicei problemele voastre? Lasati un comentariu mai jos in care sa descrieti experientele avute cu acest operator.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

486 COMENTARII

  1. Nu ma mai mira nimic ,toți operatori sunt la fel.am trecut de la Vodafone tv la Digi .
    La instalare in pv angajatul care a întocmit lista cu materiale a trecut „din greșeală ” in loc de 1 m cablu coaxial 6 m.nu am spus nimic pt 5 lei nu se merita ,dar asta spune tot multe despre modul în care sunt respectați clienții.nu mai vorbesc de” capcanele” contractuale.

  2. **** ****** Marcel
    Floresti, nr 108, bl A109, ap 9
    telefom 0**********
    mail: *********@ymail.com
    … vezi mesajul trimis cu putin timp inainte … o seara buna!

  3. **** **** Marcel
    … acum vreo 10 zile s-a prezentat numitul LAUR pentru o discutie privind oferta DIGI in Floresti Prahova … mi s-a spus ca va veni o echipa de instalare la domiciliu … a venit, dar NU ne-am inteles la traseu … a venit a doua echipa, la fel … in timpul vizitei am primit o cartela de telefon pe care trebuie sa o inapoiez dupa 14 zile daca nu eram de acord cu portarea numarului de mobil … nu am gasit o adresa de predare a cartelei in Baicoi sau Campina, iar la Ploiesti imi este imposibil sa merg (sunt pensionar si NU ma pot deplasa) … am insistat la numitul Laur sa gasim o varianta sa trimit cartela prin posta cu confirmare de primire, dar NU am primit un raspuns … in plua a aparut si o factura, cu toate ca am primit asigurare ca NU voi plati ceva pana la finalizare … care este soluti de rezolvare? multumesc de intelegere …

    • Noi nu suntem Digi. Aveti 2 solurii. 1Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator si vedeti de ce v-au facturat dupa doar 10 zile. 2 Daca nu sunteti multumit de solutiile gasite impreuna cu operatorul faceti plangere la protectia consumatorului ( ANPC)

  4. Bună ziua, numele meu este ***** Marin cu cnp ***********.
    Vă rog să îmi confirmați prin email ce datorez eu în momentul de față societății dumneavoastră. Mulțumesc.
    Email. ****** *****@yahoo.com

  5. Încerc de 2 ore sa iau legătura cu un operator.Nu funcționează cablu și nu pot da de nimeni.Bine ca am abonamentul plătit la zi.
    Va bateți joc de clienți, ii puneți sa așteptate la nesfârșit iar operatorii nu răspund .
    Bătaie de joc,Rușine
    Va reclam la protecția consumatorului

  6. Ce scrieti si care este realitatea….doua chestii paralele. La o sesizare din data de 6 iulie 2023 , cam cat sa mai astept? Atunci am transmis poza cu consumul real pe contor, factura trebuia refacuta …..deci cat sa astept?

  7. Buna ziua! va rog sa ma ajutati cu verificarea consumului i
    nternet si tv. in perioada 14 nov.2022 -29 aprilie 2023 de asemenea vreau sa va spun ca pe ecranul tv.apare insistent un meniu si se incarca durand f. mult . Astept raspunsul dvs. si va multumesc !

  8. PE DATA DE 14.06.2023, LA LOCUINTA MEA A VENIT O ECHIPA SA TRAGA FIBRA OPTICA.
    IN EXTERIORUL APARTAMENTULUI, LA USA, AU LASAT FIBRA SA ATARNE SI ORCINE TRECE SA POATE IMPIDICA DE EA SAU SA O AGATE DIN GRESEALA CU CEVA.
    IN INTERIOR AU SMULS PLINTA DI PERETE SI AU LASAT 1,5 M DE FIBRA, ADICA DOAR DUPA USA DIN SUFRAGERIE, SI NU AU VREUT SA O DUCA PANA LA BIROU UNDE ERA FIRESC.
    FOLOSESC UN ROUTER CARE ARE CA SISTEM DE OPERARE LINUX SI ERA COFIGURAT CU CERTIFICARI PENTRU MUNCA ONLINE, DE CARE NU TREBUIA SA SE ATINGA FIIND PROPRIETETE PERSONALA SI PRIN CARE PUTEU SA AIBA ACCES LA DATE CU CARACTER PERSONAL. ACASA FIIND DOAR SOTIA NU A STIUT CA EI NU AU HABAR CE AU DE FACUT DECI L-AU RESETET SI AU STRICAT TOT.
    CA SA VERIFICE SEMNALUL TREBUIA SA FI VENIT CU ROUTERUL LOR, VERIFICAU SI PLECAU.
    NU STIU UNDE GASITI ASEMENEA ECHIPE DAR LUMEA O SA MEARGA LA OPC SA RECLAME.
    SOLLICIT O ECHIPA CARE SA TRAGA FIBRA PANA UNDE TREBUI, DAR DUPA ORA 17:30 CAND SE TERMINA LUCRUL ONLINE SAU SAMBATA.

  9. Am vizitat Muntenegru, date mobile digi ok…plecam spre Bucuresti prin tranzit Albania unde brusc pana la granita lor ne taxeaza 50 euro roomingul din Albania….ajung acasa si ma suna cei de la digi sa vada daca cunosc detaliile facturii imediat urmatoare in valoare de 565 ron (a fost taxata si fata mea, tot digi) si ca trebuie sa o platesc in TERMEN de 3 ZILE daca nu cele doua linii telefonice se Vor Sista, ceea ce s a si intamplat……oameni buni, v ati zapacit la cap? Eu platesc facturi la timp de 10ani la Digi si voi imi suspendati telefonul pt plata unei simple facturi cu termen de plata 3 zile??????!!!!!!

    • Ar trebui sa zici mersi ca te suna si te anunta ca sunt costuri foarte mare efectuate recent, altfel te-ai putea trezi cu o factura de 2000 de lei sau poate chiar mai mult si zici ca de unde? Operatorul nu vrea sa isi asume riscul ca abonatii sa nu le plateasca astfel de facturi cu valori mult mai mari. Daca ai fi avut lunar facturi de minim 500 de lei, nu cred ca ar fi fost o problema pentru ei si ar fi fost normal sa ai si acum, dar in conditiile in care factura este de maxim 100 de lei, nu ti se pare normal sa te anunte cand ajungi la o suma mult mai mare? Nu fac mai bine alti operatori cand emit direct facturi de mii de lei fara nicio notificare in prealabil?
      Ca sa nu mai zic ca sunt multe persoane care nu stiu ce costuri ridicate sunt cand folosesc roamingul in tarile non-UE.

  10. Bună seara !

    Încep prin a spune, că nu doresc să fiu rău intenționat , sau să fac probleme cuiva. De fel nu sunt o persoană conflictuală.

    Am încercat să-mi plătesc factura Digi la centrul Dvs Militari / Auchan din sectorul 6.
    Am stat la rând , în fața mea având un cuplu cu mai multe facturi de achitat și ceva probleme legat de găsirea dumnealor în sistem.
    După aproximativ 10minute în care nu s-a întâmplat absolut nimic, am întrebat-o respectos pe doamna caseriță ***** ****** dacă mai durează mult că deja am 10minute de când aștept ( în mod normal cred că de bun simț era să fiu informat de la bun început că întâmpină o problemă tehinică , nu să se bazeze pe răbdarea și bunul meu simț )
    Dumneaei mi-a răspuns că mai dureaza 5 minute.
    Am așteptapt și cele 5 minute deși au fost mai multe, ca în final să preia un alt client care s-a bagat în fața mea imediat cum a terminat cu cuplu respectiv , pe  motiv că acel client ar fi fost înaintea mea, ( deși pe durata celor aproximativ 15 minute așteptate, acel client nu a stat la rând ) din nu știu ce motiv. ( si acest lucru puteam să fiu informat de la bun început )

    1 Comunicarea a lasă de dorit.
    2 Respectul față de client nu există
    3 Oridinea de servire nu se respectă.
    4 Dpmdv , în orice țară civilizată , angajații poartă ecuson ( am insistat ca dumneai să-mi prezinte numele… nu știu dacă s-a prezentat cu numele real )

    Eu în calitate de client , mi-am exprimat nemulțumirea în fata dvs… repet, suntem oameni, nu mereu avem o zi grozavă,viața e și așa destul de grea. Nu vreau să fac probleme nimănui, dar așa cum orice job trebuie respectat , și tu la rândul ca și angajat trebuie să-ți respecți meseria și clienții.

    O să încerc de acum să fac plățile online.
    Oricum dacă vrem și noi ca țară / neam să ne mai emancipăm și să nu mai trăim ca în scorbură trebuie să învățăm să respectăm niște reguli de bum simț.

    ” See something, Say something , DO something ”

    Alexandru *****🎻
    ********

    • Alexandru,
      Poti face o reclamatie catre Digi prin metodele mentionate in acest articol.
      Cat despre respectul meseriei, cam greu de respectat o meserie prost platita in care, pe langa faptul ca trebuie sa fii foarte atent deoarece lucrezi cu bani, trebuie sa ai si o atitudine ireprosabila fata de client. Eu ii mai inteleg si pe angajati. Multi stau acolo pentru ca nu au alta varianta insa nu este un loc de munca usor.

  11. Buna ziua am facut 4 sesizari,ca nu am internet si nici cablu.ca baieti au venit si au legat vecinul la cablu si lau dezlegat pe al meu probabil ca nu mai am nici internet si nici cablu. Mi sa spus ca pina in ora 10 seara sunt la mine .nu au venit,am sunat din nou,au zis ca pina la ora 10 dimineata sunt la mine nu au venit.am sunat din nou acelasi raspuns pina la ora 12 nu au ajuns pina acum .sunai din nou imi zisa 48 ore.cred ca cel mai bine este sa fac plingere la ANPC .nu cred ca este corect sa platesc factura si sa nu pot sa ma uit nici la tv si nici sa am internet.

    • Puteti face plangere la ANPC dupa maxim 72 de ore de la prima sesizare facuta de dvs la Relatii Clientii. Insa trebuie sa treaca 72 de ore lucratoare zilele de sambata duminica si sarbatorile legale nu se iau in calcul.

  12. Atitufine f f negativa a angajatilor de la service , lucru de mantuiala , atotstiutori si ne cooperanti cu clientul …va puteti adresa si la alti furnizori de net si TV

    • Ce problema ati avut mai exact si in ce sens nu ati fost ajutat? Daca nu sunteti multumit, faceti o reclamatie catre Digi iar daca raspunsul este nefavorabil, sesizare la ANPC.

  13. Buna seara ! Am facut 2 sesizari astazi , nu am fost luati in evidenta , nu a venit nimeni la sesizare , la ultima sesizare am adaugat ca nu platesc factura pentru luna mai . Voi nu reactionati la sesizari , eu ca client am dreptu sa nu platesc . Nu emiteti factura , ca nu platesc ! Multumesc !

  14. Bună ziua!!
    Ieri după-masă a fost rupta fibra optica de către un tir,sesizarea a fost făcută chiar de ieri
    Peste drum de stâlpul unde era tras firul aste locația mea,firul este jos pe pământ
    Azi.am.sunat iar la relații cu clienții și a sp ca între orele 13-15 o echipa va remedia problema.
    Echipa a fost dar la mine nu a venit nimeni,cablul îmi atârnă de pe perete jos.
    Ce trebuie sa facem sa fim luați în seama?
    Sa renunțăm la serviciile d-voastra?
    Echipa de intervenție are program,adică doar pana la ora 15 lucrează?
    Mie asta nu mi se pare program.de Echipa de intervenție.
    Îmi pare rău că nu sunt serioși.

  15. Niste nesimtiti de angajati. Nu isi dau niciun interes sa rezolve problemele. Am vorbit mai devreme cu un operator si ca nesimtita a zis ca nu vorbeste cu mine. Desi am rugat-o sa ma asculte un pic , sa ii spun problema.

  16. Bună seara, mă numesc Cristina și sunt foarte dezamăgită de servici. Aproape o lună nu am avut internet deoarece nu le-am oferit bani celor 2 băieți care mi-au instalat echipamentele și mi-au pus echipamente defecte. Nu mi se pare normal să aștepte bani de la oameni din moment ce sunt plătiți de firmă, să le fie rușine.

  17. Bună seara,am avut probleme cu internetul de la instalare pt că nu am oferit nicio atenție băieților care mi-au instalat echipamentele,au instalat echipamentele de proastă calitate. Nu mi se pare normal să nu mi meargă internetul 1 lună aproape pt că nu am oferit bani celor 2 băieți.

  18. Au venit și au luat echipamente din cutie iar acum nu am internet și TV. Băieții de la depanare nu știu când vor veni cei de la instalări să rezolve.