Creare cont site Digi Romania
Desi pasii necesari configurarii contului Digi Romania sunt relativ simpli, avand in vedere ca au existat neclaritati, in acest articol vom detalia pas cu pas modalitatilea prin care putem adauga un cont pe site-ul Digi Romania.

Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru crearea contului Digi (RCS & RDS):

  1. Accesam site-ul web digiromania.ro – sectiunea Contul MeuInregistrare
  2. Selectam tipul contractului, persoana fizica sau persoana juridica
  3. Selectand persoana fizica, trebuie sa introducem CNP-ul titularului
  4. Introducem codul de client (ID-ul de client, se gaseste pe orice factura in dreapta – sus) sau numarul facturii Digi
  5. Introducem o adresa e-mail valida pe care ne putem autentifica (vom primi un link de confirmare pe care trebuie sa il accesam)
  6. Alegem parola si o confirmam
  7. Optional – bifam Vreau sa primesc factura electronica – selectand aceasta optiune, nu vom mai primi facturile prin posta ci doar in format electronic pe adresa e-mail introdusa
  8. Optional – bifam Vreau sa ma abonez la newsletter-ul Digi – selectand aceasta optiune vom primi noutati despre serviciile si ofertele Digi pe adresa e-mail introdusa
  9. Bifam Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Creare cont site Digi Romania2

Dupa urmarea pasilor de mai sus, vom primi pe adresa e-mail un mail care va contine linkul de confirmare, pe care trebuie sa il accesam pentru activarea contului. Ulterior, putem selecta Contul MeuAutentificare – introducem adresa e-mail si parola, urmand sa apasam butonul Autentificare.

Creare cont site Digi Romania pe aplicatia de mobil Digi Romania
Pe aplicatia de mobil Digi Romania crearea contului se poate face urmand aceiasi pasi.

Probleme creare cont Digi Romania
Acestea sunt cele mai frecvente probleme pe care le putem avea in procesul de adaugare a contului Digi Romania:
-problema identificare date digi, primim eroarea: Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular) – in acest caz, trebuie sa verificam corectitudinea datelor introduse, daca avem probleme in acest sens, putem suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414
-eroare cont deja existent – daca primim eroare ca avem deja un cont Digi Romania, cel mai probabil a fost creat un cont in trecut – daca ne amintim adresa e-mail folosita, putem urma pasii pentru resetarea parolei, altfel putem suna la relatii cu clientii Digi sa ne inlocuiasca adresa e-mail

Resetare parola cont Digi Romania

Daca nu ne mai amintim parola sau primim eroare ca parola este gresita (eroarea primita este Eroare generală autentificare), trebuie sa urmam procedura pentru resetarea parolei selectand optiunea am uitat parola – introducem adresa e-mail – Trimite – pe adresa e-mail vom primi un link pe care il vom urma in vederea resetarii parolei.

Daca avem nevoie sa sunam la Digi pentru a solicita date de pe contract sau pentru a inlocui adresa e-mail, titularul contractului trebuie sa solicite acest lucru.

Voi ati intampinat probleme in crearea si/sau autentificarea pe platforma Digi Romania? Daca da, ce probleme si cum le-ati rezolvat?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

4 COMENTARII