Creare cont site Digi Romania
Desi pasii necesari configurarii contului Digi Romania sunt relativ simpli, avand in vedere ca au existat neclaritati, in acest articol vom detalia pas cu pas modalitatilea prin care putem adauga un cont pe site-ul Digi Romania.

Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru crearea contului Digi (RCS & RDS):

  1. Accesam site-ul web digiromania.ro – sectiunea Contul MeuInregistrare
  2. Selectam tipul contractului, persoana fizica sau persoana juridica
  3. Selectand persoana fizica, trebuie sa introducem CNP-ul titularului
  4. Introducem codul de client (ID-ul de client, se gaseste pe orice factura in dreapta – sus) sau numarul facturii Digi
  5. Introducem o adresa e-mail valida pe care ne putem autentifica (vom primi un link de confirmare pe care trebuie sa il accesam)
  6. Alegem parola si o confirmam
  7. Optional – bifam Vreau sa primesc factura electronica – selectand aceasta optiune, nu vom mai primi facturile prin posta ci doar in format electronic pe adresa e-mail introdusa
  8. Optional – bifam Vreau sa ma abonez la newsletter-ul Digi – selectand aceasta optiune vom primi noutati despre serviciile si ofertele Digi pe adresa e-mail introdusa
  9. Bifam Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Creare cont site Digi Romania2

Dupa urmarea pasilor de mai sus, vom primi pe adresa e-mail un mail care va contine linkul de confirmare, pe care trebuie sa il accesam pentru activarea contului. Ulterior, putem selecta Contul MeuAutentificare – introducem adresa e-mail si parola, urmand sa apasam butonul Autentificare.

Creare cont site Digi Romania pe aplicatia de mobil Digi Romania
Pe aplicatia de mobil Digi Romania crearea contului se poate face urmand aceiasi pasi.

Probleme creare cont Digi Romania
Acestea sunt cele mai frecvente probleme pe care le putem avea in procesul de adaugare a contului Digi Romania:
-problema identificare date digi, primim eroarea: Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular) – in acest caz, trebuie sa verificam corectitudinea datelor introduse, daca avem probleme in acest sens, putem suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414
-eroare cont deja existent – daca primim eroare ca avem deja un cont Digi Romania, cel mai probabil a fost creat un cont in trecut – daca ne amintim adresa e-mail folosita, putem urma pasii pentru resetarea parolei, altfel putem suna la relatii cu clientii Digi sa ne inlocuiasca adresa e-mail

Resetare parola cont Digi Romania

Daca nu ne mai amintim parola sau primim eroare ca parola este gresita (eroarea primita este Eroare generală autentificare), trebuie sa urmam procedura pentru resetarea parolei selectand optiunea am uitat parola – introducem adresa e-mail – Trimite – pe adresa e-mail vom primi un link pe care il vom urma in vederea resetarii parolei.

Daca avem nevoie sa sunam la Digi pentru a solicita date de pe contract sau pentru a inlocui adresa e-mail, titularul contractului trebuie sa solicite acest lucru.

Voi ati intampinat probleme in crearea si/sau autentificarea pe platforma Digi Romania? Daca da, ce probleme si cum le-ati rezolvat?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

84 COMENTARII

  1. Bună ziua am și eu o problema pe contul vechi de la Digi nu mai am acel număr de telefon care se cere ptr confirmare și când încerc să fac alt cont îmi dă eroare cnp număr factura sau ID client
    Ce pot face sa remedieze problema?

    • Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator sa va actualizeze datele de contact ( sa va treaca in baza noul nr de telefon) si dupa va puteti reactiva vechiul cont sau va faceti un cont nou.

  2. Nu pot intra în contul meu,deoarece , pe lângă parola contului se cere și nr.de telefon ,
    iar acolo apare un nr.de telefon pe care nu-l mai am și nu am posibilitatea de a scrie
    noul nr.de telefon.

  3. Am completat toate rubricile cerute, corect cutate datele corecte și mi se răspunde ca e eroare și ca nu sunt în baza de date!!!
    Cum sa fie date ca incorecte datele mele personale, dacă le-am completat întocmai?!?

  4. Buna ziua, am incercat sa fac un cont şi de fiecare data , imi apare mesajul ,, Au apărut următoarele erori:
    – Pentru acest cod de client există deja un cont asociat. Dacă ai uitat parola poți să o resetezi. (formular)”. Cum pot crea un cont nou?

  5. Salut. Ma numesc ***** Dumitru, din Slobozia, Ialomita.
    Incerc sa creez un cont la DIGI dar, de fiecare data primesc mesajul FORMAT INVALID PAROLA
    Ce elemente trebuie sa contina parola, pentru a fi VALIDA ?
    Multumesc.

  6. Buna ziua,am incercat sa imi fac cont pe digi ,am introdus toate datele dar cred ca am gresit adresa de email de nu am primit vre-un mesaj de validare pe email.Odata ce nu am primit pe email nimic,s-a activat contul?

    • Buna seara,
      Incercati sa refaceti cererea de creare a contului cu adresa e-mail corecta. De asemenea, verificati in SPAM/BULK daca a ajuns mailul.
      Daca tot aveti probleme, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sa-l activeze ei.

    • Din mesajul de eroare, pare ca ai incercat de prea multe ori.
      Daca inca ai aceasta problema, iti recomand sa suni la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401, posibil sa fie nevoie sa iti deblocheze contul.

  7. Buna ziua,
    Incerc sa-mi ceez un cont, de ceva timp si nu reusesc!
    Pare mesajul ,,parola invalida,, sau numar contract, factura sau cnp care nu pot fi gasite!
    cod client **** pe numele ******* Tionica.
    Sambata, 09,04,2022, am vorbit cu un operator si m a sfatuit sa incerc sa ma loghez dupa alt device, lucru pe care l am facut, dar fara nici un rezulta!
    Va og sa mi dati o rezolvare cat mai repede, la aceasta situatie.
    Multumesc!
    *******

  8. Am cumparat un cartela preplatit de la digi in Romania si in Spania nu conectez nicio retea, de asemenea nu pot apela *777. Pe site Digi se indică faptul că trebuie creat un cont pentru a activa roamingul, dar chitanța mea de achiziție nu este acceptată ca factură. Știi cum să activezi roamingul în digi?

    • Este o cartela Digi Mobil Romania cu un singur numar, luata din Romania? Sau este o cartela Digi Mobil Spania cu doua numere?
      Daca este o cartela preplatita Digi Romania cu un singur numar, nu se poate activa roamingul pe ea.

  9. Am creat un cont pentru mama (folosind adresa mea de mail), insa nu reusesc sa creez unul si pentru tata (tot cu adresa mea de mail, pentru ca eu tin legataura), dar nu este acceptata cererea, pentru ca „adresa exista deja” Ce pot face?

  10. Buna ziua. vreau sa creez cont online pentru ca ulterior sa fac un contract pentru televiziune prin satelit dar nu pot pentru ca imi tot cere numar factura. Dar care factura daca eu sunt client nou si de acum vreau sa inchei contract cu ei…..

    • Pentru a va face cont online trebuie sa deveniti clientul lor. Asa ca intai comandati un serviciu fie online fie intr-un magazin digi si dupa va faceti cont online.

  11. Dc nu pot activa contul meu digi românia încerc de câteva ore să îl activez imi tot spune încercare repetitivă am așteptat 3 ore și am încercat din nou și aceasi problema încercare repetitivă

  12. Bună ziua, nu îmi pot accesa contul DIGI deoarece, deși introduc datele corecte , îmi apare mesajul ,,eroare generală de autentificare,,
    Am încercat și cu ,, am uitat parola,,și apare același mesaj
    Am mare nevoie sa intru pe cont pentru a-mi plăti factura

  13. Buna seara , mi sa stricat aparatul digi si am cumparat un alt aparat care accepta cartela digi .Mentionez ca locuiesc un spania, Dar se pare ca imi apar programele , imi accepta cartela dar mi le da codificate si nu le pot vedea .

  14. Daca am ajuns sa ma rog de voi sa va dau banii stati acasa!
    Ma chinui sa fac cont online ……..
    sunteti atat de amatori ca nu se poate sa faci online …..

    AMATORILOR !!!!!

  15. Cu tot respectul, va rog sa reziliati contractul Cablu TV pe numele **** din loc. Trusesti, jud. Botosani ce a fost abonat la AKTA si acum apartine de d-voastra, deoarece nu mai locuieste numeni la acea adresa, abonatul care a avut contract (*****), in varsta de 91 ani, este internat la un Camin de batrani. Eu sunt ginerele lui, pe nume ***** (tf. 07*****), din Braila. Eu v-am anuntat, ca altcineva nu are cine. Multumesc ptr. intelegere! Cu mult respect, ***** / Braila

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca ati verificat toate fisierele si nu a ajuns, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sa verifice daca pot activa manual contul.

  16. Ce faci cand iti spune ca e creat cont si nu primesti niciodata link-ul?
    Am incercat de cel putin 10 ori si…nimic. Nici in spam nu am niciun mail.

  17. Am incercat de multe ori sa-mi fac cont, apare mesajul „Contul a fost creat cu succes. Vei primi în scurt timp un link de activare al contului pe adresa de email. ” Nu primesc nici un email, am incercat pe mai multe adrese absolut nici un email (spam,junk,trash,bulk,promo) pe nici o adresa folosita. Acest sistem de creare cont nu functioneaza.

  18. Buna ziua,am si eu contract la Digi de cativa ani si tot incerc sa deschid un cont online ,la final imi zice sa astept e-mai de confirmare ,dar nimin ce se intampla si inca ceva am un contract de abonament pe cartela care in august a facut 1 an eu nu il folosesc si cand l-am deschis mi-au zis ca il pot inchide dupa un an ce trebuie facut?

    • Buna ziua,
      Verificati sa nu fi ajuns in fisiere spam, junk sau bulk. Daca tot nu reusiti, sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice.
      Cat despre anularea acelei cartele, discutati la relatii cu clientii pentru a va asigura ca nu mai aveti perioada contractuala iar ulterior puteti solicita rezilierea.

  19. Vreau sa fac un cont si nu reusesc i-mi apare ca eroare parola va rog transmiteti-mi cum trebuie sa fie formata pe mail la adresa ****@yahoo.com.Intampin greutati in a intra in posesia facturilor prin urmare nu le putem plati.
    Multumesc.

    • Ar fi trebuit sa primiti un mail de confirmare de la Digi cu un link de activare pe care ar trebui sa-l urmati.
      Daca intampinati dificultati, sunati la relatii cu clientii Digi pentru asistenta la numarul 0314006500.