Creare cont site Digi Romania
Desi pasii necesari configurarii contului Digi Romania sunt relativ simpli, avand in vedere ca au existat neclaritati, in acest articol vom detalia pas cu pas modalitatilea prin care putem adauga un cont pe site-ul Digi Romania.

Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru crearea contului Digi (RCS & RDS):

  1. Accesam site-ul web digiromania.ro – sectiunea Contul MeuInregistrare
  2. Selectam tipul contractului, persoana fizica sau persoana juridica
  3. Selectand persoana fizica, trebuie sa introducem CNP-ul titularului
  4. Introducem codul de client (ID-ul de client, se gaseste pe orice factura in dreapta – sus) sau numarul facturii Digi
  5. Introducem o adresa e-mail valida pe care ne putem autentifica (vom primi un link de confirmare pe care trebuie sa il accesam)
  6. Alegem parola si o confirmam
  7. Optional – bifam Vreau sa primesc factura electronica – selectand aceasta optiune, nu vom mai primi facturile prin posta ci doar in format electronic pe adresa e-mail introdusa
  8. Optional – bifam Vreau sa ma abonez la newsletter-ul Digi – selectand aceasta optiune vom primi noutati despre serviciile si ofertele Digi pe adresa e-mail introdusa
  9. Bifam Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si Conditiile

Creare cont site Digi Romania2

Dupa urmarea pasilor de mai sus, vom primi pe adresa e-mail un mail care va contine linkul de confirmare, pe care trebuie sa il accesam pentru activarea contului. Ulterior, putem selecta Contul MeuAutentificare – introducem adresa e-mail si parola, urmand sa apasam butonul Autentificare.

Creare cont site Digi Romania pe aplicatia de mobil Digi Romania
Pe aplicatia de mobil Digi Romania crearea contului se poate face urmand aceiasi pasi.

Probleme creare cont Digi Romania
Acestea sunt cele mai frecvente probleme pe care le putem avea in procesul de adaugare a contului Digi Romania:
-problema identificare date digi, primim eroarea: Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular) – in acest caz, trebuie sa verificam corectitudinea datelor introduse, daca avem probleme in acest sens, putem suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414
-eroare cont deja existent – daca primim eroare ca avem deja un cont Digi Romania, cel mai probabil a fost creat un cont in trecut – daca ne amintim adresa e-mail folosita, putem urma pasii pentru resetarea parolei, altfel putem suna la relatii cu clientii Digi sa ne inlocuiasca adresa e-mail

Resetare parola cont Digi Romania

Daca nu ne mai amintim parola sau primim eroare ca parola este gresita (eroarea primita este Eroare generală autentificare), trebuie sa urmam procedura pentru resetarea parolei selectand optiunea am uitat parola – introducem adresa e-mail – Trimite – pe adresa e-mail vom primi un link pe care il vom urma in vederea resetarii parolei.

Daca avem nevoie sa sunam la Digi pentru a solicita date de pe contract sau pentru a inlocui adresa e-mail, titularul contractului trebuie sa solicite acest lucru.

Voi ati intampinat probleme in crearea si/sau autentificarea pe platforma Digi Romania? Daca da, ce probleme si cum le-ati rezolvat?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

46 COMENTARII

  1. Am creat un cont pentru mama (folosind adresa mea de mail), insa nu reusesc sa creez unul si pentru tata (tot cu adresa mea de mail, pentru ca eu tin legataura), dar nu este acceptata cererea, pentru ca „adresa exista deja” Ce pot face?

  2. Buna ziua. vreau sa creez cont online pentru ca ulterior sa fac un contract pentru televiziune prin satelit dar nu pot pentru ca imi tot cere numar factura. Dar care factura daca eu sunt client nou si de acum vreau sa inchei contract cu ei…..

    • Pentru a va face cont online trebuie sa deveniti clientul lor. Asa ca intai comandati un serviciu fie online fie intr-un magazin digi si dupa va faceti cont online.

  3. Dc nu pot activa contul meu digi românia încerc de câteva ore să îl activez imi tot spune încercare repetitivă am așteptat 3 ore și am încercat din nou și aceasi problema încercare repetitivă

  4. Bună ziua, nu îmi pot accesa contul DIGI deoarece, deși introduc datele corecte , îmi apare mesajul ,,eroare generală de autentificare,,
    Am încercat și cu ,, am uitat parola,,și apare același mesaj
    Am mare nevoie sa intru pe cont pentru a-mi plăti factura

  5. Buna seara , mi sa stricat aparatul digi si am cumparat un alt aparat care accepta cartela digi .Mentionez ca locuiesc un spania, Dar se pare ca imi apar programele , imi accepta cartela dar mi le da codificate si nu le pot vedea .

  6. Daca am ajuns sa ma rog de voi sa va dau banii stati acasa!
    Ma chinui sa fac cont online ……..
    sunteti atat de amatori ca nu se poate sa faci online …..

    AMATORILOR !!!!!

  7. Cu tot respectul, va rog sa reziliati contractul Cablu TV pe numele **** din loc. Trusesti, jud. Botosani ce a fost abonat la AKTA si acum apartine de d-voastra, deoarece nu mai locuieste numeni la acea adresa, abonatul care a avut contract (*****), in varsta de 91 ani, este internat la un Camin de batrani. Eu sunt ginerele lui, pe nume ***** (tf. 07*****), din Braila. Eu v-am anuntat, ca altcineva nu are cine. Multumesc ptr. intelegere! Cu mult respect, ***** / Braila

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca ati verificat toate fisierele si nu a ajuns, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sa verifice daca pot activa manual contul.

  8. Ce faci cand iti spune ca e creat cont si nu primesti niciodata link-ul?
    Am incercat de cel putin 10 ori si…nimic. Nici in spam nu am niciun mail.

  9. Am incercat de multe ori sa-mi fac cont, apare mesajul „Contul a fost creat cu succes. Vei primi în scurt timp un link de activare al contului pe adresa de email. ” Nu primesc nici un email, am incercat pe mai multe adrese absolut nici un email (spam,junk,trash,bulk,promo) pe nici o adresa folosita. Acest sistem de creare cont nu functioneaza.

  10. Buna ziua,am si eu contract la Digi de cativa ani si tot incerc sa deschid un cont online ,la final imi zice sa astept e-mai de confirmare ,dar nimin ce se intampla si inca ceva am un contract de abonament pe cartela care in august a facut 1 an eu nu il folosesc si cand l-am deschis mi-au zis ca il pot inchide dupa un an ce trebuie facut?

    • Buna ziua,
      Verificati sa nu fi ajuns in fisiere spam, junk sau bulk. Daca tot nu reusiti, sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice.
      Cat despre anularea acelei cartele, discutati la relatii cu clientii pentru a va asigura ca nu mai aveti perioada contractuala iar ulterior puteti solicita rezilierea.

  11. Vreau sa fac un cont si nu reusesc i-mi apare ca eroare parola va rog transmiteti-mi cum trebuie sa fie formata pe mail la adresa ****@yahoo.com.Intampin greutati in a intra in posesia facturilor prin urmare nu le putem plati.
    Multumesc.

    • Ar fi trebuit sa primiti un mail de confirmare de la Digi cu un link de activare pe care ar trebui sa-l urmati.
      Daca intampinati dificultati, sunati la relatii cu clientii Digi pentru asistenta la numarul 0314006500.