Cum efectuam diverse operatiuni (blocare cartela/resetare parola) prin robot telefonic la RCS-RDS/Digi

Cea mai usoara modalitate de a afla orice informatie despre serviciile RCS & RDS este de a apela serviciul de relatii cu clientii. Insa, inainte de a ajunge sa discutam cu un operator, trebuie sa selectam anumiti pasi in IVR (robotul telefonic pe care il auzim), pasi care uneori ne pot fi atat de utili incat sa nu mai fie nevoie sa discutam cu un reprezentant RDS.

Meniul detaliat mai jos este disponibil pentru serviciul de relatii cu clientii RCS & RDS disponibil apeland numarul 0314004401 sau 03xx400401, unde xx este codul judetului. Diferenta intre acest numar si 0314007777 (serviciul de relatii cu clientii DigiMobil/DigiNet Mobil) este doar ordinea unor ramuri (de exemplu, la situatii tehnice telefonia mobila este prima optiune), in rest nu par sa existe diferente importante.

Cele mai uzuale intrebari pe care ni le punem inainte sa sunam la Digi pot fi:

Cum aflam cat avem de platit la factura RCS & RDS?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau
  • Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Facturi si Plati (tasta 1)
  • Informatii facturi emise (tasta 1)

Cum reconectam serviciile RCS & RDS daca am platit facturile?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau – – Introducere numar  de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Facturi si Plati (tasta 1)
  • Informatii reconectare si confirmare plata (tasta 3)

Cum aflam informatiile (datele) de conectare PPPoE la serviciul de internet fix (DigiNet)?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar    de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de internet fix DigiNet (tasta 1)
  • Informatii despre datele de conectare la internet (tasta 1)

Cum facem reinitializarea unei cartele smart CAM sau unei cartele dintr-un decodor (receiver)?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de cablu TV sau satelit (tasta 2)
  • Reinitializare cartela (tasta 1)

Cum selectam reteaua manual pentru telefonia mobile de la Digi?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Informatii despre selectarea retelei (tasta 1)

Cum blochez/deblochez o cartela sim (telefonie mobila sau stick de date) in caz ca a fost pierduta sau furata?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)

Cum aflu codul PUK al unei cartele SIM in caz ca am introdus codul PIN gresit?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)

Cum aflu setarile (configurarea) pentru internet mobil Digi?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobila (tasta 3)
  • Setari internet mobil (tasta 2)

Daca nu reusim conectarea la internet dupa ce am urmat acesti pasi, putem gasi toate informatiile necesare despre setarile internetului mobil aici:

Schema completa cu toti pasii pe care ii putem urma in IVR atunci cand apelam la serviciul de relatii cu clientii RCS & RDS/ Digi este urmatoarea:

  • Contractare servicii noi (tasta 1)
  1. Informatii oferta completa digi (tasta 1)
  2. Informatii oferta servicii individuale digi (tasta 2)
    a. Informatii modalitate contractare serviciu internet DigiNet (tasta 1)
    b.Informatii modalitate contractare serviciu televiziune DigiTV (cablu) si DigiTV Satelit (tasta 2)
    c. Informatii modalitate contractare serviciu telefonie fixa DigiTel (tasta 3)
    d. Informatii modalitate contractare servicii mobile DigiMobil si DigiNet Mobil (tasta 4)

Ramuri identificare client: exista doua modalitati prin care putem avea contractul identificat de catre robot:

-daca nu selectam niciuna din cele 2 optiuni initiale si apasam tasta 9, ne va identifica dupa numarul de telefon (daca avem numar de telefon in baza lor de date) si ne va oferi posibilitatea sa primim informatii despre.

-daca introducem una din urmatoarele informatii:cod (ID) client, seria cartelei sau a smart cam-ului, numar de telefon RCS & RDS/ Digi sau numar de telefon de contact pe care il avem trecut pe contract in baza lor de date, CNP.

Dupa identificarea contractului, ramurile disponibile dupa identificarea clientului sunt:

  • Acest contract (tasta 1)
    a. Facturi si plati (tasta 1)
    1. Informatii facturi emise (tasta 1)
    – Pentru a afla suma totala a facturilor emise (tasta 1)
    – Pentru detalierea facturii (tasta 2)
    2. Modalitati de plata (tasta 2)
    3. Informatii reconectare si confirmare plata (tasta 3)
    4. Informatii financiare suplimentare (tasta 4)
    5. Revenire la meniul principal (tasta 9)
     b. Situatii tehnice (tasta 2)
    1. Informatii despre serviciul de internet fix DigiNet (tasta 1)
    -Informatii despre datele de conectare la internet (tasta 1) (Se solicita CNP-ul titularului)
    – Informatii despre situatii tehnice (tasta 2)
    – Revenire la meniul principal (tasta 9)
    – Transfer catre un operator disponibil (tasta 0) 2.
    2. Informatii despre Cablu TV sau Satelit (tasta 2)
    – Reinitializare cartela (tasta 1)
    – Resetare parola (tasta 2)
    – Alte situatii tehnice (tasta 3)
    – Revenire la meniul principal (tasta 9)
    3. Informatii despre telefonie fixa (tasta 3)
         Transfer catre un operator disponibil

4. Informatii despre telefonie mobila (tasta 4)
– Informatii despre selectarea retelei (tasta 1)
– Setari internet mobil (tasta 2)
Se solicita numarul de telefon mobil pentru care dorim setarile.
– Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)
– Nefunctionalitate serviciu (tasta 4)
– Revenire la meniul anterior (tasta 9)
 5. Informatii despre alte servicii/situatii (tasta 5)
Transfer catre un operator disponibil
 6. Revenire la meniul principal (tasta 9)

 c. Informatii comerciale si modificari (tasta 3)

  1. Informatii despre internet fix (tasta 1)
    Transfer catre un operator disponibil
  2. Informatii despre cablu TV sau satelit (tasta 2)
    Transfer catre un operator disponibil
  3. Informatii despre telefonie fixa (tasta 3)
    Transfer catre un operator disponibil
  4. Informatii despre telefonie mobila (tasta 4)
    Transfer catre un operator disponibil
  5. Informatii despre alte servicii/situatii (tasta 5)
    Transfer catre un operator disponibil
  6. Revenire la meniul principal (tasta 9)
  • Alt contract existent RCS & RDS (tasta 2)
  • Contract nou (tasta 3)

* Cea mai rapida modalitate pentru a intra in legatura cu un operator este aceea de a apasa 3 taste gresite consecutive in meniul principal (de exemplu: 0 0 0), imediat o sa auzim mesajul ca vom fi transferati catre un operator disponibil

* In majoritatea cazurilor cand am fost identificati, daca nu selectam nicio optiune dupa ce ni s-au comunicat de 3 ori optiunile disponibile, se va face automat transferul catre un operator disponibil.

Am observat in urma acestor verificari ca ne este intrerupt foarte frecvent apelul atunci cand sunam prima data, se intrerupe dupa o secunda. Nu stiu exact daca este o problema a sistemului lor IVR sau daca se intampla din cauza multor apeluri simultane insa este foarte deranjant.

Update 29.08.2018: Nu mai este disponibila optiunea de a intra rapid in legatura cu un operator apasand consecutiv tastele 0 0 0, se pare ca s-a identificat acest mic „bug” al sistemului IVR si corectat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

20 COMENTARII

  1. Există posibilitatea că cineva din cadrul Digi Internet să poată face unele blocări ale cartelei , că internetul să nu mai funcționeze normal…spre exemplu să nu se mai poată descarca aplicațiile .?? Pentru că la mine așa deodată din data de 16 martie seară nu am mai putut descărca ori actualiza nici o aplicație …!! Până atunci totul normal ..!! Ciudat dar pe tabletă , deși folosesc numai internetul ,sunt apelat de numere de telefon Digi Sibiu , Digi Botoșani …!! Oare cum ..?? Mi s-au sugerat să încerc cu wifi…dar bun..!! Apoi ..?? Pot schimba cartela , pentru că vechiul contract a expirat în 18 martie 2019… să fac un nou contract cu altă cartelă ..??

    • Cum ati ajuns la concluzia ca un angajat va face aceste blocari ale serviciului de internet ale cartelei, ati suparat pe cineva de la Digi? 🙂
      Cu siguranta nu va face nimeni nimic intentionat. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica data de resetare a traficului (se poate verifica si formand codul *111# de pe cartela in cauza), e posibil sa fi depasit traficul lunar motiv pentru care viteza sa se fi redus drastic.
      In ceea ce priveste apelurile de pe tableta, e posibil ca numarul aferent acelei cartele sa fi apartinut unei alte persoane. Cine va suna mai exact si de ce? Ce vi se spune?
      Un alt contract cu o alta cartela nu are legatura cu aceste situatii, mai intai trebuie identificat motivul pentru care exista aceste probleme (daca sunt intr-adevar probleme).

  2. Bună! Incerc sa iau legătura cu unul din operatorii digi TV și nu reușesc! De fiecare data îmi întra robotul și se pare ca nu rezolv nimic! E vorba despre reinitierea cartelei digi TV! Un nr de telefon va rog al unui operator!!!

    • Buna ziua, pentru a reinitializa cartela Digi TV trebuie sa sunati la numarul 0314004000 si sa urmati pasii necesari reinitializarii cartelei. Daca nu va descurcati sa treceti prin meniu, o sa va ajut eu cu optiunile:
      Pentru limba romana apasati 1
      Daca va este identificat numarul de telefon in baza de date selectati tasta 2, pentru informatii despre alt contract existent
      Pentru a introduce seria cartelei sau a dispozitivului smart cam apasati 1
      Daca nu aveti seria cartelei, atunci selectati una dintre celelalte optiuni, fie sa introduceti cod client, fie CNP.

        • Cum niciun rezultat? Daca faceti ce v-am scris mai sus, functioneaza, este testat de mine acum 1 minut. Eu cred ca nici nu v-ati obosit sa cititi ce v-am scris. Nu am un numar de telefon al unui operator pe nume x deoarece este un call center, un departament de relatii cu clientii, acela este singurul numar disponibil. Daca nu doriti sa incercati ce v-am scris, va puteti duce intr-un punct de lucru Digi sa va ajute persoanele de acolo.

  3. Buna ziua
    Cum pot avea cod de deblocare rețea dogi tf mi-a fost furat si am introdus a doua cartela de la dogi si îmi cere cod de deblocare retea

  4. Am o cartele de DIGI pe care am pus-o in alt telefon deoarece mi-am spart vechiul telefon din greseala dar nu pot sa o deschid deoarece imi cere cod pin . Ce cod pin as putea sa folosesc pentru a-mi debloca cartela ?

    • Codul PIN standard este 1234. Daca nu functioneaza acesta inseamna ca a fost schimbat, caz in care aveti 3 incercari. Daca introduceti gresit codul PIN de 3 ori, va cere codul de deblocare al cartelei (codul PUK) iar in acest caz puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a-l primi.

    • Pentru blocarea numarului de telefon Digi din cauza ca a fost furat trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (031 400 7777).
      Combinatia de taste este urmatoarea:
      Informatii abonament existent (tasta 1)
      Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
      Situatii tehnice (tasta 2)
      Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
      Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)

      Acesti pasi sunt detaliati inclusiv mai sus, in articol.
      Daca nu te descurci, urmezi pasii pentru a intra in legatura cu un operator si soliciti lui/ei blocarea cartelei.