Cum efectuam diverse operatiuni (blocare cartela/resetare parola) prin robot telefonic la RCS-RDS/Digi

Cea mai usoara modalitate de a afla orice informatie despre serviciile RCS & RDS este de a apela serviciul de relatii cu clientii. Insa, inainte de a ajunge sa discutam cu un operator, trebuie sa selectam anumiti pasi in IVR (robotul telefonic pe care il auzim), pasi care uneori ne pot fi atat de utili incat sa nu mai fie nevoie sa discutam cu un reprezentant RDS.

Meniul detaliat mai jos este disponibil pentru serviciul de relatii cu clientii RCS & RDS disponibil apeland numarul 0314004401 sau 03xx400401, unde xx este codul judetului. Diferenta intre acest numar si 0314007777 (serviciul de relatii cu clientii DigiMobil/DigiNet Mobil) este doar ordinea unor ramuri (de exemplu, la situatii tehnice telefonia mobila este prima optiune), in rest nu par sa existe diferente importante.

Cele mai uzuale intrebari pe care ni le punem inainte sa sunam la Digi pot fi:

Cum aflam cat avem de platit la factura RCS & RDS?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau
  • Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Facturi si Plati (tasta 1)
  • Informatii facturi emise (tasta 1)

Cum reconectam serviciile RCS & RDS daca am platit facturile?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau – – Introducere numar  de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Facturi si Plati (tasta 1)
  • Informatii reconectare si confirmare plata (tasta 3)

Cum aflam informatiile (datele) de conectare PPPoE la serviciul de internet fix (DigiNet)?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar    de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de internet fix DigiNet (tasta 1)
  • Informatii despre datele de conectare la internet (tasta 1)

Cum facem reinitializarea unei cartele smart CAM sau unei cartele dintr-un decodor (receiver)?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de cablu TV sau satelit (tasta 2)
  • Reinitializare cartela (tasta 1)

Cum selectam reteaua manual pentru telefonia mobile de la Digi?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Informatii despre selectarea retelei (tasta 1)

Cum blochez/deblochez o cartela sim (telefonie mobila sau stick de date) in caz ca a fost pierduta sau furata?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)

Cum aflu codul PUK al unei cartele SIM in caz ca am introdus codul PIN gresit?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobile (tasta 3)
  • Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)

Cum aflu setarile (configurarea) pentru internet mobil Digi?

  • Informatii abonament existent (tasta 1)
  • Introducere cod client (tasta 1) sau Introducere serie cartela/smart cam (tasta 2) sau Introducere numar de telefon (tasta 3) sau Introducere CNP (tasta 4)
  • Situatii tehnice (tasta 2)
  • Informatii despre serviciul de telefonie mobila (tasta 3)
  • Setari internet mobil (tasta 2)

Daca nu reusim conectarea la internet dupa ce am urmat acesti pasi, putem gasi toate informatiile necesare despre setarile internetului mobil aici:

Schema completa cu toti pasii pe care ii putem urma in IVR atunci cand apelam la serviciul de relatii cu clientii RCS & RDS/ Digi este urmatoarea:

  • Contractare servicii noi (tasta 1)
  1. Informatii oferta completa digi (tasta 1)
  2. Informatii oferta servicii individuale digi (tasta 2)
    a. Informatii modalitate contractare serviciu internet DigiNet (tasta 1)
    b.Informatii modalitate contractare serviciu televiziune DigiTV (cablu) si DigiTV Satelit (tasta 2)
    c. Informatii modalitate contractare serviciu telefonie fixa DigiTel (tasta 3)
    d. Informatii modalitate contractare servicii mobile DigiMobil si DigiNet Mobil (tasta 4)

Ramuri identificare client: exista doua modalitati prin care putem avea contractul identificat de catre robot:

-daca nu selectam niciuna din cele 2 optiuni initiale si apasam tasta 9, ne va identifica dupa numarul de telefon (daca avem numar de telefon in baza lor de date) si ne va oferi posibilitatea sa primim informatii despre.

-daca introducem una din urmatoarele informatii:cod (ID) client, seria cartelei sau a smart cam-ului, numar de telefon RCS & RDS/ Digi sau numar de telefon de contact pe care il avem trecut pe contract in baza lor de date, CNP.

Dupa identificarea contractului, ramurile disponibile dupa identificarea clientului sunt:

  • Acest contract (tasta 1)
    a. Facturi si plati (tasta 1)
    1. Informatii facturi emise (tasta 1)
    2. Modalitati de plata (tasta 2)
    3. Informatii reconectare si confirmare plata (tasta 3)
    4. Informatii financiare suplimentare (tasta 4)
    5. Revenire la meniul principal (tasta 9)
     b. Situatii tehnice (tasta 2)
    1. Informatii despre serviciul de internet fix DigiNet (tasta 1)
    -Informatii despre datele de conectare la internet (tasta 1) (Se solicita CNP-ul titularului)
    – Informatii despre situatii tehnice (tasta 2)
    – Revenire la meniul principal (tasta 9)
    – Transfer catre un operator disponibil (tasta 0) 2.
    2. Informatii despre Cablu TV sau Satelit (tasta 2)
    – Reinitializare cartela (tasta 1)
    – Resetare parola (tasta 2)
    – Alte situatii tehnice (tasta 3)
    – Revenire la meniul principal (tasta 9)
    3. Informatii despre telefonie fixa (tasta 3)
         Transfer catre un operator disponibil

4. Informatii despre telefonie mobila (tasta 4)
– Informatii despre selectarea retelei (tasta 1)
– Setari internet mobil (tasta 2)
Se solicita numarul de telefon mobil pentru care dorim setarile.
– Blocare cartela sim pe motiv pierdut/furat, deblocare cartela sim sau cod puk (tasta 3)
– Nefunctionalitate serviciu (tasta 4)
– Revenire la meniul anterior (tasta 9)
 5. Informatii despre alte servicii/situatii (tasta 5)
Transfer catre un operator disponibil
 6. Revenire la meniul principal (tasta 9)

 c. Informatii comerciale si modificari (tasta 3)

  1. Informatii despre internet fix (tasta 1)
    Transfer catre un operator disponibil
  2. Informatii despre cablu TV sau satelit (tasta 2)
    Transfer catre un operator disponibil
  3. Informatii despre telefonie fixa (tasta 3)
    Transfer catre un operator disponibil
  4. Informatii despre telefonie mobila (tasta 4)
    Transfer catre un operator disponibil
  5. Informatii despre alte servicii/situatii (tasta 5)
    Transfer catre un operator disponibil
  6. Revenire la meniul principal (tasta 9)
  • Alt contract existent RCS & RDS (tasta 2)
  • Contract nou (tasta 3)

* Cea mai rapida modalitate pentru a intra in legatura cu un operator este aceea de a apasa 3 taste gresite consecutive in meniul principal (de exemplu: 0 0 0), imediat o sa auzim mesajul ca vom fi transferati catre un operator disponibil

* In majoritatea cazurilor cand am fost identificati, daca nu selectam nicio optiune dupa ce ni s-au comunicat de 3 ori optiunile disponibile, se va face automat transferul catre un operator disponibil.

Am observat in urma acestor verificari ca ne este intrerupt foarte frecvent apelul atunci cand sunam prima data, se intrerupe dupa o secunda. Nu stiu exact daca este o problema a sistemului lor IVR sau daca se intampla din cauza multor apeluri simultane insa este foarte deranjant.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here