Cum intram in legatura cu un operator?

Cum intram in legatura cu un operator? – Una dintre cele mai frecvente probleme reclamate de abonatii operatorilor de telecomunicatii este complexitatea robotului telefonic, astfel incat dureaza mult sa intri in legatura cu un operator. In acest articol vom detalia scurtaturile prin intermediul carora putem intra in legatura cu un agent telefonic.

Cum intram in legatura cu un operator Digi (RCS – RDS)?
La Digi este usor sa intram in legatura cu un agent call center, dupa ce se aude mesajul initial privind inregistrarea apelului, este necesar sa apasam tasta 0 de 2 ori consecutiv, urmand sa fim tranferati catre un operator.

Cum intram in legatura cu un operator Telekom?
La Telekom nu functioneaza metodele cu apasarea consecutiva a tastei 0 sau sa asteptam la telefon fara sa selectam o optiune, cea mai rapida metoda de a intra in legatura cu un reprezentant Telekom este urmatoarea:

Tasta 1 Limba Romana
Tasta 2 Daca vrei sa devi clientul nostru
Tasta 1 Informatii persoane fizice
Tasta 1 Servicii fixe
Tasta 1 Pachete servicii fixe
Tasta 0 Pentru a intra in legatura cu un operator

Tastele pot fi apasate consecutiv, fara sa fie nevoie sa ascultam o parte din mesajul robotului telefonic pentru fiecare sub-meniu. Asadar, apasam tastele 1 2 1 1 1 0 si vom fi transferati catre un angajat disponibil.

Cum intram in legatura cu un operator Orange?

Tasta 1 Limba Romana
Tasta 2 Daca nu esti client Orange
Tasta 2 Daca doresti informatii despre ofertele Orange dedicate persoanelor fizice
Fara sa fie nevoie sa ascultam oferta prezentata, apasam tasta 0 si vom fi transferati catre primul operator disponibil.

Vodafone

In cazul companiei Vodafone, navigarea prin meniul robotului telefonic se face prin comenzi vocale, astfel incat va fi nevoie sa oferim detalii vocale scurte si la obiect. De exemplu, daca vom spune tranfer operator, robotul telefonic va intelege ca dorim sa fim transferati catre un operator insa va solicita informatii suplimentare privind problema pentru care dorim transferul. Daca vom continua prin comanda vocala informatii facturi transfer operator, va fi nevoie sa mentionam cateva date personale pentru a continua.

Asadar, in cazul operatorului Vodafone, va trebui sa avem o scurta conversatie cu Andreea, robotul telefonic, pentru a putea intra in legatura cu un agent telefonic.

UPC

La UPC, selectand Tasta 2 (Daca vrei sa devi client UPC) vom avea apelul transferat catre un operator. Interesant este ca la UPC daca apelul este intrerupt, vom fi contactati inapoi de catre un agent. Totusi, acest lucru s-a intamplat in cazul situatiilor comerciale, nu stiu daca pentru problemele tehnice suntem sunati inapoi.

Akta

La Akta trebuie doar sa selectam optiunea aferenta serviciului afectat (de exemplu: tasta 1 pentru serviciul de cablu) urmand sa fim transferati catre un operator.

Focus Sat

La Focus Sat este suficient sa apasam o alta tasta diferita de optiunile prezentate (de exemplu, tasta 9) si vom fi transferati catre o persoana.

Lycamobile

La numarul de contact Lycamobile trebuie sa apasam tasta 1 (Limba Romana) urmata de tasta 0 (Ajutor sau alte servicii), urmand sa fie efectuat transferul.

In cazul companiei NextGen, este suficient sa apelam numarul de contact si sa asteptam la telefon, nefiind nevoie sa parcurgem un meniu complex.

Lasati un comentariu daca aveti nelamuriri in privinta informatiilor prezentate mai sus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

14 COMENTARII

  1. Primesc mesaj că aș avea de achitat factură in valoare de 21 lei și nu sunt abonată Digi.In mesaj se specifică seria si numarul de factură precum și nr de abonat client.Mesajul se încheie cu recomandarea plății online.

    • Luati legatura cu cei de la Digi sa va stearga numarul de telefon din baza lor de date, posibil ca un angajat Digi sa fi trecut gresit numarul de telefon la ei sau un abonat sa fi oferit numarul lor de telefon in mod eronat.

  2. Plătesc abonamentul degeaba la Vodafone am semnat un contract
    Că plătesc 30-32 de lei și mă trezesc că plătesc acum după Doi ani după expirarea contractului .Acum plătesc 52 de lei și cel puțin în zona unde stau nu am semnal la net corespunzător când merge netul când nu merge.Sunt înjosit cu bani plătiți la termen Sinu am fost rău platnic nici o data.Una este când semnam un contract și după terminarea contractului ne trezim cu alta parca suntem jermaniti sa ne impună să plătim niste bani inutil enorm de mult.Sunt nemulțumit de serviciile dumneavoastră.Ma puteți contacta la telefonul menționat.07*****.

    • La ce firma va referiti?
      Gasiti in articol modalitatile prin care puteti trece de robotul telefonic rapid, in functie de operator, insa in asteptare tot va trebui sa asteptati in functie de numarul de apeluri.

  3. Si o varianta mai usoara sa nu mai astepti prin meniul lor de a tasta de 6 ori pe taste pentru a putea sa intri in legatura cu un operator iar pana sa intri in legatura cu dansii iti ia din timpul 10 min., de exemplu la Telekom, nu exista?

    • Ce am scris in articol nu este adevarul? Asta inteleg din comentariul dvs.
      Timpul de asteptare depinde de perioada, de numarul de apeluri, de mai multe lucruri, la unii operatori s-a asteptat chiar si aproape 2 ore. Daca sunati la Digi la 4 dimineata, nu o sa asteptati la telefon, in schimb daca sunati la 4 dupa-amiaza veti astepta.
      Cat despre sictir, asta depinde de angajatii fiecarei companii insa nu generalizam deoarece nu este cazul. Era mai util sa specificati mai multe detalii despre experienta dumneavoastra, inclusiv la ce operator ati intampinat probleme, daca le-ati facut o sesizare in acest sens, ce raspuns ati primit, etc.