Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Deoarece am primit in repetate randuri intrebarea „cum ma abonez la serviciile Digi?” vom detalia in acest articol tot ce trebuie sa stim pentru a ne abona la serviciile Digi (RCS – RDS). Compania Digi ofera servicii complete de telecomunicatii: televiziune (prin cablu sau satelit), internet, telefonie fixa, telefonie mobila, internet mobil si energie electrica.

Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
-ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
-apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
-facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
-pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

Care este cea mai rapida modalitate de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS)?
Cea mai rapida modalitate prin care ne putem abona la Digi este sa ajungem intr-un punct de lucru cu actul de identitate, semnam contractul acesta fiind activ pe loc. Daca facem o comanda online sau telefonic pentru a ajunge un agent de teren la domiciliu, dureaza pana ajunge acel agent de teren iar dupa ce semnam mai dureaza o mica perioada pana este procesat contractul. In schimb, in punctul de prezenta contractul se proceseaza in baza de date Digi pe loc. Aceeasi situatie se aplica si in cazul in care dorim portarea unui numar, cererea de portare este inregistrata pe loc daca o facem intr-un punct de lucru Digi.

Indiferent ca este vorba de televiziune, internet sau telefonie, abonarea la serviciile Digi se face avand actul de identitate fara acte suplimentare. Contractul de proprietate al imobilului este necesar doar in situatii speciale (exemplu: cand exista minim 2 contracte cu datorii neplatite la o adresa iar titularul imobilului doreste sa semneze un contract pe aceeasi adresa).

Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Procedura de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS) este una simpla si este recomandat sa o facem intr-un punct de lucru, fiind cea mai rapida modalitate si avand avantajul ca putem discuta fata in fata cu reprezentantul comercial Digi despre orice neclaritate/informatie dorim. In plus, punctele comerciale Digi nu mai sunt la fel de aglomerate precum erau pana acum 3-4 ani. O lista completa cu punctele de prezenta din fiecare judet gasim pe site-ul Digi Romania.

Lasati comentariu cu orice intrebare aveti despre abonarea in reteaua Digi.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

582 COMENTARII

    • Cum adica? Doriti un nou abonament la alta adresa? Sau doriti sa mariti abonamentul de internet de la adresa actuala. Adica sa treceti de la fiberlinc 300 la fiberlinc 500?

    • Buna ziua,
      Puteti sa optati pentru internet prin una din urmatoarele modalitati:
      -intr-un punct de lucru Digi (nu este recomandat in perioada aceasta, majoritatea punctelor de vanzare sunt inchise);
      -online pe site-ul Digi Romania;
      -sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0356400414;

    • Buna ziua,
      Puteti sa optati pentru internet prin una din urmatoarele modalitati:
      -intr-un punct de lucru Digi (nu este recomandat in perioada aceasta, majoritatea punctelor de vanzare sunt inchise);
      -online pe site-ul Digi Romania;
      -sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0356400414;

    • Buna ziua,
      Puteti sa optati pentru o antena DigiTV prin una din urmatoarele modalitati:
      -intr-un punct de lucru Digi (nu este recomandat in perioada aceasta, majoritatea punctelor de vanzare sunt inchise);
      -online pe site-ul Digi Romania;
      -sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600;

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti sa optati pentru internet prin una din urmatoarele modalitati:
      -intr-un punct de lucru Digi (nu este recomandat in perioada aceasta, majoritatea punctelor de vanzare sunt inchise);
      -online pe site-ul Digi Romania;
      -sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600;

    • Puteti sa optati pentru internet prin una din urmatoarele modalitati:
      -intr-un punct de lucru Digi;
      -online pe site-ul Digi Romania;
      -sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600;

  1. Buna seara! As dori sa portez un numar de telefon si as dori un telefon Samsung S8,S9 sau S10 si conditiile in care il pot obtine.Multumesc!

    • Pe saitul Digi Romania vad doar Samsung S10 in oferta iar pretul la portare este de 2.899 lei. Mai multe detali in magazinele Digi. Vad ca se da doar la pret intreg fara rate

    • Buna seara,
      Singurul model apropiat este Samsung Galaxy S10 Lite. Se ofera si in rate insa nu stiu de ce nu functioneaza sectiunea de rate pentru acest model. Pentru a afla cat costa avansul si ratele pentru acest model, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin si prin urmatoarele modalitati:
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  2. Buna ziua,
    As vrea sa ma abonez la Digi, cred, pentru ca nu inteleg care e diferenta dintre Digi si RCS RDS. Ma intereseaza abonamentul pentru tv si net.
    Locuiesc intr-o comuna din Prahova, in apropiere de Campina. Unde gasesc un punct de lucru?
    Stiu ca pe strada mea este cablu instalat, chiar in dreptul casei mele, dar niciun vecin nu este abonat Digi. Toti sunt la Nextgen 🙂
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Digi si RCS – RDS sunt una si aceeasi companie, doar ca brandul Digi a aparut mai tarziu.
      In judetul Prahova exista puncte de vanzare in Ploiesti, Breaza, Busteni, Comarnic sau Sinaia. Cel mai aproape de Comarnic este punctul din Breaza, STRADA RADULESCU, PLUTONIER, NR. 2.

      • Multumesc pentru raspuns. Locuiesc in Banesti. Am cautat un punct de lucru in Ploiesti., mai de mult, dar la la telefonul afisat nu a raspuns nimeni.
        N-as vrea sa fac un drum degeaba, pentru ca nu cunosc prea bine orasul.
        O sa mai insist 🙂
        Toate cele bune!

        • Din cate stiu, punctele Digi nu au numere de telefon publice, exista doar numarul pentru serviciul de relatii cu clientii. Un drum degeaba nu veti face cat timp va duceti in timpul programului de lucru.
          Numai bine!

    • Abonarea in reteaua Digi RCS RDS se poate face in 4 feluri. 1 Ajungem intr-un puct de lucru Digi cu actul de identitate.2 Apelam nr de telefon pentru clienti noi 031 400 4600. 3 Facem o comanda online pe saitul Digi Romania fie logati in Contul Meu- Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont.4 Pe poagina Facebook Digi Romania.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Presupunand ca va referiti la o antena DigiTV, o puteti lua din tara sa o folositi in Germania insa cei de la Digi nu va vor oferi suport pentru instalare sau probleme tehnice deci trebuie sa cautati un instalator pentru a va ajuta cu instalarea.

  3. Buna ziua. Va rog sa ma contactati maine,la nr. de mobil 07******, in legatura cu portarea nr.de telefon de la Telekom si de la Orange.
    Doresc sa port o discutie cu un consultant de la dvs.pe aceasta tema.
    In legatura cu Actul Aditional de suplimentare servicii din data de 03.02.2020, client *** ,localitatea Zarnesti,str.*,nr.*,judetul Brasov, ramane sa-l definitivam dupa discutia cu consultantul dumneavoastra.
    Va multumesc.

  4. Buna ziua. Am o intrebare. Tatăl meu are contract de telefonie mobila si televiziune si as vrea sa pun si internet in baza aceluiași contract. Se poate?

    • Buna ziua,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;
      Pentru abonare aveti nevoie doar de buletin.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa luati legatura cu responsabilul de cont Digi care se ocupa de contractul dvs sau sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314006500.

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

        • Pretul depinde de zona, de exemplu in zonele urbane la nivel national internetul si cablul tv, pachetele minime costa 60 RON. Este si o oferta disponibila, daca va abonati online beneficiati de 50% reducere la abonament timp de 4 luni.

          • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Pentru a verifica daca este disponibila o alta oferta decat cea nationala va recomand sa sunati la relatii cu clientii Cluj la numarul 0364400414.

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  5. Stimate Robert !
    Totul bine si frumos pana semnezi contractul(02. dec in cazul meu)…..dupa care astepti cu mare rabdare instalarea,care poate duta 3 luni -dupa cum am fost informat de un domn operator (usor arogant) parerea mea-chiar daca am un contract de un an.In concluzie:-trebuia sa semnez contractul undeva prin 25 septembrie ca sa beneficiez sigur, de serviciile „digi” de sarbatorile de iarna.Cablu optic se afla la cca.5 metri de locuinta.Cu toate acestea se pare ca de sarbatori nu o sa ” sarbatoresc „cu serviciile „digi”.
    P.S Atat despre rapiditate.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Aveti in articol mentionate metodele prin care va puteti abona la Digi (va deplasati intr-un punct de lucru Digi, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania).

  6. Vreau sa deschid o colaborare cu rcs-rds sub forma unui abonament pentru servicii de tv + internet , persoana fizica ,la adresa de domiciliu
    Vreau sa fac acest abonament online ,va rog consiliere
    Multumesc

    • Intrati pe saitul Digi .ro si sus aveti categoriile internet, tv dati clic pe internet de exemplu digi net si in dreptul pachetului pe care il doriti aveti butonul comanda, va duceti in dreptul casutei nu sunt abonat completati cu datele care vi le cere si asta este tot. Si la tv faceti la fel.

    • Puteti opta pentru smartcam si internet intr-un punct de lucru Digi, telefonic la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau online pe site-ul Digi Romania.

  7. Buna seara,
    Fam.***** din com.Lunca ,jud Tulcea,Str.* nr.* ,vor sa si monteze cablu Tv Digi si nu reusesc sa va contacteze.Ei pot fi contactati la nr. 07******.
    Astept un raspuns.
    Multumesc.

    Cu stima,
    Daniela

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Puteti sa va abonati in reteaua Digi ajungand intr-un punct de lucru Digi, sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau facand o comanda online pe site-ul Digi Romania

  8. Buna seara,
    Daca am abonament si am cerut transferul cablului tv, de la o adresa anterioară la una actuală si mi se spune ,ca blocul fiind constructie 2019, nu se vede in sistem, ce trebuie să fac,unde sa ma adresez!?
    Mulțumesc

    • Buna seara,
      Probabil nu exista retea construita inca in blocul respectiv, fiind un bloc nou. Faceti o solicitare la Digi sa dezvolte reteaua in blocul respectiv si cam atat, restul depinde de ei. Cu cat mai multe cereri din acel bloc, cu atat mai bine.

    • Abonarea la Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  9. de ce in España NU SE POATE FACE CONTRACTE LA DIDI TV SATELIT? VA RUGAM SA GASITI O SOLUTIE CA SI ROMANII DIN ESPAÑA SA PUTEM BENEFICIA DE TELEVIZIUNE PRIN SATELIT SI SA NU MAI FIM NEVOI SA APELAM LA FEL DE FEL DE METODE PTR. A PUTEA OBTINE TELEVIZIUNE. MULTUMESC SI VASI RUGA SA GASITI REPEDE O SOLUTIE. UNA EFICIENT AR FI ONLINE CU FORMULARE CLARE UNDE SA SE POATA PUNE ADRESA ETC. IMI PUTETI RASPUNDE PE EMAIL MULTUMESC.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Parerea mea este ca nu se va gasi nicio solutie in acest sens, pozitia celor de la Digi Romania in prezent privind contractarea si suportul serviciului de televiziune prin satelit este ca se poate folosi doar pe teritoriul Romaniei.
      In plus, se investeste din ce in ce mai putin pe partea de satelit, deci nu cred ca se va schimba ceva in acest sens.

    • Domnule Ioan in curând veti avea o surpriza. Probabil la anu avand in vedere ca mai sunt 3 luni si 2019 se tremina. In curând voi veni cu noutati si explicatii.

    • Buna ziua,
      Puteti sa mai faceti inca un abonament, va fi pe acelasi cod de client insa o sa vina factura separat pentru acest abonament, nu va veni aceeasi factura cu cealalta adresa.

    • Pentru a va abona in reteaua Digi Mobil puteti ajunge intr-un punct de lucru Digi, sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004600 sau faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.