Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

Una dintre cele mai mari probleme ale operatorilor de servicii fixe din Romania reprezinta timpul de instalare, de aceea vom detalia in acest articol cum putem urgenta instalarea serviciilor fixe de cablu tv, antene satelit, internet, telefonie fixa si care sunt termenele de instalare la Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta.

Desi operatorii de telecomunicatii investesc resurse in oferte si in semnarea a cat mai multe contracte, de cele mai multe ori sunt depasiti (in special atunci cand sunt oferte avantajoase) de numarul de contracte si de cererile de instalare astfel incat deseori ajungem sa asteptam saptamani, ba chiar luni pentru instalarea unor servicii.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi?

Digi Romania este una din cele mai problematice companii cand vine vorba de instalarea serviciilor. Numarul mare de abonati (si in crestere) combinat cu eterna lipsa de echipamente de pe stoc fac ca instalarea sa dureze uneori, in cele mai ghinioniste cazuri, chiar si luni de zile.
Putem urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS (Digi) prin una din urmatoarele modalitati:

  • sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (Digi) la numarul 03xx400401 (unde xx este prefixul judetului) pentru servicii prin cablu sau la numarul 0314004000 pentru antene Digi tv satelit;
  • completam formularul online de pe site-ul Digi Romania;
  • facem o sesizare pe pagina de Facebook Digi Romania;

La Digi, cele mai frecvente motive care ne-au fost reclamate din cauza carora nu s-au instalat serviciile Digi au fost:

  • lipsa echipamente de pe stoc (lipsa antene satelit, lipsa decodoare pentru instalare, lipsa unor echipemente de retea – ONT/switch-uri);
  • efectiv redus al echipelor de instalare (de exemplu, sunt zone in care 1-2 echipe de instalare sunt pe un judet intreg);
  • lipsa retea in zona – desi contractele se semneaza la nivel de localitate, pot exista zone in care RCS – RDS inca nu au ajuns cu reteaua, de exemplu zone indepartate de la marginea localitatii, strazi in care sunt putine case la distanta foarte mare, etc.; in astfel de cazuri, de obicei se constata ca nu este retea si nu se poate face instalarea dupa ce semnam contractul, atunci cand ajunge echipa de instalare in zona.

Termenele de instalare servicii la RCS – RDS sunt:

  • la bloc, maxim o saptamana;
  • la casa, maxim 3 saptamani;
  • termen contractual maxim de instalare a serviciilor, la nivel general, maxim 90 de zile;

Desi aceste termene mi-au fost transmise personal de catre un reprezentant RCS – RDS din sediu, termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Telekom?

Telekom, compania cu cea mai veche infrastructura de telecomunicatii, a inceput sa aiba mai putine probleme cu instalarea serviciilor din cauza ca le-au scazut numarul de abonati.

Insa, daca totusi avem probleme cu intarzierea instalarii serviciilor fixe, avem urmatoarele modalitati prin care putem urgenta instalarea:

  • apel la numarul 1234 – serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  • formular online pe site-ul Telekom;
  • sesizare pe pagina de Facebook Telekom Romania;

Termenul maxim de instalare si activare a serviciilor Telekom este de 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la UPC?

Pentru clientii neinstalati, acestia pot contacta serviciul de relatii cu clientii UPC prin una din urmatoarele modalitati, in vederea urgentarii instalarii:

  • Apel la numarul 0311000872;
  • formular online pe site-ul UPC;
  • sesizare pe pagina de Facebook UPC Romania;

UPC are o optiune de instalare in urgenta astfel incat, contra unei taxe de 124 de lei cu tva inclus, putem solicita instalarea serviciilor in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului. O optiune utila insa cam scumpa din punctul meu de vedere, la alti operatori sunt sanse destul de mari ca serviciile sa se instaleze in primele zile.

Termenul maxim contractual de instalare a serviciilor fixe UPC este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Akta?

La Akta, putem sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe in felul urmator:

  • apel telefonic la numarul 0377778899;
  • formular de contact online pe site-ul Akta;
  • sesizare pe pagina de Facebook Akta Romania;

Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Orange?

Orange ofera servicii fixe prin infrastructura Telekom, in caz ca dorim sa-i contactam pentru a instala mai repede serviciile, o putem face in felul urmator;

  • apel la 300;
  • sesizare online pe site-ul Orange;
  • sesizare pe pagina de Facebook Orange;

Termenul maxim de instalare servicii fixe Orange este de 30 de zile de la semnarea contractului. In plus, la semnarea contractului se face o programare pentru instalare intr-o zi stabilita de comun acord.

De obicei la toate companiile de telecomunicatii se face o programare pentru instalare in prealabil, urmand sa ajunga echipa de instalare la programare. Insa, uneori se intampla ca echipele de instalare sa nu respecte acel termen sau sa ne contacteze ei direct din teren cand ajung, fara sa avem o programare facuta in prealabil.

Pentru orice problema, fie ca dorim sa urgentam instalarea serviciilor, pentru reprogramarea instalarii sau pentru a reclama ca nu a ajuns echipa de instalare, putem contacta serviciul de relatii cu clientii. Ei vor lua legatura cu echipele de instalare sau vor face demersurile necesare pentru urgentarea instalarii.

In general, instalarea serviciilor poate dura cu cateva zile mai mult in cazul in care semnam contractul printr-un agent de teren. Pana cand ajung contractele la sediu si pana sunt procesate va dura mai mult timp decat daca semnam contractul in sediu, acesta fiind operat pe loc de catre reprezentant.

Durata instalarii serviciilor fixe poate fi de la cateva minute (chiar si 10 minute inclusiv cu completarea actelor) pana la cateva ore, in functie de infrastructura pe care se instaleaza serviciile. De exemplu, in cazul in care este o instalare la bloc, prin cablu normal coaxial tras de pe casa scarii, unde deja au mai fost servicii in trecut, decat se testeaza acel cablu si atat, nu dureaza mai mult de cateva minute. Insa, daca este o instalare pe fibra optica la casa, unde este distanta mare de la stalp in casa, se mai fac si cateva suduri de fibra destul de complexe, instalarea poate dura chiar si 2-3 ore. Este bine sa stim aceste lucruri pentru a stii cat ne invoim de la serviciu atunci cand este cazul si sa stim sa nu stresam instalatorul sa lucreze mai repede (ca orice om, cu cat este mai nervos cu atat face o treaba mai de mantuiala).

In cazul in care aveti probleme cu instalarea serviciilor (materiale de instalare facturate, intarzierea instalarii, servicii neinstalate, etc.) lasati un comentariu, mentionand inclusiv la ce operator ati semnat contractul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

178 COMENTARII

  1. Cat poate dura suplementarea porturilor pentru fibra(tehnicieni care au venit au spus circa 2 zile si ca st norocos ca poate o sa se urgenteze).Iar situatia e si mai bizara pentru ca pe aceias strada se mai afla inca o casuta acolo nu au verificat,am intrebat dc au sp chiar daca era liber port nu ar fi instalat ca cica depaseste 110 metri pt instala.)am sesizat situatia astazi de mai multe ori sa trimita o echipa dar nu mai bagat inseama decat ca ma vor reprograma si suna.Daca stiti la cati metri se poate face o instalare pt net fibra,cablul de pus doar pe stalp unu dupa altu fara sa fie supendat distante mari?Rog un rasp ,din cate stiu o instalare se poate face la mai putin de 550 m 650 m.adresa Buc sector doi

    • Suplimentarea unui port poate dura de la cateva zile la cateva luni, in functie de numarul de solicitari si de echipe disponibile. Ei au echipa de fibra care se ocupa de interventii pentru probleme izolate de fibra, suplimentari de porturi pe stalp/in scari si avarii majore care afecteaza zone intinse, practic orice tine de reteaua de fibra optica si necesita interventie. Situatiile acestea in care este nevoie de suplimentarea unui port pentru o persoana care practic inca nu plateste abonamentul sunt situatiile cu cea mai mica prioritate. Evident, o avarie sau o problema a unui abonat care plateste si nu isi poate folosi serviciile sunt prioritare.
      In ceea ce priveste distanta de instalare, aceasta este distanta recomandata, de maxim 110 ml. Daca o luam asa, fibra optica se poate trage si pe distanta de zeci de km, dar aici discutam despre un fir de fibra optica tras dintr-un splitter de 4/8/12 porturi care este alimentat de o fibra putin mai groasa. Semnalul care ajunge la abonat nu este niciodata mai mare decat trebuie, dar mai mic sunt sanse mari sa fie. De aceea au procedura aceasta sa instaleze la maxim 110 ml. Doar daca era o situatie speciala (erai ultimul pe strada unde nu aveai un stalp cu splitter aproap), poate atunci se aproba la vreo 200 m instalarea. La 500-600 m, nicio sansa.
      Teoretic, in Bucuresti nu ar fi trebuit sa dureze mult, cand s-a facut constatarea ca nu este port liber?

      • azi,au venit parteneri pot sa spun cam nepregatiti as zice de orice situatie ar avea clientul,Doar sau uitat in jur de o cutie stanga dreapta au gasit cea mai aproape dar nu avea porturi libere au spus ceva de sudat un port nou,ca st 7 porturi iar toate sunt ocupate,ei nu sau mai dus si la al 3 stalp sa vad daca pot luna de acolo.am iesit eu sa ma uit si puteau macar sa se uite.Cum am si.mai spus in buc din stalp in stap tragea firu ii ajutam si eu.Dar ce pot sa fac decat sa ma rog de vreun tehnician daca il induplec sa vina.ca dupa ei ju am sanse zic eu prea curand.(ce distanta sa fie intre stalpi?ei spuneau de 35 de metri dar nu prea cred ca e atata.Am depus 4 sezisari prin toate metodele .

        • Cei care au ajuns astazi erau din echipa de instalare. Ei puteau face instalarea daca aveau port liber. Ei nu fac modificari asupra retelei de fibra optica de afara. Daca se putea face instalarea probabil o faceau, ei sunt platiti pentru fiecare instalare. Din exterior pare simplu si pare ca nu vor ei sa faca instalarea, dar nu este asa.

          • Iti spun eu ca de unde trageau ei daca se uitau la al 3 lea stalp aveau portu si treba era facut in maxim ora si un pic, nu ii durea mana ,functiona dar te lovesti de nu si nu.am gasit un nr de la o directoare.Intre mine si stalpu care se face instalare st 7 -8 stapli cati metri sunt?

          • Nu stiu cati metri sunt fara sa vad exact care este situatia. Daca zici ca e ca tine si ca se poate face instalarea din alt splitter fara sa se depaseasca 110 metri fa-le o sesizare si explica-le acest lucru sa ajunga o alta echipa sa verifice din nou.

  2. Buna seara, am facut acum mai bine de o luna cerere la rcs pt mutarea serviciilor mele la noua adresa si de atunci stau fara cablu si internet,va rog sa rezolvati problema urgent sau voi depune o reclamatie la protectia consumatorului,astept raspuns,multumesc anticipat

  3. Pentru introducerea fibrei optice trebuia sa avem o priza in apropiere de intrarea in apartament. Le-am cerut celor din echipa de montaj sa ne dea un timp pt a rezolva problema. Noi am montat priza, am anuntat acest lucru dar nu a mai venit nimeni pt introducerea fibrei optice – a trecut o luna de zile de atunci…
    (adresa Brasov, B-dul Victoriei *, bl.*)

    • Trebuie sa ii anuntati pentru a interveni in vederea instalarii, ei cu siguranta asteapta acest lucru. Cand este nevoie sa fie facut ceva de catre client, ei nu va mai deranjeaza pana cand nu-i anuntati.

  4. Sant un abonat digi de vreo 13 ani la tv satelit Actualmente in localitatea unde locuiesc sa pus fibra optica si am facut o cerere pentru int si tv ,solicitarea nr****** facuta acum o luna si la un sediu digi mi sa spus ca dureaza doua saptamani de la solicitare, sau cand vor avea timp ,avand int si tv de la telekom am facut cerere de suspendare si acum sant in dilema ca ei ma suna cu noi oferte iar de la dumnevoastra nu primesc un raspuns concret ce si cat sa astept,va multumesc si astept raspuns.

    • In ce localitate v-ati abonat? Daca este vorba de o zona rurala, instalarile se fac mai greu deoarece nu au zilnic echipe in zona, plus ca e posibil sa fie si o problema de infrastructura sau chiar un echipament necesar instalarii care nu este pe stoc.

  5. Bună ziua!
    Ma numesc ****** din comuna Pestisani sat Gureni Jud Gorj, am semnat un contract cu RDS RCS tv+internet și aștept de mai bine de doua luni instalarea serviciilor. Am fost și programat în luna decembrie pe data de 28 și nu a intervenit nimeni pentru instalare.

    • Buna ziua,
      Avand in vedere ca a durat acest termen probabil este o problema cu infrastructura din zona sau nu este pe stoc un echipament necesar instalarii, altfel nu ar fi trebuit sa dureze atat. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Gorj la numarul 0353400401 pentru a face o sesizare in vederea urgentarii instalarii.

  6. Vă rog să urgentati realizarea bransamentului (infrastructura) in str. Drumul Gilăului nr.* sector 4 Bucuresti; contractul a fost semnat de cca. două luni și la adresa respectivă sunt alți 5 (cinci) potențiali clienți care așteaptă bransarea celor doi care au contractat deja cu dvs. în condițiile în care ofertanți ai UPC fac zilnic presiuni asupra noastră
    Cu speranța înțelegerii demersului meu vă mulțumesc anticipat și aștept(ăm) un răspuns și implicit urgentarea conectării la rețeaua RCS RDS
    Liviu P. tel. 07******
    Cod client ***** cont ******

    • Probabil inca nu s-a finalizat constructia retelei in zona daca dureaza de peste 2 luni, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti si sa faceti o sesizare in vederea urgentarii instalarii.

  7. buna ziua as dori sa aflu cum procedez in cazul in care a fost semnat un contract pt orange tv si nici pana in momentul de fata nu a venit nimeni sa ma cableze

  8. In data de 23.12.2018 in localitatea Cornățel, com Buzoieşti, jud.Argeş numitul **** a încheiat contract cu un reprezentant al dumneavoastră în urma căruia i s-a promis că în 4 – 5 zile va veni echipa să onoreze contractul ( tvr + internet / fibră optică ). Chiar ne-a asigurat că de revelion sigur vom avea internet! Am încercat in zadar să intru în contact telefonic! În afară de o înregistrare cum toți operatorii sunt ocupați, n-am auzit!!! ŞI credeți-mă ca am aşteptat > 8 min.cum îmi spunea vocea!!! Întrebarea noastră este” s-a pierdut contractul sau respectivele persoane nu lucrează la rcs-rds „?
    Un an fericit să aveți!

    • Pentru urgentarea instalarii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare, e posibil sa fie nevoie sa asteptati mai mult in unele momente, insa trebuie sa asteptati fara sa inchideti apelul pentru a nu va pierde prioritatea in preluarea apelului.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare si online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.
      Un an nou fericit!

  9. Salut!
    Vreau să montez o antena satelit cu cei de la Digi la casa de la țară. Sunt ok pe satelit? Firma locală de cablu e complet neserioasă. Durează mult instalarea?

    • Buna ziua, in mod normal televiziunea prin cablu este mai stabila decat televiziunea prin satelit. Insa, avand in vedere ca aveti probleme cu operatorul local, daca nu aveti un alt furnizor de cablu in zona puteti incerca si televiziunea prin satelit. Instalarea dureaza in functie de numarul de solicitari, poate dura cateva zile sau cateva saptamani. Solicitati instalarea televiziunii prin satelit la Digi si cand va vor contacta pentru instalare puteti da inainte cu rezilierea contractului la furnizorul local.

      • Mulțumesc pentru răspuns. Firma locală se numește Akta. Vecinii nu sunt mulțumiți deloc. Vreau să vă întreb dacă antena TV veche de la fostul operator ( Telekom), cât și cablul coaxial rămase, se mai pot folosi pentru instalarea unei antene satelit de la Digi sau trebuie să cumpărăm alta?

          • Am înțeles. Trebuie verificate de ei înainte cu anumite aparate, pentru a vedea dacă sunt funcționale?!
            Mă gândesc că din iunie 2017 și până acum este ceva timp de când am renunțat la Telekom.

          • Am înțeles. Dar este bine să fie și o rezervă din partea lor…
            Este adevărat că nu trebuie să fie niciun obstacol ( copac, clădire, stâlp) în fața antenei pentru un semnal bun?!

          • Asta nu pot sa va confirm daca instalatorul are la el si o antena in situatia in care nu functioneaza antena dvs. Puteti solicita acest lucru in momentul in care semnati contractul, teoretic ar trebui sa aiba antene de rezerva. In ceea ce priveste semnalul asa este, indicat este sa nu existe obstacole in fata antenei.

          • Și o ultimă întrebare. Îmi recomandați firma locală Akta ( cablu) sau Digi (disponibil doar cu satelit în mediul rural) ? Ce părere aveți?

          • Din moment ce ati avut probleme cu Akta si sunteti nemultumit, va recomand sa incercati si Digi, macar pe un an de zile (este perioada minima contractuala). In situatia in care constatati probleme mai mari pe satelit (desi personal nu cred ca se va intampla) atunci puteti trece din nou la Akta dupa un an. Oricum, la Akta este posibil sa intervina schimbari intr-un an de zile deoarece o mare parte din actiuni a fost vanduta grupului M7 si exista zvonuri ca in administrarea companiei ar interveni (neoficial) si cei de la Digi.

          • Aha. Mulțumesc pentru sfatul pertinent. O să încercăm și cu Digi satelit. Așteptăm vești bune din partea lor să cumpere și să dezvolte afacerea. Toate cele bune vă doresc! O seară faina!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam niciun operator telecom, la ce operator sunteti interesat?
      Majoritatea operatorilor din Romania instaleaza antene doar in tara, in afara tarii puteti sa cautati un instalator DTH care face astfel de operatiuni contracost.

  10. Vreau sa instalez Cablu in comuna Fratesti cu internet se Poate chiar mai repede si astazi Daca se poate
    Se Poate sa veniti sa installati azi
    Pt ca acum am venit si nu am nici tv nici internet

  11. catre AKTA ,

    SUBSEMNATUL b. petre DIN LOC. SCINTEIA , STRADA iZVOARELOR NR. * , JUDET VRANCEA, TEL 07******, supun atentie dvs urmatoarele :
    -Rog dispuneti ptr anul 2019 instalarea de cablu internet in localitatea Scinteia -Judet VRANCEA . In aceasta localitate nu exista nici o retea prin cablu , iar distanta pana in loc. Jaristea , este de aprox 2 km.

    Sunt stalpi de telefonie , care ar apartine primariei Jaristea. De asemenea ar putea exista si alte cereri de instalare servicii , din partea altor persoane , dar oamenii sa aiba si alta optiune in afara abonamentelor prin satelit .

    In speranta ca am fost inteles , rog comunicati punctul dvs de vedere .

    • Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru a verifica daca se poate extinde infrastructura Akta inclusiv in localitatea dumneavoastra va recomand sa faceti o solicitare la serviciul de relatii cu clientii Akta.

  12. Bună ziua am și eu o problema urgenta cei de la digi aștept de 1 luna jumătate sa vina sa îmi instaleze și nu a venit nimeni de fiecare data când sun îmi spun ca sunt în atenția lor și sa aștept sa fiu sunata pentru programare
    Cum as putea sa fac pt a fii programată cât mai repede

  13. As dori sa stiu cum se numeste coordomstorul de zona pe Valea Adanca Iasi care ma tine de 2 luni fara servicii desi am un contract in derulare sau mitocania a devenit o virtute
    Ma refer la cel care trebuie sa imi instaleze serviciile. Am cerut mutarea serviciilor de la o adresa la alta respectiv pe str. Veche * * Valea Adanca Iasi iar cel ce radpunde de zona ma sfidesza desi sun la call center zilnic

    • Daca ati facut sesizari trebuie sa asteptati. Nu va sfideaza nimeni, aceasta este o parere personala pe care o aveti dvs, daca a durat acest interval inseamna ca este o problema mai delicata care priveste instalarea, fie nu este un echipament pe stoc care este necesar instalarii, fie este o problema cu infrastructura din zona. Daca doriti, puteti sa le mentionati ca o sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului, poate in felul acesta vor reusi urgentarea instalarii.

          • Pt ca m au pus acu o luna sa ridic un stalp pe gard pe care l am facut in aceiasi zi si urmau sa vina ……si au tot venit. Daca nu aveau echip puteau sa spuna dar la call center sunt tot timpul asig ca vin de urgenta

          • Daca v-au pus sa montati un stalp inseamna ca era o distanta prea mare pentru instalare sau traversa cablul proprietatea unei alte persoane, probabil inca au probleme cu traseul necesar instalarii. Oricum, trebuie sa asteptati sa rezolve problema.

          • Daca v-au pus sa montati un stalp inseamna ca era o distanta prea mare pentru instalare sau traversa cablul proprietatea unei alte persoane, probabil inca au probleme cu traseul necesar instalarii. Oricum, trebuie sa asteptati sa rezolve problema.

          • Nu stiu ce sa va zic, nu pot vorbi in numele lor. Va recomand sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului, poate asa vor urgenta rezolvarea problemei.

  14. Visita unei echipe RDS rcs intr-un interval de timp anuntat presupune si adaptarea programului propriu. Atunci cand echipa nu se incadreaza in intrvalul promis, apar alte probleme . Daca doriti sa va respectati clientii, ar fi normal ca atunci cand nu puteti sa va tineti de cuvant sa dati un simplu telefon.
    Cu acelasi respect cu care ne tratati !

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Sunt de acord cu ceea ce spuneti si ar fi trebuit sa fiti informat daca nu s-a ajuns la instalare insa din pacate acest lucru nu se intampla mereu.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a reprograma instalarea si pentru a urgenta.

  15. Buna ziua am o intrbare am sunat la cei de la rcs rds si nu au stiut sa imi zica cand o sa vina la instalat.problema este ca imi expira contractul la ceilalti si nu stiu ce sa fac

    • Buna seara, in afara de a solicita urgentarea instalarii la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa ii amenintati cu rezilierea contractului nu prea aveti ce sa faceti. Stiu ca ne-ati mai contactat cu aceasta situatie si daca de atunci inca nu s-a rezolvat, inseamna ca este o problema mai delicata, posibil sa fie o problema cu reteaua din bloc.

    • Buna seara,
      Daca va referiti la Focus Sat, termenul de instalare al unei antene este de 5 zile lucratoare, daca doriti sa urgentati instalarea trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Focus Sat si sa faceti o sesizare in acest sens. Altfel puteti incerca la alta companie insa nu este garantat ca o sa dureze mai putin.

      • am comandat lunea trecuta la nr dat de dvs…. am cazut de acord pt joi ,caci omul era ocupat…am asteptat toata ziua apoi am sunat vineri….omul si uitase…
        apoi am fost sunat de un instalator vineri pe la 12 si a zis ca instaleaza una intr.o localitate la vre.o 30 …40 km de mine si daca se incadreaza in program…….
        dar in cele din urma si acesta a lasat.o moarta…probabil depasea nr instalarilor zilnice
        sunt oameni care nu.si merita nici acel salariu….nu au pic de implicare…sa treaca luna sa luam banii
        daca se lucra cu un procent la nr de instalari…un bonus mergeau lucrurile altfel

        • E posibil sa lucreze cu bonus la instalare doar ca si acei oameni au o viata personala si nu vor sa ramana peste program, stiu ca dvs considerati ca fiind o exceptie insa fiecare persoana se considera o exceptie. Faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Focus Sat, e posibil ca ei sa poata urgenta instalarea antenei.

          • Asta da, este neprofesionalism. Ideea e ca ei sunt contractori, sunt firme care sunt angajate de Focus Sat sa instaleze antenele lor. Poate daca ar fi fost angajati Focus Sat lucrurile ar fi mers altfel.

  16. Am cerut o cere de transfer la digi,vrem sa ne mutam si mi s-a zis ca de unde stau acum imi face transfer…..m-au programat pe vineri saptamana trecuta nu a venit nimeni,am sunat ieri am sesizat si m-au reprogramat pe azi….tot asa nu a venit nineni. Unde pot sa ma adresez sa sesizez? Ma puteti ajuta indruma?

    • Din pacate nu aveti unde sa faceti o sesizare decat la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, se pare ca ati avut ghinion cu ambele programari insa sunt sigur ca vor rezolva cat mai repede.

      • Am inteles,dar daca se face o programare de ce nu se respecta? Din pacate si timpul nostru este care este….avem locuri de munca,nu putem lipsi mereu
        Va multumesc pt raspunsuri,o sa incerc sa merg la sediu
        O seara frumoasa

        • Va inteleg si aveti dreptate, din pacate pot sa apara multe probleme pentru care sa nu se ajunga, mai ales daca aveti programari facute dupa-amiaza, daca se decaleaza celelalte instalari de regula nu se face un efort sa se stea peste program 2-3 ore in plus.
          Este mai rapid daca sunati la ei, in sediu o sa fie mai complicat.
          Cu placere! O seara buna!

  17. buna ziua,
    Locuiesc in orasul Mioveni , jud.Arges
    aasteptam instalarea postului de tv RCS de trei saptamani , ni se spune ca nu au in stoc (o placa unde se poate conecta mai multe case ) nu stiu cum se numeste ,
    o companie de nivelul RCS-RDS , vin sarbatorile chiar nu se poate rezolva
    multumesc!

    • Buna ziua, probabil este nevoie de o placa OLT pe care se adauga si se configureaza echipamentele de fibra optica (ONT-urile Digi), fara acel echipament nu se poate face instalarea. Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in speranta ca vor urgenta instalarea serviciilor.

  18. Bună dimineața, locuiesc într-un bloc nou de 2saptamani în MR str tineretului 79bl F ap 57 întrebarea este următoare când au de gând sa ne conecteze la internet și TV rds ținând cont cablurile sunt trase doar instalarea urmează, nu mai spun ca de la vechea adresa abonament de 4ani și vreau să-l transfer la nouă adresa dar pana nu se face conectarea nu poate să-mi facă transferul în schimb eu plătesc de o luna abomemtul de pomana ce pot sa fac sa vina mai repede sa ne conecteze?

    • Buna dimineata, constructia retelei intr-un bloc poate sa dureze putin mai mult timp, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru urgentarea instalarii.

  19. Bună ziua Marian V. ma numesc am solicitat instalarea de servicii la putineiu Teleorman str greci nr * și trebuie să fiu contactat pt a instala serviciile respective. Problema este ca în acest moment nu am semnal la telefon prin urmare vă comunic și un număr de telefon fix 02******

  20. In data de 24/08/2018 am facut un contract nr ***** pt pachetul promotional internet.tv chiar telefonie fixa,pt **** din localitatea A LMAJ -BOGEA str Principala nr * Din pacate nici pana la aceasta data n-am beneficiat de instalare desi am facut 3 sesizari in care mi s-apromis ca se va rezolva problema! Vreau sa stiu daca se va rezolva problema si cand? Multumesc!

  21. incerc de 2 luni sa mi se faca programare pentru instalare.

    am facut un nou contract, in speranta ca treaba va merge mai repede.

    zeci de apeluri la dispecerat digi, fara rezultat.
    am facut o sesizare, fara rezultat.

    instalarea trebuie facuta in com. bradulet, str. principala *, jud. arges, unde am o casa de vacanta, eu fiind rezident in bucuresti.

    am anuntat ca mai raman in bradulet saptamana aceasta, si sper sa se faca instalarea in aceasta saptamana.
    multumesc.

    • Daca dureaza de 2 luni cererea de instalare inseamna ca au o problema cu reteaua din zona sau le lipseste un echipament necesar instalarii. Altfel ar fi trebuit sa se rezolve pana acum, mai ales daca ati facut mai multe sesizari.
      Din pacate nu prea aveti ce sa faceti, termenul contractual de instalare este de 90 de zile si chiar daca este depasit nu prea sunt modalitati prin care sa ii puteti forta sa urgenteze.
      Ideea e ca acolo este o alta problema, nu o simpla intarziere a instalarii.
      Va recomand sa insistati cu sesizarile, poate va interveni o persoana cu putere de decizie care sa ofere o solutie.

    • Salut Alex,
      Probabil au intampinat ceva probleme si nu au reusit sa mai ajunga si la instalarea ta. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC (instalari) si sa ii informezi despre aceasta problema pentru a inregistra o sesizare in vederea urgentarii instalarii serviciilor.

    • Buna ziua, nu, noi nu reprezentam compania Digi.
      Pentru instalarea unei antene va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV, daca este vorba de o instalare pe teritoriul Romaniei.

    • Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, le comunici ca nu a ajuns nimeni pentru efectuarea instalarii si vor lua o sesizare sa verifice departamentul de instalari, poate reusesc sa urgenteze cu echipa de instalare sa se rezolve azi.

  22. Buna ziua.
    In data de 3 sau 4.08.2018 am incheiat un contract cu RCS/RDS pe numele de P. CLAUDIA pentru domiciliul din Loc.Sagu Nr.* Jud.Arad pentru instalare internet si televiziune.
    Tin sa mentionez ca in Arad mai am doua abonamente si ca lucrez cu voi din 2010 si nu am avut nici o restanta.
    Nici pana azi 17.09.2018 au venit sa instaleze nimic,chiar daca am facut o gramada de sesizari.
    Va rog a-mi comunica daca mai are rost sa astept sau sa caut alta varianta unde sa ma bage cineva in seama.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.
    P. Claudia

    • Buna ziua,
      Probabil este o problema fie cu stocul de echipamente necesar pentru efectuarea instalarii, fie nu au posibilitatea sa trimita o echipa in zona, din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti sa ii informati ca o sa renuntati la contract si o sa va adresati OPC-ului.

  23. Buna ziua,
    In data de 29.08.2018 am incheiat un act aditional pentru net si extensie programe Tv. Din pacate nici pana la aceasta data nu am primit niciun raspuns de la Dvs.
    Daca inca de la debut actinati de maniera aceasta, inclin sa cred ca am luat teapa cu Rcs/Rds.
    Probabil ca voi fi nevoit sa renunt la serviciile (non) oferite!

  24. Bună, ziua, am făcut un contract la dumneavoastră în data de 30iulie la digi pentru internet și încă nu a venit nimeni sa îl conecteze, am făcut și sesizări dorim sa știm dacă mai vine cineva sa îl conecteze.

  25. Buna ziua
    In data de 4 Iulie 2018 am semnat un contract pentru abonament Digi.Internet si tel fix.
    Problema este ca nu a ajuns nimeni dupa atata timp de la semnare.30 august 2018
    Ce pot face ?
    Multumesc.O zi buna !

    • Buna ziua,
      In ce localitate doriti instalarea serviciilor? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS local pentru a se inregistra o sesizare in vederea urgentarii instalarii. Oricum, cu siguranta este o problema din cauza careia a durat atat (fie nu este un echipament necesar instalarii pe stoc, fie nu este retea in zona, fie o problema de contract), mai multe detalii o sa primiti de la reprezentantii Digi.

  26. Buna ziua,am o nelamurire….in16 07 2018 am semnat si noi un contract la cabul tv+internet rcs rds si inca nu a venit nimeni pt instalare…am vrea sa stim cat mai dureaza??? Deja stam de atat timp fara nici un cablu…suntem din Barghis jud Sibiu

    • Buna ziua,
      In mediul rural dureaza mai mult instalarea serviciilor deoarece de obicei nu este o echipa dedicata unui sat/unei comune, ci este o echipa care serveste unei zone mai extinse din judet, este posibil sa nu se fi strans suficiente instalari in Barghis pentru a ajunge si echipa de instalare acolo. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.

  27. Buna ziua, am incheiat contractul nr. 8****** pe numele R. Nicolae pe data de 17 08 pt. servicii Digi Tv Satelit , dar , nu a fost onorata pana acum .Mentionez ca in perioada 01 .09 -08. 09 nu voi fi acasa . O zi placuta !

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV pentru a le mentiona ca nu este nimeni acasa in perioada 1-9 septembrie, si de asemenea sa urgenteze instalarea antenei atunci cand o sa va intoarceti.
      O zi buna!