Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

Una dintre cele mai mari probleme ale operatorilor de servicii fixe din Romania reprezinta timpul de instalare, de aceea vom detalia in acest articol cum putem urgenta instalarea serviciilor fixe de cablu tv, antene satelit, internet, telefonie fixa si care sunt termenele de instalare la Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta.

Desi operatorii de telecomunicatii investesc resurse in oferte si in semnarea a cat mai multe contracte, de cele mai multe ori sunt depasiti (in special atunci cand sunt oferte avantajoase) de numarul de contracte si de cererile de instalare astfel incat deseori ajungem sa asteptam saptamani, ba chiar luni pentru instalarea unor servicii.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi?

Digi Romania este una din cele mai problematice companii cand vine vorba de instalarea serviciilor. Numarul mare de abonati (si in crestere) combinat cu eterna lipsa de echipamente de pe stoc fac ca instalarea sa dureze uneori, in cele mai ghinioniste cazuri, chiar si luni de zile.
Putem urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS (Digi) prin una din urmatoarele modalitati:

  • sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (Digi) la numarul 03xx400401 (unde xx este prefixul judetului) pentru servicii prin cablu sau la numarul 0314004000 pentru antene Digi tv satelit;
  • completam formularul online de pe site-ul Digi Romania;
  • facem o sesizare pe pagina de Facebook Digi Romania;

La Digi, cele mai frecvente motive care ne-au fost reclamate din cauza carora nu s-au instalat serviciile Digi au fost:

  • lipsa echipamente de pe stoc (lipsa antene satelit, lipsa decodoare pentru instalare, lipsa unor echipemente de retea – ONT/switch-uri);
  • efectiv redus al echipelor de instalare (de exemplu, sunt zone in care 1-2 echipe de instalare sunt pe un judet intreg);
  • lipsa retea in zona – desi contractele se semneaza la nivel de localitate, pot exista zone in care RCS – RDS inca nu au ajuns cu reteaua, de exemplu zone indepartate de la marginea localitatii, strazi in care sunt putine case la distanta foarte mare, etc.; in astfel de cazuri, de obicei se constata ca nu este retea si nu se poate face instalarea dupa ce semnam contractul, atunci cand ajunge echipa de instalare in zona.

Termenele de instalare servicii la RCS – RDS sunt:

  • la bloc, maxim o saptamana;
  • la casa, maxim 3 saptamani;
  • termen contractual maxim de instalare a serviciilor, la nivel general, maxim 90 de zile;

Desi aceste termene mi-au fost transmise personal de catre un reprezentant RCS – RDS din sediu, termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Telekom?

Telekom, compania cu cea mai veche infrastructura de telecomunicatii, a inceput sa aiba mai putine probleme cu instalarea serviciilor din cauza ca le-au scazut numarul de abonati.

Insa, daca totusi avem probleme cu intarzierea instalarii serviciilor fixe, avem urmatoarele modalitati prin care putem urgenta instalarea:

  • apel la numarul 1234 – serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  • formular online pe site-ul Telekom;
  • sesizare pe pagina de Facebook Telekom Romania;

Termenul maxim de instalare si activare a serviciilor Telekom este de 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la UPC?

Pentru clientii neinstalati, acestia pot contacta serviciul de relatii cu clientii UPC prin una din urmatoarele modalitati, in vederea urgentarii instalarii:

  • Apel la numarul 0311000872;
  • formular online pe site-ul UPC;
  • sesizare pe pagina de Facebook UPC Romania;

UPC are o optiune de instalare in urgenta astfel incat, contra unei taxe de 124 de lei cu tva inclus, putem solicita instalarea serviciilor in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului. O optiune utila insa cam scumpa din punctul meu de vedere, la alti operatori sunt sanse destul de mari ca serviciile sa se instaleze in primele zile.

Termenul maxim contractual de instalare a serviciilor fixe UPC este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Akta?

La Akta, putem sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe in felul urmator:

  • apel telefonic la numarul 0377778899;
  • formular de contact online pe site-ul Akta;
  • sesizare pe pagina de Facebook Akta Romania;

Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Orange?

Orange ofera servicii fixe prin infrastructura Telekom, in caz ca dorim sa-i contactam pentru a instala mai repede serviciile, o putem face in felul urmator;

  • apel la 300;
  • sesizare online pe site-ul Orange;
  • sesizare pe pagina de Facebook Orange;

Termenul maxim de instalare servicii fixe Orange este de 30 de zile de la semnarea contractului. In plus, la semnarea contractului se face o programare pentru instalare intr-o zi stabilita de comun acord.

De obicei la toate companiile de telecomunicatii se face o programare pentru instalare in prealabil, urmand sa ajunga echipa de instalare la programare. Insa, uneori se intampla ca echipele de instalare sa nu respecte acel termen sau sa ne contacteze ei direct din teren cand ajung, fara sa avem o programare facuta in prealabil.

Pentru orice problema, fie ca dorim sa urgentam instalarea serviciilor, pentru reprogramarea instalarii sau pentru a reclama ca nu a ajuns echipa de instalare, putem contacta serviciul de relatii cu clientii. Ei vor lua legatura cu echipele de instalare sau vor face demersurile necesare pentru urgentarea instalarii.

In general, instalarea serviciilor poate dura cu cateva zile mai mult in cazul in care semnam contractul printr-un agent de teren. Pana cand ajung contractele la sediu si pana sunt procesate va dura mai mult timp decat daca semnam contractul in sediu, acesta fiind operat pe loc de catre reprezentant.

Durata instalarii serviciilor fixe poate fi de la cateva minute (chiar si 10 minute inclusiv cu completarea actelor) pana la cateva ore, in functie de infrastructura pe care se instaleaza serviciile. De exemplu, in cazul in care este o instalare la bloc, prin cablu normal coaxial tras de pe casa scarii, unde deja au mai fost servicii in trecut, decat se testeaza acel cablu si atat, nu dureaza mai mult de cateva minute. Insa, daca este o instalare pe fibra optica la casa, unde este distanta mare de la stalp in casa, se mai fac si cateva suduri de fibra destul de complexe, instalarea poate dura chiar si 2-3 ore. Este bine sa stim aceste lucruri pentru a stii cat ne invoim de la serviciu atunci cand este cazul si sa stim sa nu stresam instalatorul sa lucreze mai repede (ca orice om, cu cat este mai nervos cu atat face o treaba mai de mantuiala).

In cazul in care aveti probleme cu instalarea serviciilor (materiale de instalare facturate, intarzierea instalarii, servicii neinstalate, etc.) lasati un comentariu, mentionand inclusiv la ce operator ati semnat contractul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

260 COMENTARII

  1. Bună ziua am tot sunat sa îmi dea un răspuns în privire cu instalarea netului și TV rds find vorba despre str * nr *
    Am înțeles ca să și vorbit cu proprietarul de la ap * sa fie sunat sa vina sa mute cutia

  2. Sunt Dan Florea cu adresa com Valea Doftanei sat Traisteni str * nr * jud Prahova , va aduc la cunostinta ca in data de 25 mai 2019 am incheiat un contract de telefonie ,televiziune si internet ,pana in data de 02iulie 2019 nu beneficiez de aceste servicii,mentionez ca in data de 25iunie am adus la cunostinta de acest fapt.Va multumesc.

    • Posibil sa fie o problema de infrastructura sau de echipamente lipsa, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Prahova la numarul 0344400401 si faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.

  3. Buna ziua, pe langa contractul cu RDS din Bucuresti str, * nr.*, bl.*, ap.* sector 2, cod client ***** am incheiat un nou contract in str * nr.*, Gostilele Calarasi, renuntind la cel de satelit. Am fost procramat pentru instalare pe data de 19.05.2019 la orele 15-18 dar nu a sosit la locatie nici o echipa, am depus telefonic doua sesizari in acea data cat si a doua zi tot doua sesizari primind raspuns ca voi fi contactat telefonic ceea ce nu s-a intimplat. Pe data de 24.06.2019 am fost sunat si programat pentru a doua zi la ora 11 la care am comunicat ca nu pot ajunge la locatie. Pe data de 30.06.2019 am depus iar o cerere de programare deoarece a expirat contractul cu cablu RDS. Mentionez ca eu ma deplasez la locatie ocazional acolo locuind doar mama soacra persoana care nu poate asista la instalare si care a ramas fara semnal TV de la 30.06.2019. Va rog sa urgentati instalarea la adresa din Victoriei 139.
    Multumesc si va doresc o zi buna!

  4. Bună ziua abonamentul este pe ****** semnat pe 21.05 pt care sun zilnic de 3-4 ori pe zi și nu vine nimeni sa instaleze serviciile contractate spunând ca o sa fiu contactata. Rugămintea mea este cum pot lua legătura cu d.l director Digi pt a vb cu dansul în vederea soluționării. Va mulțumesc

  5. Buna ziua, am facut un contract de catv si net la dvs,dar ati trimis o echipa care nu aveau echipament de sudura,acum eu am ramas neinstalat.Cum se procedeaza??

  6. Cat durează pana când vin la instalarea?? Mendionez ca de pe 20 tot fac urgentari de instalare și nimic. În cazul în care nu se rezolva azi as dori sa nu mai vina nimeni pt instalare întrucât contactez alt operator

  7. Buna ziua , in data de 06.06.2019 am facut abonament pentru televiziunea prin cablu si internet la rcs -rds . Nici pana azi nu s-au prezentat pentru instalare
    Abonamentul este in Ludus str. * bloc* ap.*

    • Buna ziua,
      Pentru a urgenta instalarea serviciilor la RCS – RDS va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Mures la numarul 0365400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  8. Buna ziua ,solicitam prezenta unui ing pe parte tehnica pentru cablarea structurala cu fibra optica a scarii de bloc * ce se afla la adresa din jud Galati ,str Crizantemelor nr * .

  9. Vreau sa fac p reclamație pentru Digi
    De mai bine de doua săptămâna aștept sa vina o echipa sa îmi fac o instalare, in condițiile in care din agenție au spus ca durează câteva zile. De atunci sun încontinuu și ma tot amâna
    INI spun ca nu ma pot programa ei din sistem cu toate ca apare o data disponibilă abia pe 18
    Pentru mine este esențial sa am internet
    Lucrez de acasa și pierd foarte multe lucruri
    Acum fac Hotspot de pe telefon
    M-a deranjat ca nu mi-au spus se la început ca durează mai mult
    Nu mi se pare normala atitudinea lor

    • Inteleg situatia, parerea mea este ca problema e cu persoanele din punctul care nu ofera informatii corecte, ofera niste termene ireale care deseori nu sunt respectate. Trebuiau sa va comunice ca termenul maxim general si contractual pentru instalarea serviciilor este de 90 de zile. Bineinteles, in majoritatea cazurilor dureaza mult mai putin dar trebuie luat in calcul ca daca intervine o problema, acesta este termenul real. O reclamatie o puteti face atat pe pagina Facebook Digi Romania cat si telefonic la relatii cu clientii, inclusiv pentru a urgenta instalarea serviciilor.

      • Ei îmi spuneam ca ar fi disponibil pe 18 dar ca nu pot face programarea din sistem. Ma rog. Felul in care aleg sa își instruiască angajații tine doar de politica lor și de cum vor sa fie percepuți . Oricum este foarte urat ca procedează așa. La relații cu clienții mi-au spus ca doar pe email pot face reclamația.

        • Daca nu pot face programarea din sistem inseamna ca este o alta problema, fie contractuala, fie cu reteaua in zona, acesta fiind motivul pentru care nu pot face programarea din sistem. Insa, trebuie sa urgenteze pentru rezolvarea problemei. Puteti face si pe Facebook, este o persoana care de regula raspunde relativ repede.

  10. Sunt extrem de revoltata pentru felul in care angajatii dumneavoastra inteleg sa-si onoreze cuvantul:am fost programata sambata sa mi se schimbe cablajul in apartament si pentru aceasta am venit de la tara,dar am fost sunata pentru a se contaramanda operatiunea si pentru a fi reprogramata pe ieri in intervalul 12-15.Nu s-a prezentat nimeni si nu am fost reprogramata.Cred ca e o mare batjocura la adresa unui client,sa fie consemnat la domiciliu,facandu-se abuz de timpul liber al acestuia.Astept raspuns,cu atat mai mult,cu cat pe perioada vacantei scolare ,de obicei stau la tara!
    Aseara am facut plangere verbala la serviciul firmei din Baia Mare.dar pana la aceasta ora,nimeni nu m-a contactat de la RCS-RDS!

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Probabil au intampinat probleme cu instalarile si de aceea au fost nevoiti sa reprogrameze, din cate am inteles mai apar astfel de situatii. Va recomand sa asteptati sa fiti din nou contactata pentru reprogramare sau daca doriti sa urgentati, puteti discuta din nou la relatii cu clientii RDS pentru a solicita urgentarea instalarii.

  11. Cum se face oare ca de 6 luni nu se poate face rețeaua pt internet în Floresti județul Cluj….. Și după multe sesizări de la 3 blocuri aproximativ 60 de faimilii au început sa lucreze la rețeaua dar acum durează încă 6 luni pana sa ne poate face contracte.. Oare 60 de contracte nu sunt importante pt dumneavoastră?

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In unele cazuri constructia retelei poate dura mai mult timp, tot ce puteti face este sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta instalarea serviciilor.

  12. Buna ziua,
    Va fac cunoscut ca in data de 07.05.2019 la lacatia mea din loc. plasoiu. str. M.Eminescu , nr. *, jud. olt, s-a prezentat o echipa din partea companiei dumneavoastra si am incheiat contractul cu nr.*****/ 07.05.2019.
    de atunci am fost contactat o singura data pentru punerea in functiune a serviciilor, dar nu eream in localitate, dupa care am mers la sediul RDS din loc. slatina si mi sa comunicat ca am fost contactat de mai multe ori (ceace cu este adevarat) si ca ma va contacta o echipa dar nici pana la data de 05.06.2019 nu am fost contactat, in speranta ca angajati companiei dumneavoastra isi vor face treaba nu-mi ramane decat sa astept.
    Va multumesc,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru a urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS Slatina la numarul 0349400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  13. bn seara,as dorii si eu sa stiu cand vin si la mine sa ma cableze la fibra optica(internet si catv).adresa este sat Rosieni,com Breasta jud DOLJ.va multumesc.

  14. Buna. Sunt din jd. dv. De trei saptamani astept sa vina sa imi instaleze risaivaru in casa si nimic . Asta in conditia in care in fiecare zi am sunat. Ce este de facute?

        • Sa inteleg ca e vorba de Digi. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii Digi Constanta, probabil au mai multe solicitari si de aceea dureaza mai mult.

          • Daca eu nu platesc la timp factura imi este taiat cablu dar ei dupa atatea zile nu pot merge la o sesizare indiferent cat de putini ar fi. Sunt nemultumita pentru ca se misca prea incet

          • Sunt doua situatii diferite, momentan nu platiti serviciile lor deoarece inca nu au fost instalate. Daca sunteti nemultumita puteti face sesizare la Protectia Consumatorului.

  15. Buna ziua.Va aduc la cunostinta cu amaraciune anumite aspecte ale unor angajati ai rcs rds .Inca de la începutul lunii iulie 2018 am facut o cerere la firma rcs rds pentru a fi conectati la serviciile de tv.si internet si am primit tot sprijinul ecpei dig Navodari ca in scurt timp o sa fim norocosii beneficiari de servicii digi.TEAPA.Dupa zeci si zeci de telefoane la digi am fost chemati sa facem contracte la sediul din Navodari si am primit asigurari ca in cel mult CINCI zile lucratoare o sa fim racordati la serviciile tv. si internet digi.GHINION.In data de 14 mai 2019 am fost anuntat ca nu este infrastructura necesara pentru a fi beneficiarii serviciilor digi.Nu inteleg blocul este situat pe str. Sanatatii nr 3 si tot ce ne inconjoara beneficiaza de serviciile digi iar noi nu avem acces iar distanta de la stalp la bloc este de aprox.10 metri.

    • Buna seara,
      Posibil sa nu fi primit acordurile necesare pentru instalare de la asociatie. Oricum, cand e vorba de constructia retelei intr-un bloc dureaza mai mult deoarece prioritar este sa instaleze acolo unde au deja retea, plus ca sunt implicate mai multe echipe. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile si sa informati si vecinii (daca a mai semnat cineva contract) sa faca acelasi lucru.

  16. Buna ziua.Am facut un contract la sediul din Caracal in data de 02.04.2019 contract nr.8******* si nici acum nu au venit sa ne cableze.Precizez ca am sunat pana acum de 5 ori la serviciul clienti al RDS-RCS si mi s-a spus sa tot astept…..oare ce se intampla de nu se rezolva odata???va rog ziceti-mi daca se rezolva sau trebuie sa merg la alta firma sa fac contract,firma care sigur se misca cu cablatul mai repede decat RDS-RCS??????

    • Buna ziua,
      Sunteti in zona de case sau zona de blocuri? Daca a durat acest interval destul de lung probabil este o problema cu instalarea, posibil o problema de infrastructura, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile si sa asteptati instalarea. Puteti mentiona si acest lucru, ca o sa renuntati la instalare daca nu se urgenteaza instalarea.

  17. Buna ziua,

    Urmare a contractului nr.*****/*****, va aduc la cunostinta ca nici pana in data de azi 24.04.2019, nu ati reusit sa instalati serviciul de internet, dupa doua tentative esuate: prima din lipsa de timp a personalului si a doua venind cu un aparat defect ( lucru scris cu markerul pe acesta )
    Am rugamintea de a ma informa daca se poate instala serviciul dvs. de internet, daca nu, ma vad obligat de a rezilia contractul.

  18. Am semnat un contract de instalare internet si cablu TV la RCS-RDS la mijlocul lunii Martie 2019 si am fost programat pentru instalare de 3 ori pana acum dar nu a venit nimeni la adresa. Desi pentru mine a fost un efort substantial sa fiu prezent la locatie la orele cerute de RCS-RDS nu a venit nimeni sa instaleze serviciile. Desi am cerut de mai multe ori confirmarea ca va veni cineva raspunsul operatorilor RCS-RDS a fost sa stau sa astept. Am facut mai multe sesizari dar nu s-a intamplat inca nimic.

    • Cred ca ati avut ghinion, se mai intampla sa nu se respecte una, maxim 2 progamari insa la a 3-a deja intervine si ceva ghinion. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati ca daca nu se va rezolva la urmatoarea programare, veti renunta la contract.

  19. Buna ziua,

    Ca urmare a schimbarii domiciliulu meu, va rog sa aveti amabilitatea de a dispune mutarea serviciilor dvs. din str. Secuilor nr.*, bl.*,sc.*,et. * ap. *. sect.4 in strada PADUROIU NR. *, scara *,parter, ap.*, sect.4. Am acelasi telefon de contact 07*******.
    Multumesc anticipat pentru promptitudine, Cu respect,

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru a transfera serviciile la alta adresa trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  20. Bună ziua,, mi sa făcut un contract de către un operator de pe teren și as dori sa știu dacă la înregistrat și dacă vine cineva sa ne monteze cablul având în vedere ca operatorul nu mai răspunde la telefon. Contractul este făcut pe numele *****, str Câmpului * Cluj-Napoca

    • Buna seara,
      Termenul maxim de instalare in reteaua UPC este de 30 de zile. Daca doriti instalarea in regim de urgenta costa 124 lei aceasta taxa si se instaleaza serviciile in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului insa parerea mea este ca nu merita aceasta suma.

  21. Doresc sa stiu cat am de asteptat pentru instalarea cablului ca abonat DIGI. contractul a fost incheiat de agentul Ichim Iulian stampila * si nu are numar.

    Multumesc

  22. Cat poate dura suplementarea porturilor pentru fibra(tehnicieni care au venit au spus circa 2 zile si ca st norocos ca poate o sa se urgenteze).Iar situatia e si mai bizara pentru ca pe aceias strada se mai afla inca o casuta acolo nu au verificat,am intrebat dc au sp chiar daca era liber port nu ar fi instalat ca cica depaseste 110 metri pt instala.)am sesizat situatia astazi de mai multe ori sa trimita o echipa dar nu mai bagat inseama decat ca ma vor reprograma si suna.Daca stiti la cati metri se poate face o instalare pt net fibra,cablul de pus doar pe stalp unu dupa altu fara sa fie supendat distante mari?Rog un rasp ,din cate stiu o instalare se poate face la mai putin de 550 m 650 m.adresa Buc sector doi

    • Suplimentarea unui port poate dura de la cateva zile la cateva luni, in functie de numarul de solicitari si de echipe disponibile. Ei au echipa de fibra care se ocupa de interventii pentru probleme izolate de fibra, suplimentari de porturi pe stalp/in scari si avarii majore care afecteaza zone intinse, practic orice tine de reteaua de fibra optica si necesita interventie. Situatiile acestea in care este nevoie de suplimentarea unui port pentru o persoana care practic inca nu plateste abonamentul sunt situatiile cu cea mai mica prioritate. Evident, o avarie sau o problema a unui abonat care plateste si nu isi poate folosi serviciile sunt prioritare.
      In ceea ce priveste distanta de instalare, aceasta este distanta recomandata, de maxim 110 ml. Daca o luam asa, fibra optica se poate trage si pe distanta de zeci de km, dar aici discutam despre un fir de fibra optica tras dintr-un splitter de 4/8/12 porturi care este alimentat de o fibra putin mai groasa. Semnalul care ajunge la abonat nu este niciodata mai mare decat trebuie, dar mai mic sunt sanse mari sa fie. De aceea au procedura aceasta sa instaleze la maxim 110 ml. Doar daca era o situatie speciala (erai ultimul pe strada unde nu aveai un stalp cu splitter aproap), poate atunci se aproba la vreo 200 m instalarea. La 500-600 m, nicio sansa.
      Teoretic, in Bucuresti nu ar fi trebuit sa dureze mult, cand s-a facut constatarea ca nu este port liber?

      • azi,au venit parteneri pot sa spun cam nepregatiti as zice de orice situatie ar avea clientul,Doar sau uitat in jur de o cutie stanga dreapta au gasit cea mai aproape dar nu avea porturi libere au spus ceva de sudat un port nou,ca st 7 porturi iar toate sunt ocupate,ei nu sau mai dus si la al 3 stalp sa vad daca pot luna de acolo.am iesit eu sa ma uit si puteau macar sa se uite.Cum am si.mai spus in buc din stalp in stap tragea firu ii ajutam si eu.Dar ce pot sa fac decat sa ma rog de vreun tehnician daca il induplec sa vina.ca dupa ei ju am sanse zic eu prea curand.(ce distanta sa fie intre stalpi?ei spuneau de 35 de metri dar nu prea cred ca e atata.Am depus 4 sezisari prin toate metodele .

        • Cei care au ajuns astazi erau din echipa de instalare. Ei puteau face instalarea daca aveau port liber. Ei nu fac modificari asupra retelei de fibra optica de afara. Daca se putea face instalarea probabil o faceau, ei sunt platiti pentru fiecare instalare. Din exterior pare simplu si pare ca nu vor ei sa faca instalarea, dar nu este asa.

          • Iti spun eu ca de unde trageau ei daca se uitau la al 3 lea stalp aveau portu si treba era facut in maxim ora si un pic, nu ii durea mana ,functiona dar te lovesti de nu si nu.am gasit un nr de la o directoare.Intre mine si stalpu care se face instalare st 7 -8 stapli cati metri sunt?

          • Nu stiu cati metri sunt fara sa vad exact care este situatia. Daca zici ca e ca tine si ca se poate face instalarea din alt splitter fara sa se depaseasca 110 metri fa-le o sesizare si explica-le acest lucru sa ajunga o alta echipa sa verifice din nou.

  23. Buna seara, am facut acum mai bine de o luna cerere la rcs pt mutarea serviciilor mele la noua adresa si de atunci stau fara cablu si internet,va rog sa rezolvati problema urgent sau voi depune o reclamatie la protectia consumatorului,astept raspuns,multumesc anticipat

  24. Pentru introducerea fibrei optice trebuia sa avem o priza in apropiere de intrarea in apartament. Le-am cerut celor din echipa de montaj sa ne dea un timp pt a rezolva problema. Noi am montat priza, am anuntat acest lucru dar nu a mai venit nimeni pt introducerea fibrei optice – a trecut o luna de zile de atunci…
    (adresa Brasov, B-dul Victoriei *, bl.*)

    • Trebuie sa ii anuntati pentru a interveni in vederea instalarii, ei cu siguranta asteapta acest lucru. Cand este nevoie sa fie facut ceva de catre client, ei nu va mai deranjeaza pana cand nu-i anuntati.

  25. Sant un abonat digi de vreo 13 ani la tv satelit Actualmente in localitatea unde locuiesc sa pus fibra optica si am facut o cerere pentru int si tv ,solicitarea nr****** facuta acum o luna si la un sediu digi mi sa spus ca dureaza doua saptamani de la solicitare, sau cand vor avea timp ,avand int si tv de la telekom am facut cerere de suspendare si acum sant in dilema ca ei ma suna cu noi oferte iar de la dumnevoastra nu primesc un raspuns concret ce si cat sa astept,va multumesc si astept raspuns.

    • In ce localitate v-ati abonat? Daca este vorba de o zona rurala, instalarile se fac mai greu deoarece nu au zilnic echipe in zona, plus ca e posibil sa fie si o problema de infrastructura sau chiar un echipament necesar instalarii care nu este pe stoc.

  26. Bună ziua!
    Ma numesc ****** din comuna Pestisani sat Gureni Jud Gorj, am semnat un contract cu RDS RCS tv+internet și aștept de mai bine de doua luni instalarea serviciilor. Am fost și programat în luna decembrie pe data de 28 și nu a intervenit nimeni pentru instalare.

    • Buna ziua,
      Avand in vedere ca a durat acest termen probabil este o problema cu infrastructura din zona sau nu este pe stoc un echipament necesar instalarii, altfel nu ar fi trebuit sa dureze atat. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Gorj la numarul 0353400401 pentru a face o sesizare in vederea urgentarii instalarii.