Factura detaliata – desfasurator – Digi voce si date
In reteaua Digi (RCS – RDS), factura detaliata (desfasuratorul) se poate obtine foarte usor din contul Digi Romania urmand pasii detaliati mai jos.

Pe un PC (varianta web/desktop) putem accesa desfasuratorul urmand acesti pasi (contul Digi este singura modalitate prin care putem obtine factura detaliata in reteaua Digi):

Accesam site-ul DigiRomania.ro – sectiunea Contul Meu – ne logam (daca nu avem inca un cont, selectam Inregistrare si introducem informatiile solicitate) – selectam Serviciile MeleDigi Mobil – nu conteaza numarul de telefon selectat (desfasuratorul va afisa informatii despre toate numerele) – apasam click unde scrie Configureaza si selectam Descarca desfasurator urmand sa se afiseze o lista cu desfasuratoarele disponibile – selectam PDF-ul pentru luna dorita urmand ca documentul sa fie descarcat.

Factura detaliata – desfasurator – Digi voce si date – aplicatie de mobil Digi Romania

Din aplicatia de mobil putem accesa desfasuratorul logandu-ne cu contul Digi – Serviciile Mele – selectam serviciul Digi Mobil – selectam ConfigureazaDesfarca desfasurator convorbiri
Descarcand desfasuratorul (factura detaliata), vom avea acces la urmatoarele informatii:

  • numarul de minute si costul efectuate catre retelele Digi (Romania, Spania, Italia), Vodafone, Orange, Telekom sau catre alte retele
  • traficul de internet efectuat luna respectiva
  • totalul costului suplimentar
  • detalierea traficului de voce pentru fiecare numar de telefon, aici vom avea afisate informatii precum:
    • data si ora apelului
    • apelant (numarul de pe care s-a initiat apelul)
    • apelat (destinatar, persoana apelata)
    • numele retelei de destinatie
    • durata
  • defalcarea datelor mobile efectuate (cat trafic de date am consumat in fiecare zi)

Este bine de stiut ca putem avea acces la desfasuratorul (factura detaliata) atat pentru voce cat si pentru date mobile (internet) din ultimele 12 luni. Daca avem nevoie de desfasurator pentru o perioada mai veche de 12 luni, putem face o solicitare catre Digi (RCS – RDS) telefonic la relatii cu clientii Digi (0314004414) sau online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completam formularul de contact.

Daca aveti nelamuriri sau doriti informatii suplimentare despre obtinerea desfasuratorului in reteaua Digi, lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

83 COMENTARII

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti mai sus pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru a obtine desfasuratorul insa e posibil sa fie nevoie sa mai asteptati cateva zile pentru a se emite pe luna trecuta.

    • Mie imi functioneaza in acest moment.
      Nu am mai intalnit o astfel de eroare.
      Incercati si cu un alt browser daca aveti aceasta posibilitate, altfel sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verifice si ei.

      • Mulțumesc pentru răspuns, am sunat la nr afișat și mi sa spus să mai încerc că trebuie să mă lase să intru in cont am tot încercat și imi spune Eroare generală

        • Trebuie sa faceti o sesizare catre ei, ei sunt responsabili de functionarea site-ului si tot ei pot verifica ce se intampla. Daca nu reusiti telefonic sa primiti o solutie, faceti o sesizare pe site in sectiunea Contact.

  1. Buna ziua , am și eu o problema as vrea sa văd și eu un desfășurător și numai reușesc sa ma loghez nu mi mai amintesc datele . Cum as putea sa rezolv problema ? Mulțumesc

    • Aveti cont ? Intrati pe site-ul Digi. ro- Contul Meu va logati selectati Serviciile Mele- Digi Mobil apasati click unde scrie Configureaza si selectati Descarcare Desfasurator si selectati PDF-ul pe luna dorita.

  2. Buna dimineata am si eu o problema de imi arata numar indisponibil doar in roming petru ca imi arata durata convorbiri dar numar si retea nu este srie indisponibil

    • Buna dimineata,
      In roaming apar diverse situatii privind afisarea numerelor deoarece este folosita reteaua altui operator iar acel operator trebuie sa furnizeze aceste date catre cei de la Digi.

    • Se pare ca aceasta este o problema frecventa, au fost mai multe persoane care au reclamat aceasta problema.
      Faceti o sesizare la Digi sa verifice adresa e-mail inregistrata in baza de date.

  3. Am descarcat desfasuratorul lunii noiembrie..
    Surpriza!! Grava..
    Toate apelurile catre un numar de fix Telefonica Spania, apar inregistrate ca fiind catre acel numar , dar retea mobila Vodafone Spania.
    Daca un numar este de fix, cum se poate face mobil!?
    Urmeaza sesizari..reclamatii..
    Astept raspuns si rezolvare.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      De curiozitate, ati verificat cum figureaza pe site-ul Digi?
      Trebuie sa faceti o sesizare catre ei pentru a verifica detaliat.

  4. Mi-am facut un cont și îmi spune să aștept că voi primi un maill, dar aștept de o lună și nu am primit nimic. Vă rog să rezolvați această problemă. Multumesc.

    • Aveti cont pe Digi Romania . ro sectiunea Contul Meu? Daca da si nu va apare factura detaliata atunci sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.

    • Nu se emite instant in prima zi a lunii, din cate stiu se emite la cateva zile dupa emiterea facturii de pe luna noiembrie, asta inseamna ca cel tarziu pana pe 10 noiembrie ar trebui sa aveti disponibil desfasuratorul.

  5. Buna! Am adresa email …si torusi ….Nu mă descurc să – mi fac cont pe Digi România la secțiunea Contul meu.
    Doresc desfășurătorul facturilor mele!
    Cum sa procedez să intru în posesia facturilor mele!
    Mulțumesc anticipat!

    • Buna Geni,
      Daca nu te descurci, poti suna la relatii cu clientii Digi sa te indrume pas cu pas sau poti apela la o cunostinta care te poate ajuta. Doar online pe site-ul Digi se poate verifica desfasuratorul Digi.

  6. buna ziua. daca doresc sa merg personal lao locatie unde fac platile deobicei, sa cer desfasuratorul pe luna in curs, mi se poate da acolo..sau doar aici online?

  7. Buna ziua,
    Unde pot vizualiza factura curenta ???
    Este 28.08.2020 si inca nu am primit factura pe adresa de email, desi am activat
    factura electronica si in luna iulie a primit-o.
    Nu doresc sa fac plati cu cardul bancar.
    In My account digi nu am gasit o copie a facturii, doar lista facturilor.
    Multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Puteti vizualiza factura creandu-va un cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – va logati si aveti acces la situatia financiara completa.
      O alta varianta de a vizualiza ultima factura emisa este sa adaugati numarul 0316300505 pe WhatsApp la Contacte si trimiteti un mesaj cu textul factura pe WhatsApp catre acest numar.
      In contul Digi facturile se pot descarca in format PDF, la ce alta copie a facturii va referiti?