Browser-ul Google Chrome va bloca automat reclamele de pe toate site-urile incepand cu noile versiuni ale browserului. Compania a inceput deja sa testeze aceasta noua functie pe dispozitivele ce au activata optounea de developer tester, din google play.

Nu se stie inca daca aceasta functie va fi disponibila doar pe mobil sau si pe desktop insa, cert este ca vom scapa de reclamele abuzive, fara a mai avea nevoie de extensii instalate.

Google Chrome va bloca automat reclamele agresive ci nu toate reclamele. Odata cu aceasta noua functie, Google promite ca va publica documentatii pentru publisheri pentru a intelege mai bine termenul de reclama agresiva.

Personal sunt de acord cu bloarea partiala a reclamelor pentru ca marea majoritate a site-urilor abuzeaza de reclame. Un exemplu de reclama abuziva este acel pop-up ce apare automat si impiedica utilizatorii sa aiba acces la continut.

Pentru a stopa aceste reclame s-a infiintat chiar si o coalitie. Aceasta coalitie se numeste Coalition for Better Ads (coalitia pentru reclame mai bune). Din aceasta organizatie fac parte Google, Facebook, Yahoo si cele mai mari companii ce au profit din reclamele online.

Desi pare un paradox sa blochezi reclamele, cand tu iti scoti profitul din publicitate, acest lucru se intampla din cauza site-urilor ce au sute de bannere sau popup-uri. Chiar daca va exista aceasta functie in Chrome, cu siguranta Google nu-si va bloca propriile reclame. Desi pare ciudat, Google va avea si mai mult de castigat din aceasta functie. 70% dintre utilizatori folosesc Chrome iar Google va putea alege ce reclame vor fi afisate in propriul browser.

Totusi reclamele generate de Google nu sunt abuzive si nu au ca scop blocarea continutului, tocmai din acest motiv sunt de acord cu aceste reclame. In plus, publicitatea Google este generata in functie de ultimele cautari pe internet iar de cele mai multe ori aceasta publicitate se dovedeste a fi mai mult decat utila.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here