Google Plus sau Facebook?

Google Plus a aparut pe piata la scurt timp dupa ce Facebook a ajuns in top si a reusit (mai greu, intr-adevar) sa ii puna bete in roate retelei lui Mark  Zuckerberg. Initial, pe Google Plus accesul se facea doar pe baza unei invitatii trimisa de un utilizator ce era deja inregistrat. Fiecare utilizator primea la inregistrare 500 de invitatii ce le putea trimite prietenilor. Dintr-un motiv necunoscut Google a eliminat aceasta optiune si a inceput sa forteze utilizatorii sa-si faca cont pe reteaua lor. Practic, daca ai un cont pe Google ai si pe Google+. Nu mai vorbesc de Android care vine cu aplicatiile Google Plus si Hangout instalate prestabilit si de care poti scapa mai greu.

De ce Google Plus si nu Facebook?

Facebook a devenit pentru Google plus exact cum devenise HI5 in fata retelei lui  Zuckerberg. Toti utilizatorii de pe Hi5 s-au mutat pe Facebook si au inceput sa umple peretii cu  tot felul de mesaje, imagini si manele. Totusi (din punctul meu de vedere) Google Plus nu are destui utilizatori activi. Personal cunosc prea putini utilizatori dintre cei care ii am in cercuri insa e doar o problema de timp.

Cateva motive pentru a te muta pe Google Plus?

  • Daca ai o pagina pe Facebook destul de apreciata vei vedea ca impactul postarilor tale cu utilizatorii va fi foarte mic.
  • Cererile de jocuri care te dispera si care te-ai saturat sa le blochezi nu mai sunt o problema pe G+.
  • Wall-ul de pe Google Plus este mult mai curat decat cel de pe Facebook
  • Nu o sa vezi nicio intrebare distribuita de utilizatorii care folosesc atat de des ask.fm.
  • O sa scapi de celebrele checkin-uri care sunt foarte informative pentru unii dintre noi.
  • O sa scapi de starile de spirit sau ‘feeling-uri’.
  • Si nu in ultimul rand nu o sa mai apreciezi pagini de care nici nu stii si nu o sa mai dai like atunci cand doresti sa inchizi de fapt o fereastra.

In timp ce utilizez ambele retele o sa revin cu edit-uri pentru a adauga cat mai multe motive.

Am gasit si un videoclip foarte interesant.

 

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here