Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor?
Akta este unul dintre cei mai problematici furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania cand vine vorba de suportul oferit clientilor, de aceea este bine sa fim cat mai pregatiti in special cand vine vorba despre informatii privind factura Akta, cum putem confirma plata, cum solicitam reconectarea serviciilor si ce facem daca nu primim facturile?

Prin ce modalitate putem plati factura Akta?

Asa cum multi dintre voi stiti, modalitatile de achitare a facturilor Akta sunt:

  1. Online pe site-ul Akta. Este cea mai rapida modalitate de plata insa trebuie sa ne cream un cont Akta.
  2. Numerar. Putem achita numerar factura la banca (Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CEC Bank), Trezoreria Municipiului Bucuresti, PayPoint, PayZone, Un-Doi centru de plati sau la oficiile postale unde avem afisata sigla Akta.

Asa cum am scris mai sus, online este cea mai rapida modalitate de plata, daca achitam prin alta modalitate este indicat sa achitam cu cateva zile inainte de data scadenta pentru a evita deconectarea serviciilor si pentru ca plata sa se inregistreze in cont in timp util.

Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Pana la ce data pot plati factura Akta?
Data scadenta pentru fiecare factura Akta este ultima zi din luna in care a fost emisa factura. De exemplu, daca factura a fost emisa in luna noiembrie, data scadenta este 30 noiembrie.

Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Cum facem confirmarea platii in reteaua Akta?

Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.

Ce fac daca nu primesc factura de la Akta?
In cazul in care nu primi facturile, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a se verifica problema, eventual inregistra o sesizare. Este preferabil sa sunam in momentul in care constatam ca factura nu a ajuns timp de minim 2 luni, daca este vorba doar de o luna este posibil ca luna urmatoare sa se rezolve problema de la sine.
Daca dorim informatii detaliate despre factura Akta trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta (informatii financiare). Doar reprezentantii Akta au acces la situatia financiara si doar ei ne pot oferi informatii in acest sens.

Daca aveti probleme financiare in reteaua Akta lasati un comentariu cu cat mai multe detalii despre problema existenta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

13 COMENTARII

  1. Vreau sa confirm o plata pentru nr. client:0**** pe numele Dumitrescu Ionela: Com ** , sat C**, str. Principala nr.*, jud A**
    Factura nu a fost platita intrucat nu am primit factura.
    Va rugam sa efectuati activarea emisiei programelor.

    • Doamna Sanda acest sait nu reprezinta Akta doar ofera informatii. Sunati la nr 0377778899. NR Relatii Clientii stati in telefon pana veti intra in legatura cu un operator akta si datile datele de pe bonul plati facturi akta , daca adresa de maill nu functioneaza.

    • Putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.

  2. Am avut o factura de 64 la restante aparea 124 fiind factura din urma platita mai tarziu..restul de 60 raman pt luna viitoare?Si mai platesc doar diferanta?

    • Doamna Emilia acest sait nu reprezinta akta doar ofera informatii. Pentru a afla exact cat aveti de plata sunati la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs.

    • Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.

      Aceste informatii le gasiti si in articolul publicat mai sus.

    • Pentru confirmarea plati trebuie sa trimiteti dovada la adresa de maill client @ akta .ro Trebuie scanata chitanta sau trimisa o poza a chitantei. Imailul trimis de dvs trebuie sa contina si numele titularului, adresa completa si codul de client

    • Buna ziua,
      Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.

  3. Fratilor,firma Akta e cea mai proasta companie din Romania ! Sa nu faceti prostia de va abona la ei .Au servicii de c**** si preturi care depasesc Rcs-Rds !Le doresc Falimentul cit mai repede !

    Comentariu moderat