Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor?
Akta este unul dintre cei mai problematici furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania cand vine vorba de suportul oferit clientilor, de aceea este bine sa fim cat mai pregatiti in special cand vine vorba despre informatii privind factura Akta, cum putem confirma plata, cum solicitam reconectarea serviciilor si ce facem daca nu primim facturile?

Prin ce modalitate putem plati factura Akta?

Asa cum multi dintre voi stiti, modalitatile de achitare a facturilor Akta sunt:

  1. Online pe site-ul Akta. Este cea mai rapida modalitate de plata insa trebuie sa ne cream un cont Akta.
  2. Numerar. Putem achita numerar factura la banca (Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CEC Bank), Trezoreria Municipiului Bucuresti, PayPoint, PayZone, Un-Doi centru de plati sau la oficiile postale unde avem afisata sigla Akta.

Asa cum am scris mai sus, online este cea mai rapida modalitate de plata, daca achitam prin alta modalitate este indicat sa achitam cu cateva zile inainte de data scadenta pentru a evita deconectarea serviciilor si pentru ca plata sa se inregistreze in cont in timp util.

Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Pana la ce data pot plati factura Akta?
Data scadenta pentru fiecare factura Akta este ultima zi din luna in care a fost emisa factura. De exemplu, daca factura a fost emisa in luna noiembrie, data scadenta este 30 noiembrie.

Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Cum facem confirmarea platii in reteaua Akta?

Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.

Ce fac daca nu primesc factura de la Akta?
In cazul in care nu primi facturile, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a se verifica problema, eventual inregistra o sesizare. Este preferabil sa sunam in momentul in care constatam ca factura nu a ajuns timp de minim 2 luni, daca este vorba doar de o luna este posibil ca luna urmatoare sa se rezolve problema de la sine.
Daca dorim informatii detaliate despre factura Akta trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta (informatii financiare). Doar reprezentantii Akta au acces la situatia financiara si doar ei ne pot oferi informatii in acest sens.

Daca aveti probleme financiare in reteaua Akta lasati un comentariu cu cat mai multe detalii despre problema existenta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele