Informatii despre factura Akta, neprimirea facturilor, confirmarea platii si reconectarea serviciilor
Akta, companie detinuta de DCS, este unul din operatorii de telecomunicatii (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa si telefonie mobila) din Romania de regula prezent in localitatile in care nu exista RCS – RDS sau UPC. In acest articol vom detalia totul despre facturile Akta, ce facem daca nu primim facturile, cum confirmam plata si cum se reconecteaza serviciile dupa deconectari pentru neplata.

Prin ce modalitati pot plati factura Akta?
Factura Akta poate fi platita prin mai multe modalitati, dupa cum urmeaza:

  • Online, pe site-ul Akta;
  • Virament bancar – Banca Transilvania – Cont: RO78BTRLRONINCS000761302;
  • Virament bancar – Raiffeisen Bank – Cont: RO34RZBR0000060016624999;
  • Virament bancar – CEC Bank – ContRO46CECEB00144RON3845635;
  • Virament bancar – Trezoreria Municipiului Bucuresti – Cont: RO42TREZ7005069XXX010564;
  • Paypoint;
  • Payzone;
  • UnDoi;
  • Oficiile Postale unde este afisata sigla Akta;

Cum fac confirmarea platii dupa ce am achitat factura Akta?
Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.

Cat dureaza reconectarea serviciilor Akta dupa suspendarea pentru neplata facturilor?
Termenul de reconectare al serviciilor Akta este de maxim 48 de ore de la inregistrarea platii. In cazul in care este depasit acest termen este indicat sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta reconectarea prin inregistrarea unei sesizari.

Pana cand trebuie sa platesc factura Akta, care este data scadenta a facturii?
Data scadenta a facturilor Akta este ultima zi din luna, pana la acea data trebuie sa facem plata facturii (preferabil este ca pana atunci sa se inregistreze plata in sistemul lor). Daca nu platim pana la data scadenta, riscam suspendarea pentru neplata a serviciilor.

Ce trebuie sa fac daca nu am primit factura acasa?
Intarzierea livrarii facturii sau neprimirea acestora tine de obicei de persoanele care livreaza facturile (postasii). In cazul in care nu am primit factura Akta, este indicat sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta si sa sesizam aceasta problema pentru a ne asigura ca problema nu se va repeta.

Neplata facturilor in reteaua Akta poate atrage penalizari de 0.20% pe zi.
Daca serviciile Akta au fost deconectate pentru neplata nu se vor mai emite facturi noi avand in vedere ca serviciile nu mai sunt furnizate.

Informatii despre factura Akta, neprimirea facturilor, confirmarea platii si reconectarea serviciilor

Daca aveti nelamuriri sau doriti informatii suplimentare despre facturile Akta, lasati un comentariu.

Update 20.08.2020: O data cu preluarea contractelor Digi, nu se vor mai percepe penalizarile de 0.20% pe zi in urma neplatii facturii, singura taxa fiind cea de reconectare pentru cablu TV daca serviciul este suspendat pentru neplata;
Daca nu stim cum vom plati factura Akta de acum inainte, sunam la relatii cu clientii Digi sa verificam daca s-a inregistrat contractul nostru in baza lor de date; Daca s-a inregistrat, putem achita online pe site-ul Digi, intr-o casierie Digi sau prin orice alta modalitate de plata acceptata de Digi;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

44 COMENTARII

  1. Bună ziua.Solicit data incheieri contractului la AKTA,data emiteri primei facturi,data emiteri ultimei facturi și data la care sa plătit ultima factură. Multumesc

  2. Buna ziua despre ce datorie imi tot trimiteti sesizari ce datorie sau ce contract nu intelege nimic nici măcar nu stiu ce e akta.
    Va rog lamuritima.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Akta, ati gresit destinatarul.
      Akta este un operator de telecomunicatii. Daca nu aveti nicio treaba cu ei, sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 si faceti o sesizare sa va stearga numarul din baza de date.

  3. O data cu preluarea contractelor Digi, nu se vor mai percepe penalizarile de 0.20% pe zi in urma neplatii facturii, singura taxa fiind cea de reconectare pentru cablu TV daca serviciul este suspendat pentru neplata;
    Daca nu stim cum vom plati factura Akta de acum inainte, sunam la relatii cu clientii Digi sa verificam daca s-a inregistrat contractul nostru in baza lor de date; Daca s-a inregistrat, putem achita online pe site-ul Digi, intr-o casierie Digi sau prin orice alta modalitate de plata acceptata de Digi.

  4. Va rog sa imi trimiteti factura pi luna iulie 2020,cod client *****.SC ***** SRL,sat Dumbraveni, punct de lucru sat Dragosloveni, com Soveja. Este prima data cand nu am primit factura online. Plata o fac online.

  5. sunt un contribuabil al d-voastra ******, pana in prezent nu s-a emis factura akta , si nu cunoastem cum vom proceda in viitor , deoarece ne descarcam singuri factura de pe siteul akta
    va multumesc pt intelegere si asteptam raspunsul d-voastra

    • Acest site nu reprezinta Akta ofera doar informatii. Akta a fost cumparata de digi. Pentru a primi informatii legate de factura dvs sunati la 037 777 88 99

  6. doresc sa aflu pana la ce data este platit abonamentul pe numele **** Roxana ,cod client *****. Adresa ab.strada * nr ** sat Copaceni ,com Copaceni ,Ilfov

    • Acest site nu reprezinta AKTA doar ofera informatii. Pentru informatiile cerute sunati la nr 037 777 88 99 si vorbiti cu un operator call central.

    • Factura Akta poate fi platita prin mai multe modalitati, dupa cum urmeaza:

      -Online, pe site-ul Akta;
      -Virament bancar – Banca Transilvania – Cont: RO78BTRLRONINCS000761302;
      -Virament bancar – Raiffeisen Bank – Cont: RO34RZBR0000060016624999;
      -Virament bancar – CEC Bank – ContRO46CECEB00144RON3845635;
      -Virament bancar – Trezoreria Municipiului Bucuresti – Cont: RO42TREZ7005069XXX010564;
      -Paypoint;
      -Payzone;
      -UnDoi;
      -Oficiile Postale unde este afisata sigla Akta;

  7. Am aflat ca sant restanțier astăzi când am mers să plătesc factura deși eu am achitat l… Am sunat la relații cu clienți și mi au spus că nu le arată că aș fi plătit în luna septembrie.. Deși eu am plătit prin PayPoint pe data de 02.10 2019…De ce se întâmplă acest lucru?

    • Mai aveti chitanta? Daca da, trimiteti chitanta celor de la Akta. Altfel, luati legatura si cu cei de la PayPoint desi nu stiu daca vor reusi sa va ajute. Cel mai bine ar fi daca aveti chitanta.

    • Puteti plati la o casierie Akta fara factura. Altfel, puteti plati si cu o factura mai veche dar este recomandat sa sunati la relatii cu clientii Akta sa va asigurati ca se inregistreaza plata in timp util.

    • Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
      Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.

  8. Referitor la factura ****** care a fost platita din gresala catre Digital Cable-in data de 08.08.2019 ***/* Digital Cable-facturi/RON ****** RAIFFEISEN BANK S.A.Digital Cable-facturi/RON *****

    • Buna ziua,
      Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
      Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.

    • Buna ziua,
      Pentru trimiterea facturii Akta pe e-mail sau pentru a obtine codul de client va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta.