Informatii despre factura Akta, neprimirea facturilor, confirmarea platii si reconectarea serviciilor
Akta, companie detinuta de DCS, este unul din operatorii de telecomunicatii (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa si telefonie mobila) din Romania de regula prezent in localitatile in care nu exista RCS – RDS sau UPC. In acest articol vom detalia totul despre facturile Akta, ce facem daca nu primim facturile, cum confirmam plata si cum se reconecteaza serviciile dupa deconectari pentru neplata.

Prin ce modalitati pot plati factura Akta?
Factura Akta poate fi platita prin mai multe modalitati, dupa cum urmeaza:

  • Online, pe site-ul Akta;
  • Virament bancar – Banca Transilvania – Cont: RO78BTRLRONINCS000761302;
  • Virament bancar – Raiffeisen Bank – Cont: RO34RZBR0000060016624999;
  • Virament bancar – CEC Bank – ContRO46CECEB00144RON3845635;
  • Virament bancar – Trezoreria Municipiului Bucuresti – Cont: RO42TREZ7005069XXX010564;
  • Paypoint;
  • Payzone;
  • UnDoi;
  • Oficiile Postale unde este afisata sigla Akta;

Cum fac confirmarea platii dupa ce am achitat factura Akta?
Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.

Cat dureaza reconectarea serviciilor Akta dupa suspendarea pentru neplata facturilor?
Termenul de reconectare al serviciilor Akta este de maxim 48 de ore de la inregistrarea platii. In cazul in care este depasit acest termen este indicat sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta reconectarea prin inregistrarea unei sesizari.

Pana cand trebuie sa platesc factura Akta, care este data scadenta a facturii?
Data scadenta a facturilor Akta este ultima zi din luna, pana la acea data trebuie sa facem plata facturii (preferabil este ca pana atunci sa se inregistreze plata in sistemul lor). Daca nu platim pana la data scadenta, riscam suspendarea pentru neplata a serviciilor.

Ce trebuie sa fac daca nu am primit factura acasa?
Intarzierea livrarii facturii sau neprimirea acestora tine de obicei de persoanele care livreaza facturile (postasii). In cazul in care nu am primit factura Akta, este indicat sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta si sa sesizam aceasta problema pentru a ne asigura ca problema nu se va repeta.

Neplata facturilor in reteaua Akta poate atrage penalizari de 0.20% pe zi.

Daca serviciile Akta au fost deconectate pentru neplata nu se vor mai emite facturi noi avand in vedere ca serviciile nu mai sunt furnizate.

Daca aveti nelamuriri sau doriti informatii suplimentare despre facturile Akta, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele