Informatii, setari si optiuni MyVodafone

Informatii, setari si optiuni MyVodafone – Vodafone pune la dispozitive abonatilor platforma online MyVodafone prin care putem administra online serviciile Vodafone si prin care putem afla orice informatie despre cartela Vodafone.

Aplicatia MyVodafone Romania are un design elegant, performantele sunt bune, fapt indicat si de recenziile bune din Play Market, avand nota 4.6* din 5*, nota rezultata din aproximativ 100.000 de recenzii.

Putem folosi MyVodafone atat pe desktop (web) cat si pe Android sau iOS. Pe web avem urmatoarele optiuni disponibile in contul MyVodafone:

  • Factura – aici putem verifica situatia financiara si putem plati factura Vodafone;
  • Serviciile tale;
    • Cost control – prin serviciul cost control putem afla costul suplimentar, minutele, SMS-urile si datele mobile consumate;
    • Reincarcare – aici putem reincarca o cartela Vodafone, fie ca este cartela noastra sau cartela unui alt utilizator;
    • Oferta ta – in aceasta sectiune putem afla beneficiile avute cu optiunea curenta;
    • Adauga extraoptiune – optiune utila pentru a adauga o extraoptiune;
    • International si roaming – aici putem bloca/debloca apelurile internationale si roamingul;
    • Nelimitat Vodafone Italia – sectiune dedicata ofertelor cu minute nelimitate catre reteaua Vodafone Italia;
    • Secure Net – informatii despre serviciul Secure Net oferit de Vodafone;
  • Rapoartele mele – in aceasta sectiune putem verifica desfasuratoarele avand urmatoarele optiuni disponibile:
    • Detalii apeluri facturate;
    • Detalii apeluri nefacturate;
    • Sumar pe numar;
  • Administrare cont;
    • Blocheaza SIM;
    • Cod PUK;
    • Schimbare cartela SIM – aici putem activa un SIM nou;
    • Permisiuni – in aceasta sectiune putem alege ce permisiuni sa dam celor de la Vodafone sau partenerilor pentru comunicari comerciale, date de navigare de internet, etc.;
    • Istoric permisiuni – aici putem vedea istoricul permisiunilor detaliate mai sus;
    • Cererile mele catre Vodafone;

Pe pagina principala MyVodafone web avem scurtaturi catre cost control, apeluri internationale si roaming, oferta ta si modalitatile de contact Vodafone.

Informatii, setari si optiuni MyVodafone

In aplicatia MyVodafone de mobil (Android) avem urmatoarele optiuni:

  • Acasa;
  • Serviciile tale – aici gasim informatii despre abonamentele si optiunile noastre, tarife si detalii contract;
  • Oferte pentru tine;
    • Telefoane si Abonamente;
    • Bonusuri si Optiuni;
    • Servicii;
  • Plata factura;
  • Program Loialitate;
  • Reincarcare;
  • Roaming;
  • Detalii apeluri;
    • Detalii apeluri curente;
    • Detalii apeluri facturate;
  • Magazine Vodafone;
  • Profilul tau;
    • Apeluri internationale;
  • Setari;
    • Autentificare automata;
    • Servicii Suplimentare – aici putem configura servicii suplimentare precum redirectionare sau restrictionare apeluri;
    • Resetare parola;
    • Blocheaza SIM;
    • Detalii si schimbare SIM;
    • Personalizeaza-ti conturile;
    • Confidentialitate;
    • Notificari;
    • Permisiuni;
    • Termeni si conditii;
    • Politica de confidentialitate;
  • Cardurile mele;

Prin aplicatia MyVodafone putem afla informatii despre facturi, despre optiunile noastre, tarife, insa putem efectua si operatiuni precum blocarea cartelei SIM, activarea roamingului, blocarea apelurilor internationale sau alte restrictii. Daca nu am avut rabdare sa citim optiunile de mai sus, mai departe vom detalia cum putem efectua anumite operatiuni de baza in reteaua Vodafone (pe mobil operatiunile au fost verificate pe sistemul de operare Android).

Cum blochez cartela SIM Vodafone?

Web: Administrare cont – Blocheaza SIM;
Mobil: Optiuni (iconita cu 3 linii orizontale) – Setari – Blocheaza SIM;

Cum platesc factura Vodafone?

Web: Factura;
Mobil: Plata factura;

Cum blochez apelurile internationale?

Web: Serviciile tale – International si roaming – selectam National si apasam Salveaza; blocarea apelurilor internationale va restrictiona si accesul la roaming;
Mobil: Pe mobil nu am gasit aceasta optiune;

Activare/dezactivare roaming Vodafone?

Web: Serviciile tale – International si roaming – selectam National + International + Roaming si apasam Salveaza daca dorim sa activam roamingul international; Daca dorim dezactivarea trebuie sa selectam National + International sau National;
Mobil: Optiuni – Roaming;

Accesare desfasurator Vodafone:

Web: Rapoartele mele;
Mobil: Optiuni – Detalii apeluri – aici avem doua optiuni Detalii apeluri curente si Detalii apeluri facturate;

Vodafone ofera modalitati destul de avansate pentru verificarea desfasuratorului, avand posibilitatea sa verificam factura detaliata pentru apelurile tarifate, netarifate, facturate cat si curente.

Reamintim ca incepand cu luna aprilie 2020, UPC va deveni Vodafone, aplicatia MyUPC devenind MyVodafone Fix&TV. Functionalitatile aplicatiei vor ramane aceleasi.

Daca ati folosit pana in prezent aplicatia MyVodafone, ce parere aveti? Puteti lasa un comentariu mai jos pentru a va expune parerea sau daca aveti nelamuriri privind anumite optiuni.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

17 COMENTARII

  1. Am plătit 77.49 lei aferent lunii oct.2022 pe data de 12 oct.2022 la banca trsnsilvaniei online,dar apar mereu debitor cu această sumă .ce se întâmplă,cum se rezolva.Botosani.

  2. Reclamă mascată, plătită. Asta este articolul. In primul rand aplicația se descarcă din Play Store. Doi, rating este 3.3. Nu a fost niciodată mai mult de 3.7. La fiecare update, aplicația funcționează mai prost, este mai alambicată, găsești informațiile din ce în ce mai greu, se conectează la serverele Vodafone foarte greu. În concluzie, este varză!

    • Nu este reclama si nu am fost platiti pentru acest articol. Daca te uiti pe alte articole unde au scris abonatii Vodafone (UPC) despre numeroasele probleme avute cu aceasta platforma, i-am indrumat sa faca sesizari la ei si eventual la ANPC in acest sens. La momentul publicarii articolului, nota a fost cea mentionata in articol.
      Si da, aplicatia este varza, are foarte multe probleme, atat MyVodafone cat si MyVodafone servicii fixe&TV (fosta MyUPC).

  3. Ma numesc Mihai.
    Am 2 abonamente la Vodafone(07**** si 07*****).La cel cu nr.07******,mi s-a stricat tel si SIM-ul este prea mare ca sa-l pot pune intr-un SAMSUNG Galaxy A5.Va rog daca se poate sa-mi transmiteti prin curier un alt SIM cu acelasi nr de tel cu format corespunzator ptr.SAMSUNG Galaxy A5.Multumesc.

    • Noi nu suntem de la Vodafone.
      Puteti face o solicitare catre ei insa nu stiu daca trimit prin curier aceste cartele, cred ca ar fi mai rapid sa ajungeti intr-un showroom Vodafone.

    • Acest site nu reprezinta Vodafone ofera doar informatii. Suna la departamentul Relatii Clientii sau intra pe pag de Facebook Vodafone Romania si lasa-le un mesaj cu problema ta si iti vor raspunde in cel mai scurt timp.

  4. Aplicatia MyVodafone servicii fixe&TV are in continuare probleme de functionare, pe aplicatie este afisat mesajul ca in perioada 16.04.2020 – 20.04.2020 sunt efectuate lucrari de mentenanta, incercand sa fie minimizata perioada de nefunctionare. Totusi, probleme au existat inainte de aceasta perioada.

  5. Buna ziua.
    Cum vad facturile UPC ( am doua adrese pe nume diferite)
    Daca s-a preluat UPC, trebuie sa aveti si abonatii. Cele doua coduri ale mele sunt pentru:
    *****, ***** si ****, *****.
    Facturile Vodafon si UPC, sunt platite prin Internet banking la ING BANC
    Astazi m-am inregistrat la Vodafon Fix&Tv.
    Astept lamuriri.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone. Puteti vedea in continuare situatia financiara pe my.upc.ro (pagina de logare afisata este Vodafone servicii fixe&TV). Inteleg ca v-ati facut cont acolo, nu va sunt afisate facturile dupa ce v-ati logat?