Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Cele mai frecvente probleme aparute in reteaua UPC reprezinta problemele de semnal privind televiziunea prin cablu. Fie ca este vorba de lipsa semnal sau de un semnal slab/mare, acestea sunt cele mai frecvente probleme, UPC fiind unul din furnizorii principali de televiziune prin cablu din Romania.

Defectiunile tehnice care intervin in reteaua UPC sunt destul de frecvente, in special in Bucuresti, in unele cazuri in unele sectoare au existat probleme cu serviciile UPC chiar saptamanal. In cazul problemelor care afecteaza serviciul de televiziune prin cablu UPC nu avem ce verificam sa facem, astfel incat in aceste situatii trebuie sa ii contactam pe cei de la UPC.

Pentru a sesiza o problema tehnica privind televiziunea prin cablu UPC (lipsa semnal sau semnal slab) avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la 0311000872 urmat de tasta 3, dupa care trebuie sa selectam tasta in functie de judetul din care suntem; este bine de stiut ca apeland la serviciul de relatii cu clientii UPC putem afla daca exista avarii majore care ne pot afecta serviciile, fiind inregistrate prin robotul telefonic mesaje de informare privind avariile majore; programul la relatii cu clientii UPC este zilnic intre orele 07:00 – 23:00, astfel incat daca problemele nu sunt rezolvate in acest interval cu siguranta nu se va rezolva pana dimineata (de obicei echipele de interventii au un program mai redus);
  • formular de contact pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – Live Chat – aici avem posibilitatea de a discuta online cu un operator UPC;
  • e-mail pe adresa contact@upc.ro; o sesizare privind lipsa semnalului pentru televiziune putem face si printr-un e-mail;
  • Facebook UPC Romania – cei de la UPC sunt din ce in ce mai activi si pe Facebook pe pagina oficiala astfel incat putem face si prin aceasta modalitate o sesizare;

Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Asadar, avem mai multe modalitati prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza problemele de semnal TV (lipsa semnal, semnal slab sau semnal mare), este indicat sa facem sesizarea imediat cum constatam problema privind nefunctionarea serviciilor pentru a se solutiona cat mai repede.

Cu exceptia nodurilor principale, UPC nu monitorizeaza echipamentele din care sunt instalate serviciile catre clienti astfel incat daca problema este izolata si ne afecteaza doar pe noi (probleme cablu, probleme amplificator, probleme convertor de fibra optica, etc.) cei de la UPC nu vor avea in vedere problema noastra decat daca o vom sesiza.

Trebuie sa urmam aceleasi modalitati de contact in cazul in care dorim sa sesizam o defectiune privind celelalte servicii UPC (internet fix, telefonie fixa), eventual inainte de a suna la UPC putem incerca sa repornim echipamentele din locuinta (Connect Box UPC, router personal), multe probleme se pot rezolva printr-o simpla repornire a echipamentelor. Termenul de solutionare al defectiunilor tehnice in reteaua UPC este de 2 zile lucratoare.

Voi ce probleme aveti cu serviciile UPC, cum s-au rezolvat si in cat timp?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

151 COMENTARII

  1. Buna seara, în zona sat/comuna Catelu, Ilfov, mai precis pe strada * de o saptamana nu mai exista semnal puternic la tv, am vorbit cu alți vecini de pe alta strada apropiată si mi au spus că au aceeasi problema. Lipsa semnal/semnal slab. Este vreo defecțiune?

  2. Am sesizat de luni 19.10.2020 functionarea incorecta a semnalului TV ,am abonament maxim si nu pot viziona corect canalele HBO,CINEMAX,FILM NOW si alte canale HD ,se intrerupe emisia si zice „LIPSA SEMNAL ” .De ieri din 2 in 2 ore imi spune robotul ca se lucreaza ,nu stiu unde ?????????? De ce platesc abonamentul,cand de 2 zile am lipsa semnal ,daca eu nu platesc o luna primesc penalizare ,pt.serviciul neonorat de ce nu platesc mai putin ????????? E bataie de joc pe fata !!!!!!

    • In prezent exista o avarie generala in reteaua UPC, nu functioneaza nici apelarea serviciului de relatii cu clientii, va recomand sa asteptati rezolvarea problemei deoarece sunt sanse foarte mari acesta sa fie motivul pentru care nu aveti semnal TV.

  3. Bună ziua sint ***** de la Dumbrăveni jud Sibiu str * nm* cod client***** va rog trimiteți pe cineva la fata locului televizoarele nu merg este mama acasă numărul meu de telefon este07***** eu sunt la servici este mama acasă va mulțumesc frumos

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC, pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens. Nu au o avarie tehnica generala anuntata in zona dvs.

  4. De cca. o saptamana am semnal bruiat ( sau lipsa) seara. Cu Andreea dvs. nu reusesc sa ma inteleg. Doresc sa vorbesc cu cinva de la tehnic ( 07******* )

    • Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, completati formularul de contact de pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email.

  5. Buna seara,
    numele meu este ***** si am domiciliul in localitatea RACARI-sat. GHERGANI, str *,NR *. La acesta adresa este un abonament TV pe numele ****, cod client ****, din luna iunie, 2020.
    De la inceputul instalarii am constat ca se pierdea semnalul, dar revenea imediat; astazi , 23.07.2020 a disparut complet semnalul de la toate cele 4 aparate. Am apelat serviciul dv si o voce Andreea m-a informat ca este o problema in zona si se va remedia in cateva ore; semnalul nu avem nici acum la ora 22;
    Am mari rezerve in ce priveste respectul fata de clienti; de cand a venit dl CIPRIAN sa instaleze aparatura am avut probleme; Nu au corespuns toate televizoarele la instalarea cardurilor , fiind necesara o noua cerere si pt minibox /sau asa ceva ,si se tot plangea ca a venit de la Ploiesti si nu-l plateste nimeni; a doua oara a mai venit cu cineva , dar dl Ciprian mai sa-mi rupa usa;s-a repezit si aproape a scos-o din balamale, o trecere o facea pur si simplu peste prag; cred ca ar trebui sa intrebati si clientii , ce parere au despre tehnicienii dv . Sper ca deranjamentul sa se rezolve cat mai repede, sa nu astept cu zilele.M

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la UPC.
      In zonele rurale se pot rezolva mai greu problemele tehnice, asta deoarece in aceste zone de regula nu au echipa dedicata.
      Atat despre aceasta problema cat si despre problemele avute in trecut puteti face o sesizare la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000 sau pe site-ul Vodafone.ro.

  6. Buna ziua!

    Sunt abonatul dvs, nu de mult timp dar sunt tare nemultumita de serviciile dvs. semnalul, wifi lasa de droit , decodoarele de la televizoare nu receptioneaza decat programe tv fara internet (youtube, etc…) un tv nu se conecteaza la nimic nici cel putin programe

    Daca in cel mult 24 h nu se rezolva , va rog sa veniti sa va luati decodoare si ce aveti ca eu nu va mai platesc nivi un ban
    Este inacceptabil , tot acest timp m-am chinuit cu semnalul wifi avand in vedere ca eu lucrez si de acasa

    COD CLIENT *****

    Multumesc ,

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Presupunand ca va referiti la Vodafone (UPC), va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii la numarul 0311001000.

  7. Buna numele meu este Andrei si sunt din Sf.Gheorghe Covasna,se fack minten 48 de ore ca nu am semnal la cablu tv,am incercat sa telefonez la call center dar perioada de asteptare a sarit de la 20 de minute la 30.
    Nu reusesc si pace sa inteleg cum a putut vechiul UPC sa faca fata problemelor tehnice atata amar de vreme si noul upc ne pune muzica sa nu spun altceva.
    Probail ca in cursa operatorilor de telefonie mobil daca nu detii si o firma de cablu nu existi s-au doar foamea de bani o fi cauza (suna mai plauzibil versiunea B) CINSTE celor ce au preluat vechea firma UPC si au reusit in cel mai romanesc mod sa dea de pamant cu ceea ce a functionat bine (parere personala)
    Multumesc pentru spatiul acordat. D.Andrei 05.iulie 2020

  8. Buna ziua
    Am o problema la tv nu am semnal in Adjud , Vrancea
    Pe orice canal mut se întâmpla aceeași problema
    Îmi oferă cineva suport sau reziliem contractul
    este a doua oară pe o perioada de 4 luni

    • Buna ziua,
      In Adjud nu este anuntata in acest moment o avarie tehnica generala UPC, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.