Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Cele mai frecvente probleme aparute in reteaua UPC reprezinta problemele de semnal privind televiziunea prin cablu. Fie ca este vorba de lipsa semnal sau de un semnal slab/mare, acestea sunt cele mai frecvente probleme, UPC fiind unul din furnizorii principali de televiziune prin cablu din Romania.

Defectiunile tehnice care intervin in reteaua UPC sunt destul de frecvente, in special in Bucuresti, in unele cazuri in unele sectoare au existat probleme cu serviciile UPC chiar saptamanal. In cazul problemelor care afecteaza serviciul de televiziune prin cablu UPC nu avem ce verificam sa facem, astfel incat in aceste situatii trebuie sa ii contactam pe cei de la UPC.

Pentru a sesiza o problema tehnica privind televiziunea prin cablu UPC (lipsa semnal sau semnal slab) avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la 0311000872 urmat de tasta 3, dupa care trebuie sa selectam tasta in functie de judetul din care suntem; este bine de stiut ca apeland la serviciul de relatii cu clientii UPC putem afla daca exista avarii majore care ne pot afecta serviciile, fiind inregistrate prin robotul telefonic mesaje de informare privind avariile majore; programul la relatii cu clientii UPC este zilnic intre orele 07:00 – 23:00, astfel incat daca problemele nu sunt rezolvate in acest interval cu siguranta nu se va rezolva pana dimineata (de obicei echipele de interventii au un program mai redus);
  • formular de contact pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – Live Chat – aici avem posibilitatea de a discuta online cu un operator UPC;
  • e-mail pe adresa contact@upc.ro; o sesizare privind lipsa semnalului pentru televiziune putem face si printr-un e-mail;
  • Facebook UPC Romania – cei de la UPC sunt din ce in ce mai activi si pe Facebook pe pagina oficiala astfel incat putem face si prin aceasta modalitate o sesizare;

Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Asadar, avem mai multe modalitati prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza problemele de semnal TV (lipsa semnal, semnal slab sau semnal mare), este indicat sa facem sesizarea imediat cum constatam problema privind nefunctionarea serviciilor pentru a se solutiona cat mai repede.

Cu exceptia nodurilor principale, UPC nu monitorizeaza echipamentele din care sunt instalate serviciile catre clienti astfel incat daca problema este izolata si ne afecteaza doar pe noi (probleme cablu, probleme amplificator, probleme convertor de fibra optica, etc.) cei de la UPC nu vor avea in vedere problema noastra decat daca o vom sesiza.

Trebuie sa urmam aceleasi modalitati de contact in cazul in care dorim sa sesizam o defectiune privind celelalte servicii UPC (internet fix, telefonie fixa), eventual inainte de a suna la UPC putem incerca sa repornim echipamentele din locuinta (Connect Box UPC, router personal), multe probleme se pot rezolva printr-o simpla repornire a echipamentelor. Termenul de solutionare al defectiunilor tehnice in reteaua UPC este de 2 zile lucratoare.

Voi ce probleme aveti cu serviciile UPC, cum s-au rezolvat si in cat timp?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

50 COMENTARII

    • Buna ziua,
      Nu am informatii despre o avarie generala in acest moment in Targoviste, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a face o sesizare in acest sens.

  1. Bună ziua
    Ași dori sa fac o mica sesizare de o săptămână nu are semnal strada mea la cablu TV
    Vecini mei vor sa renunțe la serviciile voastre dac în cursul zilei de azi și mâine nu trimiteți o echipă sa rezolve situația

    • In Campina nu este anuntata o avarie tehnica generala in reteaua UPC, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este anuntata o avarie generala in Bucuresti la UPC motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare privind lipsa semnalului TV.

  2. Buna ziua. Am o problema cu internetul, nu am nici semnal la tv. Sunt cod client ****, din Iasi. Va rog sa-mi spuneti cum se poate remedia problema cat mai repede. Va multumesc

    • Cei de la UPC au un numar foarte mare de apeluri la relatii cu clientii acum motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare pentru aceasta problema pe pagina lor facebook UPC Romania.

  3. buna ziua fiți amabili în satul Hagioaica nr * oraș Titu județul Dâmbovița nu merge internetul din data de 24 -05-2019 și nici până astăzi 04-06-2019 nu sa rezolvat problema deși nu sunt singura persoană din a zona mai sus menționată care schide tichet de pe o zi pe alta și ne tot duc cu vorba că mâine o sa remedieze problema oare mai vorbim de seriozitate când te minte că mâine mâine vrem macar să știm dacă de mai rezolva sau nu ,sincer nu mai știu unde să apelăm o echipa in zona să vina sa vadă despre ce este vorba deși din 24 până azi mi sau deschis 10 tichete și nici o rezolvare oare mai au angajați pe teren macar să știm să reziliem contractele va mulțumesc și așteptăm un răspuns

    • Domnule Gheorghe acest sait nu reprezinta firma UPC. Daca ati comunicat problema la relatii clientii upc si nu sa rezolvat, va sugerez sa va adresati Protectiei Consumatorului.

    • Buna seara,
      In prezent in Turda nu este o avarie generala UPC, pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens. Au program pana la ora 23:00 telefonic.

    • In acest moment in reteaua UPC nu este o avarie tehnica generala in Focsani, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. a
    am
    o problema legata de vizionare cu imagine si sunet sacadate uneori cu blocare completa de imagine,am fost la centrul UPC din MANECIU PRAHOVA si am fost sfatuit sa schimb media boxingul am primit unul chipurile nou sigilat dar din cutie lipseau o serie de componente/ TOT atunci o persoana care nu stiu ce statut avea incerca sa ma lamureasca ca aparatul e bun etc dar ca este posibil sa nu am semnal bun/ DACA era asa nu este datoria mea sa ma urc pe stalp sa verific/ A trecut destul de mult timp si nu sa rezolvat nimic/ Asta parca sun a ,,,,COD CLIENT1**** FON CONTACT 072*****

    • Inainte de a va oferi un alt mediabox trebuia sa fie trimisa o echipa service acasa pentru a verifica smenalul si pentru a se asigura ca problema este din cauza mediabox-ului. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceasta problema.

      • Repet, ce legatura are articolul acesta cu Telekom? Noi avem articole publicate pentru probleme in toate retelele (Digi, Telekom, UPC, Orange, Akta, NextGen, Digi Mobil Italia/Spania, Focus Sat, Lycamobile).
        Incurajam sa fie expuse si detaliate problemele indiferent de operator.

        • UPC nu are atatea probleme de semnal cum au alti provideri, si de asta am spus sa se duca la alti provideri celor care nu le convine.

          • Are si UPC probleme gramada cu semnalul, este acolo in top la capitolul acesta. Alaturi de Akta, sunt printre operatorii cu cele mai mari probleme. Citeste comentariile publicate la articolul Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC in special pe cele din a doua jumatate a anului trecut cand aveau zilnic avarii majore in Bucuresti.
            Cat despre mutarea la alti provideri, este o solutie indiferent de operatorul la care suntem abonati, nu ne convine unul ne mutam la altul (asta in cazul in care avem aceasta posibilitate in zona).