Noua aplicatie MyAccount Telekom Fix
Telekom Romania Communications (TKR) a adaugat in Magazinul Play pentru sistemul de operare Android noua aplicatia MyAccount Telekom Fix dedicata clientilor TKR preluati de catre Orange.

Aplicatia este in varianta de testare, nu a fost lansata oficial si poate fi gasita doar de catre testerii beta. Aceasta este descrierea aplicatiei MyAccount Telekom Fix:

„Aplicatia MyAccount Fix este dedicata clientilor de servicii fixe si fix-mobile ai Telekom Romania Communications (TKR).
In aceasta categorie intra clientii care au abonamente de televiziune, internet fix, Smart WiFi, Smart TV Stick, voce fixa sau abonamente mobile cu contracte incheiate cu TKR.

Aplicatia MyAccount Fix este acolo pentru tine, ori de cate ori ai nevoie sa-ti gestionezi simplu si rapid serviciile fixe sau fix-mobile pe care le ai la Telekom Romania Communications. Toate detaliile de care ai nevoie, cum ar fi consum, factura, abonamente si extraoptiuni sunt intr-un singur loc, la un tap distanta.

Aplicația mobila MyAccount Fix te ajuta atunci cand:

Platesti facturile
O singura factura pentru toate abonamentele tale. Asta gasesti la Telekom Romania Communications. Ca sa fie mai usor de gestionat si platit. Mai ales ca faci plati in siguranta deplina, cu sistemul 3D Secure.

Reinnoiesti abonamentul
Acum e mai simplu ca oricand sa-ti reinnoiesti abonamentul. Esti in ultimele luni de abonament? Alege sa-l reinnoiesti direct din aplicatie. Usor, rapid, fara drumuri in oras. Totul e la varful degetelor tale, cum s-ar spune.
Tot din aplicatie poti verifica si cate luni mai ai din perioada contractuala.

Activezi factura electronica
Traim in era digitala, e normal sa avem si facturi electronice, nu? Iti activezi factura electronica pentru serviciile tale fixe sau fix-mobile direct din aplicatia MyAccount Fix si scapi de facturile in plin, pe hartie.
Te anuntam pe e-mail imediat ce factura s-a emis si o gasesti instant in aplicatie. In felul acesta, ai mai mult loc liber in „dulapul cu facturi”.

Iti personalizezi contul
Iti adaugi serviciile mobile de la Telekom Romania Communications in contul tau si apoi le redenumești cum vrei. Pentru că e mai simplu sa retii o denumire precum „Abonament TV Tata” decat „Abonament TV9754312100”.

Participi la tombole
Noua ne plac surprizele placute si stim ca si tie. Tocmai de aceea, organizam frecvent tombole in care dam superpremii. Si nu, nu te punem sa „pastrezi ambalajul pentru validare”.
Fii cu ochii pe noi si foloseste aplicatia mobila MyAccount Fix mereu, ca sa afli cum poti intra in tragerea la sorti.

Te așteptam in aplicatia MyAccount Fix
Stim ca sunt lucruri de imbunatatit. Lucram constant la asta, insa te incurajam si pe tine sa ne lasi si o nota si un review. Spune-ne parerea ta despre aplicatia mobila MyAccount Fix si ajuta-ne sa o facem mai buna pentru tine.”

Noua aplicatie MyAccount Telekom Fix
In partea de jos a aplicatiei avem optiunile Sumar Profil, Factura si plati, Asistenta si Mai multe. MyAccount Telekom Fix are deja peste 500 de descarcari si a obtinut nota 4.2* din 22 de recenzii.

Aplicatia MyAccount Telekom va continua sa functioneze in paralel pentru clientii Telekom Romania Mobile Communications (TKRM).

Daca ati utilizat deja noua aplicatie, ce parere aveti comparativ cu vechea aplicatie MyAccount Telekom?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Cu aplicatia noua de plata dupa introducerea datele solicitate ale cardului VIZA de pe care achit facturi, la urmatoarea etapa mi se confirma solictarea si acceptarea platii a sumei datorate, confirm si apoi nu se mai intampla nimic. reluind procesul observ ca la contul respectiv din aplicatia dvs mi se solicita din nou datele cardului ca si cum nu au fost introduse in prima faza, le reintroduc si la fel nimic, nu mi se iau banii din cont si nu mi se confirma pe email executarea platii. Luminati-ma cu ce gresesc ca m-am saturat sa ma tot duc sa platesc la modul clasic de cand cu aplicatia noua, cea veche a functionat perfect, am si altceva mai bun de facut in acest timp.

  2. De ce nu pot plati factura online,desi mi-am facut cont nou de My Account Fix? Si inainte mergea greu,incat ,dupa nervi si timp pierdut,ma duceam la magazinul de alaturi,desi am factura electronica .Cu toate celelalte facturi se rezolva imediat.

  3. Platesc de cel putin un an facturile pe internet.Cu toate -orange,electricitate,gaz,apa rece-se rezolva urgent.Desi mi-am facut cont nou pe My Account Fix,pur si simplu nu pot plati .La fel de greu mergea si inainte,incat,dupa ce ma enervam pentru timpul pierdut,ma duceam la magazinul de alaturi s-o platesc !!!

    • Daca aveti o aplicatie bancara, cel mai probabil puteti achita de acolo factura mai rapid. Puteti face o sesizare si catre Telekom pentru a verifica problemele intampinate cu aplicatia.

  4. Atenție doritorilor de Romtelekom :Să poți contacta deranjamentele din alta rețea este O PIATRA DE INCERCARE. NU APELATI LA SERVICIILE ROMTELEKOM !!! sunt la pamant

  5. Nu mai pot plati factura online.De 5 zile ma chinui.
    Sm intrat in legatura cu operatorii si nu reusesv sa finalizez plata
    Pana acum a fost simplu!
    De ce nu mai pot plati online?
    Sunt foarte suparata!