Pozitia Discovery privind situatia Telekom

Pozitia Discovery privind situatia Telekom – Mai jos putem vedea pozitia reprezentantilor Discovery Romania privind situatia Telekom, in urma unui comunicat remis catre Media-Max.ro:

„Le cerem scuze telespectatorilor pentru că trebuie să fie martorii acestei discuții – nu aceasta a fost intenția noastră.

Credem în libertatea de a alege, câtă vreme există fair-play. Dacă Telekom România ar include TOATE canalele TV din portofoliu în pachete din care telespectatorii să aleagă, atunci propunerea înaintată ar avea sens. Însă propunerea actuală ne discriminează, izolând canalele noastre, dar menținând aceeași structură de pachete și costuri pentru celelalte canale TV. Nu credem că este o abordare corectă față de noi sau față de fanii noștri, așa că nu o putem accepta.
Rămânem deschiși la negocieri fair-play cu Telekom, purtate cu bună-credință.”

Comunicatul vine dupa ce Telekom a anuntat astazi trimiterea unei propuneri catre Discovery Romania pentru a avea posturile Discovery intr-o extraoptiune, costul extraoptiunii reprezentand pretul platit catre Discovery, fara ca Telekom sa aiba profit pentru aceste posturi. Propunerea a fost trimisa de Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania catre Victoria Davies SVP Country Manager Discovery Networks CEE, Mediterranean and Central Asia.

Conform unor surse, Discovery ar fi cerut 10 milioane de euro anual pentru ca Telekom sa continue retransmisia posturilor din discutie, oferta care a fost refuzata de Telekom.

Reamintim ca Telekom Romania intentioneaza sa paraseasca piata de telecomunicatii din Romania, principalii operatori interesati de achizitia operatiunilor fiind Digi (pentru serviciile mobile) si Orange (pentru serviciile fixe). Insa, eliminarea posturilor Discovery – Eurosport din grila Telekom poate duce la migrarea clientilor Telekom catre alti operatori, ceea ce ar putea complica exit-ul operatorului german.

Telekom a lansat recent si o promotie disponibila clientilor existenti conform careia abonatii de televiziune Telekom TV M vor beneficia de grila de programe aferenta pachetului TV L gratuit, timp de doua luni. Aceasta promotie este considerata a fi o tentativa de a pastra clientii in reteaua in urma ultimelor modificari.

Vom actualiza acest articol pe masura ce vom avea informatii suplimentare despre acest subiect atat de la reprezentantii Discovery cat si de la Telekom.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

8 COMENTARII

  1. nu Discovery spera si ca abonatii care raman la Telekom se aboneaza la Eurosport player ,dar abonatii Telekom TV DTH unde Telekom are cei mai multi abonati,nu au posibilitatea de a avea internet fix la ceilalti operatori,te muti de la ei ca sa ramai fara net. ptr Discovery

  2. Cum sa dai 10 milioane de euro ca s vezi pe Discovery reclame din 10 in 10 minute si reluari la greu pe posturile fara reclame? Despre sport, nu MS, nu le am cu sportul si de ce as plati ceva la ce nu ma uit.

    • Sunt si persoane un pic mai inteligente care apreciaza Discovery in detrimentul celor care prefera tampenii gen Antene sau posturi de manele ! Eu fac parte din prima categorie ! Dumneavoastra sigur din a doua …….!

  3. Eu cred ca pana la urma se vor intelege discovery si Telekom dar pentru mai putine posturi la un pret mai mic:Eurosport1,Eurosport2,Discovery Channel si poate Tlc la un pret mai mic.Aveau multe canale Grupul Discovery la Telekom,poate pentru mai putine canale la un pret mai mic se vor intelege.

  4. si mai bine ca i-au scos.. din tot ce-am citit peste tot telekom e vinovat si discovery sunt niste sfintii…. nu cred nici o ioata din ce mint ambele grupuri… oricum

    • In acest razboi cele 2 parti inplicate isi vad propriu interes, nu interesul abonatilor, asta este clar. Discovery doreste sa obtina mai multi bani datorita investitiilor facute prin achizitia de competitii exclusive luate pentru ro Turneele ATP Campionatul Angliei si asa mai departe. Iar telekom doreste sa castige un pret bun pentru ei.