Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

602 COMENTARII

  1. Vreau sa stiu daca este o defecțiune la televiziunea digi in orasul Hunedoara , b – dul * ,bloc
    * sc *, et *,tv nu are imagine deloc, va multumesc

    • Nu avem informatii despre o avarie tehnica generala in Hunedoara la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Hunedoara (deranjamente) la numarul 0354400401 si sa anuntati aceasta problema.

  2. Va sal
    Am și eu o problema cu decodorul de la digi tv
    Se blochează imagineadupa 2 minute de funcționare pe orice program. Dacă îl intrerup de la tensiunea de alimentare și îl repornesc functioneaza 2-3 minute și iar se blochează

    • In Brasov nu este anuntata o avarie tehnica generala la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens. Puteti suna oricand, au program 24/7.

  3. Nu stiu daca cineva urmareste feet-beak -ul dvs. dar se intra in contact foare greu.Sunt sigura ca sunt destule nemultumiri din aceasta cauza.Chiar nu se poate face nimic in acest sens?

    • Telefonic se asteapta atunci cand sunt multe apeluri in acelasi timp, asa e la toti operatorii. Sunt si perioade in care se intra in contact cu un operator imediat, insa in perioada aceasta, cand multa lume lucreaza de acasa, sunt foarte multe solicitari. Exista si alte metode de contact (online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, pe e-mail la clienti@rcs-rds.ro sau pe pagina Facebook Digi Romania, cea mai rapida modalitate online este completand formularul de pe site-ul lor).

  4. Buna ziua! Fiica mea are tv digi in Italia. De 2 zile nu ii mai functioneaza decodorul: Adica primeste curent (becul este aprins rosu mereu). insa atat, Nu se stinge beculetul chiar daca se apasa pe buton, nu se aprinde pe verde daca se foloseste telecomanda. Ce putem face, in situatia in care Digi nu ofera asistenta in strainatate?

    • Sa inteleg ca nu se aprinde verde beculetul nici daca se apasa pe butoanele de pe receptor nici din telecomanda nu? Receptorul este cumparat sau chirie? Daca este cumparat ( al dvs nu al companiei digi) va duceti cu el la un magazin service sau chemati un tehnician particular din Italia. Daca este in chirie ( apartine firmei digi) atunci trebuie adus in tara iar titularul contractului merge cu receptorul intr-un magazin digi si il va schimba. Titularul va trebui sa mearga si cu actul de identitate.

  5. Buna ziua ma numesc **** am probleme cu semnalul tv nu imi merg anumite canale
    As dori un nr de telefon la relatii cu publicul
    Sant din râmnicul sarat județul Buzau

  6. Salut ..
    Neavind semnal pe multe posturi tv i am dat scanare .fara nici un rezultat .Am dat pe revenire la setarile din fabrica si pornit scanare intreaga retea si nu mai gaseste nici un program 0 programe 0 radio.ce sa fie ce sa fie.multumesc.

    • Ce aveti cablu sau DTH? Daca aveti cablu posibil probleme cu cablu pe la mufele de la splitter si tv. Daca aveti DTH 3 cauze 1 Probleme cu cablul mufe lnb si receptor 2 LNB si antena deplasate 3 Receptor defect. Daca aveti serviciul instalat in tara atunci sunati la departamentul Relatii cu Clientii.

  7. Salut
    Am probleme la un sony vaio se vede lumina la display doar cu blit-ul de la telefon ce poate fi ? Tin sa mentionez ca am probat inca 3 displayuri si la fel

    • In acest moment nu este anuntata o avarie generala, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  8. de 24 de ore nu avem Cablu TV
    Vreau sa stiu si eu unde este defectiunea ? POATE CU O CAMERA DE FILMAT, CU UN ZIARIST ALATURI, VETI RESI SA URGENTATI REZOLVAREA PROBLEMEI. ESTE 1 mai, stam in casa, avem mare nevoie de „STIRI”.

    • Sa inteleg ca prindeti decat analogul 58 de posturi? Trebuie sa aveti bifat ca sursa Cablu NU Antena Digitala. Cautati in meniul tv-ului

  9. Nu am semnal TV satelit.
    Am sunat 0040 31 4004000 de trei ori si am lasat seria cartelei pentru reactualizare, dar nu s-a intamplt nimic.
    Semnlul lipseste. Pe ecran scrie : smartcard introdus gresit.
    Seria cartelei:0*****. Televizorul e pus pe canalul 1 cu cartela introdusa
    poate ma ajutati.
    e-mail adres. ***@gmail com

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii. Si vot trimite o echipa sa rezolve problema. De acasa este putin probabil sa rezolvati problema. In cel mai simplu caz probabil antena sau LNB sunt miscate si fara experienta puteti pierde de tot semnalul. Daca nu aveti de loc semnal atunci LNB-ul sau receptorul trebuiesc schimbate.

        • Numarul de telefon de la Digi este 0314004000 insa aceste probleme nu se rezolva de la distanta, iar Digi nu ofera, evident, suport pe teritoriul altei tari. Cel mai probabil este antena miscata sau o problema cu LNB-ul, va recomand sa cautati un instalator care ofera service in zona dvs.

    • In prezent la Digi in Busteni nu este o avarie generala care sa afecteze semnalul de cablu, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (deranjamente) la numarul 0344400401 si faceti o sesizare.

  10. În Sibiu str. * Bl.* , sc. * , ap. * , la familia ****, în data de 16.04.2020 nu a funcționat Digi TV prin cablu . În noaptea precedentă a fost întreruptă alimentarea cu curent electric aproximativ timp de 2 ore.
    Au solicitat, de două ori, telefonic, intervenția pentru rezolvarea situației. Răspunsul a fost că vor interveni între orele 13.00-15.00 și apoi între 15-17. în prezent situația nu este rezolvată. Serviciul nu este disponibil. Vă solicităm să reprogramați, în regim de urgență, intervenția și să ne comunicați modalitatea de rezolvare. Vă mulțumim pentru solicitudine.

  11. Buna ziua numele meu este GHEORGHE cu domiciliul in str. *,nr. *.LOC.FETESTI SAT.Din data de 05.04.2020,cablul tv la mine nu are semnal.Puteti trimite pe cineva la adresa mai sus mentionata pentru a verifica.Multumesc!

  12. Buna ziua! Sunt client Digi si as dori sa sesizez faptul că în Dorohoi /Botosani acum nu este semnal la Tv si as dori sa intreb cand se ca remedia acest lucru.Va multumesc!

    • Buna ziua, ne-au semnalat si alti abonati Digi nefunctionarea serviciilor in Dorohoi, deci e posibil sa fie afectata o zona mai intinsa. Totusi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Botosani (deranjamente) la numarul 0331400401 si sa faceti o sesizare in acest sens, pentru rezolvarea mai rapida a problemei.