Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:

  • apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
  • 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
  • e-mail la info@fix.orange.ro
  • e-mail la sesizari@fix.orange.ro

Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

551 COMENTARII

  1. Vreau sa reclam urmatoarea situatie.Din data de 18 iulie mi au fost intrerupte toate serviciile de :televiziune,internet ,telefon fix,pentru care aveam contract cu Telecom.Incerc sa iau legatura cu o persoana avizata dar nu gasesc.Nimeni nu cunoaste si nu stie nimic.In schimb facturile vin regulat de la Orange Fix.cu termene de plata .Deja eu am o alta companie care imi furnizeaza serviciile cerute de mine .Eu nu am avut nici un contract cu orange Fix si nu inteleg cu ce tupeu emite ti facturi pe numele meu.Oare aparatele Dvs.nu va arata ca nu se mai inregistreaza nimic de la Dvs.pe aceasta adresa.S a facut deja si potarea nr,de telefon.Am predat si aparatele ce au fost inchiriate,Merge ti la plezneala sa incasati niste bani pentru servicii de care nu beneficiez.Va rog sa fiu contactata urgent pentru a lamuri problema.Adresa mea este .*,Com Ciocanesti ,Str* .nr *.jud.Dambovita.nr.telef.07******.Va multumesc,in ideea ca cineva misca ceva.

    • Noi nu suntem de la Telekom sau Orange.
      Contractele Telekom fix au fost preluate de Orange Romania Communications, deci la ei va trebui sa va adresati pentru rezilierea contractului. Puteti trimite cererea de reziliere pe rezilieri[at]orange[punct]com.

  2. Am abonament la romtekecom mobil ,tv ,net tot pachetul, de cand a preluat orange ,se pare ca mobilul a ramas la telekom si nu pot primi niciun apel de cand s a produs aceasta modificare , nimeni de la telekom nu ma poate ajuta..ma plimba de colo colo ..este foarte frustanta situatia ..mai este un an pana la terminarea contractului,pot sa fac cerere de intrerupere a abonamentului pentru ca platesc degeaba Mulțumesc

    • Nu avea cum sa ramana abonamentul mobil la Telekom Romania Mobile Communications cat timp contractul pentru toate serviciile era semnat pentru Telekom Romania Communications (companie care a fost preluata de Orange, dupa cum stiti). Ati sunat la Orange la numarul 0374300300 pentru a se verifica aceasta problema?

  3. Stimate domani si domni! Este vorba de contul mamei mele 0269****** cu codul de facturare ******.Mama mea ***** a murit pe 17 decembrie. Eu traiesc in Germania si locuinta este goala.Ce trbiue sa fac pentru a anula contractul.
    Nr de telefon la telecom este annulat din 7-8 aprilie.Nu mai trimiteti facturi ca nu pot fi
    platite.Pot trimite certificatul de deces .Astept raspuns urgent si va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Orange Romania Communications (Telekom Romania Communications) nu mai exista.
      Sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 300 (sau +40374300300 apelabil din afara tarii) pentru a verifica stadiul contractului.

  4. Subscrisul, Cabinet de Avocat „*****”, cu sediul profesional in Fetesti, str. *, bl. *, sc *, parter, Jud. Ialomita, prin avocat titular ******, abonat la serviciile dv de telefonie fixa si internet cu nr. de apel ******, cod abonat ****** , VA NOTIFIC, ca, odata cu ajungerea la termen a contractului de furnizare a acestor servicii (mai 2022) NU MAI DORIM PRELUNGIREA ACESTORA, intelegand ca, odata cu expirarea termenelor aratate, compania dv sa intrerupa furnizarea serviciilor.

  5. Buna ziua vreau anchiderea contractului Telecom am facut rezilierea nu am pana in prezent nici un raspuns si vreau sa predau decoderul sant din Onesti ca sa predau acest aparat trebuie sa merg la Bacau vreau daca se poate sa fiu contattata pe email sau pe nr de Italia va multumesc!

  6. Buna ziua! Ma numesc ***** , CNP *****, am un contract cu telekom, iar in luna decembrie un angajat al telekom m-a sunat si m-a intrebat daca sunt de acord sa prelungesc contractul cu telekom, am fost de acord verbal si mi s-a spus ca voi primi un plic prin curier la semnat. Cand am primit plicul am constatat ca are o cartela, pe care eu nu am ceru-o si ulterior apare pe factura acel abonament de telefon. Va rog sa reziliati acest abonament deoarece eu nu l-am cerut si nu-l folosesc si sa-mi inapoiati banii pe care i-am platit pentru acest abonament de telefon.
    Multumesc anticipat

  7. Ma numesc **** Petre, din Judetul Mehedinti, com. Ciresu ,loc.cu CNP. ***********, in data de 22.11.2021 am depus o cerere de reziliere a contractelor de telefonie mobila pentru mai multe numere, in urma discutiilor telefonice am convenit sa ramin doar cu nr. ********, lucru ce nu sa respectat ,in factura *********, seria TKRM din data de11.01 2022, apar toate numerele, eu am cerut rezilierea cu data de01.12.2021.
    pe factura apare o restanta cu care sint tracasat din luna septembrie 2021.am trimes si copie dupa chitanta de la posta cum am platit, in aceasta situatie cer sa fiu contactat pe nr. ******** ,datorita situatiei creata solicit rezilierea totala cu telekom nu voi platii facturile.

    • Noi nu suntem Telekom dar va putem da un sfat. Pe factura din 11 01 2022 v-au facturat convorbirile efectuate pentru toate nr dvs din luna decembrie.
      Convorbirile efectuate se factureaza cu o luna in urma. Convorbirile pe decembrie se factureaza pe factura din ianuarie. Contractul de reziliere intra in vigoare cu 30 de zile dupa ce ati depus cererea de reziliere. Deci dvs nu veti mai plati convorbirile de pe numerele reziliate incepand cu factura de pe luna februarie. 2 Legat de restanta de pe factura sunati la Relatii Clientii sa lamuriti situatia cu Telekom. Poate chitanta trimisa de dvs nu a ajuns la ei.

  8. Buna ziua
    Subsemnatul *****, domiciliat in comuna Uda, sat Baranesti, nr.*, judetul Argers solicit rezilierea contractului nr. ***** privind serviciile de televiziune

    07.12.2021

    Va multumesc!

  9. Am depus cererea nr.********/17.11.2021 prin care solicitam rezilierea contractului deoarece titularul a decedat.Am primit pana acum 4 mesaje ca se analizează cererea . In afara de a mai încasa de la decedata abonamentul pe o luna ce mai aveți de analizat?

  10. Vă salut! Povestea mea e destul de interesanta cu cei de la Telekom…după ce mi-au tot mărit prețul abonamentului, fiind „fericitul” consumator de internet, televiziune, telefonie fixa și telefonie mobila, am ajuns sa plătesc lunar suma de 230 de lei. În ultimul an când am fost de acord sa prelungesc contractul cu ei, mi-au spus ca voi primi cadou un telefon mobil Samsung, Cadou care a costat 600 de lei cand mi l-a adus curierul acasă…bineînțeles că am refuzat coletul și i-am sunat, iar ei mi-au spus ca ei nu au spus asa ceva, pentru ca nu au niciun fel de oferta cu telefon gratuit la reînnoirea abonamentului. În data de 13.10.2021, am decis sa ma portez cu telefonia mobila și fixa la un alt operator, lucru pe care l-am și făcut. Acolo mi-au spus ca ei se vor ocupa de portare, dar pentru televiziune, si internet, va trebui sa merg la ei și sa reziliez contractul. În aceeași zi, când am ajuns acasă,si surpriza! Televiziunea nu mai funcționa…am mers în următoarea zi la ei cu echipamentele și am făcut o cerere pentru reziliere, am predat echipamentele și am primit un număr de înregistrare și un proces verbal pentru echipamentele predate. Mi s-a spus ca voi mai avea de plătit o factura, lucru pe care l-am și făcut. Menționez faptul ca nu am avut nici o zi de întârziere la plata facturii de proximativ 15 ani de când sunt client…astăzi 25.11, primesc o alta factura Telekom în valoare de 533 de lei cu termen de plata 29.11, suma fiind pentru despagubiri nerespectare contract, taxa reziliere linie mobila…Ce ma sfătuiți? ANPC sau sa ii dau în judecata?

    • Buna seara,
      Aveti obligatia de a achita urmatoarele sume in urma rezilierii, in cazul in care sunteti sub perioada contractuala:
      -taxe de justa despagubire alcatuite din reduceri de care ati beneficiat datorita perioadei contractuale, aici intra si chirii promotionale ale echipamentelor, daca exista; aceste taxe pot reprezenta si taxe de instalare pentru serviciile fixe;
      -contravaloarea echipamentelor (exemplu: telefon mobil) luate in rate, daca exista;
      Eu as da un telefon la relatii cu clientii Telekom sa imi explice exact ce reprezinta aceasta suma (detaliat, care sunt taxe de justa despagubire si pentru ce servicii/ce promotii). Daca nu se justifica ce spune operatorul si sunt bagate alte taxe de reziliere, atunci obtineti un numar de inregistrare si faceti reclamatie la ANPC.

  11. Felicitari si va multuesc pentru toate informatiille….da,am facut o cererea online de reziliere si mi-au raspuns ca datele mele nu se regasesc in baza de date telekom ..am trimis-o din nou,vedem acum ce mai inventeza ca sa mai càstige timp. Factura acum ieste mult mai mare,de la 19 ron a ajus la 43 ron

  12. Buna seara ,
    Pot solicita incetarea contractului prin cerere de mana , in care mentionez toate datele necesare pentru indentificare ? Trebuie neaparat formularul ?

    • Adresa corecta este rezilieri @ telekom . ro . Daca nu va descurcati faceti cererea de reziliere pe site-ul telekom. ro/ reziliere-online, sau telefonic la Relatii Clientii.

  13. doresc rezilierea contractului de internet si televiziune la adresa din comuna Slobozia judetul Arges , strada * nr * , incepand cu data 15 noiembrie 2021. VA MULTUMESC !

  14. SUNT BRUNO ABONAT TELEKOM .AM PACHET INTERNET SI TELEVIZIUNE. IN URMA CU CEVA TIMP TELEKOM MI-A TRIMIS O CARTELA REANCARCABILA.CU NR.07****** SI M-AM BUCURAT DE ACEASTA OFERTA,INSA PE 1 09 2021 VORBIND CU O OPERATOARE TELEKOM MI-A SPUS CA DACA TREC PE ABONAMENT ESTE MAI BINE NU MAI EXISTA GRIJA REANCARCARILOR.ASA ESTE.INSA EU MAI SUNT PE VODAFONE. DUPA CE VOI INCHEA CONTRACTUL CU VODAFONE VOI LUA CU SIGURANTA ABONAMENT TELEKOM MOBIL.DORESC CA NUMARUL MAI SUS AMINTIT 07****** SA IL TREC IAR PE CARTELA REANCARCABILA .PLICUL CU CARTELA TRECUTA PE ABONAMENT CUM POT SA O TRIMIT? IMI PLAC SERVICIILE TELEKOM INSA PANA NU INCHEI CONTRACTUL CU VODAVONE NU MAI POT LUA NICI UN ABONAMENT .MI-E FRICA DE FACTURI. NU AM PUS CARTELA DE AB.ASA DAR PLICUL CU CARTELA ESTE INTACT.VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

  15. Buna ziua!

    Vreau anularea contr.nr.**** pe numele **** dom.com.VARGATA nr.* jud.MURES,susnumitul a decedat la data 26.02.2021.Am inchetat contr.nou cu nr.*****/01.07.2021 pe numita **** tot acelasi domiciliu.Nu pot fac nimic online pt.ca am acelasi adresa de email.Va rog rezolvarea problemei.

    Cu respect: Berta

  16. In data de 5.07.2021,am inaintat Telekom Romania cerere de reziliere contract abonament telefonie ficxa,WI FI si TV,Q=Am primit dupq 7 zile un raspuns …..continuam inpreuna….. Am sunat in 15,18,21,22 iulie la relatii cu clientii si de fiucare data sunt aSIGURAT CA VOI FI SUNAT DE SERVICIUL 1234…..???????????????.cUM SA REZOLV PROBLEMA?

    • Nr de inregistrare ati primit la cererea dvs de reziliere? Din cate inteleg ati primit raspuns continuam impreuna. Inseamna ca nu ati iesit din perioada contractuala si dvs veti plati taxe de reziliere scrise in contract. Insistati la departamentul Relatii Clientii sa vedeti daca puteti rezilia amiabil sau trebuie sa platiti taxele specificate in contract.

  17. Am reziliat contractul cu ei foarte ușor știam când îmi expiră contractul și cu 30 de zile înainte am depus cerere online. Ceea ce nu înțeleg eu daca plăteam serviciile cu luna in curs de ce după reziliere am primit altă factură. Aveți ideie ce as putea face in cazul de fata ? Mai ales că în ultimele 2 sapt a fost o avarie in zona drept ptr care nu am beneficiat de serviciile lor. Mulțumesc

    • Posibil sa fi fost depusa/procesata cererea de reziliere dupa emiterea facturii, caz in care ar trebui facut storno.
      Totusi, iti recomand sa suni la relatii cu clientii Telekom pentru a verifica exact care e stadiul cererii de reziliere.
      In ceea ce priveste avaria, daca exista o dovada privind aceasta avarie (daca a fost inregistrata ca incident in baza lor de date sau daca ai reclamat aceasta problema cu numar de inregistrare), atunci se poate reduce factura pe perioada nefunctionarii.

      • Bună, mulțumesc pentru răspuns. Da cererea de reziliere este procesata, am dus și echipamentul . Avaria in zona a afectat o stradă întreaga, deci se știau de avarie . Factura inca nu este plătită. Voi reveni cu vesti, sper plăcute . Seara făină.

  18. Vreau sa închid contractul telecom k nu imi convine ca cam plătit prea multi bani am deja alta companie de televiziune acasa puteti sa veniti cand doriti pt a va ridica serviciile de la domiciliu beneficiez de alta companie începând cu 14 iunie 2021

  19. Am trimis cerere de reziliere anul trecut ,in luna iunie pentru contract televiziune si telefonie. Cererea a fost inregistrata si solutionata favorabil, dupa 14 zile am fost anuntat ca nu am nimic de platit doar factura in curs. Acum dupa un an am primit o factura in valoare de 327 ,50 lei pentru lunile ramase pana la expirarea contractului. Este implicata si o firma de recupetatori care ma ameninta cu executarea silita.

  20. Buna ziua, doresc rezilierea nr. de telefon 02****** la adresa din Bucuresti, sector *, b-dul * nr.*, bl.*, ap.* intrucat urmeaza sa vand imobilul situat la adresa sus mentionata, viitorul proprietar nu doreste sa mentina serviciile de telefonie fixa.
    07*******

    • Intrati pe site-ul Telekom . ro/ reziliere online.Pe formularul online completati datele personale servicile pe care doriti sa le inchideti si motivul si datele de contact. E mail la adresa rezilieri @ telekom. ro in cerere scrieti numele si prenumele titularului CNP si codul de factura si datele de contact.

  21. doresc reziliere internet, ma numesc **** Domiciliata in Com. Craciunelu de jos str. * nr. * am trimis cerere de reziliere internet. Multumesc

  22. Buna ziua, ma numesc ****** iOAN CNP ************, DOMICILAIT ÎN ORAS tG.lĂPUȘ, STR.* , nr. **, am trimis cererea de incetare a serviciilor de terlefonie fixa pt. ********** și nu mi-ați comunicat nici un raspuns.
    Doresc sa reziliez serviciile mai sus amintite

    • Noi nu suntem Telekom. Aveti un nr de inregistrare a solicitarii dvs de reziliere de contract? Daca nu sunati la Relatii Clientii si asigurati-va ca cererea a fost inregistrata.

  23. Doresc să reziliez contractul cu telecom.La solicitarea mea mi sa explicat de catre un operator foarte amabil că ,deoarece am semnat un contract care are durata de 2 ani, in cazul rezilientei contractului urmează să achit valoarea contractului pînă la epuizarea lui. Adică mai simplu voi achita toată suma pe care aș fi achitat o pina la sfîrșitul contractului.
    Doresc să știu suma pe care trebuie să o plătesc pentru reziliere.
    Contractul este valabil de 2 luni.

    • Nu sunteti obligata sa platiti facturile pana la finalul contractului, in mod normal trebuie sa platiti anumite promotii/reduceri daca ati beneficiat de asa ceva iar daca aveti un telefon achizitionat in rate, va fi nevoie sa platiti valoarea integrala a telefonului. Daca vi se solicita orice altceva, puteti face o reclamatie la ANPC.

      • Si noi avem abonament facut pe 2 ani pe firma iar firma nu fuctioneaza dar imi vine facturi super mari la abonament ma forteaza sa platesc facturile iar un nr din doua nu fuctioneaza nul folosim cum trebuie facut va rog sfatuitima

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca va referiti la ridicarea echipamentelor in urma rezilierii contractului, nu stiu daca aceste echipamente se pot ridica de catre angajatii Telekom de la domiciliu, de regula se returneaza intr-un sediu Telekom. Puteti suna la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru clarificari.