Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

506 COMENTARII

  1. Buna seara ,
    Pot solicita incetarea contractului prin cerere de mana , in care mentionez toate datele necesare pentru indentificare ? Trebuie neaparat formularul ?

    • Adresa corecta este rezilieri @ telekom . ro . Daca nu va descurcati faceti cererea de reziliere pe site-ul telekom. ro/ reziliere-online, sau telefonic la Relatii Clientii.

  2. doresc rezilierea contractului de internet si televiziune la adresa din comuna Slobozia judetul Arges , strada * nr * , incepand cu data 15 noiembrie 2021. VA MULTUMESC !

  3. SUNT BRUNO ABONAT TELEKOM .AM PACHET INTERNET SI TELEVIZIUNE. IN URMA CU CEVA TIMP TELEKOM MI-A TRIMIS O CARTELA REANCARCABILA.CU NR.07****** SI M-AM BUCURAT DE ACEASTA OFERTA,INSA PE 1 09 2021 VORBIND CU O OPERATOARE TELEKOM MI-A SPUS CA DACA TREC PE ABONAMENT ESTE MAI BINE NU MAI EXISTA GRIJA REANCARCARILOR.ASA ESTE.INSA EU MAI SUNT PE VODAFONE. DUPA CE VOI INCHEA CONTRACTUL CU VODAFONE VOI LUA CU SIGURANTA ABONAMENT TELEKOM MOBIL.DORESC CA NUMARUL MAI SUS AMINTIT 07****** SA IL TREC IAR PE CARTELA REANCARCABILA .PLICUL CU CARTELA TRECUTA PE ABONAMENT CUM POT SA O TRIMIT? IMI PLAC SERVICIILE TELEKOM INSA PANA NU INCHEI CONTRACTUL CU VODAVONE NU MAI POT LUA NICI UN ABONAMENT .MI-E FRICA DE FACTURI. NU AM PUS CARTELA DE AB.ASA DAR PLICUL CU CARTELA ESTE INTACT.VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

  4. Buna ziua!

    Vreau anularea contr.nr.**** pe numele **** dom.com.VARGATA nr.* jud.MURES,susnumitul a decedat la data 26.02.2021.Am inchetat contr.nou cu nr.*****/01.07.2021 pe numita **** tot acelasi domiciliu.Nu pot fac nimic online pt.ca am acelasi adresa de email.Va rog rezolvarea problemei.

    Cu respect: Berta

  5. In data de 5.07.2021,am inaintat Telekom Romania cerere de reziliere contract abonament telefonie ficxa,WI FI si TV,Q=Am primit dupq 7 zile un raspuns …..continuam inpreuna….. Am sunat in 15,18,21,22 iulie la relatii cu clientii si de fiucare data sunt aSIGURAT CA VOI FI SUNAT DE SERVICIUL 1234…..???????????????.cUM SA REZOLV PROBLEMA?

    • Nr de inregistrare ati primit la cererea dvs de reziliere? Din cate inteleg ati primit raspuns continuam impreuna. Inseamna ca nu ati iesit din perioada contractuala si dvs veti plati taxe de reziliere scrise in contract. Insistati la departamentul Relatii Clientii sa vedeti daca puteti rezilia amiabil sau trebuie sa platiti taxele specificate in contract.

  6. Am reziliat contractul cu ei foarte ușor știam când îmi expiră contractul și cu 30 de zile înainte am depus cerere online. Ceea ce nu înțeleg eu daca plăteam serviciile cu luna in curs de ce după reziliere am primit altă factură. Aveți ideie ce as putea face in cazul de fata ? Mai ales că în ultimele 2 sapt a fost o avarie in zona drept ptr care nu am beneficiat de serviciile lor. Mulțumesc

    • Posibil sa fi fost depusa/procesata cererea de reziliere dupa emiterea facturii, caz in care ar trebui facut storno.
      Totusi, iti recomand sa suni la relatii cu clientii Telekom pentru a verifica exact care e stadiul cererii de reziliere.
      In ceea ce priveste avaria, daca exista o dovada privind aceasta avarie (daca a fost inregistrata ca incident in baza lor de date sau daca ai reclamat aceasta problema cu numar de inregistrare), atunci se poate reduce factura pe perioada nefunctionarii.

      • Bună, mulțumesc pentru răspuns. Da cererea de reziliere este procesata, am dus și echipamentul . Avaria in zona a afectat o stradă întreaga, deci se știau de avarie . Factura inca nu este plătită. Voi reveni cu vesti, sper plăcute . Seara făină.

  7. Vreau sa închid contractul telecom k nu imi convine ca cam plătit prea multi bani am deja alta companie de televiziune acasa puteti sa veniti cand doriti pt a va ridica serviciile de la domiciliu beneficiez de alta companie începând cu 14 iunie 2021

  8. Am trimis cerere de reziliere anul trecut ,in luna iunie pentru contract televiziune si telefonie. Cererea a fost inregistrata si solutionata favorabil, dupa 14 zile am fost anuntat ca nu am nimic de platit doar factura in curs. Acum dupa un an am primit o factura in valoare de 327 ,50 lei pentru lunile ramase pana la expirarea contractului. Este implicata si o firma de recupetatori care ma ameninta cu executarea silita.

  9. Buna ziua, doresc rezilierea nr. de telefon 02****** la adresa din Bucuresti, sector *, b-dul * nr.*, bl.*, ap.* intrucat urmeaza sa vand imobilul situat la adresa sus mentionata, viitorul proprietar nu doreste sa mentina serviciile de telefonie fixa.
    07*******

    • Intrati pe site-ul Telekom . ro/ reziliere online.Pe formularul online completati datele personale servicile pe care doriti sa le inchideti si motivul si datele de contact. E mail la adresa rezilieri @ telekom. ro in cerere scrieti numele si prenumele titularului CNP si codul de factura si datele de contact.

  10. doresc reziliere internet, ma numesc **** Domiciliata in Com. Craciunelu de jos str. * nr. * am trimis cerere de reziliere internet. Multumesc

  11. Buna ziua, ma numesc ****** iOAN CNP ************, DOMICILAIT ÎN ORAS tG.lĂPUȘ, STR.* , nr. **, am trimis cererea de incetare a serviciilor de terlefonie fixa pt. ********** și nu mi-ați comunicat nici un raspuns.
    Doresc sa reziliez serviciile mai sus amintite

    • Noi nu suntem Telekom. Aveti un nr de inregistrare a solicitarii dvs de reziliere de contract? Daca nu sunati la Relatii Clientii si asigurati-va ca cererea a fost inregistrata.

  12. Doresc să reziliez contractul cu telecom.La solicitarea mea mi sa explicat de catre un operator foarte amabil că ,deoarece am semnat un contract care are durata de 2 ani, in cazul rezilientei contractului urmează să achit valoarea contractului pînă la epuizarea lui. Adică mai simplu voi achita toată suma pe care aș fi achitat o pina la sfîrșitul contractului.
    Doresc să știu suma pe care trebuie să o plătesc pentru reziliere.
    Contractul este valabil de 2 luni.

    • Nu sunteti obligata sa platiti facturile pana la finalul contractului, in mod normal trebuie sa platiti anumite promotii/reduceri daca ati beneficiat de asa ceva iar daca aveti un telefon achizitionat in rate, va fi nevoie sa platiti valoarea integrala a telefonului. Daca vi se solicita orice altceva, puteti face o reclamatie la ANPC.

      • Si noi avem abonament facut pe 2 ani pe firma iar firma nu fuctioneaza dar imi vine facturi super mari la abonament ma forteaza sa platesc facturile iar un nr din doua nu fuctioneaza nul folosim cum trebuie facut va rog sfatuitima

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca va referiti la ridicarea echipamentelor in urma rezilierii contractului, nu stiu daca aceste echipamente se pot ridica de catre angajatii Telekom de la domiciliu, de regula se returneaza intr-un sediu Telekom. Puteti suna la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru clarificari.