Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se vor majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

12 COMENTARII

  1. am avut contractul ****** am reziliat contractul cu romtelecon conform adresei primite de la romtelecon unde au anuntat ca se majoreaza tarifele la abonamente si daca nu sint de acord cu aceasta majorare pot rezilia contractul fara a plati diferente. Am predat si aparatura adecvata eu pe 15 iunie 2019 am plecat din tara urmind sa ma reintorc pe 21 octombrie 2019, nu am primit nici un mesaj de la dumneavoastra privind datoria nici email nici mesaj nici factura nici telefon ca ACUM SA MA TREZESC CU O DATORIE LA ROMTELECOM CU SUMS DE 411,93 RON.EU MOMENTAN NU AM CUM SA REZOLV ACEASTA PROBLEMA PINA NU REVIN IN TARA.Va rog sa trimiteti o factura pe email ******yahoo.ca cu toate detaliile privind datoria si ce contine aceasta factura. Sa imi comunicati pe ce baza ati transmis somatia de plata daca nu am primit nimic de la duneavoastra

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Intr-adevar, ar fi trebuit sa fiti contactata pentru confirmarea rezilierii contractului, luati legatura telefonic cu cei de la Telekom la numarul +40214041234 si faceti o sesizare in acest sens, luati si numarul sesizarii in cazul in care nu sunteti ajutata si e nevoie de reclamatie la OPC.

  2. Am solicitat rezilierea contractului pentru servicii fixe la rezilieri @telekom.ro si desi am primit mesajul automat de primire a cererii, nu m-a contactat nimeni.As vrea sa predau echipamentele Telekom, dar nu stiu daca la magazinul din Onesti, mi le va primi deoarece nu mi-au raspuns.

    • Da le va primi sigur. Orice magazin Telekom aflat in apropierea locatiei dvs le va primi. La acel mesaj automat de primire a cereri de reziliere ati primit si un nr de inregistrare? Cu acel nr de inregistrare sau cu data in care ati trimis cererea de reziliere si echipamentele va duceti in magazinul Telekom din Onesti iar consultantul de acolo verifica online cererea dvs si va va da o hartie de predare primire a echipamentului.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Puteti solicita rezilierea contractului prin una din urmatoarele modalitati:
      1. Formular online pe site-ul Telekom;
      2. E-mail la adresa rezilieri @telekom.ro;
      3. Fax la 0214403390;

  3. Popescu Romeo
    Am solicitat rezilierea contractului cu Telekom conf. adresei nr.*****/15.05.2019 , inregistrata la sediul Dvs. din Bucuresti . Am predat echipamentele pe care le-am avut in utilizare , in data de 11.06.2019 , conf. Notei de Intrare Receptie nr.***** , la acelasi sediu din Bucuresti , B-dul Metalurgiei . Am fost instiintat telefonic de catre un operator Telekom despre plata ultimei facturi , am achitat-o , deci contractul avea toate conditiile de a fi inchis.Ulterior am primit o factura in data de 14.07.2019 / valoare 125,66 lei ,ptr. perioada de facturare 14.06-13.07.2019 si alta in data de 14.08.2019 ptr. perioada 14.07-13.08.2019 / valoare 126,01 lei , in conditiile in care contractul intre parti s-a inchis in 15.05.2019 .
    Va rog sa reglementati aceasta eroare prin anularea celor doua facturi trimise dupa incheierea contractului intre parti si sa nu imi mai transmiteti facturi care nu mai au nicio baza legala ptr. a fi platite si nici sa mai solicitati sume de bani necuvenite .

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica exact ce reprezinta aceste facturi. Ati primit confirmarea celor de la Telekom ca acest contract a fost reziliat?

    • La fel am pățit și eu.Am cerut si prin mail si in scris cu confirmare de primire rezilierea contractului care era pe numele tatalui meu (,intrucat el a decedat) in iunie. S-au ridicat aparatele pe rând,ultimul in 20 august si azi am primit o factură in valoare de 435 lei.La asa nesimtite,cred ca o sa-i trimit sa ia banii de la tata .