Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

277 COMENTARII

  1. Buna ziua,ma numesc Violanda, domiciliată în Nicolae Bălcescu, județul Mehedinti va rog sa rezolvati contractrul de televiziune și internet, la telefon cand am acceptat contractul de televiziune a fost de 40 ron tv si internet timp de 1 an si 80 ce l de al doilea an și acum pe factura mi a venit diferit , adică a ramas contractul vechi de 40 la inernet și televiziune mi a venit lun a acesta 100 ron, daca nu se solutioneaza va rog sa mi reziliati contractul, am sub 30 de zile si nu vreau un asemenea contract care este mai mare ca cel vechi.
    rog a fi contactată telefonic 07******, pentru a reface contractul , daca nu solicit reziliera

  2. Doresc inchiderea abonamentelor Telekom pe numerele:0****** si ****** deoarece am facut multe sesizari cu privire la acest lucru chiar si ieri mi s-a spus ca vom fi sunati nu suna nimeni .Dorim inchiderea neaparata acestor abonamente.!Multumesc.

  3. Bună ! Vreau să reziliez contractul cu cei de la Telekom , deoarece grila e foarte slabă , prețul foarte mare , iar internetul fix merge câteva ore pe zi + multe probleme cu recepționarea programelor

    Auzisem că trebuie să plătești o taxă pentru reziliere ? Care este prețul acelei taxe ?
    Eu am contractul de aproape 10 luni , și aș vrea să trec pe Orange Satelit.

    • Buna seara,
      Pentru serviciile mobile, cei de la Telekom nu sunt indreptatiti sa ceara vreo taxa de reziliere, doar contravaloarea reducerilor, daca au existat. In contract sunt trecute si taxe de reziliere pentru serviciile mobile insa acestea sunt considerate abuzive de ANCOM si se pot contesta.
      Pentru serviciile fixe, Telekom mentioneaza urmatoarele:
      „Despagubirile pentru incetarea prematura a Contractului in privinta Serviciului/Pachetului de Servicii se percep numai pentru
      Serviciul/Pachetul de Servicii contractat la oferta promotionala, sunt calculate in functie de numarul de luni ramase pana la
      expirarea Perioadei Minime Initiale si sunt mentionate in Contract.”
      Deci, taxele ar trebui sa fie trecute in contract. Din cate stiu, taxele de reziliere pentru serviciile fixe sunt de asemenea abuzive insa operatorul poate solicita plata reducerilor primite datorita perioadei contractuale si anumite taxe de instalare care au fost suportate de operator.

  4. Ma numesc octavia din Sighisoara str * nr * Prim prezenta va aduc la cunoștința ca ***** cu nr de telefon o265****** a decedat in data de 2 septembrie 2020.intrucat nu are rude in țara nu am reușit sa anulam abonamentul de la internet si telefon.***** a locuit in str * nr * ap *.Va rog sa rezolvati aceasta situatie

  5. buna ziua,as dori sa rezliez contractul deoarece nu mai locuieste nimeni la adresa din contract,fiul meu care locuia fiid plecat in strainatate pe durata nedeterminata.va rog sa mi comunicati pasii care trebuiesc urmati pentru incheierea contractului .va multumesc.

    • Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti solicita rezilierea contractului Telekom.
      De asemenea, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 cat mai repede pentru a solicita blocarea cartelei din dispozitivul wifi, pentru a nu face trafic persoana care a furat echipamentul, presupunand ca va referiti la Telekom Smart Wifi, care are cartela SIM.

  6. in data de 19 aug. 2020 am trimis online cererea de reziliere pt. serviciul de internet si voce , conract ce a expirat inca anul trecut , ce a avut initial 34 lei dupa expirarea contractului a inceput cresterea pretului , ajugind momentan la 62lei motiv pt. care am depus cererea de reziliere. in data de 2 sept 2020 ma sunat operatorul, m-a intrbat de ce doresc rezilierea, am explicat ca pretul abonamentului aprape sa duplat, iar calitatea serviciilor este slaba … drept raspuns mi-a oferit un abonament de 42lei , la care am raspuns ca este scumpa , fiind la lucru am sugestionat operatorului sa cuntinuam discutia dupa ora 17, a cazut de acord si atit. am asteptat sa ma sune la tel. dar in ziua respectiva nu m-a sunat, in schimb ziua urmatoare am primit un sms cu tx-tul urmator. Cererea de reziliete cu nr *****…a fost finalizata conform celor stabilite in discutia avuta cu operatorul nostru. Iti multumin ca ai ramas cu noi!
    Eu doresc reziliere contract si nu prelungire. Ce pot in continuare sa fac?