Schimbare pe factura Telekom: TVA-ul urca, pretul se ajusteaza
Anunt privind modificarea cotei de TVA si impactul asupra serviciilor de comunicatii electronice incepand cu 1 august 2025.

„Stimate abonat, te informam ca incepand cu 1 august 2025, cota de TVA aplicabila serviciilor de comunicatii electronice a fost majorata prin lege la 21%. Prin urmare, preturile finale din contractul de servicii pentru acest numar se vor modifica pentru a reflecta noua cota TVA. Va stam la dispozitie la Serviciul Relatii Clienti la 1234. Multumim,
Telekom.”

Aceasta notificare primita de catre utilizatorii Telekom Romania anunta o modificare importanta in ceea ce priveste costurile lunare pentru serviciile de comunicatii. Masura anuntata este rezultatul unei decizii legislative prin care TVA-ul aferent acestor servicii a fost crescut la 21%, incepand cu data mentionata mai sus. Este important de subliniat ca aceasta crestere a TVA nu este initiata de operatorul de telefonie, ci este impusa prin lege si are aplicabilitate generala pentru toti furnizorii de servicii similare.

Prin urmare, clientii Telekom, la fel ca si clientii altor operatori, vor observa o modificare a valorii facturilor lunare, ajustare ce reflecta noul nivel al taxei pe valoare adaugata. Aceste modificari se aplica automat, fara a fi necesare actiuni din partea abonatilor.

Aceasta situatie nu afecteaza serviciile efective contractate (minute, internet, beneficii incluse), ci doar valoarea finala facturata, in functie de noul regim fiscal. Este vorba despre o ajustare strict fiscala si nu una comerciala. Contractele raman in vigoare in aceleasi conditii tehnice si comerciale, diferentele fiind de natura contabila si juridica.

Telekom isi exprima disponibilitatea de a oferi sprijin tuturor clientilor care doresc informatii suplimentare sau clarificari cu privire la noile preturi. Serviciul Relatii Clienti poate fi contactat simplu la numarul scurt 1234, unde un operator poate explica detalii privind modificarile aduse de noua cota TVA si impactul asupra abonamentului fiecarui client in parte.

Schimbare pe factura Telekom: TVA-ul urca, pretul se ajusteaza

Clientii sunt sfatuiti sa ia in considerare aceste modificari in planificarea bugetelor lunare, mai ales in cazul contractelor multiple sau al companiilor care folosesc mai multe linii telefonice si servicii de date.

Aceasta ajustare este parte a unei serii de masuri bugetare adoptate la nivel national si reflecta evolutia politicii fiscale a statului roman. In contextul economic actual, astfel de modificari nu sunt neobisnuite, iar operatorii din sectorul telecomunicatiilor au obligatia de a le implementa transparent si eficient.

In concluzie, cresterea TVA-ului la 21% aduce o schimbare minora, dar necesara, in structura preturilor platite de clienti. Telekom informeaza in mod corect si la timp cu privire la aceste modificari si ramane disponibil pentru asistenta personalizata. Respectarea legii si comunicarea deschisa raman prioritati ale companiei in relatia cu fiecare abonat

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1 COMENTARIU

  1. În teorie în contract apare un preț și este stipulat TVA inclus.
    Sper că nu este nici o problemă că pun un alt link.
    httpswww.avocatnet.ro/articol_20311/Solutii-pentru-abonatii-de-telefonie-mobila-al-caror-abonament-a-fost-taxat-suplimentar.html.
    Oricum la mine dacă prețul crește eu voi face reclamație la ANPC.
    Eu am semnat un contract cu suma x cu TVA inclus (sunt abonat Orange/Digi) deci fiecare operator care contracte semnate și în care apare TVA inclus trebuie să îți asume.