Sef sub acoperire – din octombrie la Pro TV
La televiziunea Pro TV revine in  forta emisiunea „Sef sub acoperire”, in care sefi de companii isi asuma identitati false si intra direct in propria firma pentru a descoperi ce functioneaza si ce nu. Ideea este simpla, dar provocatoare: sa descoperi surprize in propria afacere, dincolo de aparente. Publicul va privi atat dinamica din interior, cat si confruntarea directa dintre imagine si realitate.

Noul sezon debuteaza joi, 9 octombrie de la ora 22:30. In prima editie, telespectatorii sunt invitati sa patrunda in culisele unei afaceri romanesti, sa urmeasca pas cu pas impresiile sefului care isi schimba statutul pentru cateva zile, ca sa devina angajat anonim in propria companie.

Primul personaj care intra sub acoperire este Andrei Crizbasan, director de dezvoltare la compania Doripesco. In timpul filmarii, Andrei va lucra in diferite departamente, va invata de la angajati si va trece prin provocarile cotidiene ale firmei.

Sef sub acoperire – din octombrie la Pro TV

Este un moment de introspectie si analiza reala. Firma Doripesco este de familie si si-a inceput activitatea in 1995 la initiativa lui Dorin Crizbasan. Cu doar doi angajati la inceput, compania a crescut pana la peste 250 de colaboratori si progres in zeci de directii de afacere, atingand o cifra de afaceri de circa cinci milioane de euro.

In fiecare editie, seful sub acoperire va intra in diverse roluri operationale, fiind ghidat de cate un angajat mentor din acea zona de lucru. Mentorul va avea rolul de a-l initia in activitatile specifice si de a-l sprijini in indeplinirea sarcinilor. In acest proces, seful va obtine informatii necenzurate despre probleme, puncte forte, conflicte interne si potential de dezvoltare. Experienta este menita sa transforme perceptia sefului asupra afacerii sale, dar si sa schimbe modul in care angajatii il privesc pe conducator.

„Sef sub acoperire” este adaptarea locala a formatului Undercover Boss, originar din Marea Britanie (2009). De-a lungul anilor, varianta s-a extins in peste 19 tari, inclusiv in Statele Unite, Polonia, Australia, Franta sau Germania. Formatul s-a dovedit un catalizator interesant pentru dialog intern, reforme si reflectie manageriala

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII