Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

NextGen este o companie de telecomunicatii detinuta de Deutsche Telekom prezenta in aproximativ 330 de localitati din tara, aici vom detalia modalitatile prin care putem face sesizari, putem contacta si deschide reclamatii pentru deranjamentele serviciilor NextGen.

NextGen ofera servicii complete prin fibra optica (internet, televiziune analogica si digitala si telefonie VOIP). Interesant faptul ca ofera telefonie fixa prin internet (VOIP).

Cum putem contacta compania NextGen?

  1. 0215690010 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564400 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564400). Putem suna la acest numar de telefon pentru orice informatie si pentru a sesiza orice problema privind nefunctionarea serviciilor NextGen. Numarul este pentru clienti rezidentiali.
  2. 0215690011 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564444 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564444). Numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii NextGen disponibil clientilor business si persoanelor juridice.
  3. suport @ nextgen.ro – Adresa de mail dedicata clientilor rezidentiali pentru orice oferta, informatie sau reclamatie despre serviciile NextGen.
  4. support.business @ nextgen.ro – Adresa e-mail dedicata clientilor business si persoanelor juridice.
  5. Formular online contact – Putem face o solicitare sau sesizare inclusiv pe site-ul oficial NextGen.ro in sectiunea Contact. Este preferabil sa introducem si codul de abonat.
  6. Magazine NextGen. Daca suntem genul de persoana care doreste sa discute despre o problema fata in fata cu un reprezentant NextGen, putem sa ajungem in unul din magazinele NextGen, o harta completa cu toate magazinele o gasim pe site-ul oficial.

Telefonic (Call Center) serviciul de relatii cu clientii NextGen este disponibil 24/24 ore.
Pe site-ul NextGen.ro avem si o sectiune de intrebari frecvente unde putem gasi raspunsul unor intrebari generale.

Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

Cele mai frecvente situatii pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii NextGen sunt:

  • cerere oferta si promotiile existente in reteaua NextGen;
  • deranjamente privind serviciile NextGen (lipsa semnal cablu tv, semnal slab cablu tv, cand nu receptionam anumite programe tv, situatii de nefunctionare ale internetului, lipsa semnal telefonie fixa);
  • cand a trecut un termen lung de timp de la semnarea contractului si nu a ajuns nimeni pentru instalarea serviciilor NextGen (termenul de instalare in reteaua NextGen este de 30 de zile lucratoare insa ei ne informeaza ca se incearca instalarea in 4 zile lucratoare);
  • nelamuriri privind facturile NextGen;
  • reclamatii la adresa angajatilor NextGen;
  • rezilierea contractului NextGen;
  • acte necesare pentru a semna un contract cu NextGen (pentru a semna un contract avem nevoie de actul de identitate, actul de proprietate unde dorim instalarea serviciilor si copii de pe acestea);

Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

Cum putem rezilia contractul NextGen?

Rezilierea in reteaua NextGen se poate face printr-o cerere de reziliere scrisa depunsa intr-un punct de lucru NextGen cu 30 de zile anterior datei cu care dorim rezilierea.

Pentru orice informatie, nelamurire sau sesizare de nefunctionare a serviciilor NextGen, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

218 COMENTARII

  1. Noaptea trecută semnalul la tv. a fost întrerupt,acest lucru se repeta la anumite nopți,oare operatorul doarme sau așa știe să-și bată joc de abonați.
    Va rog cu respect să luați măsuri că aceste întreruperi sa nu se mă facă ,in caz contrar voi cere rezilierea contractu-lui .
    Așa vă pierdeți clienții,sunt nopți în cara nu poți dormi iar tv nu are semnal,de ce?

  2. ESTE FIRMA CARE-SI BATE JOC DE CLIENTI!!! IN FIECARE LUNA AVEM INCIDENT DE RETEA DE 3 , 4 ORI MAI CU SEAMA IN WEKEND , CAND NU AVETI PERMANENTA SI VB CU ROBOTUL CARE NE ASIGUTA CA TEHNICIENII LUCREAZA PT A REMEDIA SITUATIA!!

  3. Noi nu avem net.Am sunat de 3 ori.Si același răspuns.Se remediaza.De sambata 18.11.2023 de la ora 16.00 nu mai avem net.Este duminica 19 11 2023 și nu s a remediat nimic.Rusine!

  4. Vreau să știu de ce va plătesc dacă nu am TV?
    Cred că vreți să renunț la voi, asta voi face, nu am TV azi sâmbăta ora 19:30 data 19-11-2023, va sun și sunt pus pe asteptare, să vă fie rușine,,,,,,,,