Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

NextGen este o companie de telecomunicatii detinuta de Deutsche Telekom prezenta in aproximativ 330 de localitati din tara, aici vom detalia modalitatile prin care putem face sesizari, putem contacta si deschide reclamatii pentru deranjamentele serviciilor NextGen.

NextGen ofera servicii complete prin fibra optica (internet, televiziune analogica si digitala si telefonie VOIP). Interesant faptul ca ofera telefonie fixa prin internet (VOIP).

Cum putem contacta compania NextGen?

  1. 0215690010 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564400 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564400). Putem suna la acest numar de telefon pentru orice informatie si pentru a sesiza orice problema privind nefunctionarea serviciilor NextGen. Numarul este pentru clienti rezidentiali.
  2. 0215690011 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564444 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564444). Numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii NextGen disponibil clientilor business si persoanelor juridice.
  3. suport @ nextgen.ro – Adresa de mail dedicata clientilor rezidentiali pentru orice oferta, informatie sau reclamatie despre serviciile NextGen.
  4. support.business @ nextgen.ro – Adresa e-mail dedicata clientilor business si persoanelor juridice.
  5. Formular online contact – Putem face o solicitare sau sesizare inclusiv pe site-ul oficial NextGen.ro in sectiunea Contact. Este preferabil sa introducem si codul de abonat.
  6. Magazine NextGen. Daca suntem genul de persoana care doreste sa discute despre o problema fata in fata cu un reprezentant NextGen, putem sa ajungem in unul din magazinele NextGen, o harta completa cu toate magazinele o gasim pe site-ul oficial.

Telefonic (Call Center) serviciul de relatii cu clientii NextGen este disponibil 24/24 ore.
Pe site-ul NextGen.ro avem si o sectiune de intrebari frecvente unde putem gasi raspunsul unor intrebari generale.

Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

Cele mai frecvente situatii pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii NextGen sunt:

  • cerere oferta si promotiile existente in reteaua NextGen;
  • deranjamente privind serviciile NextGen (lipsa semnal cablu tv, semnal slab cablu tv, cand nu receptionam anumite programe tv, situatii de nefunctionare ale internetului, lipsa semnal telefonie fixa);
  • cand a trecut un termen lung de timp de la semnarea contractului si nu a ajuns nimeni pentru instalarea serviciilor NextGen (termenul de instalare in reteaua NextGen este de 30 de zile lucratoare insa ei ne informeaza ca se incearca instalarea in 4 zile lucratoare);
  • nelamuriri privind facturile NextGen;
  • reclamatii la adresa angajatilor NextGen;
  • rezilierea contractului NextGen;
  • acte necesare pentru a semna un contract cu NextGen (pentru a semna un contract avem nevoie de actul de identitate, actul de proprietate unde dorim instalarea serviciilor si copii de pe acestea);

Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

Cum putem rezilia contractul NextGen?

Rezilierea in reteaua NextGen se poate face printr-o cerere de reziliere scrisa depunsa intr-un punct de lucru NextGen cu 30 de zile anterior datei cu care dorim rezilierea.

Pentru orice informatie, nelamurire sau sesizare de nefunctionare a serviciilor NextGen, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

168 COMENTARII

  1. Ana....Nu am semnal de aseară ora 21 nici la tehnici internet,cînd se rezolva problema???]Dacă întârzii cu plata facturii,imediat puneți penalizări.Atunci vreau și eu ca serviciile dv să fie prompte.

    In

  2. Buna Seara, după câteva sesizări făcute către dv.pentru ne funcționarea rețelei de i ternet și promisiuni la ne sfârșit ca se va remedia în scurt timp am rămas doar cu vorbe goale și tot fără semnal în rețea,aveam foarte mare nevoie pentru trimiterea unor mail-uri, asta ne fiind prima data în urma cu ceva timp am stat și câteva zile fără internet.de ce oare suntem obligați sa suportam aceste probleme?dacă nu achitam serviciile către dv.suntem deconectați, dar cind suntem buni platnici suntem luați de prosti.solicit reevaluare la factură și lipsa de servicii sa fie diminuata ,rog o opinie din partea dv.concret și ferm cu care ma pot adresa organelor abilitate sa ea măsuri celor ce se fac vinovați.

  3. buna ziua,

    cum pot relizia contractul cu dumneavoastra pentru ****** CNP ****** sau ****** CNP ****** – nu stiu pe ce nume e contractul (nu gasesc nici un document- factura, contract etc) , amandoi au decedat si la adresa PUCHENII MOSNENI, NR. * nu locuieste nimeni.
    rog raspuns, multumesc,
    telefon de contact *******

  4. Nu am conexiune la internet
    Am sunat la deranjamente de doua ori si nu mi s-a rezolvat problema
    Mentionez ca aveam suspendate serviciile la cerere pana la 1iulie
    Locuiesc in afara tarii si de fiecare data am aceeasi problema la intoarcere
    Platesc abonanentul lunar
    o data pe an solicit intreruperea serviciilor pe trei luni conform drepturilor pe care le am in contract
    Cum e posibil ca in 4 iulie eu sa nu am net?
    Si daca suni nu ti se rezolva

  5. S- A EMIS FACTURA NR.******/ 05.05.2021 IN VALOARE DE 28.24 LEI DESI IN DATA DE 07.04.2021 AM TRIMIS LA DVS CEREREA DE INCETARE CONTRACT CU DATA DE 06.04.2021 PENTRU CARE AM PRIMI CONFIRMAREA DE PRIMIRE IN DATA DE 12.04.2021COD CLIENT ******

  6. Buna seara! Va rog foarte mult sa veniti sa remediati deaarnjamentul telefon plus internet la abonatul **** SORIN , din com Arsura , jud Vaslui , nr tel 0*******, nu merge internetul , nici tel fix Am mare nevoie ca lucrez de acasa on line cu copii sunt la scoala Va multumesc ! nr contact 0******

  7. Buna seara NexGen !
    Doresc sa aduc la cunostinta functionarea servicilor de net zona mangalia foarte deficitara
    iar personalul angajat (d-na ******) care ne sfatueste sa cautam alt furnizor daca nu ne convine ????
    Presupun ca aveti prea multi clienti ?
    Stimata angajata dupa discutie ca raspus pentru reclamatia adusa ––a taiat netul ca rapus !
    MULTUMESC !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la NextGen.
      Va recomand sa faceti o sesizare online in acest sens, gasiti in articol (mai sus), modalitatile prin care puteti face acest lucru.