Sesizari, contact si modalitati de a reclama deranjamente in reteaua NextGen

NextGen este o companie de telecomunicatii detinuta de Deutsche Telekom prezenta in aproximativ 330 de localitati din tara, aici vom detalia modalitatile prin care putem face sesizari, putem contacta si deschide reclamatii pentru deranjamentele serviciilor NextGen.

NextGen ofera servicii complete prin fibra optica (internet, televiziune analogica si digitala si telefonie VOIP). Interesant faptul ca ofera telefonie fixa prin internet (VOIP).

Cum putem contacta compania NextGen?

  1. 0215690010 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564400 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564400). Putem suna la acest numar de telefon pentru orice informatie si pentru a sesiza orice problema privind nefunctionarea serviciilor NextGen. Numarul este pentru clienti rezidentiali.
  2. 0215690011 (Bucuresti si Ilfov) / 03xx564444 (pentru provincie, unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj 0364564444). Numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii NextGen disponibil clientilor business si persoanelor juridice.
  3. suport @ nextgen.ro – Adresa de mail dedicata clientilor rezidentiali pentru orice oferta, informatie sau reclamatie despre serviciile NextGen.
  4. support.business @ nextgen.ro – Adresa e-mail dedicata clientilor business si persoanelor juridice.
  5. Formular online contact – Putem face o solicitare sau sesizare inclusiv pe site-ul oficial NextGen.ro in sectiunea Contact. Este preferabil sa introducem si codul de abonat.
  6. Magazine NextGen. Daca suntem genul de persoana care doreste sa discute despre o problema fata in fata cu un reprezentant NextGen, putem sa ajungem in unul din magazinele NextGen, o harta completa cu toate magazinele o gasim pe site-ul oficial.

Telefonic (Call Center) serviciul de relatii cu clientii NextGen este disponibil 24/24 ore.

Pe site-ul NextGen.ro avem si o sectiune de intrebari frecvente unde putem gasi raspunsul unor intrebari generale.

Cele mai frecvente situatii pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii NextGen sunt:

  • cerere oferta si promotiile existente in reteaua NextGen;
  • deranjamente privind serviciile NextGen (lipsa semnal cablu tv, semnal slab cablu tv, cand nu receptionam anumite programe tv, situatii de nefunctionare ale internetului, lipsa semnal telefonie fixa);
  • cand a trecut un termen lung de timp de la semnarea contractului si nu a ajuns nimeni pentru instalarea serviciilor NextGen (termenul de instalare in reteaua NextGen este de 30 de zile lucratoare insa ei ne informeaza ca se incearca instalarea in 4 zile lucratoare);
  • nelamuriri privind facturile NextGen;
  • reclamatii la adresa angajatilor NextGen;
  • rezilierea contractului NextGen;
  • acte necesare pentru a semna un contract cu NextGen (pentru a semna un contract avem nevoie de actul de identitate, actul de proprietate unde dorim instalarea serviciilor si copii de pe acestea);

Cum putem rezilia contractul NextGen?

Rezilierea in reteaua NextGen se poate face printr-o cerere de reziliere scrisa depunsa intr-un punct de lucru NextGen cu 30 de zile anterior datei cu care dorim rezilierea.

Pentru orice informatie, nelamurire sau sesizare de nefunctionare a serviciilor NextGen, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

61 COMENTARII

  1. Buna,vreau sa reziliez un contract incepand cu 01.11.2019 fara sa platesc taxa de reziliere,proprietatea unde este facut contractul nu imi mai apartine.Am depus cererea online si nu am primit nici nr de inregistrare si nici macar un raspuns.Am fost sunat de un reprezentant al firmei sa ma duc sa reziliez contractul ,o pot face doar daca platesc 50% din restul lunilor ramase in contract.Am fost la OPC si mi sa spus ca nu trebuie sa platesc nici un abonament.

    • Buna seara,
      Daca asa vi s-a spus de la OPC inseamna ca nu e nevoie sa platiti. Faceti sesizare la NextGen in care sa solicitati numar de inregistrare, daca raspunsul nu este favorabil in termen de maxim 30 de zile, faceti sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarii.

  2. Spuneti ca cei care lucreaza cu abonatii au un job dificil.atunci medicii care opereaza pe cord deschis sau pe creier ce fel de job au?nimeni nu suna la deranjamente de placere si nu este normal sa i se raspunda grosolan cand adresarea este civilizata si indreptatita mai ales pe banii nostri.voi face osesizare si pe facebook si pe e mail si la opc dar nu cred ca ceva se va schimba .probabil solutia este renuntarea la serviciile lor.am scris astea ca un aviz amatorilor.

    • Acest sait nu reprezinta Nextgen, ofera doar informatii. Daca puteti cel mai bun lucru este sa va abonati la alt operator. Asta este cea mai mare pedeapsa pentru un operator .

    • Pozitia de operator call center si cea de medic sunt 2 pozitii total diferite din absolut toate punctele de vedere, nu vad rostul pentru care sa facem o comparatie. Dar daca tot ati adus vorba, sa nu ne prefacem ca tot medicii au atitudinea pe care ar trebui sa o aiba, daca discutam strict de atitudine. In jur de 40-50% din doctorii/asistentele cu care am interactionat au avut o atitudine flegmatica, desi comportamentul meu a fost civilizat, nu mai discutam de mita si alte cele.
      Eu nu zic ca este normal ca operatoarea sa aiba o atitudine necorespunzatoare, spun doar ca este un job dificil. Si eu am lucrat foarte multi ani cu tot felul de clienti, de la clienti mici la clienti foarte mari si importanti insa niciodata nu am avut o atitudine grosolana cu un client, desi stiu foarte bine cum este sa fii invinuit pentru ce nu este vina ta si sa se acumuleze foarte multi nervi. Am avut si eu parte de operatori foarte nepregatiti sau cu un ton ridicat desi nu era cazul insa niciodata nu am facut reclamatii, tocmai pentru ca am lucrat si eu la randul meu cu clientii si intr-un fel stiu cum se aduna stresul.
      Totusi, este dreptul dvs sa faceti o sesizare la NextGen pentru a se verifica aceasta situatie.

  3. De aseara 08 august nu functioneaza internetul.Am asteptat pana astazi 09 august sperand sa se rezolve.La ora 15.03 am sunat pentru a cere ajutorul ,dar mi s-a spus ca se va remedia.Am sunat din nou pentru ca am observat ca routarul meu nu functioneaza normal ,dar persoana care mi-a raspuns, pe nume Laura a fost foarte nepoliticoasa,chiar nervoasa ca am deranjat-o a doua oara.Ar trebui sa-si faca un control psihiatric daca nu are rabdare sa discute cu clientii.Este platita din banii nostri,pana la urma si noi trebuie sa-i suportam nervii?.Ce parere au sefii ei ?Nu sunt singura persoana care a fost tratata grosolan de aceasta Laura.Azi este vineri. Ar fi un caz fericit sa se rezolve luni.Ultima oara a durat o saptamana si am dat numeroase telefoane Noi platim penalitati pentru rezilierea contractului,dar d-voastra de ce nu ne respectati ? De fiecare data cand apar probleme se rezolva cu intarziere si in urma multor apeluri. As vrea sa stiu cum va fi penalizata duduia Laura pentru felul necivilizat cum trateaza clientii.Are nervi, sa stea acasa, sa se trateze.Sunt alte persoane care abia asteapta sa-i ia locul.

    • Noi nu suntem de la NextGen, doar oferim informatii.
      De regula exista pareri diferite de ambele parti in astfel de situatii, totusi e bine sa stim ca persoanele de la relatii cu clientii au un job destul de dificil, indiferent de compania la care lucreaza. Oricum, puteti face o sesizare pe pagina Facebook NextGen sau la adresa e-mail suport @nextgen.ro pentru a reclama atitudinea acelui operator.

  4. De la ora 5 AM la Rădăuți pe strada * nr * bl * sc * ap * firma dv nu ne oferă program TV, în pofida faptului că noi în calitate de clienţi ne achităm obligaţiile de plată întocmai şi la timp. Esta a doua oară în această lună când suntem „beneficiarii” unor servicii similare. La numărul de contact afişat pentru clienţi, o voce „blondă” de robot meliţează un text benign , dar confuz, din care înţelegem doar că toţi operatorii dv sunt ocupaţi momentan. Azi duminică 4 august 2019 am stat o oră în telefon aşteptând poate , poate, intervine cineva. Nu a intervenit. Este ora 12. Probabil o zi nu voi avea acces la serviciile la care faceţi reclamă cu atât de mult sârg. Nu-mi rămâne decât să-mi schimb furnizorul . Vă doresc o duminică liniştită, cu operatorii ocupaţi momentan – permanent.

    • Noi nu suntem de la NextGen, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema trebuie sa asteptati la telefon la relatii cu clientii fara sa inchideti pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelurilor. Cel mai probabil au un numar mai mare de apeluri iar in weekend au personal redus in call center.

  5. In giurgiu str cetatuia reteaua de cablu nu functioneaza,ca din doua in doua saptamani trebuie sa sun ca sa vina cineva sa imi zica ca sa rezolvat dar problema persista ce trebuie sa fac.reziliez contractul sau se vor lua masuri ca sa nu mai fie disfunctionalitatea asta repetitiva

    • Sunati la relatii clienti pentru a rezolva problema o echipa tehnica. NR este 03 XX 56 44 00 (x este codul judetului dvs) stati pe telefon pana va va prelua un operator call center. Daca nu mai sunteti in perioada contractuala cu nextgen puteti rezilia contractul cand doriti. Insa daca sunteti in perioada contractuala va trebui sa platiti taxe de nerespectare a termenului contractual, aceste taxe sunt scrise in contractul dvs.

  6. Aș mai avea o întrebate. Dacă beneficiarii serviciilor sânt niște oameni în vârstă simplii de la țară chiar nu mai contează calitatea serviciului oferit? Vi se pare normal ca într-o parte a satului să meargă bine iar în cealaltă să fie atâtea defecțiuni? Mie nu.

  7. Nu sânt mulțumit de loc de loc, problema fiind defecțiuni frecvente,adică de două trei ori pe lună, remedieri după ora 17 sau 18 pauză, nu are cine,a doua zi dacă! M-am săturat cu părere de rău voi schimba furnizorul și gata.

  8. servicii de cea mai proasta calitate pe next gen. Este vineri seara ora 21.30 si vreau sa urmaresc un film pe diva dar nu are subtitrare.Multe canele fara subtitrare.A-ti marit plata abonamentului cu serviciile voastre? din blocul meu am ramas singura abonata pentru proastele servicii s-au deblacat toti. Ce salariati aveti? v-a adus sigur la faliment.Tineti-o tot asa!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Buna ziua!
    As dori sa iau si eu legătură cu un operator de la nexgen
    Încer de sâmbătă dar nu îmi răspunde nimeni
    Am o problema cu internetul asta e chiar bătaie de joc

  10. Buna ziua
    Observ in comentarii sí raspunsuri ca dvs nu sunteti decit un fel de transpunatori de informatii, nu reprezentati Nexgen, deci reclamatiile ajung la Nexgen prin dvs?

    • Doamna Tereza acest sait nu reprezinta compania Nextgen, doar ofera informatii. Reclamatiile le puteti face pe pagina de facebook a companiei Nextgen si la nr de telefon Relatii Clientii aflat pe factura dvs. Nr 03XX564400( X reprezinta prefixul judetului in care va aflati)

  11. Buna ziua
    Doresc sa Va informez ca tot nu pot beneficia de semnal la internet, dupa cum stiti televizorul a fost verificati atit la service televizoare cit sí la dvs in sediul din M Ciuc unde a functionat ireprosabil, insa acasa nu pot obtine semnalul de internet. Prin urmare solicit ca incepind cu 1.05.2019 data de la care nu am acces la prestatia internet, sa reziliati Contractul pentru acest serviciul, serviciul de tv ramine.
    Va rog sa confirmati prezenta reclamatie /solicita re.
    Cu respect Ferencz Tereza

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la NextGen, doar oferim informatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii NextGen si sa reclamati lipsa semnalului TV.
      Nu ajung informatiile prin noi la NextGen, trebuie sa faceti o sesizare la ei. In articol gasiti metodele prin care puteti face sesizare.

  12. Buna Ziua.De o saptamana ,pachetul ,,Adult” este inexistent pe aceasta retea..Domnisoara de la Next Gen mi-a raspuns ca este o problema tehnica la nivel national si nu stie cat va dura…OK. Singura problema este ca eu am platit pentru acest serviciu si inca platesc.Chiar atat de MARE este aceasta problema tehnica ?

    • Buna ziua,
      Puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada in care nu ati beneficiat de aceasta extraoptiune. De asemenea, va recomand sa sesizati OPC-ul pentru a urgenta rezolvarea problemei.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii NextGen (deranjamente) la numarul 0215690010 si sa faceti o sesizare in acest sens sau pe pagina lor de Facebook NextGen Romania

  13. Buna ziua, am facut sesizare cu privire la serviciul de tv si internet, mi s-a dat un nr. de inregistrare: 6409532 dar nu s-a soluționat nimic. Astept raspuns cu privire la cele comunicate.
    Mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania NextGen, doar oferim informatii. Cand ati facut sesizare? Puteti sa ii contactati din nou pe cei de la serviciul de relatii cu clientii NextGen pentru a urgenta rezolvarea.

  14. Nelamuriri inlegatura cu Facturile emise:
    In mesajul anterior am facut dovada ca am platit factura cu termen scadent in 06.03.2019 in data de 04.03..2019 si ati canfirmat zilele astea ca asa este si ca o sa modificati Factura curenta si dvs. imi trimiteti azi de 2mori iasi Facura cu 93,28 le. Ce sa inteleg de aici ? ce platesc ? caci eu am platit odata acea factura de 93 de lei. Mie imi trebuie Facturi exacte pentru ca le decontez pe firma in baza unui Contract de comodat
    Cod client : *****

  15. Buna ziua! Numele meu este georgescu stefan! Beneficiez de serviciile next gen din data de 10.01.2019. chiar in ziua in care am beneficiat de serviciile next gen am sesizat ulterior ca desi in grila de programe aveam inclus bolood tv acesta nu se regasea in posturile tv. Am sunat la next gen o domnisoara a incercat sa ma ajute mi-au fost date indicatii telefonic sa umblu in meniu si totodata sa dau decablare! Dupa domnisoara respectiva mi-a spus ca osa ma sune colegii dansei sa remedieze situatia ulterior am fost sunat si mi-sa spus ca v-a veni cineva incepand cu ziua urmatoare la ora 09,00 sa remedieze pb. Lucru care nu sa intamplat. Am tot revenit cu telefoane dupa mai multe telefoane date mi-sa comunicat ca echipa care se ocupa nu are program sambata! Ce este de facut in acest caz? Si de-ce nu mi-sa comunicat de la inceput ca nu au program sambata? Lucru care eu nu la-m stiut! Va rog sa gasiti o solutie la aceasta problema nu vreau sa ajung sa reziliez contractul! Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania NextGen, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Nu stiu de ce nu vi s-a spus de la inceput ca nu au echipe care sa lucreze sambata, daca sunteti chiar asa nemultumit in acest sens, reclamati angajatul care v-a spus asta initial.
      Parere personala, cred ca puteti sa mai asteptati putin pentru un program, nu vad o tragedie asa mare daca nu va functioneaza o zi, doua in plus un program. Dar este doar parerea mea.

  16. Din 15 dec nu beneficiez de smnal sint 11 zile am vorbit de doua ori cu operatorii doar promisiuni factura pe dec au eliberat o pe data de 5 cm sa platesc cind nu am beneficiat de semnal rog recalcularea facturii 87341309 din 5 12 2018 Va multumesc ca am avut semnal de Craciun Urmatorul pas este Protectia consumatorului daca nu rezolvati E vorba de Valisoara Caras Sev

    • Noi nu reprezentam compania NextGen, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual sa va adresati si la Protectia Consumatorului.
      In plus, puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile NextGen.

  17. tirgu carbunesti muncitorii de la c****** asta de firma m au debransat de la internet cu de la a lor decizie fara sa ma anunte timp de 3 trei saptamini ,ca am introdus invers mufa cablului in ruter. tehnic imposibil .scirbosi si mafioti nu merita contracte cu astfel de firme capusa ii am inregistrati video si audio cind au spus ce au facut si motivul debranserii acum cu ei in justitie sa plateasca cit vreau eu salutari sa ne dea d zeu gindul al de pe urma sa nu bagam orice scirbosi in casele portofelele noastre

    • Nu stiu daca ati introdus sau nu cablul gresit insa este adevarat ca daca nu sunt introduse cablurile cum trebuie in router, pot cauza o defectiune tehnica generala pe casa scarii (broadcast storm) in special pentru switchurile/routerele de pe casa scarii care nu sunt cu management. Chiar si pe cele care sunt cu management pot fi probleme. Insa, ar fi trebuit sa intervina pentru rezolvarea problemei sau sa va explice exact ce trebuie sa faceti fara sa dureze 3 saptamani. Cum au decurs lucrurile mai exact?

  18. Am făcut o sesizare telefonică aseara ca in decursul zilei de ieri mai exact după ora 15.00 nu mai functioneaza televiziunea Mi-au comunicat ca astazi va veni un reprezentant nextgen sa vada care este problema, deja este ora 18.00 si nu a venit nimeni va spun sincer ma dezamagiti dupa ce ca a-ti scos din grila national geografic si national geografic wilde si antena 1 hd de fapt mai tot ce este in hd tot timpul face figuri nu este semnal acum si asta. Ma voi gândi serios sa ma schimb de la voi

    • Noi nu reprezentam compania NextGen, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste aceste sesizari de nefunctionare, deseori se intampla sa nu se respecte termenele oferite, valabil la toti operatorii, asta deoarece echipele service lucreaza de obicei pe target si incearca sa rezolve cat mai multe sesizari, nu neaparat in ordinea vechimii.
      Singurul lucru pe care il puteti face este sa insistati cu sesizari la serviciul de relatii cu clientii NextGen (deranjamente) pentru a rezolva problema.
      Sau, bineinteles, sa reziliati contractul daca aveti o varianta mai buna in zona.