Sesizari si reclamatii despre telefoane mobile si alte produse defecte eMag. Dupa cum bine stim, Depanero este unul dintre cele mai mari service-uri din tara, din domeniul electronicelor si electrocasnicelor. Acestia, sunt service-ul autorizat eMag. Mai exact, orice produs vandut de eMag si ajuns la garantie, ajunge in sevice-ul Depanero.

Problemele cele mai mari sunt intampinate la telefoane. Daca acestea au zgarieturi, chiar si foarte fine, produsul este refuzat pentru „socuri mecanice”.
In momentul in care trimiteti un produs la garantie, pe fisa de garantie veti primi un cod. Prin intermediul acelui cod puteti verifica starea produsului pe site-ul Depanero.
Pentru a contacta acest service, puteti apela numarul *4114 de luni pana vineri intre orele 9-18.

Sesizari si reclamatii despre telefoane mobile si alte produse defecte eMag. Solutii, contact si rezolvari probleme pentru Depanero. Iata ce trebuie sa facem si ceea ce trebuie sa stim in momentul in care trebuie sa trimitem un produs la garantie. Personal, am avut probleme cu service return.

  • Daca trimitem produsul prin curier, ii facem poze, atat la produsul ambalat si neambalat cat si la cutia pe care o ridica curierul. In cazul in care produsul se deterioreaza in timpul transportului, cu aceste poze nu trebuie sa va faceti griji;
  • Acelasi lucru (poze) trebuie sa faceti si daca predati produsul intr-u showroom eMag. Personal, propun cea de-a doua vianta fiindca e mult mai sigura.

Am trimis produsul in garantie, cum imi pot primi banii inapoi?
Banii inapoi se primesc doar daca produsul din service a primit negatie. Aceasta negatie se ofera daca produsul nu mai poate fi reparat sau unul nou nu mai exista pe stoc. Daca produsul nou exista pe stoc, atunci nu puteti obliga serviceul sa va returneze banii.

Am trimis acelasi produs de 3 ori la garantie si tot nu e reparat. Pot primi banii inapoi?
Da, in aceste conditii trebuie sa sunati la sevice si sa faceti o cerere de negatie. In cazul in care va este refuzata, apelati cu incredere la OPC. Legea este de partea noastra in aceasta situatie si va veti primi banii inapoi sau un produs nou la schimb.

Au trecut 15 zile de cand am trimis produsul in garantie. Pot primi banii inapoi?
La fel ca in situatia de mai sus, raspunsul este DA. Daca au trecut 15 zile (calendaristice) de cand produsul a intrat in service (verificati awb) sau a fost predat la showroom, puteti cere negatie. Din nou, daca acest drept va este refuzat, apelati la OPC.

Cea mai neplacuta experienta a fost cu service-return insa, am fost nevoit sa fac un compromis fiindca aveam nevoie urgenta de produs. Voi posta un articol cu intreaga poveste, unde voi atasa chiar si conversatiile cu mareata firma. P.S. Service-return este firma de service ce lucreaza cu Quick Mobile.

Cum facem o sesizare la serviciul de relatii cu clientii eMag?

Persona, consider serviciul de relatii cu clientii eMag undeva la un nivel mediu, comparativ cu alte companii cu care am interactionat (nu neaparat firme de acelasi profil). Putem contacta serviciul de relatii cu clientii eMag pentru a solicita informatii sau pentru a face o sesizare prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Suport servicii eMag 24/7 – 0212005200 sau 0722250000. Putem suna la aceste doua numere non stop pentru orice informatie sau problema cu serviciile eMag. Acestea sunt numere generale, sa zicem, in cazul in care nu stim unde trebuie sa sunam pentru o anumita problema, putem suna fara probleme la unul din cele doua numere.
  2. Departamentul service – 0742726843. Putem suna la acest numar de telefon de luni pana vineri in intervalul 09:00-18:00 pentru probleme privind produsele eMag (telefoane defecte, tablete/electronice cu probleme, etc.).
  3. Departamentul asigurari – 0212005200 sau 0722250000. Pentru situatii privind asigurari trebuie sa sunam la aceleasi numere ca la punctul 1 insa programul este de luni pana vineri in intervalul 09:00-18:00.
  4. E-mail – asigurari @ emag.ro. Prin e-mail putem face o sesizare pentru probleme de asigurari la adresa mentionata.
  5. Formular de contact – emag.ro. Putem completa un formular online pe site-ul oficial pentru una din urmatoarele categorii: reparatie produs; reclamatii si sesizari; returnare produs;
  6. Showroom eMag. Daca dorim sa discutam fata in fata despre o problema cu un reprezentant eMag, o putem face in unul din showroom-urile din tara, o lista completa se gaseste pe site-ul eMag.

Care este politica de retur eMag si in cat timp pot sa returnez un produs?

Un produs vandut de eMag poate fi returnat intr-un termen de maxim 30 de zile calendaristice, fara sa fim nevoiti sa mentionam motivul pentru care dorim returnarea produsului. Din fericire, eMag ofera un termen mult mai mare decat termenul legal de 14 zile. Pentru a returna un produs trebuie sa completam formularul disponibil pe site-ul eMag.

Politica de return eMag NU se aplica pentru produsele achizitionate din marketplace de la alte magazine, fiecare magazin are politica sa de retur. De aceea este bine sa consultam conditiile magazinului respectic inainte de a face o comanda, pentru a evita situatia in care nu suntem de acord cu conditiile lor.

Nu ezitati sa postati un comentariu pentru orice fel de problema cu service-urile si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele