Sesizari si reclamatii despre telefoane mobile si alte produse defecte eMag. Dupa cum bine stim, Depanero este unul dintre cele mai mari service-uri din tara, din domeniul electronicelor si electrocasnicelor. Acestia, sunt service-ul autorizat eMag. Mai exact, orice produs vandut de eMag si ajuns la garantie, ajunge in sevice-ul Depanero.

Problemele cele mai mari sunt intampinate la telefoane. Daca acestea au zgarieturi, chiar si foarte fine, produsul este refuzat pentru „socuri mecanice”.
In momentul in care trimiteti un produs la garantie, pe fisa de garantie veti primi un cod. Prin intermediul acelui cod puteti verifica starea produsului pe site-ul Depanero.
Pentru a contacta acest service, puteti apela numarul *4114 de luni pana vineri intre orele 9-18.

Sesizari si reclamatii despre telefoane mobile si alte produse defecte eMag. Solutii, contact si rezolvari probleme pentru Depanero. Iata ce trebuie sa facem si ceea ce trebuie sa stim in momentul in care trebuie sa trimitem un produs la garantie. Personal, am avut probleme cu service return.

  • Daca trimitem produsul prin curier, ii facem poze, atat la produsul ambalat si neambalat cat si la cutia pe care o ridica curierul. In cazul in care produsul se deterioreaza in timpul transportului, cu aceste poze nu trebuie sa va faceti griji;
  • Acelasi lucru (poze) trebuie sa faceti si daca predati produsul intr-u showroom eMag. Personal, propun cea de-a doua vianta fiindca e mult mai sigura.

Am trimis produsul in garantie, cum imi pot primi banii inapoi?
Banii inapoi se primesc doar daca produsul din service a primit negatie. Aceasta negatie se ofera daca produsul nu mai poate fi reparat sau unul nou nu mai exista pe stoc. Daca produsul nou exista pe stoc, atunci nu puteti obliga serviceul sa va returneze banii.

Am trimis acelasi produs de 3 ori la garantie si tot nu e reparat. Pot primi banii inapoi?
Da, in aceste conditii trebuie sa sunati la sevice si sa faceti o cerere de negatie. In cazul in care va este refuzata, apelati cu incredere la OPC. Legea este de partea noastra in aceasta situatie si va veti primi banii inapoi sau un produs nou la schimb.

Au trecut 15 zile de cand am trimis produsul in garantie. Pot primi banii inapoi?
La fel ca in situatia de mai sus, raspunsul este DA. Daca au trecut 15 zile (calendaristice) de cand produsul a intrat in service (verificati awb) sau a fost predat la showroom, puteti cere negatie. Din nou, daca acest drept va este refuzat, apelati la OPC.

Cea mai neplacuta experienta a fost cu service-return insa, am fost nevoit sa fac un compromis fiindca aveam nevoie urgenta de produs. Voi posta un articol cu intreaga poveste, unde voi atasa chiar si conversatiile cu mareata firma. P.S. Service-return este firma de service ce lucreaza cu Quick Mobile.

Cum facem o sesizare la serviciul de relatii cu clientii eMag?

Persona, consider serviciul de relatii cu clientii eMag undeva la un nivel mediu, comparativ cu alte companii cu care am interactionat (nu neaparat firme de acelasi profil). Putem contacta serviciul de relatii cu clientii eMag pentru a solicita informatii sau pentru a face o sesizare prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Suport servicii eMag 24/7 – 0212005200 sau 0722250000. Putem suna la aceste doua numere non stop pentru orice informatie sau problema cu serviciile eMag. Acestea sunt numere generale, sa zicem, in cazul in care nu stim unde trebuie sa sunam pentru o anumita problema, putem suna fara probleme la unul din cele doua numere.
  2. Departamentul service – 0742726843. Putem suna la acest numar de telefon de luni pana vineri in intervalul 09:00-18:00 pentru probleme privind produsele eMag (telefoane defecte, tablete/electronice cu probleme, etc.).
  3. Departamentul asigurari – 0212005200 sau 0722250000. Pentru situatii privind asigurari trebuie sa sunam la aceleasi numere ca la punctul 1 insa programul este de luni pana vineri in intervalul 09:00-18:00.
  4. E-mail – asigurari @ emag.ro. Prin e-mail putem face o sesizare pentru probleme de asigurari la adresa mentionata.
  5. Formular de contact – emag.ro. Putem completa un formular online pe site-ul oficial pentru una din urmatoarele categorii: reparatie produs; reclamatii si sesizari; returnare produs;
  6. Showroom eMag. Daca dorim sa discutam fata in fata despre o problema cu un reprezentant eMag, o putem face in unul din showroom-urile din tara, o lista completa se gaseste pe site-ul eMag.

Care este politica de retur eMag si in cat timp pot sa returnez un produs?

Un produs vandut de eMag poate fi returnat intr-un termen de maxim 30 de zile calendaristice, fara sa fim nevoiti sa mentionam motivul pentru care dorim returnarea produsului. Din fericire, eMag ofera un termen mult mai mare decat termenul legal de 14 zile. Pentru a returna un produs trebuie sa completam formularul disponibil pe site-ul eMag.

Politica de return eMag NU se aplica pentru produsele achizitionate din marketplace de la alte magazine, fiecare magazin are politica sa de retur. De aceea este bine sa consultam conditiile magazinului respectic inainte de a face o comanda, pentru a evita situatia in care nu suntem de acord cu conditiile lor.

Nu ezitati sa postati un comentariu pentru orice fel de problema cu service-urile si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

46 COMENTARII

  1. Bună, am cumpărat un telefon de pe eMAG în iunie anul acesta, iPhone 11 pro max,
    Iar la începutul lunii august l-am trimis în service pt o problema cu pozele, telefonul a venit nereparat pe motiv ca funcționează în parametrii producătorului, în schimb a venit cu alte 10 probleme care nu apar tot timpul, dar o data pe zi cel puțin se întâmplă ceva, pierdea semnalul, se bloca în aplicații, nu funcționau butoanele de volum și multe altele, am trimis mail către eMAG și service depanero în care le-am menționat problemele menționate și ca îl voi retrimite în service la începutul lunii septembrie deoarece doar atunci puteam.. Am trimis telefonul.. Aceeași discuție, telefonul funcționează în parametrii producătorului…. Ce este de făcut?

    • Buna Flavia,
      Este greu de identificat probleme care nu apar tot timpul, sa fiu sincer nu l-as fi trimis initial in service pentru poze. Nu prea le pasa de alte probleme decat cele de natura hardware.
      Poti sa le faci o sesizare in care sa le mentionezi ca vei face reclamatie la ANPC, desi in majoritatea cazurilor cei de la Protectia Consumatorului le dau dreptate.
      Nu prea ai ce sa faci altceva, din punctul meu de vedere.

      • Crezi ca as putea apela la garanția de conformitate? Care prevede ca dacă un produs nu este conform cu specificațiile producătorului, se restituie banii pe produs.. Voi face și reclamație la anpc.
        Mulțumesc!

  2. Bună ziua,
    Am o problemă cu un televizor Samsung luat de la emag în perioada pandemiei. A început să pocnească după ce îl închid, cam o dată la 15-20 secunde pentru aproximativ o oră. Făcusem la el și garanție service express, deci m-am hotărât să îl trimit în service.
    L-am ambalat și l-am predat în showroom-ul emag în 24.07. În 28.07 primesc mail și mesaj că depanero s-a apucat de el. Tot în 28.07 mă sună și îmi spun că tehnicienii au spus că televizorul nu are nici o problemă. Le explic că ar fi bine să îl lase pornit mai câteva ore. Tot în aceeași zi mă sună iar și îmi spun că tehnicienii își mențin verdictul, după care se întrerupe conversația. Sun înapoi, până la urmă vorbesc cu altcineva de acolo și după ce le spun că am fost 4 persoane care am comandat același televizor iar eu sunt singurul cu probleme de genul și după ce îi ameninț cu o reclamație la depanero și la anpc, interlocutorul îmi spune că le mai dă un mail tehnicienilor, dar că nu știe dacă mai primesc azi un răspuns, deoarece era deja oră 17:30, iar la 18 se încheie programul.
    În 30.07 am primit mesaj prin care mi se aduce la cunostintă că au fost comandate piesele pentru repararea tepevizorului, iar pe la orele prânzului am fost sunat iar de cei de la depanero. O doamnă îmi spune că tehnicienii au decis să facă o excepție și să îmi schimbe piesa defectă care cauzează pocniturile. Le mulțumesc, deși le-am spus că nu văd unde e excepția asta, că doar televizorul e defect iar ei trebuie să îl repare, după care întreb în cât timp ajunge piesa respectivă. Doamna zice 04.08, iar eu îi spun frumos că am achiziționat serviciul „service express” tocmai ca să elimin timpi morți atât de lungi. Doamna spune senină că problema nu intră la categoria service express, pentru că repararea televizorului reprezintă o excepție a tehnicienilor. Le-am spus că nu e așa cum spun ei și că am dreptul la schimbarea produsului în cazul în care nu se încadrează în termenul de 5 zile.
    În 31.07, în jurul orelor 17, din nou am fost sunat de Depanero care mi-au spus că display-ul mi-a fost schimbat și îmi trimit televizorul în ziua respectivă.
    Mi-e teamă că, din cauză că nu se încadrau în termen, m-au mințit și ori nu i-au făcut nimic televizorului, ori nu l-au trimis încă înapoi.
    Termenul este de 5 zile lucrătoare de la recepția produsului, Depanero lucrează și sâmbăta de la 10 la 14.
    Dacă nu apare televizorul la emag în showroom până marți, pot merge să discut cu ei schimbarea aparatului sau până când ar trebui să aștept?
    Mulțumesc

    • Buna ziua,
      Daca au facut ceva sau nu veti putea vedea doar cand TV-ul ajunge. Ei garanteaza inlocuirea produsului doar dupa reparatii repetate, 3 interventii in decursul a 6 luni, nu il repara la cerere. Deci, nu cred ca vi-l vor schimba.
      Vedeti daca mai aveti probleme cu el si daca situatia e aceeasi, il trimiteti din nou in service.
      O intrebare, de ce l-ati dus personal cand ei trebuie sa ofere pickup and return?

      • Bună seara.
        În cazul service express sunt obligați să-l schimbe dacă nu se încadrează în termenul de 5 zile, așa e stipulat în contract.
        L-am dus personal din cauza programului haotic în care lucrez, mi-a fost mai la îndemână să îl duc la showroom când am prins un pic de timp liber.
        Vă mulțumesc pentru răspuns.

  3. Depanero nu sunt Serioși de 2 luni aștept pentru reparatie a unui aer condiționat urasc firma asta cu oamenii neserioși , acum cand ma m uitat in ce stadiu este solicitarea mea scrie solicitare inchisa in conditie in care la tel.mi se spune vor veni de 2 luni asa imi zic

  4. Salut. Am cumpărat un smart tv allview de la emag care nu funcționează corect cu Smart card CI de la digi sau upc adică imi apar numai pătrățele si imaginea se blochează. Este o problemă arhicunoscută și la alții dar eu neavând cablu tv cand l-am achiziționat nu am știut de aceasta decat după 2 luni cand mi-am instalat catv, deci a trecut perioada de retur. L-am trimis in service la Depanero unde l-au ” reparat ” cu diagnosticul ” schimbat placa de baza PREVENTIV ” bineînțeles că s-a întors la fel, nimic schimbat. Aceeasi problemă. Practic nu pot folosii tv cu Smart card in el. L-am trimis din nou in service si au scris pe fișă ” niciun defect” . Deci până la urmă asta este considerat un defect ? Pot face reclamație la OPC ?

    • Problema este din softul tv-ului Este posibil ca cei de la service sa nu detina smart camuri sa vada care este problema si de aceea vi l-au returnat pe fisa fara nici un defect. Singura solutie este prezenta unui tehnician la dvs acasa sa controleze tv-ul cu camul in el. Sau incercati si la alte service poate aveti noroc.

      • Le-am trimis un mail in care le-am spus ca-i voi reclama la OPC si au raspuns:

        „In legatura cu email ul dumneavoastra, va informam ca Depanero nu este service autorizat pentru televizoare marca Allview, asigurand doar suport logistic pentru produsele achizitionate de la eMAG.

        De asemenea, va instiintam ca produsul receptionat din partea dumneavoastra in data de 12.06, a fost directionat pentru solutionarea defectului reclamat in service-ul autorizat, SC RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRL. Conform informatiilor transmise din centrul autorizat, produsul a fost verificat si nu a prezentat nicio problema pe durata testelor.”

        • Inseamna ca service-ul este asigurat de o alta firma, nu de Depanero (detinut de eMag), in cazul acesta ei nu au ce sa faca decat sa dea mai departe catre Renaissance Public Service.
          Puteti face o sesizare catre OPC in ceea ce priveste serviciile Renaissance.

  5. In data de 17 August am facut o comanda la Emag pentru Note 10 Plus varianta de 256 Gb Aura Glow.
    Am avut o reducere conform promotiei si am achizitionat acest produs la suma de 4639 Ron.
    Am observat inca din prima zi ca telefonul de oprea in timpul convorbirilor, sacada la slide-ul intre pagini si la schimbarea modului de economisire a bateriei,
    plus ca bateria se consuma foarte repede.
    Toate bune si frumoase vreo 10 zile timp in care telefonul s-a inchis de 9 ori in timpul apelurilor si am decis sa-l duc la retur.(O singura data s-a inchis si nu a putut fi pornit timp de 15 minute)
    La retur dupa ce a fost verificat de catre un reprezentant Emag ca produsul sa nu prezinte urme de uzura, cazaturi, loviri…etc…parca nu era convins ca produsul ar avea vreo problema
    intrebandu-ma insistent ce problema are telefonul ( in paranteza pun faptul ca in fata unui reprezentant Emag iconitele de popup nu se putea inchide…am zis ca este o problema de soft si sa nu iau in considerare )
    Dupa ce a fost acceptat ca retur am cerut un telefon identic pentru inlocuire si mi s-a raspuns ca nu au pe stoc si ca or sa faca o noua comanda si deocamdata o sa primesc un telefon Aura Black pana vine cel pe care-l comandasem initial Aura Glow.
    In data de 11 septembrie am fost sunat ca produsul Note 10 Plus Aura Glow a sosit in Showroom baneasa si sa ma duc sa fac retur la cel Aura Black.
    In Showroom cand am ajuns nu am putut sa fac retur pentru ca am fost BlackListat, si mi-au recomandat sa sun in call center.
    Cei din callcenter m-au asigurat ca o sa primesc telefonul a doua zi la locul de munca impreuna cu un voucher de 50 ron pentru timpul pierdut, motorina, nu am inteles exact de ce si am refuzat acel voucher.
    A doua zi la munca am primit un alt telefon ca trebuie sa le trimit telefonul prin curier in service si in termen de o saptamana o sa primesc un raspuns cu privire la solicitarea mea.
    Le-am explicat politicos ca eu vreau doar telefonul pe care l-am comandat initial si care era un produs defect si din acest motiv l-am trimis retur, si ca nu-mi doresc un telefon negru, care mi-a fost bagat pe gat de catre angajatii Emag.
    Domnul de la callcenter m-a intrebat de ce am primit un produs negru, citez:”Tu chiar nu ti-ai dat seama o saptamana ca produsul este negru ? „.
    Domnule draga, chiar nu mi-am dat seama cat de bine va pricepeti sa ‘INSELATI’ clientii iar apoi sa-i etichetati asa subtil „RETARDATI”.
    Va descurcati de minune, eu zic sa promovati acest tip de inselaciune si pe site-ul Emag, poate se va sesiza si organul legal(legat) numit justitie.
    In concluzie daca esti cumparator Emag, iar produsul produsul achizitionat este defect, Emag va gasi o cale de a te insela intotdeauna prin diferite metode.
    Nu poti sa faci retur la acel produs de mai mult de 2 ori daca acesta este defect, adica nu poate fi folosit asa cum garanteaza producatorul.

    Ce o sa fac in continuare ? Este simplu:
    -Plangere penala la politie pentru inselaciune, infracţiune contra demnităţii articolul 208 şi calomnie articolul 205.
    -Reclamatie la Protectia consumatorului pentru inlocuirea produsului cu produsul pe care l-am comandat prima data.
    -O sa fac cunoscut acest caz prin intermedul tuturor retelelor de socializare, pentru a ma asigura ca nu se va mai repeta acest caz.

    Multumesc Emag!!!
    Cu drag,
    Un cumparator anonim.

  6. Buna ziua, cred ca formulez,fara rezultat, a 4-a cerere. Am achizitionat o combina frigorifica conform facturii ****** din 09.08.2018. Am primit- o cu un certificat de garantie netradus in limba romana,avand specificatii in limba rusa si germana.Nu reiese din el seria,lotul,etc.Produsul l-am primit lovit, am facut sesizare in acest fel inca de pe atunci,nimeni nu s-a obosit sa dea vreun semn… Surpriza a fost ca acum 5 zile sa se defecteze.Am luat legatura ,prin formular, cu emag si mi-au spus ca Depanero nu asigura reparatia produsului, indicand sa caut service-ul de pe certificatul de garantie.Care certificat?? Ala netradus?? Macar trimiteti-mi certificatul conform… E bataie de joc… Fara suparare, e ultima rugaminte.Nu mi se raspunde la fomulare, anunt OPC si va dau in judecata.Punct

  7. Buna ziua vreau sa fac si eu o reclamație in legătura cu factura mobila la dv mi sau pus mai mult in factura cu suma de 182 de lei la nr 0***** Pe numele Valeanu Ion va rog frumos sa se ia măsuri in privința facturi

  8. Am comandat o moară de măcinat boabe și știuleți Ural (3,5 kw.) … la prima s-a rupt clapeta de reținere partea măcinată din interior și a deformat sita și lamelele de ghidaj după 1/2 de oră .
    . am cerut alta în schimb care este mai robustă (motor 3,8 kw.) … după 1/15 min. a rupt 2 lamele de ghidaj sită și a deformat sita și celelalte lamele . Am specificat la returnarea produselor că părțile supuse forțele mecanice din interiorul corpului sunt sudate superficial doar prin puncte de sudură nu prin sudură continuă ceea ce face ca moara să fie supusă defecțiunilor mecanice și scoaterea ei din funcțiune . La cererea de returnare a banilor mi-a fost reținută suma de 70 de roni pentru motive tehnice și ambalaj deteriorat . Eu am prezentat coletul exact cum a venit fiind sigilat de cei de la Cargus în fața mea fără vreo mențiune de a fi deteriorat iar în ceea ce privește defecțiunile survenite în timpul procesului de lucru … m-au scos pe mine vinovat . Atrag atenția celor de la comisia de evaluare că la 3000 de turații ale motorului un obiect metalic desprins accidental din cauza proastei construcții și antrenat cu partea măcinată de lamele , până la oprirea motorului produce daune fizice în interiorul corpului fără ca persoana care-l exploatează să aibe vreo vină . Dacă poate să-mi calculeze forțele care interacționează în timpul funcționării asupra conținutului din interiorul corpului și forțele care se opun în timpul funcționării atunci le voi demonstra dobitocia inteligenței personale (nu știu cine le-a dat diplomele de tehnici și cum le-au obținut) . Pe lângă cele menționate … moara poate fii folosită pentru măcinat boabe , dar nu și pentru știuleți cum apare pe partea de prezentare a produsului , deci trebuie schimbată destinația acesteia întrucât dacă părțile metalice rupte din interiorul corpului nimeresc orificiul de introducere știuleți … pot produce accidentări și pun în pericol integritatea și sănătatea omului ( tăierea degetelor , dacă nimeresc în ochi sau chiar penetrarea în cap poate fii fatală) . Trebuie anunțat OPC-ul despre aceste lucruri pentru retragerea produselor sau schimbarea destinației de lucru a acestora … cât despre fapta în sine sunt sub orice critică ( la livrarea celui de-al doilea produs au trimis doar 4 site în loc de 5 și lipsā sertarul de reglaj boabe – cuvă după cum era scris în cartea tehnică de însoțire ) .

    • Pentru a evita astfel de situatii privind starea in care a ajuns coletul cand l-ati trimis pentru service, este indicat sa faceti poze inainte. Produsele se pot deteriora in timpul transportului iar firma de curierat niciodata nu isi asuma responsabilitatea. In ceea ce priveste calitatea produsului, singura vina a celor de la eMag este ca sunt de acord cu comercializarea acestor produse insa de ceva timp eMag este doar un marketplace online prin care alte firme isi vand produsele. Bineinteles ca nu testeaza toate produsele disponibile pe site-ul lor si multe produse sunt de o calitate inferioara. Daca doriti sa faceti o sesizare pentru a ajunge unde trebuie, este necesar sa faceti o sesizare la producator mentionand problemele intervenite.

  9. In urma cu un an am luat un telefon de la Quick Mobile prin EMAG si s-a defectat.a fost trimis in service iar acestia l-au scos abuziv pe motiv ca ar fi indoit.Doar ca inainte de al trimite I-am facut poze,tocmai pt a nu refuza reparatia (stiind din alte comentarii ce fac).a fost trimis la mine iar eu nu am acceptat telefonul nereparat,acesta luand drumul inapoi catre service.momentan astept solutionarea cazului de catre cei de la ANPC.daca Quick Mobile -Electro MOBILE-SUNT IN FALIMENT CE POT FACE CEI DE LA ANPC???

  10. Comanda la e – mag pt soț de Crăciun Aparat de tuns Rowenta TN5120, Wet & Dry, Acumulator 45 min, 3-29 mm, precizie 2 mm, Albastru, care nu se poate folosi ptr ca nu taie deloc cutia nu era sigilata plus rupta, am trimis retur pe 7.01.19 și am cerut banii înnapoi am fost sunata de o doamna și îmi spune ca coletul a fost desigilat și ca este produs de igiena și nu îl accepta ca mi-l trimite din nou întrebarea mea este :vii se pare corect asa.. dacă produsul nu se poate folosi ce, sa fac cu el sunt banii mei totuși chiar consider o bătaie de joc sa trimiți asemenea produse de proasta calitate și apoi sa spui ca a fost cutia desigilat și nu se poate primi produsul când din start cutia nu era sigilata va rog rezolvați acesta problema am făcut reclamație la opc.

    • Noi nu reprezentam firma eMag, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cat despre produsele de igiena personala, intr-adevar, nu se accepta returul. Deci daca avem probleme putem spune ca am avut ghinion si cam atat. Stiu ca nu este normal dar asta este situatia. Trimiteti produsul in service mentionand aceasta problema.

  11. Buna seara !Ma numesc Melita Bucinica Marian Liviu- tel 0751811971, am cumparat un telefon Smsung j3 2017 DS BLAK indata de17.11.2018 si pe data de 14.12.18 s a defectat , l am trimis la reparat deoarece este in garantie si astazi am primit un telefon ca a gasit condens in el si este vina mea si nu se poate repara , tel este in stare ff buna decit ca numai incarca ,nu este vina mea , si nu stiu daca este asa . Fata care m a sunat mi a vb urit si o sa fac reclamatie la OPC.

  12. Buna seara am comandat un frigider depe net adica de la emag si nu vor samil schimba sau samil faca sa nu mai faca sgomot
    cum pot sa fac si eu o reclamatie daca se poate ?

    • Buna seara,
      Cand ati comandat frigiderul? Daca inca nu au trecut 30 de zile iar frigiderul a fost cumparat de la eMag (nu de la un magazin partener) atunci puteti sa-l returnati chiar si fara motiv. Daca au trecut 30 de zile, sigur nu vor accepta sa-l schimbe sau sa il returnati deoarece zgomotul nu o sa fie considerat de ei un defect.

          • Buna seara a trecut termenul ala de 30 de zile si nu sunt multumit ca se aude fff tare si nu pot sa stau cu asa ceva in casa ce pot sa fac ?

          • Buna seara, trebuia sa il returnati in maxim 30 de zile daca nu erati multumim de produs. Termenul legal este de maxim 14 zile insa produsele vandute de eMag (nu de parteneri) au un termen de returnare de maxim 30 de zile. Daca nu sunteti multumit de raspunsul primit de la eMag puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului, poate ei vor considera un defect zgomotul respectiv si o sa fiti ajutat. Insa personal nu cred ca se va intampla asta.