Stergere cont Digi Romania
Stergerea contului online de pe site-ul digiromania.ro nu se poate solicita din contul Digi, in acest articol vom detalia metodele prin care putem face acest lucru.

In reteaua RCS – RDS, stergerea contului online se poate face de catre titularul prin una dintre urmatoarele metode:
-sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414
-cerere online pe site-ul Digi – sectiunea Contact – completam formularul de contact urmand sa fim contactati de un reprezentant Digi

Stergere cont Digi Romania
Stergerea contului Digi se face in termen de maxim 48 de ore de la inregistrarea solicitarii.
In cazul contractelor reziliate, dezactivarea contului Digi se face in termen de maxim 30 de zile. Daca este depasit acest termen si inca avem contul Digi activ, putem face o sesizare catre Digi in acest sens, urmand sa rezolve problema.

Schimbare adresa e-mail cont online Digi Romania
Daca nu dorim stergerea contului insa dorim schimbarea adresei e-mail, putem face acest lucru prin una dintre urmatoarele posibilitati:

  • fiind logati in contul Digi selectam Administrare contParola si email – introducem adresa e-mail noua – selectam Modifica email – urmand sa primim pe e-mail un link de confirmare pe care trebuie sa il accesam
  • sunam la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 (titularul contractului trebuie sa sune)
  • facem o solicitare online complentand formularul de contact din sectiunea Contact

Schimbare parola cont online Digi Romania

Parola folosita pentru logare se poate schimba din aceeasi sectiune mentionata mai sus, Administrare contParola si email – introducem parola veche – alegem parola noua si o introducem din nou pentru confirmare – ultimul pas este sa selectam Schimba parola.

Este bine de stiut ca nu putem utiliza aceeasi adresa e-mail pentru mai multe conturi online Digi Romania. Astfel, daca avem mai multe contracte cu ID-uri de client diferite, putem utiliza adresa e-mail pentru un singur ID. Insa, daca avem mai multe contracte pe ID-uri de client diferite, toate fiind pe numele nostru, putem solicita la RCS – RDS unirea ID-urilor, astfel incat vom avea un singur cod de client pentru toate contractele si serviciile detinute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII

    • Buna ziua,
      Nu am testat personal insa din cate stiu, se va trimite confirmare automata pe adresa e-mail folosita pentru crearea contului, adresa care este in prezent configurata pe acel cont online.