Telekom lanseaza pachetul Telekom Sport + si scoate Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 din pachetul M

Telekom scoate din pachetul TV M programele Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 de pe toate platformele pentru a putea lansa (si tarifa) noul pachet de programe de sport Telekom Sport Plus (+).
Noul pachet Telekom Sport + costa 1 euro lunar si este disponibil clientilor Telekom abonati la pachetul TV M. Clientii care au pachetul de televiziune Telekom TV L vor avea in continuare Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 gratuit in grila de programe. Cele doua programe sunt disponibile in format HD.

Aceasta veste nu foarte buna vine la cateva luni dupa ce Telekom a scos din grila de programe canalele National Geographic, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD si Nat Geo People HD.
Prin modificarile din a doua jumatate a anului acesta Telekom nemultumeste din ce in ce mai multi clienti, conform feedback-ului oferit echipei Media-Max.ro de catre mai multi clienti Telekom. In timp ce alti furnizori isi imbunatatesc grila de programe, Telekom nu a stat foarte bine anul acesta si trebuie sa inceapa sa investeasca in grila TV pentru a evita migrarea abonatilor catre alti furnizori de servicii.

Cum optam pentru pachetul de sport Telekom Sport +?

Putem opta pentru pachetul Telekom Sport Plus prin una din urmatoarele modalitati:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  • ne logam pe platforma online MyAccount Telekom si activam pachetul Telekom Sport + urmand acesti pasi: Servicii – TV – la Extraoptiuni Disponibile selectam Telekom Sport+.

Abonatii pachetului TV L nu trebuie sa faca nimic pentru a beneficia in continuare de cele doua programe Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2.
Daca nu suntem abonati la serviciul de televiziune Telekom, putem viziona online cele doua programe Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 optand pentru pachetul online disponibil pe platforma Telekom TV. Telekom Sport+ costa online 14.1 lei/luna, un pret destul de piperat din punctul meu de vedere.

Pe programele TV Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 sunt transmise urmatoarele competitii: UEFA Champions League, UEFA Europa League, Liga 1, Serie A, Premier League, Cupa Romaniei, Formula 1, NBA, Turneele ATP Masters 1000 si Liga Campionilor in handbal.

Asadar, Telekom face o noua miscare in defavoarea clientilor sai separand cele doua programe Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 pentru abonatii TV M, oferind disponibil pachetul Telekom Sport + contra sumei de 1 euro pe luna.

Update 09.10.2018: Odata cu programele Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2, nu mai sunt disponibile nici posturile Look Sport si LookPlus, acestea se afla tot in pachetul Telekom Sport Plus. Deci, in acest pachet Telekom Sport+ avem programele: Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Look Sport si LookPlus, atat in varianta SD cat si HD.

Update 10.10.2018: Incepand cu 12 noiembrie 2018 pretul abonamentului TV L va creste cu 1.43 euro TVA inclus. Marirea pretului abonamentului va intra in vigoare pentru abonatii care au contractat abonamentul TV L pana la data de 01 octombrie 2018. Nu se va mari pretul abonamentului TV L pentru urmatoarele categorii de abonati:

  • clientii noi care au contractat televiziune TV L in perioada 01 octombrie – 11 noiembrie 2018;
  • clientii existenti care au facut upgrade de la TV M la TV L in perioada 01 octombrie – 11 noiembrie 2018;

Multumim colegului Bebe pentru aceste informatii.

Daca aveti probleme cu receptionarea programelor Telekom Sport desi ar trebui sa le receptionati, lasati un comentariu.

Voi ce parere aveti despre aceste programe si despre plata unui abonament suplimentar pentru ele?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

112 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Va anunt ca nu sunt de acord cu modificarile propuse cu canalele TELEKOM SPORT 1 si TELEKOM SPORT 2(pachetul TELEKOM SPORT +).Nu am nevoie de aceste canale in grila si nu mi se pare normal sa modificati contractul trimitand o notificare .

    Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, daca doriti sa reziliati contractul trebuie sa depuneti o cerere la Telekom. Momentan, ce va pot spune este ca pentru abonatii TV M trebuie sa platiti 1 euro pe luna fara TVA pentru pachetul suplimentar Telekom Sport Plus.

    • Doamna Renata daca nu ma insel in notificarea primita de la telekom mai scrie ca daca nu sunteti de acord cu modificarile aduse puteti rezilia contractul in 30 de zile de la primirea notificarii

    • Domnule Grigore daca perioada contractuala dintre dvs si telekom se sfarseste in ianuarie 2019 atunci nu puteti rezilia inainte de ianuarie 2019. Daca perioada de gratie dintre dvs si telekom se incheie mai devreme de ianuarie 2019 puteti face cerere de reziliere dar telekom din ce am patit si eu cu ei,nu vor returna bani lichizi, pe diferenta ramasa va vor da produse in schimbul acelei diferente .Exemplu de produse huse telefonice incarcatoare telefonice, daca suma este mai mare sa zicem de 300-400 lei puteti lua chiar si telefoane la liber de la ei. Eu asta am patit, am fost nevoit sa iau produse in locul banilor pe care ei trebuia sa mi dea inapoi.

  2. Reziliati contractul cu Telekom, legea este de partea voastra, atata timp cat nu mai aveti in grila programele pe care le aveati atunci cand ati semnat contractul. Daca nu ma credeti, faceti sesizare la ANPC. Eu am facut, atunci cand operatorul meu a modificat grila de programe si am reziliat contractul instantaneu, desi mai aveam 10 luni de contract.

      • Nu la Telekom, la alt operator. Legea este aceeasi pentru toti. Nu poti să-mi ceri bani pe un serviciu pe care mi l-ai oferit gratis atunci cand am venit la tine in rețea.

        • Cred ca depinde si ce este trecut in contract. Daca este trecut ca ei se obliga sa inlocuiasca orice program scos din grila cu unul de o calitate asemanatoare, da, dar daca este trecut doar ca isi rezerva dreptul sa modifice grila de programe, atunci nu stiu ce sa zic.
          Nu exista o lege care sa oblige operatorii sa respecte grila de programe existenta la semnarea contractului.

          • ORICE virgula modificata in contract, fara acordul tau, duce la rezilierea contractului. Daca mi-ai promis ca imi oferi gratuit canalele HBO pe toata perioada contractului si dupa 6 luni imi ceri bani pentru ele, am DREPTUL sa reziliez contractul. Asa e si cu Telekom Sport.

          • In formularul de contract nu, dar la data semnarii contractului Telekom avea o oferta, niste TC-uri si o grila de canale tv. Si cum contractul se completeaza cu TC, ajungem la concluzia ca respectivele canale (publicate pe site ca doar nu sunt prosti sa ti le inmaneze la semnarea contractului) erau garantate prin contract. Neconcordanta dintre contract si oferta cu privire la pachetul TV ar trebui semnalata si ANPC-ului, pentru ca lasa loc de interpretari in favoarea TK. Sa nominalizeze clar care sunt alea x canale minim garantate, pentru ca in contract zice sec minim x canale iar in oferte/reclame zice pana la y canale si le prezinta sub forma de lista neprintabilă (deci inca un siretlic). Digi, de ex, iti inmaneaza la semnarea contractului un formular cu toate canalele tv pe care le vei receptiona, in functie de pachetul ales.

          • Eu asta vreau sa zic, ca ei sunt acoperiti de contract. Nu scrie nicaieri ca ei se obliga sa asigure retransmisia programelor Telekom Sport. Aceeasi situatie este si la Digi, chiar daca inmaneaza pliant cu grila de canale, este egal cu 0 din moment ce nu sunt mentionate programele in contract. Stiu ca nu sunt pro clienti prin chestiile astea, dar asta e realitatea. Asa cum am mai zis-o, pentru ei este o afacere, prea putin ii intereseaza de parerea abonatilor. Parerea abonatilor conteaza doar la sfarsitul trimestrului cand se trage linie la numarul de abonati si acesta scade.

          • O dovada ca programele Telekom sport 1 si 2 erau in grila este mesajul primit pe STB (cel putin in cazul meu) cu privire la excluderea acestora incepand cu data de 06.10.2018. Am facut si o fotografie frumoasa ca sa nu ma trezesc ca o sa dispara mesajul.

          • Eu ma refer la obligatia lor prin contract de a retransmite programele Telekom Sport, care din punctul meu de vedere nu este stipulata.
            Asteptam raspunsul celor de la ANPC sa vedem care e realitatea in ceea ce priveste modificarile acestea.

          • Iata numai 3 exemple de clauze abuzive prevazute de legea nr. 193/2000 si care se regasesc in contracte:
            e) dau dreptul profesionistului să modifice unilateral, fără acordul consumatorului, clauzele privind caracteristicile produselor și serviciilor care urmează să fie furnizate sau termenul de livrare a unui produs ori termenul de executare a unui serviciu;
            f) dau dreptul profesionistului să constate unilateral conformitatea produselor și serviciilor furnizate cu prevederile contractuale;
            g) dau dreptul exclusiv profesionistului să interpreteze clauzele contractuale;

          • In momentul in care grila de programe este modificata , fara acordul clientului , contractul este nul . In momentul in care mai adauga la contract 0,00001 euro , contractul este nul . Oricum , toate contractele care au ,,euro la cursul zilei” , sunt nule de facto – vezi legislatia si regulamentul BNR . Ca aceste contracte sunt tolerate de cei care ar trebui sa intervina , asta este alta problema ( coruptia – mita ). ORICE CONTRACT SE POATE REZILIA , ORICAND , DE ORICE CLIENT . REFUZUL REZILIERII CONTRACTULUI , ADUCE DUPA SINE PREZENTA IN FATA INSTANTEI CARE , CONFORM LEGISLATIEI , JUDECA TOATE CLAUZELE CU CONTINUT ABIGUU , IN FAVOAREA CLIENTULUI .Si , Slava Domnului , contractle firmelor din Romania au 99% clauze ambigue sau abuzive . Eu am reziliat contractul , la doua luni de la semnare , fara probleme, in momentul in care telekom a refuzat sa imi calculeze factura in lei , asa cum negociasem .Cand am negociat incheierea contractului , i-am anuntat ca si eu inregistrez convorbirea , nu doar ei si , atunci cand am cerut rezilierea , le-am dat sa asculte si sa-mi spuna daca au auzit cuvantul ,,EURO” in acea negociere .Mi-au oferit contractul in lei si mi-au calculat factura in functie de cursul euro , ILEGAL ! In cazul de mai sus , schimbarea grilei , jongleria facuta de telekom , atunci cand au fost scos canalele National Geographic din grila , folosind o ,,chichita” din contract, nu-i absolva de vina . Au introdus , gratuit , 13 canale noi , timp de o luna , uitand sa mentioneza ca este ,,oferta” si au scos canalele NG . Dupa o luna , au pus cele 13 canale la plata.

  3. Asa cum am zis vin cu o completare care va intra in vigoare din 12 noiembrie. Va creste pretul si pentru cei care au pachetul L. Pretul abonamentului L va creste cu 1, 43 euro tva inclus. Aceasta crestere de pret se aplica abonatilor care au luat acest pachet L pana la 1 octombrie 2018 Vor fi exclusi de la marire urmatori clienti.1 Clientii noi care au luat acest pachet L in intervalul 1 Octombrie- 11 Noiembrie. 2 Clienti care au trecut de la TV M la TVL in intervalul 1 Octombrie -11 noiembrie. Aceste 2 categori de clientii no vor suporta cresterea de abonament L de 1,43 euro.

  4. Nu am o parere buna cu scoaterea celor doua programe. In afara de aceasta nemultumire am si un zgomot de fond foarte puternic mai ales seara. Cred ca renunt la servicile Dvs.

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Cand aveti acel zgomot de fond, faceti o sesizare la cei de la Telekom sa verifice problema. Cat despre cele 4 programe (ca au iesit si Look Sport & LookPlus), trebuie sa platiti 1.24 euro pe luna pentru a le receptiona daca aveti pachetu TV M.

  5. O alta problema,in my account nu mai pot intra cum intram acum cateva zile. Spre exemplu am antivirus dat cu japca fara sa fiu informat. Acum cateva zile puteam renunta la aceast optiune,acum nu mai pot ,nu am decat optiunea de adaugare servici.

  6. Acesta este raspunsul telekom la sesizarea mea: Modificările legate de coninutul TV de sport reprezintă angajamentul Telekom faă de clienii săi în furnizarea celui mai bun coninut TV i experiene sportive exclusive. Orice schimbare adusă în portofoliul de servicii i produse al unei afaceri, precum i modificări de tarife, reprezintă un semn al flexibilităii i corelării permanente la condiiile i nevoile pieei.
    În acest sens, Telekom încearcă să ofere cel mai bun coninut TV, în general, i sportiv, în particular.
    Conform contractului agreat,Telekom isi rezerva dreptul de a aduce schimbari ulterioare grilei de programe. Contractul de furnizare servicii este incheiat pentru numarul de canale si nu pentru specificul acestora.

    • Exact cum spuneam, ei sunt protejati de numarul minim de canale. Cat timp il indeplinesc pe acela si numarul minim de canale din lista must-carry, pot face orice.
      Asta este, n-avem ce face, ideea e ca daca suntem pasionati de sport, dam un euro pe luna in plus.
      Mersi ca ai revenit cu raspunsul sesizarii.

      • Eu cand m-am abonat eram interesat de anumite posturi. Acum 30% din ele nu mai sunt. Nu ma incalzeste,cinemaraton,epic drama, story tv,regional tv, tv city,telekom info…. Pe viitor pot majora tarife si pt. pro tv,antenele,kanal d,programele de stiri si pot adauga speranta tv hd,erdely,,ceva posturi unguresti in variante sd si hd sa fie mai multe. Nu e bine.. dar ce putem face…ne uitam la ce vor ei. Asteptam terminarea contractului si …pa telekom.

        • Asa este, ai dreptate. Inclusiv la partea ca nu avem ce face, decat sa ne mutam la alt operator dupa expirarea perioadei contractuale.
          Totusi, nu strica o sesizare la ei asa cum ai facut si tu, poate s-or gandi sa tina cont de sesizari.

          • Pai degeaba faceti doar la ei, ca nu va incalzeste cu nimic. Va vor da raspunsurile special pregatite de ei pentru aceasta situatie. Dar cititi cu atentie contractul si o sa vedeti ca fiecare contract se completeaza cu Termenii si Conditiile in vigoare la data semnarii. Iar acolo se specifica clar faptul ca „Lista de canale TV este valabilă la data de xxxxxxx si poate fi consultată pe telekom.ro (pentru Telekom TV Interactiv si Telekom TV Satelit) si în magazinele Telekom Romania si ale partenerilor (pentru Telekom TV Cablu Digital si Telekom TV Cablu Analog). Telekom Romania îsi rezervă dreptul de a modifica această listă prin înlocuirea anumitor canale cu altele, de calitate similară”. Ori o astfel de inlocuire nu s-a produs. In plus, fiecare dintre noi a semnat un contract pe baza ofertelor existente la un moment dat, prin care ei se angajau ca ne vor oferi pana la x canale dintre care y HD (si era afisata o grila cu respectivele canale). Insa de data aceasta este o situatie diferita fata de cea din iulie, cand acele programe au disparut de tot din portofoliu dar au fost inlocuite cu altele. Programele sport, pe care le plateam pana mai ieri in cadrul pachetului, nu au disparut de tot, ci trebuie platite suplimentar. E un joc de-a uite cioara, nu e cioara. Dar o sa vedem ce spune si ANPC despre aceste abuzuri (desi, cand vine vorba de un operator asa de „important” sunt cam influentabili).

          • Atunci ar trebui intr-adevar sa inlocuiasca acele programe cu ceva „de calitate similara”. Daca esti amabil, ne anunti si pe noi ce raspuns primesti de la ANPC ca sunt curios.

          • Intai trebuie sa primesc raspuns de la Telekom, pentru ca asa este regula. Chiar si ANPC are reguli de neinteles si care te fac sa pierzi, de cele mai multe ori, timpul. Desi mai este o varianta: sa intrebam direct ANPC daca ce a facut Telekom nu reprezinta o practica incorecta. Stiu ca a mai fost acum vreo 3-4 ani un caz oarecum similar cu UPC – numai ca in acel caz au marit pretul abonamentelor prin introducerea in grila a unor programe, iar ANPC i-a sanctionat si i-a obligat sa inceteze practica incorecta. Dar si in cazul de fata este tot o practica incorecta, pentru ca folosesc niste siretlicuri care au ca finalitate tot plata suplimentara si nejustificata a unor servicii pe care le plateam deja. Nici in oferta si nici in contract nu scrie ca respectivele canale tv au fost bonus/gratis pentru o anumita perioada iar incepand cu data de xxx vor trebui platite. Daca tot vor sa facă o diferentiere cu aceste canale, să o faca in contractele noi iar in cele vechi dupa expirarea Perioadei Minime Contractuale.

          • La marirea abonamentelor este mult mai usor deoarece in contract este mentionata clar suma pe care o platesti. Orice modificare in privinta pretului duce la dreptul abonatului de a rezilia contractul unilateral fara sa se mai aplice clauzele contractuale de reziliere.
            Oricum vor pierde multi abonati, stai sa vina noiembrie sa mareasca si pretul la TV L sa vezi atunci contracte reziliate.

  7. Imi pare f rau !! Am patru servicii achizitionate de Telekom:tf.fix,internet,antenatv si mobil telekom !!! In aceasta situatie renunt la antena tv,tf.mobil si tf.fix si raman doar cu internetul !!!

  8. Am contactat serviciul de relatii cu clientii Telekom si mi s-a confirmat ca pachetul Telekom Sport+ contine programele Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Look Sport si LookPlus. Asta inseamna ca aceste 4 programe nu mai sunt disponibile pentru abonatii TV M, doar abonatii TV L le au incluse in abonament.

    • Se pare ca domnul Ionut a avut dreptate cand a spus ca vor intra si lookurile in acel pachet. O mare porcarie marca telekom cum sa bagi intr-un pachet 4 posturi tv care 90% din programul lor este asemanator adica meciurile care sunt pe TS 1 si 2 sunt si pe look Sport si Look Plus.Iar in curand telekom va face o noua surpriza neplacuta si celor cu abonament L. Voi reveni cu amanunte in apropierea datei cand vor anunta cei de la telekom .

  9. Confirm si eu faptul ca au fost excluse din pachetul TV M atat canalele Telekom sport 1 și 2 cat si canalele Look.
    In contract am identificat mai multe clauze abuzive, inclusiv aberatia cu numarul minim de programe tv pentru pachetul contractat, fara ca acestea sa fie definite, desi in ofertele pe care le tot flutura pe site se indica nr. de canale aferente pachetelor si grilele acestora (care, culmea, nu pot fi tiparite). Odata ce eu am ales o oferta existenta la un moment dat, respectiv un pachet tv cu o anumita configuratie a canalelor, iar ei o schimba pe perioada contractuala, se numeste modificare unilaterala a contractului iar clientul poate denunta unilateral contractul, in termen de cel mult 30 de zile de la primirea notificarii, fara despagubiri. Faptul ca un client alege sa plateasca acel „pachet sport suplimentar” poate fi interpretat si ca o modificare tarifara (adica tot o modificare contractuala unilaterala din partea Telekom) pentru ca pana la urma se platesc in plus niste servicii care existau deja in configuratia contractuala.
    In concluzie, indiferent cum am privi situatia, tot un abuz se numeste si nu ar trebui sa il trecem cu vederea. Cu cat mai multe sesizari la Telekom si la ANPC, cu atat cresc sansele ca abuzatorii sa se dea pe brazda.

    • Din punct de vedere „moral” sa zic asa, ai dreptate, sunt persoane care se muta de la un operator la altul stric pentru un anumit program sau pentru cateva programe, din moment ce acel program nu mai exista, e normal sa nu mai fim interesati de acel pachet. Insa, exista aceasta portita legala de de care profita operatorii din Romania, in contract este mentionat doar un numar minim de programe si mai au o obligatie cablistii, sa respecte un numar de programe din lista must-carry. Atat. Asta inseamna ca in situatia de fata, cei de la Telekom nu pot fi trasi la raspundere.
      Dar, ai dreptate, cu cat sunt mai multe sesizari la Telekom, cu atat sunt sanse mai mari sa se schimbe ceva deoarece uneori se fac schimbari si la presiunile abonatilor nemultumiti.

  10. Am facut abonament acum 3 luni si regret profund.Ati scos o gramada de programe documentare fara sa fie inlocuite.Acum scoateti si Telecom 1 si 2 si percepeti o taxa pt ele.Am sa vreau sa ma dezabonez.Am sa fac si o sesizare la protectia consumatorilor pt ca se scot ilegal posturi pe care in mod normal nu ai voie.

    • Este indicat sa faceti sesizari atat la Telekom cat si la OPC pentru a va exprima nemultumirea, avand in vedere numarul abonatilor Telekom nemultumiti privind aceste modificari, poate se vor trezi si vor face ceva. Insa, in ceea ce priveste rezilierea contractului, nu cred ca o sa reusiti sa il reziliati fara a plati taxe suplimentare.

  11. Azi am facut sesizare la relatii cu clientii telekom,ceea ce va sfatuiesc si pe voi care sunteti nemultumiti. Cum spunea si Razvan au scos foarte multe programe anul acesta fara a aduce posturi similare.Acum cireasa de pe tort vor bani pentru posturile cu sport. Au scos si programele loook,sa te faca sa platesti suplimentar.Vor pierde sigur multi clienti.

    • Salut Mihai,
      Ce ti-au spus de programele Look? Nici pana la ora aceasta nu stiu exact ce s-a intamplat cu ele. Ti-au confirmat ca sunt in pachetul Telekom Sport +? Sau ca sunt in alt pachet suplimentar?

      • Salut. Nu am luat legatura cu ei,sunt scarbit de telekom. Am lasat o sesizare dar nu am primit raspuns.Cert este ca de azi dimineata nu mai am tlk sport 1si 2 si nici look si look plus. Au scos foarte multe posturi din grila de programe in ultima vreme,fara o atentionare prealabila.

        • Au scos multe programe ce-i drept, doar ca mereu au confirmat cand au scos posturi, insa cu Look Sport si LookPlus nu stie nimeni ce se intampla, ei zic ca nu este in pachetul Telekom Sport+, au disparut ca magaru-n ceata.
          O sa incerc sa iau eu legatura cu ei sa vad daca primesc de data aceasta un raspuns concret.
          Despre cele doua programe Telekom Sport e clara treaba, cine vrea sa le receptioneze in continuare avand pachetul TV M, trebuie sa plateasca 1 euro fara TVA. Astia sunt cei de la Telekom Romania, sa-si taxeze propriile posturi.

          • Salut Robert.Nu am primit nici o confirmare. Nici acum nici anterior. Am abonament la ei de 3 ani si in ultimul an au scos multe posturi de care eram interesat. Am copil mic si baby tv era un post chiar bun.Toate national geografic,travel,food…multe. Fara nici o confirmare prealabila. Nu am receiver de la ei sa primesc anumite mesaje. Am 3 cartele ci . Factura o primesc online nu prin posta.Vedem si pozitia cekor de la rds in perioada urmatoare referitor la plata suplimentara posturi sportive. Daca nu modifica ,vor castiga multi clienti.

          • Da, ei oricum tot „fura” clienti de la altii in ultimii ani. Plus ca au posturile Digi Sport gratuite care cu siguranta nu vor costa nimic nici in viitorul apropiat. Despre posturile Look nu stiu ce sa zic, vedem ce se va intampla cu posturile Look atat la Digi cat si la Telekom.
            Oricum, fiecare modificare care o sa apara, o vom anunta pe acest site pe articolele dedicate.

      • Nu m-am logat,am sunat de pe mobil,am urmat toti pasii si dupa ce bag CNP ma da de la capat sa bag iarasi CNP. Nu inteleg cum trebuie da procedez.Imi puteti lasa un nr.de telefon unde sa sun.Multumesc

        • Aaa va referiti cand sunati la relatii cu clientii. Numarul la care sunati este corect, nu stiu de ce nu va lasa sa treceti mai departe, poate nu este trecut CNP-ul corect in baza lor de date si de aceea nu va functioneaza. Puteti sa activati pachetul Telekom Sport + prin platforma online MyAccount (sau aplicatia pe mobil). Va faceti cont, va logati si activati din aplicatie pachetul Telekom Sport Plus.

  12. O mizerie marca telekom. Dupa ce ca pachetele lor de programe costa dublu decat la rds s-au gandit ei sa mai ia niste bani. Anul trecut din cauza unei harababuri telekom mobile (telefonie mobila)a pierdut mii de clienti. Acum cu acest management dezastruos vor sa piarda si pe partea de televiziune.Platesc pt tv pachetul M si internet peste 80 lei. Acum trebuie sa platesc suplimentar 1 euro plus tva pt sport. Au scos si posturile look nu doar telekom sport. Rusine telekom,in ritmul asta va duceti la vale.

    • Este neplacut ce se intampla cu cei de la Telekom, sa taxeze doua programe pe care tot ei le detin, macar daca taxau programele altcuiva mai era cum mai era. Probabil ei mizeaza ca pasionatii de sport vor plati aceasta suma si nu vor rezilia.

  13. Mi se pare o porcarie acest lucru
    Oricum pretul abonamentului este mult prea piperat, acum trebuie sa mai si platesc in plus.
    Nu mi se pare normal si corect acest lucru
    Sa le fie rusine.

    • Aceasta decizie a starnit ceva nemultumiri printre abonatii Telekom insa, in afara de o reclamatie la serviciul de relatii cu clientii Telekom prin care sa va exprimati nemultumirea, nu prea aveti ce sa faceti in acest sens.

  14. Am abonament telecom:voce S.internet L. Televiziune S. Telekom TE web&mobil.prin satelit . Mai trebuie sa activez pachetul sport+? Menționez ca acum nu mai merg Telekom 1 și 2 și nici look plus sau look tva. Multumesc

  15. Buna ziua Telekom,
    Ati retras la inceputul lunii Iulie 2018, din grila de programe din pachetul M mai multe canale:
    1 Baby Tv,
    2 National Geographic,
    3 Nat Geo Wild ( SD și HD )
    4 Nat Geo People HD.
    5 MTV Live HD,
    6 Bollywood HD,
    7 Fashion Tv,
    8 UTV HD,
    9 AXN Black,
    10 AXN White,
    11 Travel Channel (SD și HD)
    12 Food Network (SD și HD)

    pe care le-ati inlocuit cu alte 3 de egala valoare :))

    1 Epic Drama HD,
    2 Rock Tv HD
    3 Magic Tv HD

    La inceputul lunii octombrie ati retras canalele sport Telekom 1 si 2 si ati creat un pachet optional contra cost – Telekom Plus !
    Ati uitat insa sa anuntati abonatii ca vor pierde alte canale din grila initiala:
    1 LOOK TV
    2 LOOK Plus
    3 LOOK TV HD
    Mesajul primit prin aplicatia My account respectiv pe receptoarele TV, nu precizeaza aceasta scoatere din grila !!!
    Pretul abonamentului a ramas neschimbat ! Cum se justifica o asemenea decizie ? Daca reduci numarul de canale, firesc ar fi sa reduci si abonamentul. Veti pierde pe termen foarte scurt multi abonati !
    Mult succes !

    • Salut Razvan,
      Conform informatiilor oferite de catre reprezentantii Telekom de la relatii cu clientii, programele Look nu ar fi iesit din pachetul M odata cu Telekom Sport 1 si 2. Nu le mai receptionezi nici pe acestea?

    • Bine faci .asa am sa fac si eu.nu va lăsați păcăliți de jeguri.am platit pe un an de zile si dupa o luna alti bani ca asa li so sculat lor.lichele ordinare.nare cine săi tragă la răspundere pe asa lepre ordinare.

      • Muta-te la alt operator daca ai posibilitatea. Este cunoscut faptul ca toti operatorii procedeaza asa incat sa aiba ei profit cat mai mare. Important este sa gasim un operator la care avem serviciile dorite la un pret cat de cat decent.

  16. Salut ! Vreau sa imi iau pachetul cu telekom sport 1 si 2 . am intrat in aplicatia telekom , am dat pe servicii >adauga un serviciu si dupa imi zice să introduc numar telefon mobil sau cod de abonat servicii fixe. Ce nr de telefon trebuie sau de unde iau acel cod?

    • Salut Mihai,
      Trebuie sa introduci numarul de telefon Telekom (daca ai un abonament Telekom pe acelasi contract) sau codul de client. Din cate stiu, codul de client este afisat pe factura, daca nu ai o factura la indemana trebuie sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a-ti oferi codul de client (sau sa-ti activeze ei direct pachetul Telekom Sport+ daca au aceasta posibilitate).

  17. Buna ziua,am o problema cu televiziunea
    Nu pot lua legatura cu niciun oerator chiar urmand insicatiile robotului,nu mai am in lista de programe Telekom sport 1 si2, astept un raspuns

          • Recent, Telekom a scos din pachetul TV M programele Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 astfel incat abonatii TV M care doresc sa le receptioneze trebuie sa plateasca 1 euro pe luna in plus pentru pachetul suplimentar Telekom Sport + care contine aceste programe. Deci nu cred ca aveti pachetul mare, TV L, deoarece acolo inca sunt incluse. Nu pot sa va spun unde sa va uitati pe contract deoarece sunt multe versiuni si sincer sa fiu, nu am niciuna la indemana, eu personal nefiind abonat Telekom. Luati legatura cu cei de la Telekom pentru a vedea exact daca aveti TV M, si daca aveti intr-adevar acest pachet, trebuie sa platiti in plus pentru cele doua posturi.

  18. Acesta este raspunsul oficial al reprezentantilor de pe Facebook Telekom Romania cand au fost intrebati despre cum ramane cu pachetul Look Sport +:
    Bună ziua,

    Canalele Telekom Sport 1 și 2, SD și HD, vor face parte din noul pachetul Telekom Sport+. Abonații TV M care vor dori să aibă în continuare acces la conținutul sportiv difuzat pe cele două canale vor trebui să își activeze extraopțiunea Telekom Sport+, începând din 6 octombrie.
    Extraopțiunea Telekom Sport+ va costa 1 euro / lună (TVA inclus).
    Cu pachetul Telekom Sport+ vei vedea cele mai bune meciuri din Champions League, Europa League, La Liga, Premier League. Mai mult, din acest an vei putea urmări și meciurile din Serie A și Bundesliga. În plus, te așteaptă și cursele din Formula 1 și meciurile din NBA.
    Pe lângă conținutul sportiv live, toți clienții care se abonează la pachetul Telekom Sport+ participă la tombola saptămânală unde au șansa să câstige bilete la meciurile care sunt difuzate pe canalele Telekom Sport 1 și 2 (cazare și transport incluse), să vadă meciul la ei acasă, împreună cu o vedetă Telekom Sport, sau să câștige tricouri ale unor cluburi de fotbal, cât și mingi.

    Deci, pana la urma modificarile din articol se vor aplica insa nu vor iesi din grila Telekom programele Look Sport si LookPlus, in pachetul Telekom Sport Plus vor fi Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2, atat SD cat si HD.

    Ii multumim domnului Bebe pentru ajutor.

  19. In legatura cu modificarile recente privind programele Telekom Sport si Look, avem de mentionat urmatoarele: in prima faza pana sa puna pe site pachetul Telekom Sport+, le-au trimis abonatilor care au cont electronic, adica celebrul MyAccount un mesaj ca noul pachet Telekom Sport Plus va contine Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Look Sport si LookPlus cu mentiunea mai jos ca telekom isi rezerva dreptul sa aduca modificari. La 2 zile dupa ce au trimis aceste mesaje electronice au trimis alt mesaj in care scoteau look sport si lookplus din acel pachet. La alte 2 zile vin cu ideea sa modifice numele posturilor 1,2 sa le puna plus in coada si pe 3,4 sa le redenumeasca 1,2, dar s-au interesat si au aflat ca nu pot ca le trebuie aprobare de la cna. Ultima gaselnita a lor au dat pe sait ca din 6 octombrie codeaza telekom sport 1,2 dar n-au facut-o pentru ca pretul de 1 euro li s-a parut prea mic, acum cei de la call center te anunta ca daca vrei pachetul telekom sport plus te va costa 1,19 euro cu tva Cu alte cuvinte la telekom este o harababura de nedescris, nimeni nu stie cat costa acel pachet in realitate si ce va contine el cu adevarat.
    Vom reveni cu informatii noi pe masura ce le vom afla.

    Multumim colegului Bebe pentru aceste clarificari.

    • Iti multumim si pentru aceasta informatie. 🙂
      Vom vedea daca se va concretiza, ar fi o veste proasta si pentru abonatii care inca nu erau nemultumiti de scoaterea acestor posturi.
      Probabil s-au gandit daca e sa-i enerveze pe unii, sa-i enerveze pe toti.

  20. Salutare tuturor. se pare ca au cos telekom sport 1 si 2, precum si look tv, care transmitea meciurile din Liga1. Asadar te obliga practic fie sa maresti abonamentul( de la M la L) fie sa achizitionezi separat programele de sport. Am sunat astazi la ei si mi-au transmis ca oricand pot face modificari deoarece numele programelor nu sunt trecute in contract, ci doar numarul minim. Modificarea s-a sincronizat perfect cu expirarea perioadei contractuale, asadar cerere de reziliere si mutare la Digi. Ca fost angajat Telekom stiu doar ca actualii clienti sunt „carne de tun”. Semnezi odata si dupa aia…urli la pereti. Asadar sunt sigur ca voi gasi oferta buna la DIGI.

    • Pachetul Telekom Sport+ contine doar programele Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2.
      Programele Look Sport si LookPlus nu au iesit din grila Telekom, din cate stiu. Pe ce platforma te referi (satelit, cablu digital, IPTV)? Ce pachet ai?

      • Am fibra optica, cred ca e digital sau iptv, până azi dimineata aveam si look tv si plus, am la ei si tv si internet si 2 abonamente de mobil, nu mi se pare normal daca imi prezinta o grila de programe sa le retragă doar la o lună de la instalare, o sa reziliez contractul si nu le plătesc nimic pt ca sunt niste nesimțiți

          • Ba poți să-l reziliez cind vrei mai interesați-vă pe la protecția consumatorului,sa terminat cu vrăjala acea din contract cu cei 2 ani, bine asta în caz ca ești cu facturile la zi

          • Nu a zis nimeni ca nu poti sa-l reziliezi cand vrei. Eu am zis ca trebuie sa plateasca facturile existente, adica facturile care deja au fost emise pentru serviciile prestate.
            De asemenea, nu este asa usor sa reziliezi contractul fara sa platesti nicio taxa. Operatorii de telecomunicatii au introdus taxe de instalare pentru serviciile fixe, reprezinta taxe care acopera resursele consumate de catre operatori pentru instalarea serviciilor unui abonat. Astfel incat, daca reziliezi inainte de termen dar ai mentionate acele taxe de instalare/activare in contract, esti obligat sa le platesti.
            Este vorba de o „justa despagubire” prin care se considera necesar sa fie achitate de catre client resursele consumate de catre operator pentru instalarea serviciilor sau, in cazul telefoanelor mobile, diferenta intre pretul de lista si pretul redus la care a fost oferit telefonul mobil.
            Nu stiu exact in cazul lui Ionut ce are mentionat in contract, daca are trecuta o taxa de reziliere in caz ca se doreste rezilierea contractului, atunci nu este obligat sa plateasca si daca i se cere, se poate adresa OPC.
            Insa, daca este trecuta o taxa de instalare/activare care este subventionata datorita faptului ca abonatul a acceptat o perioada contractuala, acea taxa poate fi interpretata din punct de vedere legal o resursa consumata de catre operator pentru instalarea serviciilor.

            Una peste alta, trecand peste problemele pe care le au operatorii cu diverse servicii, eu consider normal sa se ceara o taxa de instalare in caz ca reziliezi inainte de termen. Motivul este simplu, operatorul nu numai ca isi plateste angajatii cu un salariu pentru munca pe care o fac insa de obicei sunt platiti cu o suma fixa suplimentara atat agentii comerciali cat si instalatorii pentru fiecare contract semnat/instalat. De exemplu, pentru contractul tau a primit o suma fixa atat agentul comercial pentru ca a semnat acel contract cat si instalatorul ca ti-a instalat serviciile. Deci, au fost consumate niste resurse pentru a-ti instala tie serviciul, inclusiv materialele consumate. Daca tu reziliezi dupa o luna, ei ies in pierdere. Totul este sa se ceara niste taxe omenesti, nu taxe de 500-1000 de lei. Esti de acord cu mine?

  21. In curand vom ramane doar cu tvr 1 si restul de programe (pentru a respecta numarul de programe prevazut in contract) vor fi niste trompete de programe din Asia.Sunt total NESERIOSI acesti domni de la Tilicom.Ma gandesc serios sa renunt la ei si sa ma mut la Digi. PS/ in strainatate (Germania) functioneaza Focus Sat??

    • Buna seara,
      Daca doriti sa receptionati Telekom Sport 1 si Telekom Sport 2 trebuie sa indepliniti una din urmatoarele conditii:
      1. Aveti pachetul TV M si va abonati la pachetul suplimentar Telekom Sport Plus contra sumei de 1 euro lunar;
      2. Aveti pachetul TV L si aveti incluse in pachet cele doua programe Telekom Sport, fara sa fie nevoie sa mai faceti ceva.
      Ma anuntati daca aveti neclaritati.

      • au voie sa faca asa ceva din moment ai semnat un contract in care e specificata grila de programe? deci eu am facut un contract si la un timp mi-au scos HBO fara nici un motiv. dupa aia mi-au scos toate national geografic si acuma primesc mesaj ca mi se scoate si telekomsport1 si 2. ce e asta? daca scot aceste programe ar trebui sa imi scada si pretul la factura , nu?

        • In contract nu sunt mentionate programele pe care sunt obligati sa le furnizeze, operatorii sunt obligati doar sa transmita un anumit numar de posturi free to air („la liber”). Deci, din punct de vedere contractual si legal nu prea ai ce sa le faci. Daca ti-a expirat perioada contractuala si ai posibilitatea, iti recomand un alt furnizor.

          • Robert eu am plătit pe un an de zile în august .pot sami primesc banii pe restul lunilor până în august 2019 inapoi?oricum reziliez contractul imediat.si vă propun la toti ce ramanati la telekom si va deschide look tv folositi numai programele look.sunt si acolo comentatori buni.asa a sa aiba o pierdere mare si la nivel de audiență telekom sport plus.merci

          • Nu stiu exact cum se procedeaza in situatia aceasta insa normal ar fi ca atunci cand faci cererea de reziliere, sa se faca storno pe lunile achitate in avans. Asigura-te ca inainte sa depui cererea de reziliere ii intrebi cum se procedeaza in acest fel, sa nu ai surpriza sa pierzi acei bani. Si daca ii intrebi telefonic, preferabil ar fi sa inregistrezi convorbirea pentru a avea dovada, in caz de probleme.