Telekom mareste preturile din martie

Telekom mareste preturile din martie 2020 conform ultimului comunicat emis de Telekom Romania. Preturile serviciilor vor fi majorate din 1 martie 2020 cu 2 RON pe luna pentru fiecare serviciu.

Telekom majoreaza din nou preturile serviciilor de telecomunicatii, astfel incat fiecare serviciu fix sau mobil va costa cu 2 RON pe luna mai mult. Aici intra televiziunea prin cablu, internetul fix, telefonia fixa si telefonia mobila. Drept urmare, daca avem toate serviciile vom plati cu 8 RON pe luna in plus.

Telekom justifica marirea preturilor in felul urmator:”În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual.

Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat.

Abonatii vor fi informati in privinta majorarii de pret si vor avea posibilitatea sa rezilieze contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii, fara sa plateasca taxe de reziliere.

Reamintim ca Telekom a scumpit pretul abonamentelor de servicii fixe din octombrie 2019, unele pachete ajungand sa coste chiar dublu. Alte scumpiri au aparut in aprilie 2019 cand serviciile fixe au fost majorate cu 0.42 euro pe luna/serviciu.

Telekom a eliminat recent din grila de programe posturile Discovery si Eurosport, generand foarte multe nemultumiri in randul abonatilor. In urma acestor noi mariri de preturi situatia va arata si mai rau pentru clientii Telekom, multi exprimandu-si nemultumirea privind aceste modificari. Posturile care au iesit din grila Telekom sunt: Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Showcase HD,  DTX, DTX HD, Eurosport, Eurosport HD,  Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport 360, ID Xtra, ID Xtra HD, Food Network, Food Network HD, TLC, Travel Channel, Travel Channel HD.

Update 29.01.2020: Au fost trimise abonatilor Telekom scrisori de informare privind majorarea preturilor din martie:

Incepand cu data de 01 martie 2020 pretul pentru fiecare serviciu fix (Voce, Internet, TV) contractate pe contul ******** va fi majorat cu 0.42 euro TVA inclus (0.35 euro fara TVA). In cazul in care beneficiati de un pachet de servicii alcatuit din doua sau mai multe servicii fixe majorarea se va aplica pentru fiecare serviciu fix inclus in pachet. Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/Pachetului de servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati, conform contractului pretul final fiind determinat prin insumarea acestora).

Pretul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul ******** va fi majorat cu 0.42 euro TVA inclus (0.35 euro fara TVA). Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/Pachetului de servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati, conform contractului pretul final fiind determinat prin insumarea acestora).

In scrisoarea de informare este mentionat si dreptul abonatilor de a rezilia contractul in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii, in cazul in care abonatul nu este de acord cu aceasta modificare contractuala.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

30 COMENTARII

    • Da veti putea rezilia fara taxe suplimentare. Termenul este de 30 de zile de la data primiri acestei scrisori. Daca ati primit- astazi pana pe 29 februarie puteti depune cerere de reziliere.

    • Chiar daca nu ai primit scrisoarea, poti face o cerere de reziliere. Cererea de reziliere nu se face cu scrisoarea atasata, deci nu au de unde sa stie ei daca ai primit sau nu scrisoarea.

    • Sunt preluate si de la Telekom, majoritate sunt inpartite in 3 Liga Campionilor Europa Lig Campionatele din Spania Italia. Dar au si exclusivitate . Look Sport cum ar fi Cupa Italiei Campionatul Belgiei Turciei Olandei si in curând va mai lua ceva de la Telekom Sport, voi reveni cu amanunte când se va face publica stirea pe saitul lor.

  1. Au fost trimise abonatilor Telekom scrisori de informare privind majorarea preturilor din martie:

    Incepand cu data de 01 martie 2020 pretul pentru fiecare serviciu fix (Voce, Internet, TV) contractate pe contul ******** va fi majorat cu 0.42 euro TVA inclus (0.35 euro fara TVA). In cazul in care beneficiati de un pachet de servicii alcatuit din doua sau mai multe servicii fixe majorarea se va aplica pentru fiecare serviciu fix inclus in pachet. Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/Pachetului de servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati, conform contractului pretul final fiind determinat prin insumarea acestora).

    Pretul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul ******** va fi majorat cu 0.42 euro TVA inclus (0.35 euro fara TVA). Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/Pachetului de servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati, conform contractului pretul final fiind determinat prin insumarea acestora).

    In scrisoarea de informare este mentionat si dreptul abonatilor de a rezilia contractul in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii, in cazul in care abonatul nu este de acord cu aceasta modificare contractuala.

  2. Am Televiziune prin satrlit si internet prin cablu de la Telekom . Dacă măresc preturile , voi putea rezolva contractul fara alte costuri chiar dacă încă mai am contract ?

    • Da, orice modificare de pret a contractului fara acordul clientului permite rezilierea contractului in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii. Totusi, sa fii atent sa nu faca vreo magarie sa nu iti trimita notificare, mai dai un telefon la relatii cu clientii din cand in cand sa ii intrebi cand ar trebui sa primesti notificarea. Momentan nu s-au trimis, din cate stiu.

  3. Nu le ajunge cit au marit in Aprilie si in Octombrie,mareste si in Martie,au redus foarte mult si gratuitatea le anumite legi.O sa renunt la ei.

  4. au marit de marit dar si mint cu ocartela ,,cadou,, care este de fapt un abonament de 7 euro.
    oameni au incredere si accepta oferta ,,cadou,,desfacand pachetul ce contine cartela , moment in care renuntarea la minciuna TELEKOM nu mai este posibila.7 EURO timo de 2 ani.
    Acest lucru este HOTIE si LIPSA de SCRUPULE fata de clienti.
    RUSINE OPRITI ACEST LUCRU,POT FI BUNICI VOSTRI