Timp de rezolvare sesizari cablu tv, internet si telefonie

Unul din motivele principale pentru care ne mutam de la un operator de telecomunicatii la altul este timpul de rezolvare al unuei probleme sau timpul in care ne este oferit un raspuns la o intrebare. Cele mai multe nemultumiri vin atunci cand sunt probleme cu un anumit serviciu si suntem lasati sa asteptam mult si bine. De la zilele fara internet ale RDS-ului la lunile fara semnal bun ale Cosmote-ului (actual Telekom). Eu sunt de parere ca fiecare companie are anumite prioritati in ceea ce priveste timpul de solutionare al problemelor/reclamatiilor. Insa, un lucru este clar la toti: nu sunt in toate privintele prompti. De exemplu, la Telekom (pe vremea aia Cosmote), am facut o cerere sa-mi fie oferite setarile pentru configurarea clientului e-mail atat prin formularul de contact afisat pe site-ul oficial, prin e-mail (pe cateva adrese oficiale de-ale lor) cat si pe pagina lor de Facebook, pot sa spun ca nici pana in prezent nu am primit un raspuns, si au trecut ani de atunci. Insa, in ceea ce ii priveste pe ei (Telekom), de cand au rebranduit compania, desi au servicii mai proaste, au un timp de raspuns mai mic. Eu nu sunt reclamagiu de fel si nici nu am avut probleme foarte mari cu companiile de telecomunicatii, cu RDS-ul am avut cateva sesizari cand mai picau Huawei-urile de pe scara (insa mereu au rezolvat cel tarziu a doua zi) si cu Cosmote am avut cateva sesizari de probleme ale semnalului, mi se spunea dupa cateva zile ca s-a rezolvat problema insa totul ramanea la fel. In cele din urma am fost nevoit sa renunt la el si sa trec pe Digi Mobil (surprinzator, nu am avut probleme cu ei pana acum insa, ce-i drept, nu am folosit foarte mult in afara orasului Brasov).

Totusi, as vrea sa stiu care mai este timpul de solutionare al problemelor din cadrul companiilor Telekom, RCS-RDS, Orange, Vodafone, UPC si nu numai, in functie de orase. In felul acesta, ne poate fi de ajutor atunci cand dorim sa migram la un alt operator (mai ales daca stim si localitatile in care au probleme).

Am inceput eu: RCS-RDS, in Brasov, timp de solutionare a problemelor de internet de pe o zi pe alta iar la Cosmote nu s-a rezolvat niciodata ceea ce am reclamat, insa este irelevant din moment ce conducerea la nivel general s-a schimbat.

Voi ce probleme aveti, de cine sunteti multumiti/nemultumiti, ce avarii va afecteaza cel mai des si, cel mai important, la cine?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

10 COMENTARII

  1. Foarte neserioși și mincinoși, sunt amânat de la săptămâna la săptămâna deși am încheiat un contract nu vine nimeni sa soluționeze problema, spune-mi te rog, cât durează pana vine cineva sa îmi tragă cablu și internet? Un an de zile? Ce-i cu neseriozitatea asta? Unde este respectul fata de clienți? Cu cine și unde trebuie sa vorbesc sa rezolve aceasta problema? Sau toți sunt la fel de escroci?

  2. În curs de 2 saptamani am avut probleme la internet. Am sunat la 0362.400 401 unde răspunde robotul și printre spune și de calitatea serviciilor care le oferiți clienților. Mi au răspuns diferite persoane care prin metode diferite ar fi vrut să rezolve problema mea. Unul mi a trimis un nr vodafone care era indisponibil de cate ori am incercat. Altul să i dau parola dar nu zice de unde s o iau eu crezând că s ă generat alta parola fata de cei pe Wifi. Alta că nu are nici o vina ca eu nu sunt familiarizata cu tehnologia. Și în sfârșit am prins pe o dna care m a putut rezolva din sistem. Este normal ca eu să plătesc abonamentul lunar la decodor, la internet , la Netflix si sa nu ma bucur de ele?