Timp de rezolvare sesizari cablu tv, internet si telefonie
Unul din motivele principale pentru care ne mutam de la un operator de telecomunicatii la altul este timpul de rezolvare al unuei probleme sau timpul in care ne este oferit un raspuns la o intrebare.

Cele mai multe nemultumiri vin atunci cand sunt probleme cu un anumit serviciu si suntem lasati sa asteptam mult si bine. De la zilele fara internet ale RDS-ului la lunile fara semnal bun ale Cosmote-ului (actual Telekom).

Eu sunt de parere ca fiecare companie are anumite prioritati in ceea ce priveste timpul de solutionare al problemelor/reclamatiilor. Insa, un lucru este clar la toti: nu sunt in toate privintele prompti. De exemplu, la Telekom (pe vremea aia Cosmote), am facut o cerere sa-mi fie oferite setarile pentru configurarea clientului e-mail atat prin formularul de contact afisat pe site-ul oficial, prin e-mail (pe cateva adrese oficiale de-ale lor) cat si pe pagina lor de Facebook, pot sa spun ca nici pana in prezent nu am primit un raspuns, si au trecut ani de atunci.

Insa, in ceea ce ii priveste pe ei (Telekom), de cand au rebranduit compania, desi au servicii mai proaste, au un timp de raspuns mai mic. Eu nu sunt reclamagiu de fel si nici nu am avut probleme foarte mari cu companiile de telecomunicatii, cu RDS-ul am avut cateva sesizari cand mai picau Huawei-urile de pe scara (insa mereu au rezolvat cel tarziu a doua zi) si cu Cosmote am avut cateva sesizari de probleme ale semnalului, mi se spunea dupa cateva zile ca s-a rezolvat problema insa totul ramanea la fel.

In cele din urma am fost nevoit sa renunt la el si sa trec pe Digi Mobil (surprinzator, nu am avut probleme cu ei pana acum insa, ce-i drept, nu am folosit foarte mult in afara orasului Brasov).

Timp de rezolvare sesizari cablu tv, internet si telefonie

Totusi, as vrea sa stiu care mai este timpul de solutionare al problemelor din cadrul companiilor Telekom, RCS-RDS, Orange, Vodafone, UPC si nu numai, in functie de orase. In felul acesta, ne poate fi de ajutor atunci cand dorim sa migram la un alt operator (mai ales daca stim si localitatile in care au probleme).

Am inceput eu: RCS-RDS, in Brasov, timp de solutionare a problemelor de internet de pe o zi pe alta iar la Cosmote nu s-a rezolvat niciodata ceea ce am reclamat, insa este irelevant din moment ce conducerea la nivel general s-a schimbat.

Voi ce probleme aveti, de cine sunteti multumiti/nemultumiti, ce avarii va afecteaza cel mai des si, cel mai important, la cine?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

16 COMENTARII

  1. buna ziua, am o sesizare inceputa in data de 25 oct 2020 ,s/a deschis bonul***** ,ulterior ****** pe****, apoi****** ,estein analiza ,si tot asa o intreaga serie de mesaje ,dar nicaieri nu se spune ce reducere s/a facut pentru cele 16 zile de nefunctionare a netului din data de 25 10 20 pana in data de 091120 ora 1400 cand a venit cineva pentru remediere

  2. SUNT ABONATUL 07****** IN ABONAMENT AM INCLUS SI INTERNET AM APELAT LA DVS 14.09.2020 ORA 07:10 AM PRIMIT CA SE VA REZOLVA . PANA IN PREZENT NU S A REZOLVAT VA ROG SA SE REZOLVE CAT MAI URGENT FIINDU MI DE MARE NECESITATE .MULTUMESC ANTICIPAT .

  3. Foarte neserioși și mincinoși, sunt amânat de la săptămâna la săptămâna deși am încheiat un contract nu vine nimeni sa soluționeze problema, spune-mi te rog, cât durează pana vine cineva sa îmi tragă cablu și internet? Un an de zile? Ce-i cu neseriozitatea asta? Unde este respectul fata de clienți? Cu cine și unde trebuie sa vorbesc sa rezolve aceasta problema? Sau toți sunt la fel de escroci?

  4. În curs de 2 saptamani am avut probleme la internet. Am sunat la 0362.400 401 unde răspunde robotul și printre spune și de calitatea serviciilor care le oferiți clienților. Mi au răspuns diferite persoane care prin metode diferite ar fi vrut să rezolve problema mea. Unul mi a trimis un nr vodafone care era indisponibil de cate ori am incercat. Altul să i dau parola dar nu zice de unde s o iau eu crezând că s ă generat alta parola fata de cei pe Wifi. Alta că nu are nici o vina ca eu nu sunt familiarizata cu tehnologia. Și în sfârșit am prins pe o dna care m a putut rezolva din sistem. Este normal ca eu să plătesc abonamentul lunar la decodor, la internet , la Netflix si sa nu ma bucur de ele?

    • Daca ati facut sesizare si nu s-a rezolvat timp de 2 saptamani puteti solicita reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile, insa inteleg ca erau anumite setari de facut.