Vodafone își fură clienții pe față.
Am mers zilele trecute într-un magazin Vodafone pentru a studia câteva telefoane și prețul acestora. În timp ce holbam ochii vine un individ, cam pe la 40 de ani care specifică că i s-a stricat telefonul primit la abonament și dorește altul nou.
La această întâmplare am asistat fără să vreau. Angajata Vodafone verifica abonamentul individului (se pare ca avea deja două deschise) și îi explică că pe acele abonamente nu poate să-i dea un telefon nou decât după 3 luni, atunci când îi expiră perioada contractuală.

Totuși angajata îi explică că poate să-i mărească abonamentul cu 30 de lei pe lună și să-i dea un Nokia (nu mai știu exact ce model era). Clientul este de acord și semnează ce i se dă, mergând pe încredere, fără să citească ce semnează.

Până acum toate bune și frumoase. Frumoase până la momentul în care reprezentanta Vodafone își cheamă clientul șă-și aleagă un număr nou de telefon. De fapt, clientul semnase contractul pentru deschiderea unui abonament. Abonament de care nu știa în momentul semnării iar eu pot confirma acest lucru, fiind prezent la toată discuția.
Atunci când a fost chemat să își aleagă un număr nou de telefon, clientul și-a dat seama de
ceea se întâmplă și a luat foc.

Vodafone își fură clienții pe față
Mai aveam deja 2 abonamente pe care abia reușeam să le plătesc, ce să fac și cu al 3-lea?

Clientul era foarte revoltat chiar dacă cele două angajate o țineau pe a lor că i-a spus clientului de la început că îi vor deschide un nou abonament. O minciună colosala fiindcă nu se întâmplase asta. Chiar și așa, principalul vinovat era chiar clientul pentru faptul ca nu a citit ceea ce a semnat, chiar dacă Vodafone își bătuse joc de el.
Mare grijă la această companie care nu vrea decât să fure!

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1 COMENTARIU

  1. Octombrie 2022. Am doua abonmente la Vodafone, unul a expirat luna aceasta, iar celalalt este telefonul tatalui meu, pentru ca i l-am facut cadou eu, dar abonamentul e pe numele meu. Vedem ca factura pe ultima luna e mai mare decat de obicei, si mergem sa vedem despre ce e vorba. Aveam contract pentru abonament de 5€ din februarie 2022 pe 2 ani. Factura pe ultima luna a fost insa de 13 €. Ni se zice ca avem contract de 13 € redus de la 18€. Cerem sa ne arate contractul, sperand ca e o confuzie la mijloc, mai ales ca aveam in rucsac copia mea a contractului semnat in februarie si il scoatem sa il vada: 5€/luna, pe o perioada minima de doi ani. Imi zice ca acea oferta nu mai exista (abracadabra!!!) si ca Vodafone-ul a trimis notificari prin sms si mailuri in sept -oct 2022 ca din luna octombri vom fi trecuti la alte oferte, si ca puteam sa refuzam aceste noi oferte si tarife in termen de 30 de zile, dar noi nu am facut nimic si au intrat in vigoare tarifele noi. Tatal meu ii spune ca noi aveam contract semnat pe 2 ani, iar ea zice ca daca am fi citit mai departe in contract (pe pagina a 5-a din 6 pagini, si dand de inteles ca e vina mea ca nu am citit), am fi vazut la “modificari” ca compania isi rezerva dreptul sa faca ce modificari vrea, cand vrea in contract. Si au facut-o pentru ca ne-au considerat prostii lor.
    Niste hoti. Cu o mana iti dau si cu doua iau. Grav e faptul ca au pretins ca m-au anuntat, cand meaajul lor nu a fost deloc relevant sau clar pentru ce urmau sa faca: “Ne gandim permanent la nevoile tale de comunicare, astfel ca ti-am imbunatatit serviciile; incepand cu factura din octombrie vei avea internet nelimitat, minute & sms nationale nelimitate si 800 minute internationale, fara modificarea perioadei contractuale. Acceseaza detaliile complete despre noile tarife aici: –si linkul — asta a fost o batjocura de mesaj din care nu reiesea ca va fi majorat abonamentul; Cum adica „acceseaza detaliile *complete* despre tarife la linkul „x”, cand tu nu ai dat NICI UN singur detaliu despre tarif in mesaj?!
    Au avut tupeul s-o mai facă si pe generosii cu mine in timp ce ma furau de 8 € (difetenta pana la 13 &) pentru care eu nu am semnat niciodata! Mai aveam 16 luni de platit din abonament, deci costul total al lunilor ramase e acum de 2,6 ori mai mare decat ce am semnat in contract. Azi am invatat ca valoarea unui contract e 0, pentru ca unda verde pentru hotie, miselie, nesimtire e la modificari unilaterale trecute pe penultima pagina a contractului.
    Voi trece pe cartela la alta companie.
    Celor din conducerea Vodafone le zic asa: “Va doresc ca orice contract din viata sa va coste de 2,6 ori mai mult decat ati batut palma initial, voua, sefilor si consiliilor care ati ales nu doar majorarea, ci comunicarea de batjocura, efectiv, cu clientii!
    Multumesc din suflet pentru majorarea cu 160% a tarifului meu contractual fara sa ma informați adecvat. Va durea mana sa scrieti in notificare ca se vor majora preturile abonamentelor si ca am optiunea sa denunt unilateral contractul in 30 de zile daca nu imi convin noile tarife!
    Chiar ne luati de prosti! Vi se va duce faima ticalosiei cu sistem!”