Vodafone își fură clienții pe față.

Am mers zilele trecute într-un magazin Vodafone pentru a studia câteva telefoane și prețul acestora. În timp ce holbam ochii vine un individ, cam pe la 40 de ani care specifică că i s-a stricat telefonul primit la abonament și dorește altul nou.
La această întâmplare am asistat fără să vreau. Angajata Vodafone verifica abonamentul individului (se pare ca avea deja două deschise) și îi explică că pe acele abonamente nu poate să-i dea un telefon nou decât după 3 luni, atunci când îi expiră perioada contractuală.

Totuși angajata îi explică că poate să-i mărească abonamentul cu 30 de lei pe lună și să-i dea un Nokia (nu mai știu exact ce model era). Clientul este de acord și semnează ce i se dă, mergând pe încredere, fără să citească ce semnează.

Până acum toate bune și frumoase. Frumoase până la momentul în care reprezentanta Vodafone își cheamă clientul șă-și aleagă un număr nou de telefon. De fapt, clientul semnase contractul pentru deschiderea unui abonament. Abonament de care nu știa în momentul semnării iar eu pot confirma acest lucru, fiind prezent la toată discuția.
Atunci când a fost chemat să își aleagă un număr nou de telefon, clientul și-a dat seama de ceea se întâmplă și a luat foc.

Mai aveam deja 2 abonamente pe care abia reușeam să le plătesc, ce să fac și cu al 3-lea?

Clientul era foarte revoltat chiar dacă cele două angajate o țineau pe a lor că i-a spus clientului de la început că îi vor deschide un nou abonament. O minciună colosala fiindcă nu se întâmplase asta. Chiar și așa, principalul vinovat era chiar clientul pentru faptul ca nu a citit ceea ce a semnat, chiar dacă Vodafone își bătuse joc de el.
Mare grijă la această companie care nu vrea decât să fure!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele