Warner Bros Discovery readuce HBO Max
Warner Bros. Discovery a anuntat ca incepand cu 9 iulie, serviciul de streaming Max isi va relua numele original: HBO Max. Schimbarea va avea loc treptat, incepand de miercuri dimineata, iar utilizatorii vor vedea din nou logo-ul „HBO Max” in aplicatii si pe platforme in locul actualului „Max”.

Decizia de a reveni la vechiul nume vine cu doar cateva zile inainte de anuntarea nominalizarilor la premiile Emmy, un moment cheie pentru imaginea si prestigiul brandului HBO. Compania a anuntat inca din luna mai intentia de a reveni la numele HBO Max, considerand ca aceasta schimbare va consolida identitatea serviciului si va accentua calitatea continutului oferit.

CEO-ul Warner Bros. Discovery, David Zaslav, a declarat ca brandul HBO este sinonim cu excelenta in media si ca readucerea lui in prim-plan va stimula si mai mult cresterea serviciului la nivel global. „Calitatea programelor noastre este nucleul strategiei noastre de dezvoltare”, a afirmat el.

Platforma a fost lansata initial in 2020 sub numele HBO Max, dar in 2023 a fost rebranduita ca „Max”, intr-o incercare de a unifica continutul HBO cu cel Discovery+. Totusi, aceasta miscare a fost primita cu confuzie si ironie, atat de catre public, cat si din interiorul companiei. Multi utilizatori nu au inteles diferenta dintre Max si HBO, iar identitatea premium a fost diluata.

Warner Bros Discovery readuce HBO Max

Glumele nu au intarziat sa apara. Casey Bloys, seful de continut HBO si Max, a facut haz de necaz spunand ca inca mai are papetarie de la vechiul brand. Shauna Spenley, director de marketing, a postat un meme cu trei personaje Superman – „HBO Go”, „Max” si „HBO Max” – aratand unul spre altul, facand aluzie la confuzia provocata de multiplele schimbari de nume.

Comediantul John Oliver a ironizat si el situatia in emisiunea „Last Week Tonight”, spunand ca platforma a trecut de la un nume prost la unul si mai prost, pana a ajuns din nou la punctul de plecare.

In concluzie, revenirea la numele HBO Max este un pas inapoi necesar pentru a recastiga claritatea, increderea si prestigiul asociate brandului HBO intr-o piata aglomerata si competitiva a streamingului. Aceasta decizie reflecta o strategie de corectare rapida si o recunoastere a faptului ca, uneori, simplificarea nu este intotdeauna cea mai buna solutie intr-o piata aglomerata si in continua evolutie

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1 COMENTARIU