Un conținut viral este scopul pe care și-l trasează fiecare persoană care a decis să se dedice  activității de copywriting. De multe ori ne punem întrebări despre rețeta unui blog de succes și a unui conținut care să fie accesat de mii de oameni. Nimeni nu poate să ofere garanții că un anumit produs se va bucura sau nu de succes. Totuși, există anumite instrumente, care din fericire sunt la îndemâna oricui și care chiar au capacitatea de a contribui la crearea unui conținut cu potențial viral.

Un content management de calitate se bazează pe trei factori de bază: popularizarea produsului, identificarea comunităților care participă la popularizarea acestuia și ineditul.

Dar cum să știi că anume conținutul tău este inedit și neașteptat? Totul este foarte simplu: acest produs trebuie să stârnească interesul publicului.

În prezent, divertismentul trece prin metamorfoze care îl îndepărtează de forma originală. De cele mai multe ori, autorii de bloguri se adaptează la nevoile publicului. Cel din urmă, își dorește să fie implicat în crearea produsului. Consumatorii de viral își doresc să devină parte a fenomenului, nu doar să asiste la crearea acestuia.

Astăzi îți vom spune care sunt elementele necesare pentru dezvoltarea unui conținut viral.

  1. Promovează-te într-o lumină bună
    Promovează-te într-o lumină bună

    Oamenilor le place să fie văzuți de ceilalți într-o lumină bună. Își doresc să fie deștepți, bogați, amuzanți. La fel ca și hainele pe care le purtăm, ca și mașinile pe care le conducem, lucrurile despre care vorbim influențează modul în care suntem văzuți de alții. Cuvintele sunt un soi de monede care ne determină valoarea ca indivizi în societate. Lucrurile care sunt în trend, îi fac pe oamenii care le cunosc să pară isteți. Respectiv, pentru a-i determina pe consumatori să vorbească despre un anumit produs, avem nevoie de mesaje care să-i ajute să creeze aceste impresii. Să căutăm în adâncul lucrurilor și să găsim acolo ceva ce îi va ajuta pe oameni să se simtă inițiați în domeniu. Este un fel de mână de ajutor care le oferă celor din jur posibilități de a căpăta și a afișa simboluri de statut, cu care să se poată mândri în fața altora.

    1. Produsul tău, în vârful limbii

    Pentru ca blogul tău să devină viral, ai nevoie să introduci în rețeta lui ingrediente care să-i facă pe oameni să creadă că au legătură cu ei. Oamenii vorbesc de multe ori despre primele lucruri care le vin în minte. Astfel, cu cât se vor gândi mai mult la o idee, sau la un anumit produs, cu atât mai mult vor vorbi despre ele – deci, despre tine. Creează idei și produse simple, care să fie frecvent amintite de mediul din jur. Leagă produsele și ideile de detalii frecvent întâlnite în jur.

    1. Emoția
      Emotia

    Vorbim despre un lucru atunci când ne pasă. Un blog viral este un blog care reușește să ajungă la inima omului. De regulă, un produs contagios în mod natural prezintă un soi de emoție. Unde mai pui că lucrurile care stârnesc emoție sunt de regulă cele mai împărtășite. Lasă pe planul secund funcționalitatea și insistă pe emoție. Totuși, trebuie să ții cont de faptul că unele emoții sporesc nivelul de propagare, iar altele îl micșorează. Totul e să știi să alegi emoția potrivită. Nu uita: uneori și emoțiile negative pot fi utile.

    4.Vizibilitatea

    Este greu să-ți placă ceva ce nu ai văzut. Scopul unui blogger de succes este să-și facă platforma mai observabilă, fapt care este direct proporțional cu popularitatea. Astfel, produsul pe care îl creezi trebuie să-și facă singur reclamă. Mai mult, acesta trebuie să lase o urmă în inima celui care îl accesează, la care să revină ori de câte ori anumite elemente din jur i se asociază cu un gând desprins din blogul tău.

    1. Valoarea

    Oamenii sunt mereu în căutare de idei, sfaturi care i-ar putea ajuta într-un aspect sau altul. Dacă vrei ca blogul tău să devină viral, trebuie să-i oferi cititorului o mână de ajutor. Să-i sugerezi cum să economisească bani, cum să-și rezolve o problemă de sănătate sau cum să devină mai bun la locul de muncă. De asemenea, nu uita să faci în așa fel ca mesajul tău să iasă în evidență.

    Mult succes!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele