Abonamentele UPC se scumpesc cu 3.5 lei de la 1 noiembrie 2018

Compania UPC anunta ca vor scumpi toate abonamentele incepand cu 01 noiembrie 2018 cu suma de 3.5 lei. Abonatii UPC care nu sunt de acord cu aceasta modificare vor avea posibilitatea de a rezilia contractul in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii.

Mesajul primit pe e-mail de catre abonatii UPC este urmatorul:

„Stimate client,

Dorim sa va informam ca, incepand cu factura lunii noiembrie, pretul lunar al abonamentului dumneavoastra pentru codul de client xxxx, va creste cu 3.5 lei (TVA inclus).
Aceasta modificare tarifara reflecta o parte din cresterea semnificativa a costurilor de furnizare a serviciilor.
Noi, la UPC, investim si inovam in permanenta pentru a le oferi clientilor acces la cele mai noi tehnologii, multe din ele aduse in premiera pe piata din Romania. Clientii UPC au acces la viteze superioare de pana la 500 Mbps prin wifi cu modemul de ultima generatie, Connect Box. De asemenea, oferim cea mai extinsa si variata grila de canale potrivita pentru nevoile intregii familii si acces la continutul preferat oriunde si oricand prin aplicatia Horizon GO

In conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul, in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificari, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri. In acest sens, va puteti prezenta in orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere.”

Abonamentele UPC se scumpesc cu 3.5 lei de la 1 noiembrie 2018.
Initial existau zvonuri despre majorarea abonamentelor din cauza programelor Look, pentru a continua retransmisia acestora insa se pare ca motivul invocat de catre cei de la UPC este cresterea semnificativa a costurilor de furnizare a serviciilor.
Mesajul de mai sus a fost trimis clientilor UPC pe adresa de e-mail si exista posibilitatea de reziliere a contractului fara plata unor taxe suplimentare de instalare sau activare a serviciilor in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii.

Aceste scumpiri la UPC vin la o saptamana dupa introducerea in grila de programe UPC a canalelor 24 Horas, Canal 33 si Cinemax HD. UPC este unul din cei mai mari furnizori de servicii fixe (televiziune prin cablu, internet fix si telefonie fixa) din Romania, unul din principalii competitori ai companiei RCS – RDS, cel mai mare jucator pe piata de cablu tv si internet fix din Romania.

Vom vedea care va fi impactul acestei scumpiri a abonamentului asupra clientilor UPC, voi ce parere aveti despre aceste modificari recente?

Update 27.01.2018: Abonamentul de televiziune analogic s-a marit de la 27 la 29 lei/luna; Multumim colegului Bebe pentru informatii;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Subsemnatul L. Alesandru cu domiciliul in Pucioasa,Strada Aleea Castanilor,nr.*,judetul Dambovita,cod abonat ******va rog sa verificati oferta contractuala ******* deoarece azi 11.01.2019 m-am prezentata la sediul dvs din orasul Pucioasa pentru a achita c/v abonamenmtului pe lunile anului 2019(asa cum procedez de obicei plata pe intregul an ) si am fost surprinsa cand mi s-a comunicat faptul ca din luna decembrie 2018 abonamenul a fost majorat de la 18.90 la 21.70.
    Sesizarea ***** a fost facuta imediat din sediul unitatii dvs urmand sa fiu contactat la unul din numerele de telefon ******* sau ******** .

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa asteptati un raspuns la sesizarea respectiva, in mod normal ar fi trebuit sa fiti informat in urma maririi de abonament pentru a avea posibilitatea sa reziliati in termen de maxim 30 de zile daca nu sunteti de acord.

  2. Numele meu este D. Gicu domiciliat in vatra dornei str Malinilor nr. * bl * sc * ap. * ETJ *
    NUMAR CONTRACT ******
    RECLAM FAPTUL CA S-A MARIT ABONAMENTU CU FIRMA DUMNEAVOASTRA FARA ACORDUL MEU FARA A FI INSTIINTAT
    FAPT CU CARE NU SUN DE ACORD
    PENTRU SOLUTIONAREA CAZULUI ROG A SE REVIZUI CONTRACTUL CLAUZELE DIN CONTRACT SI REVENIREA DE URGENTA LA SUMA CONTRACTATA
    Consider aceasta un abuz si declar ca va voi actiona in instanta
    VA MULTUMESC

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In mod normal trebuia sa fiti informati avand posibilitatea ca in termen de maxim 30 de zile sa reziliati contractul.
      Daca acest lucru nu s-a intamplat, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC.

    • Domnule Gicu D. din cauza unora ca d-voastra tara asta a ajuns la coada vacii. Imi pare rau sa o spun, dar mai mult de jumatate din cetatenii Romaniei sunt analfabeti, inapoiati si atat de lenesi incat nu sunt in stare sa citeasca o carte. Cultivati-va oameni buni, educatia va scoate din rahat si va ofera un trai mai bun de la o zi la alta.
      Cu deosebita consideratie,
      Alex

  3. Buna ziua! Sunt abonatul dvs B. LUMINITA Targoviste str IC Bratianu Bl * Sc * aP * .AM O NEMYULTUMIRE REFERITOR LA SCUMPIREA ABONAMENTULUI FRA SA FIU ANUNTATA

    • Buna seara,
      In mod normal ar fi trebuit sa fiti anuntata urmand sa aveti posibilitatea sa reziliati contractul in termen de maxim 30 de zile in cazul in care nu acceptati scumpirea abonamentului.
      Daca nu ati primit notificarea, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC.

    • Buna ziua,
      Eu stiam ca prin direct debit plata se incaseaza la sfarsitul lunii, in cazul de fata sfarsitul lunii noiembrie.
      Daca doriti o copie de pe factura pe mail va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  4. Bună ziua.
    Doresc si eu să aflu de ce abonamentul a crescut de la 63.5 la 67.Nu știu cum se justifică acest lucru dar voi fi nevoit sa trec la altă rețea care tocmai se instalează în zona și care practică prețuri la abonament mult mai mici pentru aceleași servicii. DIGI
    Codul meu de abonat ***.
    Cu respect.

    • Buna ziua,
      Cei de la UPC au mentionat ca aceasta modificare tarifara reflecta o parte din cresterea semnificativa a costurilor de furnizare a serviciilor. In cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare puteti rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii.
      Cu atat mai mult, daca aveti variante in zona, puteti sa reziliati contractul si sa va mutat, mai ales la Digi pe care eu personal ii consider mai buni in raport calitate pret.

  5. Buna ziua
    In factura emisa in nov 2018 costul abonamentului este mai mare cu 5 ron; acestia reprezinta (conf factura) o majorare a tarifului pt canalele „sport”; angajatul de la call center mi-a spus ca ar fi trebuit sa primesc o notificare pe mail; in afara de factura, incepand cu cea emisa in Iulie 2018, nu am primit nimic altceva.
    Precizez ca, primind factura pe mail, nu mai consult site-ul UPC, de aceea ma astept sa primesc toate informatiile in acest fel; in cazul in care este necesar sa anunt formal aceasta optiune, astept indicatii.

    Am optat pt scoaterea din grila a canalelor respective.

    Inainte de convorbirea telefonica cu anagajtul UPC, am achitat factura integral; am rugamintea sa reglati aceasta suma platita in plus luna urmatoare.
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Intr-adevar, trebuia sa primiti notificarea deoarece in functie de acea notificare se calculeaza termenul maxim in care se poate rezilia abonamentul UPC.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru verificarea situatiei si pentru a proceda la rezilierea contractului.