Activare cartela Digi Mobil / Digi TV
Luand in considerare intrebarile venite din partea cititorilor media-max.ro, in acest articol vom raspunde unei intrebari destul de simple, cum activez cartela Digi?, atat pentru cartelele de mobil cat si pentru cartelele smartcam folosite pentru televiziune.

In ceea ce priveste cartelele Digi Mobil utilizate pentru serviciul de telefonie mobila (abonament sau cartela prepay), pentru activare nu este necesar sa efectuam operatiuni suplimentare, cartelele sunt deja functionale si le putem considera active atunci cand efectuam primul apel.

O situatie in care trebuie sa ii contactam pe cei de la Digi pentru a activa cartela Digi Mobil este aceea in care cartela nu a fost folosita de foarte mult timp (facem referire la cartela SIM folosita pentru un abonament), caz in care e posibil sa fie nevoie de re-activarea cartelei, operatiune care poate fi facuta doar de catre reprezentantii Digi.

In cazul cartelelor prepay nefolosite de foarte mult timp si inactive (nu mai avem semnal mobil), trebuie sa ne asiguram ca nu a fost depasita perioada de gratie a cartelei. In reteaua Digi Mobil, perioada activa a unei extraoptiuni este de 1 sau 3 luni (in functie de extraoptiunea activata) iar perioada de gratie este de 180 de zile.

Activare cartela Digi Mobil / Digi TV

In cazul cartelelor Digi TV (ne referim atat la smartcam-urile Digi cu cartela dar se aplica si la modulele fara cartela / cardless), la prima utilizare putem activa cartela lasand cateva minute televizorul pornit pe unul dintre canalele codate (prin canale codate ne referim la posturile dintr-o extraoptiune platita pe care am solicitat-o la Digi, exemplu Film Now, HBO, Cinemax, Digi 4k, etc).

Asemenea cartelelor mobile, dupa o perioada in care nu am utilizat cartela / smartcam-ul Digi pentru televiziune, acest dispozitiv poate deveni inactiv, caz in care trebuie din nou sa lasam cateva minute pe un canal codat (eventual putem incerca si repornirea televizorului).

Daca metoda pentru activarea cartelei Digi TV nu da rezultate, putem suna la relatii cu clientii Digi TV la numarul 0314004000 si sa solicitam reinitializarea cartelei (se poate face din IVR / robot telefonic sau intrand in legatura cu un operator). Ulterior, lasam din nou pe un canal codat iar problema ar trebui sa fie rezolvata.

Pentru orice situatie legata de activarea cartelei Digi Mobil sau a unui smartcam, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

22 COMENTARII

  1. BUNĂ ZIUA. PE SUPER ONE ESTE MESAJ , SMARTCARD NEIMPERECHEAT 26. LA MINE IN GRILĂ ESTE PRINS DAR NU SE VEDE. AM SUNAT LA DV. LA NR. 0314004000 DAR NU S-A PUTUT REZOLVA. ACEST POST S- A VĂZUT DAR ACUM NU SE MAI VEDE. Hristea **** din Iași bdul D.C***** * et. * ap. ** tel. *******. VĂ MULȚUMESC

  2. Bună ziua!mi-am portat abonamentul Telekom la Digi și am primit o cartela nouă de Digi am bagat-o in telefon dar nu are semnal am înțeles pentru că încă nu e activată dar cum sa fac sa o activez? că nici semnal nu are

  3. Am portat nr de mobil din vdf în Digi. Am primit sim nou prin poștă de la cineva din România.
    Am introdus sim Digi în telefon dar nu se conectează la nici o rețea.
    Am facut restart degeaba
    Am băgat în alt telefon degeaba.
    Nu are semnal deloc.
    Este prima oară când se utilizează acest sim.

    • Inteleg ca sunteti in afara tarii, nu stiu daca va functiona direct in afara tarii, trebuia sa se activeze cartela in tara din punctul meu de vedere. Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul +40314007777 si verificati ce se poate face, sau faceti o sesizare online pe site-ul Digi.