Activare/Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Deoarece am primit mai multe solicitari in acest sens, in acest articol vom discuta despre cum putem face activarea sau dezactivarea mesageriei vocale in reteaua Orange, Vodafone sau Telekom.

Mesageria (casuta vocala) este un serviciu suplimentar prin care persoana care ne apeleaza, in situatia in care nu suntem disponibili (avem telefonul inchis, suntem in afara arieri de acoperire, suntem deja angajati intr-o alta convorbire sau nu raspundem la telefon) ne poate lasa un mesaj vocal. Ulterior, noi suntem notificati ca am fost contactati de catre cineva si ca avem un mesaj vocal. Singura diferenta dintre mesagerie vocala si serviciul apeluri pierdute o reprezinta posibilitatea de a ne inregistra un mesaj de intampinare si posibilitatea apelantului de a ne lasa un mesaj vocal.

Activare mesagerie vocala Orange

In reteaua Orange, mesageria vocala este activata din oficiu. Daca am dezactivat-o si dorim sa o reactivam, o putem face din platforma MyOrange – Servicii – Mesagerie Vocala – Activeaza. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate, putem apela numarul 555 sau 0744945551.

Activare mesagerie vocala Vodafone Vox

Mesageria (casuta) vocala Vodafone Vox se poate activa apeland numarul *100# – Contul meu – Servicii active – urmam pasii din meniu. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate trebuie sa formam numarul 333 sau 334 si sa folosim codul initial 0000#. Pentru a seta un mesaj de intampinare trebuie sa apelam numarul 888.

Activare mesagerie vocala Telekom

Pentru a activa mesageria vocala in reteaua Telekom trebuie sa formam numarul 177 si sa ne setam un mesaj de intampinare. Codul initial este 12345.

Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Indiferent de reteaua in care ne aflam, dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale). In anumite retele (exemplu: Orange) dezactivarea casutei vocale se poate face si de pe platforma online dar si printr-un apel la serviciul de relatii cu clientii. Pentru dezactivarea mesageriei vocale trebuie sa avem semnal.

Daca aveti probleme cu activarea/dezactivarea mesageriei vocale lasati un comentariu mentionand reteaua in care sunteti si pasii urmati.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

9 COMENTARII

  1. Buna, problema e ca urmez pasii de activare a casutei vocale vodafone (**004*332#)mi se confirma activarea apoi apelez 333 pt personalizare si mi se spune:”nu aveti casuta vocala”!

    • Buna Bianca,
      In aceasta situatie iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a verifica numarul tau de telefon daca s-a activat corespunzator mesageria vocala.

    • In ce retea doresti dezactivarea mesageriei vocale?
      Indiferent de retea ar trebui sa reusiti formand ##002# urmat de tasta de apel. Pentru a functiona trebuie sa va aflati intr-o zona cu semnal.

    • Buna seara,
      Pentru dezactivarea casutei vocale trebuie sa formati ##002# urmat de tasta de apel.
      O alta modalitate este din platforma MyOrange, fiind logat.
      Daca nu reusiti prin una din cele 2 modalitati (desi ar trebui sa fie in regula), puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Orange.