Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone – Pentru a primi apeluri atunci cand suntem deja angajati intr-o alta conversatie telefonica trebuie sa activam o functie ce se numeste „apel in asteptare”. Aceasta functie se poate activa fie din setarile telefoanelor mobile, fie direct de la operatorul folosit. Dezactivarea se face in acelasi fel.

Cum activam functia „Apel in asteptare?”

Digi Mobil: Pentru a activa apelul in asteptare la Digi Mobil trebuie sa apelam *43# . In urma acestui apel vom primi un mesaj care ne confirma activarea acestei functii. Pentru a dezactiva aceasta functie trebuie sa apelam #43# . Din nou, ni se va afisa un mesaj care confirma dezactivarea serviciului.
Vodafone: La Vodafone se apeleaza acelasi numar. Mai exact *43# pentru activare si #43# pentru dezactivare.

Orange: Pentru activare, la Orange, pentru activare se apeleaza tot *43# insa pentru dezactivare se apeleaza #43#. Pentru a verifica starea se apeleaza *#43#.
Telekom (Cosmote): Codurile de activare/dezactivare ale apelului in asteptare sunt exact ca la Orange. Mai exact, *43# pentru activarea serviciului, #43# pentru dezactivarea serviciului si *#43# pentru verificarea starii.
Functia este gratuita pentru toti operatorii din Romania iar din punctul meu de vedere este foarte utila.

Alte Coduri utile:
Redirectionare apeluri – Vodafone
Pentru a verifica daca serviciul este activat sau nu trebuie sa apelati ##21#.
Pentru a redirectiona absolut toate apelurile trebuie sa apelati **21*numarul unde doresti sa redirectionezi apelurile#
Pentru a redirectiona apelurile atunci cand telefonul este inchis sau nu se afla in aria de acoperire trebuie sa apelati **62*numarul catre care doresti sa redirectionezi urmat de #. Pentru a dezactiva acest serviciu trebuie sa apelati ##62#. Pentru a vedea statusul acestui serviciu (activat/dezactivat) trebuie sa apelezi *#62#.

Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone

Pentru a redirectiona apelurile atunci cand telefonul tau suna ocupat se apeleaza **67*Numarul catre care vrei sa se faca redirectionarea #. Pentru dezactivarea acestui serviciu trebuie sa apelezi *#67#. Pentru dezactivare se apeleaza ##67#. Pentru statusul acestui serviciu (activat/dezactivat) trebuie sa apelezi *#67#.

Pentru a activa redirectionarea atunci cand nu raspuzi trebuie sa apelezi **61*Numarul catre vrei sa se faca redirectionarea#. Pentru dezactivare se apeleaza ##61# iar pentru statusul serviciului se apeleaza *#61#.

Toate redirectionarile active pot fi dezactivate apeland ##002#.

AtentieReteaua Vodafone taxeaza aceste servicii la tarif normal.

Redirectionare apeluri – Orange

Redirectionarea apelurilor in reteaua Orange se face fie din meniu telefonului fie prin intermediul contului online. Pentru a activa/dezactiva acest serviciu din cont trebuie sa mergeti la servicii-> redirectionare si redirectionare apeluri – > actiuni disponibile -> redirectionare apeluri.

Redirectionare apeluri – DigiMobil

Pentru a redirectiona toate apelurile in reteaua DigiMobil trebuie sa tastati si apelati *21*numarul catre care se redirectioneaza apelul urmat de #. Pentru a dezactiva acest serviciu trebuie sa apelati #21#. Pentru a verifica statusul acestui serviciu trebuie sa apelati *#21*numar#

Pentru a redirectiona apelurile atunci cand suna ocupat trebuie sa tastati si apelati *22* numarul catre care doriti sa se faca redirectionarea urmat de tasta #. Pentru a dezactiva acest tip de redirectionare trebuie sa apelati #22#. Pentru a verifica statusul acestui serviciu trebuie sa apelati *#22*numar#.

Pentru redirectionarea apelurilor atunci cand nu se raspunde trebuie sa apelati *24*numarul catre care vrei sa se faca apelarea urmat de tasta#. Pentru a dezactiva serviciul trebuie sa tastati #24#. Pentru a verifica statusul serviciului trebuie sa apelati *#24*numar#

Redirectionare apeluri – Telekom

Pentru a redirectiona apelul atunci cand nu se raspunde trebuie sa apelati **61*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona apelul atunci cand suna ocupat trebuie sa apelati **67*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona apelul atunci telefonul nu are semnal sau este inchis trebuie sa apelati **62*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona toate apelurile trebuie sa apelati **21*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a dezactiva absolut toate redirectionarile trebuie sa apelati ##002#.

Retelele de telefonie nu permit redirectionari decat pentru numerele nationale.

In curand veti putea monitoriza si manageria toate aceste redirectionari din aplicatia My Digi (valabil doar pentru clientii Digi Mobil)

Cum avem apel in asteptare activ, pe ambele sim-uri, intr-un telefon dual sim care este dual standby?

Insa, am putea trece peste acest inconvenient activand functiile apel in asteptare si redirectionare apeluri pe ambele cartele. Mai jos voi detalia cum poti activa serviciul de apel in asteptare intr-un telefon dual SIM pe ambele cartele.

Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone

Redirectionare apeluri:

Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Call Forwarding – Voice – When unreachable – aici introduci numarul de telefon de pe cealalta cartela (exemplu: faci setarea pe SIM1, introduci numarul de telefon de pe SIM2). Desi setarea se face din meniul telefonului, aceasta se aplica pe cartela SIM a operatorului de telefonie mobila, deci obligatoriu trebuie sa facem cartela pe fiecare SIM in parte.

Apel in asteptare:

Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Additional Settings – Call Waiting

Dupa ce ai facut ambele setari pe ambele cartele, atunci cand vei fi sunata pe SIM-ul 1, acesta va redirectiona apelurile catre SIM-ul 2, care va fi activ si va stii sa afiseze apelurile in asteptare.

Este foarte important de stiut ca atunci cand SIM-ul 1 iti redirectioneaza apelul catre SIM-ul 2 (si viceversa), este exact ca atunci cand ai suna in reteaua SIM-ului 2. Adica, daca nu ai minute, vei fi taxata conform planului tarifar.

Meniul telefonului tau poate sa difere putin insa in principiu setarile sunt aproximativ aceleasi, important este sa ajungi la Call Waiting si Call Forwarding

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

171 COMENTARII

  1. Buna seara, sunt pe rețeaua Digi și am activat opțiunea apel in așteptare cu “*43#”, dar dacă eu vorbesc cu cineva tot din rețeaua digi nu îmi arată ca ma suna cineva dacă e din alta rețea, doar dacă e tot de la digi. Oare cum pot face sa îmi arate din oricare rețea? Funcția de “apel in așteptare” îmi e activata si din telefon

    • Buna seara,
      Este o situatie ciudata, sunteti sigura ca doar in Digi nu functioneaza? Intreb deoarece functia de apel in asteptare nu se diferentiaza in functie de operator, este doar o optiune care se activeaza/dezactiveaza din setari.
      Daca este intr-adevar asa, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi si detaliati aceasta problema.

    • Buna ziua,
      In setarile apelurilor la redirectionarea apelurilor trebuie sa alegeti in ce cazuri doriti redirectionarea si introduceti numarul de telefon, specificand bineinteles si prefixul Cehiei.
      Personal, nu am testat, e posibil sa fie ceva restrictii in acest sens sau sa se activeze doar la cerere redirectionarea apelurilor catre numere internationale, pentru a preveni tentativele de frauda. Sa aveti in vedere ca fiecare minut redirectionat este taxat la fel precum un apel din Vodafone Romania catre Vodafone Cehia.
      Va recomand sa testati si daca nu functioneaza sunati la relatii cu clientii Vodafone la *222 sa verificati daca sunt restrictii in acest sens.
      Daca nu reusiti sa gasiti setarea respectiva, ma anuntati ce model de telefon aveti si voi incerca sa va ajut.

  2. ce trebuie sa fac ca atunci când vorbesc la tel și în același timp ma suna altcineva să văd în timp real cine suna
    Ce trb sa activez sau ce trb sa fac?

    • Trebuie sa activati functia apel in asteptare, pe Android setarile (in mare) ar trebui sa fie acestea: Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Additional Settings – Call Waiting – activati functia Call Waiting.

  3. Buna ziua! Cautam un cod de blocare intrare si ieșirea al apelurilor in reteaua Digi mobil.Am vazut ca aveti răspunsuri bine documentate.
    Multumesc!