Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone – Pentru a primi apeluri atunci cand suntem deja angajati intr-o alta conversatie telefonica trebuie sa activam o functie ce se numeste „apel in asteptare”. Aceasta functie se poate activa fie din setarile telefoanelor mobile, fie direct de la operatorul folosit. Dezactivarea se face in acelasi fel.

Cum activam functia „Apel in asteptare?”

Digi Mobil: Pentru a activa apelul in asteptare la Digi Mobil trebuie sa apelam *43# . In urma acestui apel vom primi un mesaj care ne confirma activarea acestei functii. Pentru a dezactiva aceasta functie trebuie sa apelam #43# . Din nou, ni se va afisa un mesaj care confirma dezactivarea serviciului.
Vodafone: La Vodafone se apeleaza acelasi numar. Mai exact *43# pentru activare si #43# pentru dezactivare.

Orange: Pentru activare, la Orange, pentru activare se apeleaza tot *43# insa pentru dezactivare se apeleaza #43#. Pentru a verifica starea se apeleaza *#43#.
Telekom (Cosmote): Codurile de activare/dezactivare ale apelului in asteptare sunt exact ca la Orange. Mai exact, *43# pentru activarea serviciului, #43# pentru dezactivarea serviciului si *#43# pentru verificarea starii.
Functia este gratuita pentru toti operatorii din Romania iar din punctul meu de vedere este foarte utila.

Alte Coduri utile:
Redirectionare apeluri – Vodafone
Pentru a verifica daca serviciul este activat sau nu trebuie sa apelati ##21#.
Pentru a redirectiona absolut toate apelurile trebuie sa apelati **21*numarul unde doresti sa redirectionezi apelurile#
Pentru a redirectiona apelurile atunci cand telefonul este inchis sau nu se afla in aria de acoperire trebuie sa apelati **62*numarul catre care doresti sa redirectionezi urmat de #. Pentru a dezactiva acest serviciu trebuie sa apelati ##62#. Pentru a vedea statusul acestui serviciu (activat/dezactivat) trebuie sa apelezi *#62#.

Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone

Pentru a redirectiona apelurile atunci cand telefonul tau suna ocupat se apeleaza **67*Numarul catre care vrei sa se faca redirectionarea #. Pentru dezactivarea acestui serviciu trebuie sa apelezi *#67#. Pentru dezactivare se apeleaza ##67#. Pentru statusul acestui serviciu (activat/dezactivat) trebuie sa apelezi *#67#.

Pentru a activa redirectionarea atunci cand nu raspuzi trebuie sa apelezi **61*Numarul catre vrei sa se faca redirectionarea#. Pentru dezactivare se apeleaza ##61# iar pentru statusul serviciului se apeleaza *#61#.

Toate redirectionarile active pot fi dezactivate apeland ##002#.

AtentieReteaua Vodafone taxeaza aceste servicii la tarif normal.

Redirectionare apeluri – Orange

Redirectionarea apelurilor in reteaua Orange se face fie din meniu telefonului fie prin intermediul contului online. Pentru a activa/dezactiva acest serviciu din cont trebuie sa mergeti la servicii-> redirectionare si redirectionare apeluri – > actiuni disponibile -> redirectionare apeluri.

Redirectionare apeluri – DigiMobil

Pentru a redirectiona toate apelurile in reteaua DigiMobil trebuie sa tastati si apelati *21*numarul catre care se redirectioneaza apelul urmat de #. Pentru a dezactiva acest serviciu trebuie sa apelati #21#. Pentru a verifica statusul acestui serviciu trebuie sa apelati *#21*numar#

Pentru a redirectiona apelurile atunci cand suna ocupat trebuie sa tastati si apelati *22* numarul catre care doriti sa se faca redirectionarea urmat de tasta #. Pentru a dezactiva acest tip de redirectionare trebuie sa apelati #22#. Pentru a verifica statusul acestui serviciu trebuie sa apelati *#22*numar#.

Pentru redirectionarea apelurilor atunci cand nu se raspunde trebuie sa apelati *24*numarul catre care vrei sa se faca apelarea urmat de tasta#. Pentru a dezactiva serviciul trebuie sa tastati #24#. Pentru a verifica statusul serviciului trebuie sa apelati *#24*numar#

Redirectionare apeluri – Telekom

Pentru a redirectiona apelul atunci cand nu se raspunde trebuie sa apelati **61*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona apelul atunci cand suna ocupat trebuie sa apelati **67*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona apelul atunci telefonul nu are semnal sau este inchis trebuie sa apelati **62*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a redirectiona toate apelurile trebuie sa apelati **21*numarul catre care se fare redirectionarea urmat de tasta #.

Pentru a dezactiva absolut toate redirectionarile trebuie sa apelati ##002#.

Retelele de telefonie nu permit redirectionari decat pentru numerele nationale.

In curand veti putea monitoriza si manageria toate aceste redirectionari din aplicatia My Digi (valabil doar pentru clientii Digi Mobil)

Cum avem apel in asteptare activ, pe ambele sim-uri, intr-un telefon dual sim care este dual standby?

Insa, am putea trece peste acest inconvenient activand functiile apel in asteptare si redirectionare apeluri pe ambele cartele. Mai jos voi detalia cum poti activa serviciul de apel in asteptare intr-un telefon dual SIM pe ambele cartele.

Activare/dezactivare apel in asteptare la Digi Mobil, Telekom, Orange si Vodafone

Redirectionare apeluri:

Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Call Forwarding – Voice – When unreachable – aici introduci numarul de telefon de pe cealalta cartela (exemplu: faci setarea pe SIM1, introduci numarul de telefon de pe SIM2). Desi setarea se face din meniul telefonului, aceasta se aplica pe cartela SIM a operatorului de telefonie mobila, deci obligatoriu trebuie sa facem cartela pe fiecare SIM in parte.

Apel in asteptare:

Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Additional Settings – Call Waiting

Dupa ce ai facut ambele setari pe ambele cartele, atunci cand vei fi sunata pe SIM-ul 1, acesta va redirectiona apelurile catre SIM-ul 2, care va fi activ si va stii sa afiseze apelurile in asteptare.

Este foarte important de stiut ca atunci cand SIM-ul 1 iti redirectioneaza apelul catre SIM-ul 2 (si viceversa), este exact ca atunci cand ai suna in reteaua SIM-ului 2. Adica, daca nu ai minute, vei fi taxata conform planului tarifar.

Meniul telefonului tau poate sa difere putin insa in principiu setarile sunt aproximativ aceleasi, important este sa ajungi la Call Waiting si Call Forwarding

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

209 COMENTARII

  1. Eu sunt abonat vodafone si din motive obiective am restricționat toate apelurile de pe vodafone la RDS si acum nu mai am nevoie de acest serviciu și nu m-ai știu să dezactivez apelurile ce îmi vin prin redirectionare dela rds la mine pe vodafone?

    • Formati #330*0000# urmat de tasta de apel.
      0000 este cheia de restrictie, daca ati schimbat-o atunci e nevoie sa inlocuiti acest cod cu codul ales.

  2. Bună ziua Aș vrea să vă întreb dacă există la RDS funcția ton apel unde adică în momentul când sunt sunat cel care mă sună se aude un ton de apel până când voi răspunde

    • Buna ziua,
      Da, se poate sa redirectionati apelurile de pe cartela Digi pe cartela de Irlanda insa fiecare apel redirectionat se va tarifa la fel precum ati suna in Irlanda.

          • Cel mai bine ar fi sa fiti sunata in Irlanda de pe o cartela Digi Mobil Romania, abonament Optim Nelimitat. Vor fi 3000 de minute internationale lunar, iar pretul este pana in 5 euro, este foarte avantajos. Insa, inainte de a face acest lucru trebuie sa verificati ca numarul dvs de Irlanda sa se incadreze in destinatiile standard in care exista acele 3000 de minute. Puteti verifica pe site-ul Digi Romania.

  3. […] Aplicatie pentru redirectionare sms. Se intampla sa avem adesea nevoie sa redirectionam mesajele catre un numar. De exemplu, putem detine doua telefoane, unul de serviciu si unul personal. Detinerea a doua telefoane este de multe ori foarte incomoda insa putem scapa usor de aceasta neplacere folosind functiile de redirectionare. Redirectionarea apelurilor se poate face simplu, din retea. Pentru a redirectiona apelurile din retea trebuie sa urmam cativa pasi simpli pe care ii regaim dand click pe articolul redirectionare apeluri. […]

    • Acceseaza apelurile – Optiuni – Setari – Mai multe setari – Interzicere (blocare) apeluri – Apel voce (audio) – Dezactivezi optiunea Toate apelurile de iesire – Se va solicita parola telefonului care ar trebui sa fie 0000.

  4. Am abonament la digi mobil și de câte ori vorbesc cu o anumită persoană mi se întrerupe apelul. Acest lucru nu se întâmplă dacă vorbesc cu alte persoane, ci doar cu o persoana. Care este cauza și cum pot sa remediez problema?
    Menționez că persoana în cauză nu are astfel de probleme cu alte convorbiri telefonice, decât atunci când vorbește cu mine la telefon.

    • Ciudat, eu cred totusi ca a fost o coincidenta ca s-a intamplat doar cu o persoana, zic sa monitorizati putin mai atent situatia. Astfel de probleme apar din cauza semnalului (sau a congestiilor in retea), din cauza cartelei SIM sau a telefonului. Cauzele sunt eliminate testand cartela si intr-un alt telefon si verificand daca problema exista la mai multe adrese, inclusiv in aer liber.

    • Pentru a activa apelul in asteptare la Digi Mobil trebuie sa apelam *43# . In urma acestui apel vom primi un mesaj care ne confirma activarea acestei functii.

    • Vreti sa activati apel in asteptare in reteaua digi? Pentru a activa functia Apel in asteptare in reteaua Digi apelati la nr steluta 43 diez. In urma apelului vom primi un mesaj care confirma activarea acestei functii.

  5. Buna ziua
    Tot incerc de o luna de zile sa activez serviciul apel in asteptare la orange si nu pot
    Am incercat din setarile tepefonului.am sunat la relatii cu clientii,nu mi se activeaza nmk
    Ce mai pot face?
    Imi zice raspuns neasteptat de la retea sau codul MMI nevalid

  6. Bună ziua! Funcția de apel în așteptare nu este funcțională, nu este o problemă a telefonului, pt asta a fost trimis în service, de la reprezentanta digi ma îndrumat sa sun la dv. Mulțumesc

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a activa apelul in asteptare la Digi Mobil trebuie sa apelam *43# . In urma acestui apel vom primi un mesaj care ne confirma activarea acestei functii. Pentru a dezactiva aceasta functie trebuie sa apelam #43# . Din nou, ni se va afisa un mesaj care confirma dezactivarea serviciului.

  7. In cat timp se activeaza redirectionarea apelurilor de la Digi fix, catre un mobildin alta retea. Asta dup anuntul ca „comanda a fost acceptata”?

    • Redirectionarea ar fi trebuit sa se faca pe loc. Nici pana acum nu functioneaza? Ce cod ati folosit pentru activarea redirectionarilor pe telefonul fix?

        • Redirectionarea in caz ca nu se raspunde la telefon ar trebui sa functioneze utilizand codul 24. Daca formati *#24*numar# care este statusul redirectionarii?

          • Bună ziua. Eu leam încercat. Sm nevoie de pe fix digi pe mobil Vodafone sa refirectiinez apelul dar imispune număr inexistent.
            Cum sa fac. Altfel sunt nevoita sa închid linea fixa ca ma mut la apartament și nu pot să-mi pppun tel fix momentan.

  8. Am Nr de la Orange rămas și sunt acuma la Digi teleportat nu mai vad persoana care mă sună în timp ce vorbesc cu altcineva și am făcut *43# și tot nu mergem ce trebuie sa fac .

    • Am Nr de la Orange rămas și sunt acuma la Digi teleportat nu mai vad persoana care mă sună în timp ce vorbesc cu altcineva și am făcut *43# și tot nu mergem ce trebuie sa fac .

      • Incercati sa activati functia apel in asteptare din meniul telefonului.
        Daca aveti telefon cu sistem de operare Android trebuie sa accesati Apeluri – Setari – Apel in asteptare – selectati cartela si activati apel in asteptare.
        Daca problema este aceeasi, sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777.

      • Eu așa am făcut cum.ne auziți de la Digi și acum am citit pe internet intră în mesageria vocală și de acolo activez nu mai știu din care punct dar suna la mesageria vocală

    • Buna ziua,
      Pentru a redirectiona apelurile de pe telefonul fix pe telefonul mobil trebuie sa formati pe telefonul fix *24*NumarulDeTelefonDigiMobil#

      Exemplu: *24*0770200400#

  9. Cum activez apel in asteptare pentru un nokia6.1 in retea telekom, am incercat cu *43# si nu merge , din telefon am activat dar tot nu merge , ce as mai putea face? Multumesc!

    • Incercati din meniul telefonului, daca tot nu functioneaza sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom sa verifice cartela, poate reusesc ei sa activeze din centrala.

  10. Buna ziua,
    referitor la apelurile in reteaua DIGI, daca suna cineva in timp ce sunt intr-o convorbire lui nu-i suna ocupat, deciare impresia ca nu raspund
    exista ceva setare care sa dea de veste ca e ocupat?

    • La ce operator aveti cartela de pe care doriti activarea redirectionarii apelurilor?
      Nu aveti nevoie de o aplicatie, redirectionarea apelurilor se face din meniul telefonului, ar trebui sa urmati pasii Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Call Forwarding – Voice – When unreachable – aici introduceti numarul de telefon de pe cealalta cartela (exemplu: faceti setarea pe SIM1, introducand numarul de telefon de pe SIM2).
      Este bine de stiut ca fiecare apel redirectionat este taxat conform abonamentului/tarifelor de pe cartela de pe care se redirectioneaza, este exact precum ai apela de pe cartela de pe care faceti redirectionare catre cartela unde se redirectioneaza apelul.
      Daca intampinati probleme, ma puteti anunta mentionand exact unde aveti probleme si ce model de telefon folositi.

  11. Bună ziua. Am o întrebare. Pana acum ceva timp, când apelam pe cineva, iar acesta era deja într-o alta convorbire, îmi apărea pentru o secunda pe ecran, un mesaj în care ma informa ca acesta vorbea la telefon. Acum, nu mi mai apare. Din ce cauza? Ce pot face sa mi apară din nou?

    • Salut,
      Selectezi iconita cu un telefon (apelare) – Setari (optiunea cu 3 puncte) – Settings – Calling Accounts – Selectezi cartela pe care doresti aceasta setare – Select UIM/SIM Card – Additional Settings – bifezi Call Waiting.
      Sau incerci sa formezi *43# urmat de tasta de apel. Daca iti apare mesaj de confirmare ca s-a activat serviciul apel in asteptare, nu trebuie sa mai urmezi pasii de mai sus.

        • Daca arata ca e activat din punct de vedere al setarilor nu trebuie sa mai fie facut nimic, ai incercat cumva cartela si in alt telefon pentru a vedea daca functioneaza sau nu?

          • M am gândit dar nu am facut
            Oricum ms pt ajutor
            Soției mele i-am activat cu *43#
            Și a apărut cod mmi
            Și s-au activat
            La mine nu funcționează se pare

          • Incearca si in alt telefon, in felul acesta iti dai seama exact daca este din cauza cartelei sau a telefonului. Daca vei avea aceeasi problema si in alt telefon, atunci iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii al operatorului de la care ai cartela, posibil sa fie probleme din centrala operatorului pe acea cartela.
            La ce operator ai cartela?

          • Daca se intampla asa si in alt telefon nu mai sunati, faceti direct o sesizare online deoarece va ajunge la cine trebuie.

    • Salut, nu prea este posibil, redirectionarea apelurilor se poate face din meniul telefonului avand cartela introdusa. Daca nu ai aceasta posibilitate, poti contacta serviciul de relatii cu clientii si sa soliciti redirectionarea apelurilor motivand ca nu ai acces la acea cartela (redirectionarea se poate face si din centrala operatorului).

  12. De ce nu imi merge sa apelez pe digimobil?
    Am abonament și nu merge sa sun
    Îmi spune apel restricționat îmi puteți spune ce are ?

    • Mai ai aceasta problema? Daca apare apel restrictionat problema poate sa fie din cauza unei posibile deconectari pentru neplata a abonamentului sau daca esti in afara tarii, posibil sa fie depasita o anumita limita de minute/trafic.
      Mai multe detalii poate sa ofere operatorul la care ai cartela, sa verifice starea cartelei.

  13. Buna ziua!
    Daca un prieten din anglia are dual sim
    O cartela orange si una din anglia
    Nu are facute setarile pentru a fi activ sa primeasca apeluri pe ambele cartele
    Iar in cazul in care nu se mai aude nimic in apel timp de cateva zeci de secunde
    SI revin cu apel, imi spune ca este ocupat utilizatorul
    Si imi poate raspunde
    Spunand ca defapt primeste doar bip la care nici macar nu poate raspunde
    Multumesc!!

    • Buna ziua,
      Pentru a primi apeluri atunci cabd este angajat intr-o alta convorbire, trebuie sa activeze apelul in asteptare.
      Acest lucru se poate face ori din meniul telefonului, ori apeland *43#

  14. Buna seara,
    Sunt abonat digi si as vrea suport in legatura cu redirectionarea apelurilor.
    Ma aflu in Ungaria si as dori ca atunci cand nu am acoperire(semnal) sa redirectionez apelurile catre un nr.de fix din romania. ,tot digi. Nu pot face acest licru.
    Nu este posibil sau e defect telefonul meu?

        • Atunci redirectionarea apelurilor se face din meniul telefonului, de la redirectionari apeluri urmand acesti pasi:

          Phone – More – Settings – More Settings – Call Forwarding – Forward when unreachable – introduceti numarul de telefon catre care se vor redirectiona apelurile si selectati Enable

          • Ma descurc,dtiu sa fac asta. Problema este ca nu mi se permite decat redirectionarea tuturor apeluriloe. Varianta atuncu Cand nu exista conexiune/ semnal nu pot redirectiona.. practic nu permite acyivarea pentru opfiunea cand nu exiata conexiune

          • Formati ##002# urmat de tasta de apel pentru dezactivarea tuturor redirectionarilor si incercati din nou.
            Daca tot nu functioneaza inseamna ca sunt ceva restrictii pe cartela din centrala Digi, caz in care va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi. Pe langa variantele din telefon, redirectionarile se pot seta si de catre operatorul de telefonie direct din centrala pe sim, nu ezitati sa explicati situatia exacta cand sunati, ca doriti in mod specific aceasta varianta.

    • Buna seara, cand apelul dumneavoastra devine un apel in asteptare pe ecran va aparea la inceputul apelului, pentru mai putin de o secunda, mesajul „apel in asteptare”. De asemenea, in unele retele sunetul cand apeleaza este foarte putin diferit.

    • Buna,
      Pentru redirectionarea apelurilor de pe telefonia fixa aveti urmatoarele posibilitati:
      1. Va creati un cont in sectiunea MyAccount, pe site-ul Telekom, si activati de acolo redirectionarea apelurilor.
      2. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom.

    • Salut,
      Pentru a ajunge la meniul de redirectionare apeluri pe Xiaomi Redmi Note 2 trebuie sa urmezi acesti pasi:

      Settings – System apps – Call Settings – Call-forwarding settings

      Aici ai urmatoarele optiuni:

      -always forward;
      -forward when busy;
      -forward when unanswered;
      -forward when unreachable;

  15. Ma puteți ajuta cu o INFO?
    Încerc sa redirecționez apeluri
    După un abonament de orange pe altul tot orange
    In momentul in care resping apelul sa se redirecționeze
    Pe alt număr
    Sau când vorbesc la telefon
    Și resping sa se redirecționeze

    • Buna ziua,
      Puteti sa redirectionati apelurile, trebuie sa cautati Call Settingsi in meniul telefonului si sa selectati optiunea Forward when busy. Aici introduceti numarul de telefon unde doriti redirectionarea apelurilor.
      Insa, pentru a functiona redirectionarea apelurilor si cand vorbiti la telefon, NU trebuie sa aveti activata functia „apel in asteptare”.

  16. Buna ziua,
    Sunt abonat digi,cand apelez un alt nr digi,apare apel redirectionat. Cum pot sa aflu la ce nr este redirectionat apelul meu? Sau cum pot anula redirectionarea? am incercat la ##002# ,si nu merge dezactivarea
    Va multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Mesajul acela ca aveti o redirectionare activa va apare pe telefon in momentul in care aveti o redirectionare activa. O redirectionare poate sa insemne chiar si casuta vocala, nu inseamna ca atunci cand sunati se redirectioneaza apelul dumneavoastra la altcineva.
      Insa, daca doriti neaparat dezactivarea tuturor redirectionarilor si nu functioneaza cu ##002#, atunci trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi.

  17. Buna ziua am o problema care ma deranjeaza. Nu pot redirectiona telefonul pe un alt nr. Pt. Ca am cartela!!! Neprofesionist din partea voastra pt ca eu voi primi tel nu voi da! Voi cauta o alta retea si renunt la cartela voastra. Nu mi inchipuiam asa ceva!
    Vreau sa redirdctionez tel si nu pot pt ca am cartela!! E frumos asa ceva adica ma obligati sa mi iau abonament?? Renunt ls vou
    Intr o ora inchid cartela nu mi imaginam asa ceva de ce sa nu pot ?

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telefonie mobila, doar incercam sa oferim informatii/asistenta in limita posibilitatilor.
      De la ce operator aveti cartela prepay?

  18. BUNA ZIUA. Vad ca oferiti servicii si ii invatati pe oameni cum sa directioneze aplurile. eu va rog sa ma invatati cum sa blochez o redirectionare rau intentionata. cineva „obsedat’ da anunturi pe olx si de pe cartela lui de telekom a dirctionat toate apelurile catre numarul eu de vodafone. telefonul suna non stop, astfel incat ma gasesc in situatia de a o lua razna. Nu ma ghidati la plotie….pentru ca am fost…si mi-au spus ca e de durata. Nu ma ghidati la operatorul meu vodafone pt ca m-au trimis la operatorul de unde se fac redirectionarile. nu ma trimiteti la telefokom pentru ca mi-au spus ca nu au ce sa faca fiind vorba de o cartela. aveti vreo rezolvare?

    • Buna ziua,
      O redirectionare a unei cartele poate fi dezactivata doar din meniul telefonului sau de catre operatorul de telefonie mobila. Operatorul de telefonie mobila nu poate sa intervina deoarece este vorba de o setare pe o cartela prepay si nu pot bloca pur si simplu setarea unei cartele fara ca proprietarul sa ceara acest lucru.
      Ati putea incerca urmatoarele lucruri:
      1. Aflati numarul de telefon pe care este facuta redirectionarea (urmatoarea persoana care va suna, ii solicitati numarul de telefon pe care a sunat). Cautati pe google acel numar de telefon si ar trebui sa gasiti anunturile postate cu acel numar (in felul acesta aflati si numele persoanei care a postat anuntul respectiv, asta daca si-a pus numele real acolo). Ulterior, sunati la Telekom (din cate am inteles, acea cartela este in reteaua Telekom), spuneti ca sunteti detinatoarea acelei cartele (sau daca este un barbat detinatorul cartelei, puneti pe altcineva sa sune), le ziceti ca ati pierdut temporar cartela si doriti dezactivarea redirectionarilor de pe ea (deoarece ati pierdut-o, nu puteti sa o faceti din meniul telefonului).
      2. Ce model de telefon folositi? Anumite modele de telefoane (exemplu: unele telefoane cu sistem de operare Android) au o optiune de a bloca toate apelurile primite, mai putin cele primite de la contactele din agenda telefonului. In felul acesta nu o sa mai primiti apeluri de la persoane ale caror numere nu le aveti salvate in agenda.
      3. Ultima varianta este aceea de a apela la politie, in afara de cele 2 idei de mai sus, nu stiu si nu cred ca ar exista alte solutii.

  19. buna,
    Am o cartela Digi de ceva timp si am o problema cu redirectionarea (devierea) apelurilor de pe cartela prepay catre alte numere de telefon. am incercat redirectionarea catre Orange sau Vodafone, aceeasi problema, nu merge. Aceeasi problema cu redirectionarea o am daca incerc cartela sim in alt telefon, de parca e o problema cu cartela. am sunat si am facut seziare la relatii cu clientii si l am intrebat si pe softpedia pe reprezentantul rds insa nimeni nu a reusit sa-mi rezolve problema.
    e ceva general, s-a mai intamplat cuiva?

    • Buna Aura,
      Au mai fost useri care s-au plans despre faptul ca nu functioneaza redirectionarea apelurilor de pe cartelele prepay. Nu stiu daca este ceva general, si eu am o cartela prepay mai veche si am aceeasi problema insa nu m-a interesat destul de mult acest lucru din cauza ca ma costa sa redirectionez apelurile spre un numar din alta retea (costa la fel daca as suna de pe cartela prepay in reteaua respectiva). Mai verific problema asta, poate o sa fac si eu o sesizare pentru verificari cand am mai mult timp si te tin la curent daca reusesc sa rezolv.

      Daca primesti o solutie inaintea mea, te rog sa ne-o spui si noua, in felul acesta reusim sa ajutam mai multe persoane.

    • Fiind un telefon Dual Stand-By in mod normal o cartela este indisponibila cand cealalta se afla intr-o convorbire.
      Insa, am putea trece peste acest inconvenient activand functiile apel in asteptare si redirectionare apeluri pe ambele cartele. Mai jos voi detalia cum poti activa serviciul de apel in asteptare intr-un telefon dual SIM pe ambele cartele.

      Redirectionare apeluri:

      Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Call Forwarding – Voice – When unreachable – aici introduci numarul de telefon de pe cealalta cartela (exemplu: faci setarea pe SIM1, introduci numarul de telefon de pe SIM2). Desi setarea se face din meniul telefonului, aceasta se aplica pe cartela SIM a operatorului de telefonie mobila, deci obligatoriu trebuie sa facem cartela pe fiecare SIM in parte.

      Apel in asteptare:

      Settings – Calling Accounts – SIM1/SIM2 – Call Settings – Additional Settings – Call Waiting

      Dupa ce ai facut ambele setari pe ambele cartele, atunci cand vei fi sunata pe SIM-ul 1, acesta va redirectiona apelurile catre SIM-ul 2, care va fi activ si va stii sa afiseze apelurile in asteptare.

      Este foarte important de stiut ca atunci cand SIM-ul 1 iti redirectioneaza apelul catre SIM-ul 2 (si viceversa), este exact ca atunci cand ai suna in reteaua SIM-ului 2. Adica, daca nu ai minute, vei fi taxata conform planului tarifar.

      Meniul telefonului tau poate sa difere putin insa in principiu setarile sunt aproximativ aceleasi, important este sa ajungi la Call Waiting si Call Forwarding.

      Ma anunti daca intampini probleme.

      • Multumesc mult pt.promptitudine! Am facut setarile pt.SIM1. Au mers ok. In schimb pt.SIM2, cartela vodafone, nu abonament, cand introduc nr.de tel.de pe SIM1 imi da eroare. „Datele nu au putut fi citite. Raspuns neasteptat de la retea.”

      • Multumesc pt.promptitudine! Am facut setarile pt.SIM1. Sunt ok. In schimb pt.SIM2, cartela vodafone (nu abonament), imi da eroare. „Datele nu pot fi citite. Raspuns neasteptat in retea.”
        Intrebare: ar trebui sa introduc si codul pt.redirectionare? **62* urmat de nr.tel?

    • Salut Virgil,
      Nu exista o modalitate legata prin care sa primesti SMS-urile de pe un alt telefon. In cazul in care este o situatie grava, adreseaza-te politiei.

        • Salut,
          Este tarifat la fel cum te-ar costa sa suni de pe numarul tau (cel de pe care vrei sa redirectionezi apelurile) catre reteaua numarului unde vor fi redirectionate apelurile.

          Exemplu: Daca ai Vodafone si redirectionezi catre Digi, te costa cum te-ar costa un apel din Vodafone in Digi (desigur, daca nu ai minute gratuite).

          • Mulumesc cei de la digi scriu ceva marunt despre niste taxe suplimentare,nu prea am inteles si de aceea intrebam
            O seara placuta va doresc !

          • Nu este nicio taxa suplimentara, este asa cum ai suna de pe numarul tau catre numarul pe care sunt redirectionate apelurile. Deci, daca ai minute in cealalta retea, nu costa nimic.

            O seara buna!

    • Buna seara,
      Pentru telefonia fixa redirectionarea se face in felul urmator:

      Redirectionare neconditionata (toate apelurile sunt redirectionate):

      *21*NumarTelefon#
      Exemplu: *21*0720111222# -> in cazul in care dorim redirectionarea tuturor apelurilor de pe telefonul fix pe telefonul mobil.

      Redirectionare in caz de ocupat (in caz ca esti deja intr-un apel, se va redirectiona):

      *22*NumarTelefon#
      Exemplu: *22*0730111222# -> in cazul in care dorim redirectionarea apelurilor cand suntem deja intr-o convorbire de pe telefonul fix pe telefonul mobil.

      Redirectionare in cazul in care nu se raspunde (in cazul in care esti sunata insa nu raspunzi la telefon, se va redirectiona):

      *24*NumarTelefon#

    • Buna,
      Ai reusit sa rezolvi problema?
      Din cate stiu, pe telefonia fixa nu exista serviciul acela „traditional” de apel in asteptare (adica in timp ce esti intr-o convorbire, sa te poata suna o alta persoana). Pe site-ul lor nu au acest serviciu, au un serviciu pe care il numesc Apel in asteptare (On Hold) insa se refera la a pune in asteptare o persoana cu care deja vorbesti pentru a apela o alta persoana.