Amanare plata factura Digi, Vodafone, Telekom, Orange
In acest articol vom detalia modalitatile prin care se poate amana plata facturii pentru serviciile furnizate de operatorii Digi, Vodafone (UPC), Telekom sau Orange.

Pentru a incepe cu cel mai mare operator de telecomunicatii din tara, in reteaua Digi (RCS & RDS) nu se poate solicita amanarea platii facturii. Daca serviciile sunt deconectate pentru neplata (de obicei, deconectarile se fac in perioada 05-15 luna urmatoare dupa ce a fost depasita data scadenta) atunci se poate solicita reconectarea serviciile facand o promisiune de plata. Putem solicita reconectarea serviciilor sunand la relatii cu clientii Digi (numarul este 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov sau 03xx400414 pentru provincie, unde xx este prefixul judetului).

Daca am solicitat reconectarea serviciilor la Digi, avem termen maxim 5 zile calendaristice pentru a se inregistra plata, altfel se vor deconecta din nou. Aceasta este singura varianta, insa, nu este posibil sa solicitam amanarea platii inainte ca serviciile sa fie deconectate pentru neplata.

Amanare plata factura Vodafone (UPC)
In reteaua Vodafone (servicii fixe&TV – fosta UPC) se poate face amanarea platii sunand la relatii cu clientii Vodafone servicii fixe, la numarul 0311001000. Putem solicita o singura amanare a platii pe luna, doar daca avem o singura factura scadenta. Plata se poate amana pentru 3 zile. Spre deosebire de Digi, la Vodafone putem amana plata daca serviciile au fost suspendate pentru neplata, cat si daca serviciile nu au fost inca deconectate.

Amanare plata factura Vodafone
In reteaua Vodafone (servicii mobile) putem amana plata prin urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • Aplicatia MyVodafone – Setari – Amanare de plata;
  • Apel la *222 – comanda vocala „vreau sa fac amanarea platii”;

Amanare plata factura Digi, Vodafone, Telekom, Orange
Amanarea platii in reteaua Vodafone pentru servicii mobile se poate face pe maxim 7 zile iar daca aceasta perioada este depasita vom achita penalizari de 0.5% din valoarea facturii.

Amanare plata factura Telekom

In reteaua Telekom putem face amanarea platii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (0214041234 din alte retele). Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit@telekom.ro.

Putem amana plata pentru maxim 3 zile, daca este depasita aceasta perioada va fi nevoie sa platim penalizari de 0.5% pe zi, inclusiv pe cele 3 zile pentru care am amanat plata. Este bine de stiut ca amanarea platii se poate face doar de clientii care au minim 5 luni vechime in retea.

Amanare plata factura Orange

In reteaua Orange, plata se poate amana prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Platforma online MyOrange;
  2. Formand numarul *100# urmat de tasta de apel – ulterior selectam ramura 1 – Cronos, factura si plati – ramura 6 pentru Amanare plata;
  3. Apel gratuit la relatii cu clientii Orange la numarul 300;

Amanarea platii se poate face doar de catre clientii cu o vechime de minim 3 luni in retea, daca serviciile nu au fost deconectate deja pentru neplata.

Aceste informatii pot fi utile in contextul pandemiei COVID-19, daca nu avem posibilitatea sa platim online factura si nu putem ajunge curand intr-un punct de lucru pentru plata facturii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

24 COMENTARII

    • In reteaua Orange, plata se poate amana prin una din urmatoarele modalitati:

      -Platforma online MyOrange;
      -Formand numarul *100# urmat de tasta de apel – ulterior selectam ramura 1 – Cronos, factura si plati – ramura 6 pentru Amanare plata;
      -Apel gratuit la relatii cu clientii Orange la numarul 300;
      Amanarea platii se poate face doar de catre clientii cu o vechime de minim 3 luni in retea, daca serviciile nu au fost deconectate deja pentru neplata.

  1. Buna ziua,soțul meu a amânat de două ori plata facturi vodafone,ar fi dorit si luna aceasta,dar nu se poate.Intrebarea este ,nu se pot face amânări de m ai multe ori?Multumim frumos

  2. Buna ziua,

    As dori o amanare de plata pentru neplata facturilor restante,deoarece sunt in somaj tehnic de doua luni si momentan nu am posibilitatea de a platii acele facturi restante.
    Mentionez ca serviciile digi au fost deconectate pe neplata.
    Si am foarte mare nevoie de telefonia mobila si de internetul mobil.

    Imi iau angajamentul ca pe data de 19.06.2020 se va efectua plata facturilor restante.

    Multumesc,

    • Buna seara,
      In reteaua Digi nu se poate face amanarea platii. Insa, daca se vor deconecta serviciile pentru neplata, puteti suna la relatii cu clientii sa solicitati reconectarea cu promisiunea ca plata se va inregistra in termen de maxim 5 zile. Inainte de a se suspenda serviciile nu se poate amana plata.

        • in reteaua Digi (RCS & RDS) nu se poate solicita amanarea platii facturii. Daca serviciile sunt deconectate pentru neplata (de obicei, deconectarile se fac in perioada 05-15 luna urmatoare dupa ce a fost depasita data scadenta) atunci se poate solicita reconectarea serviciile facand o promisiune de plata. Putem solicita reconectarea serviciilor sunand la relatii cu clientii Digi (numarul este 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov sau 03xx400414 pentru provincie, unde xx este prefixul judetului).

          Daca am solicitat reconectarea serviciilor la Digi, avem termen maxim 5 zile calendaristice pentru a se inregistra plata, altfel se vor deconecta din nou. Aceasta este singura varianta, insa, nu este posibil sa solicitam amanarea platii inainte ca serviciile sa fie deconectate pentru neplata.

        • In reteaua Vodafone (servicii fixe&TV – fosta UPC) se poate face amanarea platii sunand la relatii cu clientii Vodafone servicii fixe, la numarul 0311001000. Putem solicita o singura amanare a platii pe luna, doar daca avem o singura factura scadenta. Plata se poate amana pentru 3 zile. Spre deosebire de Digi, la Vodafone putem amana plata daca serviciile au fost suspendate pentru neplata, cat si daca serviciile nu au fost inca deconectate.