Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Avand in vedere solicitarile numeroase venite din partea abonatilor Digi (RCS – RDS), in acest articol vom clarifica daca numarul 0314007060 este de la Digi si pentru ce motiv primim apeluri de la numarul respectiv.
Numarul 0314007060 este intr-adevar detinut de Digi, numerele lor apartin plajei de numerotare 031400xxxx sau 03xx400xxx, majoritatea numerelor afisate pe site-ul Digi au acest format (cu exceptia numarului Digi Mobil Italia, 0314074077).
Sunand la relatii cu clientii Digi, am fost informat ca numarul de telefon apartine departamentului Digi Telesales iar motivele pentru care putem fi contactati sunt:
- pentru prezentarea unor oferte comerciale, atat pentru servicii fixe (televiziune prin cablu, internet fix, telefonie fixa) cat si pentru servicii mobile (telefonie mobila, internet mobil)
- pentru discutii financiare legate de contul nostru, spre exemplu daca este detectat cost suplimentar foarte mare intr-o perioada scurta de timp
- sondaje de opinie
Daca sunam la numarul 0314007060 este inregistrat urmatorul mesaj telefonic:
Buna ziua,
Departamentul de vanzari, din cauza contextului actual activitatea acestui departament a fost sistata temporar, vom reveni cu apel catre dumneavoastra in cel mai scurt timp.
Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Asadar, in perioada urmatoare nu ar trebui sa mai primim apeluri din partea acestui numar insa, in momentul in care isi vor relua activitatea, exista posibilitatea sa fim contactati din nou. Pentru orice nelamuriri in acest sens, putem suna la numarul Digi afisat pe factura (departamentul relatii cu clientii).
Este bine de stiut ca de la Digi (RCS – RDS) putem fi contactati si de pe alte numere de telefon (avand formatul 031400xxxx/03xx400xxx) sau chiar cu identitate ascunsa, in functie de departamentul care ne contacteaza. De asemenea, daca suntem sunati de la Digi cu numar afisat, daca sunam inapoi ar trebui sa se auda robotul telefonic care sa ne confirme numele companiei la care am sunat.
Daca aveti nelamuriri in privinta identificarii unui numar de telefon de pe care sunteti apelati, lasati un comentariu mai jos oferind detalii.
Update 21.08.2020: Un alt numar de telefon de la care putem primi apeluri este 0314008080, numarul este tot al celor de la Digi iar apelurile primite sunt din partea departamentului care se ocupa de sondaje (spre exemplu, daca am sunat la relatii cu clientii Digi, e posibil sa fim sunati ulterior pentru a ne spune parerea despre apelul avut cu agentul Digi);
Update 10.09.2020: Putem fi apelati de catre Digi si de pe numarul 0314007073 sau 0314007068 pentru motivele detaliate mai sus;
Update 09.10.2020: Pentru programarea instalarii serviciilor Digi putem vedea apeluri de la 0314004075 sau 0314007359;
Update 23.12.2021: Apelurile din partea numarului 0314007290 sunt din partea companiei Digi, de regula contacteaza pentru situatii financiare (facturi neplatite, in special pentru energie electrica);
Update 08.12.2022:0314006982 este un numar tot al celor de la Digi, folosit pentru apeluri privind facturile Digi Energy;
Vreau un abonament la digi
Sunati la nr 031 400 4600
0314006982 este un numar tot al celor de la Digi, folosit pentru apeluri privind facturile Digi Energy.
Vreau un abonament la digi
Ce abonament doriti? De mobil ,tv , internet? Sunati la Relatii Clientii 031 400 4600.
Vreau să bag cablu tv
In ce judet si ce localitate doriti sa instalati serviciile Digi?
Faceti o cerere online sau sunati la relatii cu clientii Digi sau va deplasati intr-un punct comercial.
Apelurile din partea numarului 0314007290 sunt din partea companiei Digi, de regula contacteaza pentru situatii financiare (facturi neplatite, in special pentru energie electrica).
Buna ziua nu mai îmi merge netul bn la abonament ce trebuie sa fac in legătură cu abonamentul
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Am făcut sesizare ca nu îmi funcționează un canal( este in abonament) și de trei zile tot sun și sesizez dar nimeni nu a binevoit sa vina sa remedieze . In cazul acesta voi renunța la digi . Voi face abonament la alte companii in domeniu
Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei, puteti face acest lucru si online pe site-ul Digi.
De asemenea, daca aveti nevoie urgenta de servicii, puteti face o sesizare si la ANPC.
Am platit serviciile digi di nu mia dat drumul la tv
Suna la relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca s-a inregistrat plata si pentru a solicita reconectarea serviciilor.
Bună ziua
Cum pot sa activez cartela de digi în străinătate? Mai exact în Germania?
Buna ziua,
Titularul contractului trebuie sa sune la relatii cu clientii Digi sau daca aveti cont online creat pe site-ul Digi, va logati si puteti activa roamingul de acolo.
Bună seara, am luat încă un rutar Pt terasa și se poate pune în funcțiune, am nevoie de ajutor va rog. De o ora sun și nu răspunde nimeni
Buna seara,
Noi nu suntem de la Digi.
Ei va vor ajuta doar daca este un router oferit in chirie de ei, pentru un router personal trebuie sa va descurcati. Daca este de la ei, puteti face o cerere online pe site-ul Digi pentru a evita sa mai asteptati la telefon.
Buna ziua. Locuiesc in Bucuresti , sector *, strada ******, nr * M, bloc **. Acum un sfert de ora am ramas fara net si cablu…ce se intampla ???
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Am plătit internetul de o zi si acum nu am internet ce sa fac sa scot aparatura în stradă asa ar merita
Faceti o sesizare la Relatii Clientii telefonic sau online pe site-ul Digi. ro.
Buna ziua am făcut un abonament tv și internet as dori dacă se poate se mai pot introduce și alte programe de ex ca bolliwod sau Axn și dacă trebuie sa mai plătim ceva
Buna ziua,
Bollywood si AXN sunt in grila de programe de cablu digital RCS – RDS.
Daca aveti un televizor cu receptor DVB-C, le veti receptiona gratuit.
De 1 lună minte că vine să instaleze. Neserioși.
Bună seara nu am semnal la telefon am telefonul de Spania ,numărul ***** acum. locuiesc în România vă rog să rezolvaţi.mulţumesc
Buna seara,
Noi nu suntem de la Digi.
E prima data cand incercati telefonul in Romania? Ce model de telefon aveti? Ati incercat sa-l reporniti, eventual sa cautati manual reteaua Digi?
Noi nu suntem Digi. Aveti cartela de Digi Spania?
Cum aș putea afla telefonic despre facturile neplătite
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Sunati la 0314004414.
eu am fost sunat pt programe instalare de la 0314004075
Bine de stiut, am adaugat si acest numar in articol.
Multumim.
Putem fi apelati de catre Digi si de pe numarul 0314007073 sau 0314007068 pentru motivele detaliate mai sus.
Buna seara cum asi putea schimba decodoru e stricat si asi vrea unu cu mufe HDMI
Buna seara. Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. Sau prezentati-va cu decodorul defect intr-un magazin Digi
Am două abonamente mobile la tlf.si am semnalul slab la telefon și internet trebuie să mă ridic undeva mai sus prind ceva semnal in casă nu am de loc cum să procedez să am semnal mai bun. Mulțumesc.
Faceti o sesizare la Relatii Clientii sa verifice semnalul la dvs in zona si poate aveti norocul sa se instaleze un releu in plus. Din pacate digi sta cam prost cu semnalul mobil in unele zone. Ce retea folositi pe telefon 3G 4G?
Dom eu astept de 3 luni sa vina sa ma instaleze am sunat dar degeab
Insistati la relatii cu clientii.
Nu răspundeți la solicitări, decât foarte rar!
Ce solicitare ati facut si nu vi s-a raspuns?
Eu am trecut de la abonament Digi la cartela intr-o altă rețea deoarece eram sunat de pe numere cu taxă inversa…așa că am decis sa reduc riscul la zero
In reteaua Digi nu esti taxat pentru apelurile primite, nu sunt posibile apelurile cu taxa inversa, costurile suplimentare apareau din alta cauza.
Puteai verifica exact pe desfasurator de ce ai cost suplimentar.