Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Avand in vedere solicitarile numeroase venite din partea abonatilor Digi (RCS – RDS), in acest articol vom clarifica daca numarul 0314007060 este de la Digi si pentru ce motiv primim apeluri de la numarul respectiv.

Numarul 0314007060 este intr-adevar detinut de Digi, numerele lor apartin plajei de numerotare 031400xxxx sau 03xx400xxx, majoritatea numerelor afisate pe site-ul Digi au acest format (cu exceptia numarului Digi Mobil Italia, 0314074077).

Sunand la relatii cu clientii Digi, am fost informat ca numarul de telefon apartine departamentului Digi Telesales iar motivele pentru care putem fi contactati sunt:

  • pentru prezentarea unor oferte comerciale, atat pentru servicii fixe (televiziune prin cablu, internet fix, telefonie fixa) cat si pentru servicii mobile (telefonie mobila, internet mobil)
  • pentru discutii financiare legate de contul nostru, spre exemplu daca este detectat cost suplimentar foarte mare intr-o perioada scurta de timp
  • sondaje de opinie

Daca sunam la numarul 0314007060 este inregistrat urmatorul mesaj telefonic:
Buna ziua,
Departamentul de vanzari, din cauza contextului actual activitatea acestui departament a fost sistata temporar, vom reveni cu apel catre dumneavoastra in cel mai scurt timp.

Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Asadar, in perioada urmatoare nu ar trebui sa mai primim apeluri din partea acestui numar insa, in momentul in care isi vor relua activitatea, exista posibilitatea sa fim contactati din nou. Pentru orice nelamuriri in acest sens, putem suna la numarul Digi afisat pe factura (departamentul relatii cu clientii).

Este bine de stiut ca de la Digi (RCS – RDS) putem fi contactati si de pe alte numere de telefon (avand formatul 031400xxxx/03xx400xxx) sau chiar cu identitate ascunsa, in functie de departamentul care ne contacteaza. De asemenea, daca suntem sunati de la Digi cu numar afisat, daca sunam inapoi ar trebui sa se auda robotul telefonic care sa ne confirme numele companiei la care am sunat.

Daca aveti nelamuriri in privinta identificarii unui numar de telefon de pe care sunteti apelati, lasati un comentariu mai jos oferind detalii.

Update 21.08.2020: Un alt numar de telefon de la care putem primi apeluri este 0314008080, numarul este tot al celor de la Digi iar apelurile primite sunt din partea departamentului care se ocupa de sondaje (spre exemplu, daca am sunat la relatii cu clientii Digi, e posibil sa fim sunati ulterior pentru a ne spune parerea despre apelul avut cu agentul Digi);

Update 10.09.2020: Putem fi apelati de catre Digi si de pe numarul 0314007073 sau 0314007068 pentru motivele detaliate mai sus;

Update 09.10.2020: Pentru programarea instalarii serviciilor Digi putem vedea apeluri de la 0314004075 sau 0314007359;

Update 23.12.2021: Apelurile din partea numarului 0314007290 sunt din partea companiei Digi, de regula contacteaza pentru situatii financiare (facturi neplatite, in special pentru energie electrica);

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

40 COMENTARII

  1. Am făcut sesizare ca nu îmi funcționează un canal( este in abonament) și de trei zile tot sun și sesizez dar nimeni nu a binevoit sa vina sa remedieze . In cazul acesta voi renunța la digi . Voi face abonament la alte companii in domeniu

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei, puteti face acest lucru si online pe site-ul Digi.
      De asemenea, daca aveti nevoie urgenta de servicii, puteti face o sesizare si la ANPC.

    • Buna ziua,
      Titularul contractului trebuie sa sune la relatii cu clientii Digi sau daca aveti cont online creat pe site-ul Digi, va logati si puteti activa roamingul de acolo.

  2. Bună seara, am luat încă un rutar Pt terasa și se poate pune în funcțiune, am nevoie de ajutor va rog. De o ora sun și nu răspunde nimeni

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Ei va vor ajuta doar daca este un router oferit in chirie de ei, pentru un router personal trebuie sa va descurcati. Daca este de la ei, puteti face o cerere online pe site-ul Digi pentru a evita sa mai asteptati la telefon.

  3. Buna ziua. Locuiesc in Bucuresti , sector *, strada ******, nr * M, bloc **. Acum un sfert de ora am ramas fara net si cablu…ce se intampla ???

  4. Buna ziua am făcut un abonament tv și internet as dori dacă se poate se mai pot introduce și alte programe de ex ca bolliwod sau Axn și dacă trebuie sa mai plătim ceva

  5. Am două abonamente mobile la tlf.si am semnalul slab la telefon și internet trebuie să mă ridic undeva mai sus prind ceva semnal in casă nu am de loc cum să procedez să am semnal mai bun. Mulțumesc.

  6. Eu am trecut de la abonament Digi la cartela intr-o altă rețea deoarece eram sunat de pe numere cu taxă inversa…așa că am decis sa reduc riscul la zero

    • In reteaua Digi nu esti taxat pentru apelurile primite, nu sunt posibile apelurile cu taxa inversa, costurile suplimentare apareau din alta cauza.
      Puteai verifica exact pe desfasurator de ce ai cost suplimentar.