Black Friday Digi – 2022
Digi a anuntat primele informatii despre campania Black Friday de anul acesta iar in acest articol vom mentiona ce reduceri si beneficii pot avea abonatii noi sau existenti.

In cadrul celor trei zile consecutive de reduceri, atat abonatii noi cat si existenti pot beneficia de reducere 50% la abonament timp de 12 luni, indiferent de serviciul contractat. Reducerea se aplica atat online cat si pentru serviciile contractate in magazinele Digi.

De aceasta reducere pot beneficia si abonatii care fac upgrade la un serviciu existent sau care activeaza o extraoptiune. In cazul in care se opteaza pentru telefonie mobila, abonatii pot primi si un telefon in 12 rate, care se vor cumula cu reducerea de 50% a abonamentului mobil. Insa, aceste reduceri nu se cumuleaza cu telefoanele luate in 24 de rate sau cu alte reduceri.

Black Friday incepe la Digi anul acesta pe 11 noiembrie 2022 iar reducerile vor fi disponibile timp de 3 zile (vineri, sambata si duminica).
Abonatii care doresc aceasta reducere vor trebui sa opteze pentru perioada contractuala de 24 de luni.

Black Friday Digi – 2022

Anul trecut, Digi a avut aceeasi oferta de Black Friday iar acestea sunt cele mai mari reduceri oferite de operator de-a lungul anului. Astfel, daca intentionati sa va abonati la Digi sau sa optati pentru un anumit serviciu/upgrade, aceasta este perioada potrivita pentru a face acest lucru.

In prezent, operatorul RCS & RDS are si o alta campanie in derulare numita Familie mare, factura mica, dupa buget. In cadrul acestei campanii, cei care porteaza un numar in reteaua Digi pe abonament vor beneficia de reducere 50% la abonament timp de 6 luni. Oferta este valabila pana la 1 decembrie 2022 iar reducerea se aplica pentru fiecare abonament care are un numar portat.

Voi ce parere aveti despre oferta Black Friday de la Digi? Intentionati sa optati pentru un serviciu pentru aceasta reducere? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

24 COMENTARII

  1. Aveți grija ce extraoptiuni activați, nu mai apar în lista cu extraoptiuni active sau sa le poți pe urmă dezactiva. Apar doar ca Active ca extraoptiuni. Nu o sa mai aveți posibilitatea sa le dezactivați. Mie asa-mi apare în contul digionline. Cele vechi le am Active și le pot dezactiva după ce trece Black friday iar cele activate azi nu-mi apar in aceea listă

  2. Știe cineva, dacă mâine activez maxpackul la 7,5 lei lunar mi se prelungește perioada contractuala la cablu TV cu 24 de luni? Acum nu am perioada contractuala la ei și nici nu vreau sa am o noua perioadă contractuală.

  3. Dacă mă portez cu 3 Nr și optez pe toate pentru optim nelimitat, am 50% 12 luni din 3,5 euro la fiecare sau din 5 euro la fiecare? Mulțumesc pentru răspuns.

  4. Contractezi acum un abonament nou bucuros ca beneficiezi de 50% reducere iar undeva prin martie 2023 te trezesti cu notificare conform careia maresc pretul abonamentului.

    Condoleante Black Fraierday-ul rrromanesc !!!

    • Da, dar poti rezilia, nu esti obligat sa accepti conditiile respective. Ceea ce mie mi se pare abuziva este clauza introdusa de Orange si Telekom conform careia maresc anual pretul abonamentului in functie de inflatie iar daca nu esti de acord acum cand trimit notificari, ulterior nu vei mai putea rezilia cand ei vor mari pretul.

        • Corect. Dar, asta se traduce prin timp pierdut: cu rezilierea, cu predarea echipamentului, cu gasirea unui nou provider.

          Plus de asta, sunt zone unde nu prea ai alternative si esti constrans de impejurari sa ramai la ei.

          • Remus,
            E nevoie de timp pentru sesizari si reclamatii dar cred ca intr-un final poti ajunge sa scapi de reziliere fara plata unor taxe suplimentare.
            Totusi, ANCOM mentioneaza ca rezilierea si plata taxelor se vor face conform contractelor incheiate cu furnizorii.
            Extras din comunicatul remis de ANCOM pe acest subiect:
            „Atunci cand doresc incetarea contractului de servicii de telefonie, utilizatorii sunt sfatuiti sa verifice urmatoarele:

            -daca a expirat perioada contractuala initiala, caz in care nu sunt percepute penalitati pentru rezilierea contractului;
            -ce penalitati se aplica daca solicita incetarea contractului inainte de expirarea perioadei initiale;”

      • Aici ar trebui sa se autosesizeze ANPC si/sau ANCOM. Trimiteti o adresa catre institutiile mai sus mentionate si solicitati un punct de vedere. Sunt obligati sa va raspunda in 30 de zile.

        In alta ordine de idei, Tribunalul Bucuresti a desfiintat, ca fiind abuzive, notiunea de „taxa de reziliere” si „justa despagubire” din contractele operatorilor telecom de la noi.