O perioada lunga de timp am fost foarte multumit de servicile de curierat de la noi din tara. Mi se pareau foarte bune, mai ales in comparatie cu Posta Romana. Aici ma refer clar la Urgent Curier, Cargus si Fan Courier). Asa se intampla cand ajungi sa nu mai ai concurenta pe piata. Toti curierii asteapta acel „ciubuc” pe care suntem obligati sa-l oferim. Aici este vina noastra ca i-am invatat asa. Respectul fata de clienti lipseste cu desavarsire. Intervalele orare mentionate in mesaje nu mai sunt respectate de nicio culoare, curierii se asteapta sa alergi tu dupa ei prin oras dupa ce tot ei iti vorbesc foarte urat la telefon.

Chiar astazi am asistat la o faza foarte urata. Un curier de la Urgent Cargus (sau cum se numeste) suna la interfon in fata blocului. Il rog sa intre si-mi raspunde: „Lasa-i da-i dracu. Daca nu raspunde la interfon returnez coletul si gata. Stiu ca trebuie sa le ajunga colete si pleaca de acasa. Asa le trebuie.”
Totul mi se pare gresit. De la atitudine pana la gandire. Avea numarul, putea sa sune. Au fost multe dati cand eram sunat inainte si eram intrebat daca pot fi gasit acasa. Din pacate vremurile alea s-au schimbat.

fan curier nesimtiti

Cargus se descurca foarte bine, pana s-a aliat cu Ugent Curier. A iesit fix un rahat. De aproape un an de zile sistemul informatic e varza, site-ul nu functioneaza, mesajele de confirmare nu vin, nu poti comanda curier. De raspuns la telefon nici nu poate fi vorba. Ai mai mult noroc sa castigi la loto decat sa-ti raspunda cineva de la Cargus la telefon. Am ajuns in schimb sa am o experienta foarte placuta cu Nemo Express. Nu le fac reclama fiindca i-am folosit doar o singura data dar spre deosebire de ceilalti, curierul de acolo mi-a vorbit extrem de frumos. Ba chiar mi-a multumit de nenumarate ori pentru simplul fapt ca am coborat eu in fata blocului. Nu-mi trebuie multumiri dar daca eu te respect, pai respecta-ma si tu. Dar la „mai marii” curieri nu mai exista asa ceva.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here