O perioada lunga de timp am fost foarte multumit de servicile de curierat de la noi din tara. Mi se pareau foarte bune, mai ales in comparatie cu Posta Romana. Aici ma refer clar la Urgent Curier, Cargus si Fan Courier). Asa se intampla cand ajungi sa nu mai ai concurenta pe piata. Toti curierii asteapta acel „ciubuc” pe care suntem obligati sa-l oferim. Aici este vina noastra ca i-am invatat asa. Respectul fata de clienti lipseste cu desavarsire. Intervalele orare mentionate in mesaje nu mai sunt respectate de nicio culoare, curierii se asteapta sa alergi tu dupa ei prin oras dupa ce tot ei iti vorbesc foarte urat la telefon.

Chiar astazi am asistat la o faza foarte urata. Un curier de la Urgent Cargus (sau cum se numeste) suna la interfon in fata blocului. Il rog sa intre si-mi raspunde: „Lasa-i da-i dracu. Daca nu raspunde la interfon returnez coletul si gata. Stiu ca trebuie sa le ajunga colete si pleaca de acasa. Asa le trebuie.”
Totul mi se pare gresit. De la atitudine pana la gandire. Avea numarul, putea sa sune. Au fost multe dati cand eram sunat inainte si eram intrebat daca pot fi gasit acasa. Din pacate vremurile alea s-au schimbat.

fan curier nesimtiti

Cargus se descurca foarte bine, pana s-a aliat cu Ugent Curier. A iesit fix un rahat. De aproape un an de zile sistemul informatic e varza, site-ul nu functioneaza, mesajele de confirmare nu vin, nu poti comanda curier. De raspuns la telefon nici nu poate fi vorba. Ai mai mult noroc sa castigi la loto decat sa-ti raspunda cineva de la Cargus la telefon. Am ajuns in schimb sa am o experienta foarte placuta cu Nemo Express. Nu le fac reclama fiindca i-am folosit doar o singura data dar spre deosebire de ceilalti, curierul de acolo mi-a vorbit extrem de frumos. Ba chiar mi-a multumit de nenumarate ori pentru simplul fapt ca am coborat eu in fata blocului. Nu-mi trebuie multumiri dar daca eu te respect, pai respecta-ma si tu. Dar la „mai marii” curieri nu mai exista asa ceva.

Mai multe informatii despre problemele clientilor care apeleaza la Cargus, Fan Courier sau alta firma de curierat gasiti AICI:

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

4 COMENTARII

  1. Astazi ,7 ian 2019 am sunat la Fan Courier Sibiu 0269210523 la ora 11 si 15 minute in ideea de a face o programare pt a mi se ridica un colet de la domiciliu si a-l expedia la Bucuresti .O doamna mi-a raspuns intr-un sictir total ,spunandu-mi ca nu are curier disponilil .Am intrebat-o de ce nu se poate face si in Sibiu ca la Bucuresti ,unde este aceasi firma si care se comporta civilizat si responsabil .Si Bucurestiul nu este un oras mic ,precum Sibiul .Aceasta persoana mi-a raspuns pe un ton ridicat ,ca daca nu-mi convine sa apelez la alta firma .Nu m-a mirat prea tare atitudinea ei ,deoarece si curierii sunt la fel de obraznici ca si ea .,nu respecta intervalul orar la care trebuie sa expedieze coletul si in plus te cheama in parcarea blocului sau te miri unde ca sa-ti ridici coletul Eu stiu ca obligatia lor este sa livreze coletul la usa destinatarului .Cel putin asa se intampla in Bucuresti .Si este normal, avand in vedere ca suma perceputa nu este mica Intrebarea mea este ? Asa a-ti invatat angajatii sa se poarte ? Sa ne trimita la alta firma de curierat ? Eu de data aceasta nu am inregistrat apelul ,dar va asigur ca cu proxima ocazie o sa fac acest lucru si pe aceasta baza va reclam la Protectia consumatorului

    • Noi nu reprezentam compania Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Asa cum ati scris si dvs, livrarea ar trebui sa se faca la adresa mentionata, la apartament.
      Cat despre atitudinea angajatilor, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier (la numarul unic afisat pe site) sau online.

  2. 0726723029 telefonul unui agent cargus la care a fost repartizate pentru ridicare doua colete in data de 31 12 2018 si mi s-a zis ca mi le ridica pina la ora 17,nu s-au ridicat nici azi 04 01 2019 si nu raspunde la telefon,macar sa zica sa nu il mai asteptam.