Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana

Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII

  1. Eheeeeee, dar cate probleme nu am avut cu firmele de curierat. O voi detalia doar pe ultima care a fost cea mai deranjanta problema, s-a intamplat cu Fan Courier. Am dorit returnarea unui produs electronic (nu conteaza produsul, nu conteaza de la ce firma a fost). Am facut o cerere de retur la Fan Courier, au trecut cateva zile bune si nu s-a intamplat nimic. Sun din nou la ei, nu se gaseste numarul cererii de retur la Fan Courier, fac alta. Mai stau cateva zile, tot nu se intampla nimic, se face o saptamana. Sun din nou la ei si explic problema, iar nu se gaseste cererea de retur. Fac alta cerere, de data asta iau numarul de inregistrare al cererii. Zilele urmatoare ma suna un domn din teren (curier) care imi zice daca sunt acasa sa iau coletul. Ii zic ca da. Imediat dupa, isi da seama ca nu are datele necesare pentru a lista AWB-ul si imi spune ca nu putem rezolva acum ca trebuie sa ii trimita call center-ul datele destinatarului. Ma pune sa sun iar la relatii cu clientii, ceea ce si fac. Ii povestesc problema agentei din call center, nu imi cere nicio informatie, doar ma asigura ca o sa ma contacteze cineva din teren pentru a rezolva. Astept, ziua urmatoare ma suna iar cineva din teren care imi spune acelasi lucru, ca nu are datele necesare sa listeze AWB-ul. Cat de rabdator sunt eu de obicei, de data asta ma enervez, ca nu ai cum sa nu te enervezi cand vezi atata dezorganizare in una dintre cele mai mari firme de curierat. Sun din nou in call center, stau 30 de minute in asteptare ca sa discut iar cu cineva care IAR nu imi cere nicio informatie si ma pune sa astept maine sa vina cineva, ca azi nu mai e program, dar ca prea se poate dupa 17:00 cum vreau eu, pentru ca nu are Fan Courier contract cu mine. Atunci chiar imi ies din fire, in conditiile in care aceasta este o noua problema despre care nimeni nu mi-a zis nimic, ca nu se lucreaza dupa 5 (in conditiile in care unul din colegii din teren mi-a spus ca se lucreaza si dupa 5). Dar el, moldoveanul (agentul din call center), imi zice ca nu prea se poate. Nu zice ca se poate sau ca nu se poate, zice ca nu prea se poate. Ma calmez, ii zic frumos ca ori vine cineva dupa 17 maine ori sa nu mai vina deloc. Ziua urmatoare ma suna cineva din call center, imi ia datele destinatarului si imi zice ca o sa ma sune cineva in intervalul 17-19 in tura de seara. Deci se poate pana la urma si fara sa am contract gold/platinum/diamant cu Fan Courier, marea companie de curierat. Ma suna iarasi cineva din teren in aceeasi zi pana in 16 si ii explic, din nou, ca nu e nimeni acasa pana in 17. Dupa 17, ma suna cineva care habar nu are pe unde este blocul si zona, avand in vedere ca este una din cele mai cunoscute zone din cele mai cunoscute cartiere din oras. Pana la urma vin eu cu coletul la 2-3 minute distanta, ca altfel nu se descurca. Ma costa 29 de lei, ii dau coletul si REZOLV. In concluzie, pentru a face un retur la un produs de 3kg la Fan Courier este nevoie de o saptamana si jumatate (pana la preluarea coletului), de vreo 10-15 apeluri, de nervi mancati si 29 de lei.
    Nu este singura firma de curierat cu care am lucrat, am avut de-a face cu Cargus, Sameday, Nemo si Fan Courier, dar nimeni nu a fost asa dezorganizat ca Fan Courier. M-a impresionat incompetenta angajatilor lor, de la modalitatea de abordare pana la bazele de date in care nu se gaseste o cerere dupa nume si adresa. Niciodata nu o sa mai apelez la ei si voi incerca sa comand de pe site-uri care nu lucreaza cu ei. Si nu sunt singurul, este internetul plin de sesizari la adresa Fan Courier.

    • Este incredibil cate probleme pot avea, cred ca sunt in top ca numar de sesizari, nu neaparat Fan Courier, firmele de curierat in general. Eu in locul tau as fi renuntat de mult la a mai apela la ei. Incercam cu alta firma. Plus ca este destul de scump transportul.