Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana

Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

124 COMENTARII

  1. Si eu am de o saptamana colet trimis prin fan courier si sa pierdut prin depozit la sibiu dupa multe telefoane in sfarsit lau trimis la cluj napoca si de 5 zile sta acolo destinatarul a mers 3 zilela rand sa il ridice si i se spune ba ca nu este ba ca sunt multe in depozit si este mai in spate si o sa il livreze cand ajung la el ….cand sun imi spun ca revin ei la mine cu un raspuns sau de multe ori imi inchid tel in nas ….nesimtiti

  2. aveti la fan curier din moldova noua jud.caras cei mai penibili si prosti angajati ce nu raspund la tel si nu livreaza la timp pachetele,e numai veselie si muzica la ei acolo in birouri iar curierii stau si joaca la pacanele cand au masina plina de pachete…stiu ca nu o sa se ia masuri dar macar sa stie lumea

    • Noi iti multumim ca ti-ai impartasit parerea insa personal cred ca exagerezi putin cand vine vorba ca stau angajatii si joaca pacantele. Chiar daca ar fi asa sa stea cu „veselica si muzica” nu vad care ar fi problema, ar trebui sa stea tristi si posomorati? Nu vad ce legatura are veselia angajatilor cu competentele lor.

    • Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. La ce firma va referiti? Daca inca nu v-au contactat pana acum pentru ridicarea coletului, puteti sa va adresati la o alta firma de curierat.

  3. SUBSEMNATUL T. DUMITRIUVA SESISEZ CA IN DATA DE 23.11.2018 AM FOST ANUNTAT PRIN MESAJ TELEFONIC SA RIDIC PRODUSUL COMANDAT PRIN FLANCO DE LA DEPOZITUL DUMNEAVOASTRA,DESI TREBUIA SA PRIMESC PRODUSUL LA ADRESA ,.AJUNS ACOLO AM RIDICAT PRODUSUL DIN DEPOZIT FARA SA FIU INSTIINTAT CA TREBUIE VERIFICAT, EU L AM RIDICAT DE BUNA CREDINTA, AM ACHITAT SI SEMNAT FARA SA VERIFIC. AM DESCHIS PRODUSUL DUPA 4 ZILE CAND VOIAM SA L INSTALEZ SI AM CONSTATAT CU UIMIRE CA PRODUSUL ERA CRAPAT. AM SESIZAT LA FLANCO ACEST LUCRU ,IAR RASPUNSUL LOR A FOST CA DE LA EI PRODUSUL A PLECAT CONFORM, SI ATUNCI EL S A DEGRADAT IN URMA TRANSPORTARII NECONFORME DE CATRE TRANSPORTATOR,CA URMARE VA ROG SA LUATI MASURI SI SA VERIFICATI TRASEUL PRODUSULUI DEOARECE ACESTA MI A FOST LIVRAT NECONFORM ,.ROG URGENT REZOLVAREA CAZULUI SI DORESC RETURNAREA BANILOR PENTRU LIVRAREA UNUI PRODUS NECORESPUNZATOR. NR AWB-******** R217-SLOBOZIA. MENTONEZ CA PRODUSUL AFOST LIVRAT DIN FLANCO URZICENI. ASTEPT UN RASPUNS INAINTE DE A FACE ALTE DEMERSURI MAI DEPARTE. VA MULTUMESC

    • Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, la ce firma va referiti?
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii al firmei de curierat care v-a livrat produsul.

  4. Buna
    Am trimis un colet din Petrosani Hunedoara la Calan Hunedoara in 29 . 11.
    Coletul nu era ajuns nici in data de 06 .12
    Persoana care trebuia sa primeasca coletul l – a refuzat pt ca a ajuns prea tirziu
    Din vina angajatilor fan curier Petrosani in loc de un colet ,
    Era scris 2 colete adica un plic si un colet
    Am sunat la Fan curier Hunedoara vineri 07 .12 si mi au zis ca doamnele de la Petrosani au gresit ca in loc de un colet au scris 2 respectiv un plic si un colet
    Asadar coletul a ajuns inapoi la Petrosani
    Am primit un sms sa merg sa ridic coletul si doamnele m au obligat sa platesc 82 de lei ca au plimbat coletul
    Nu era vina mea ca ele au gresit si ca nu a fost livrat la timp
    Vi – se pare normal ca m au pus sa platesc plimbatul coletului care din vina lor nu a ajuns la destinatie
    Oricum sunt trei doamne acolo ,dar nu raspund nici la telefon cind ai nevoie trebuie sa ai nervi de otel sa incerci de cel putin zece ori sa suni sa iti raspunda odata
    Sper din toata inima sa mi se dea banii inapoi cate i am platit pt transport ,pt ca nu e vina mea ca ei nu au fost in stare sa l livreze la timp

    • Buna seara,
      Nu inteleg exact, v-au pus sa platiti o alta suma pe langa cea pe care ati dat-o pentru a trimite coletul? Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa platiti o alta suma, daca ati facut o sesizare la Fan Courier si nu ati primit un raspuns favorabil, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

      • M au pus sa platesc taxa pt colet dus intors pt ca nu au livrat ei la timp destinatarul a refuzat coletul din greseala lor nu s a livrat corect
        Mi au zis ca daca nu imi convine sa sun la dvoastra la Bucuresti sa va zic sa imi dati d voastra transportul gratis
        Cu alte cuvinte m au luat si peste picior
        Multumesc pt raspuns
        Numai bn va doresc

  5. Acesta firma de curierat pe nume Fan CURIER isi bate efectiv joc de clienti,am comandat o orteza medicala de luna trecuta ,ea a fost expediata pe data de 03.12.2018 dar nici pana azi 07.12.2018 ora 21 nu am primit nimic iar la numerele lor de telefoane nu raspund

    • Intarzierile la Fan Courier sunt cauzate de catre perioada de dupa Black Friday, nici pana acum nu au reusit sa fie la zi cu livrarea comenzilor. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul Fan Courier sau pe pagina lor de Facebook.

  6. AwB 2******** pentru ***** str Davidesti Nr * Sector 5 Bucuresti
    Pe de alta parte, la ora 15.32 am primit mesaj ca Sameday va livra azi comanda nr ********* si mi s-a dat in nr de mobil 07******.
    Am sunat la acest numar, 07******* , si persoana care a raspuns si care din cauza vocii m-a confundat intruna cu o femeie, a afirmat ca , NU ARE PE BORDEROU COMANDA PE NUMELE ****** si nr de mobil 072******.

    Este exclus sa fi refuzat coletul, trebuia sa fiu sunat si nu am fost. Pe de alta parte, produsul si transportul , au fost platite cu , card inca din data de 25.11.2018

    Va rog sa ma sunati urgent la nr de mobil 07******.

    Maine vin la dvs la depozit

    Buna ziua

    • In legatura cu ambele colete, intr-adevar vad ca figureaza ca fiind refuzate.
      Noi nu reprezentam compania Sameday, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Sameday.
      O zi buna!

  7. Buna seara!
    Nu stii daca la dvs trebuia sa intru si sa ma interesez ptr un colet livrat prin fan curier
    De 2 zile astept un colet care a ajuns in constanța si nu pot sa iau legatura cu cei de la livrari
    Reclamația nu reusesc s o fac ptr ca site nu e funcțional
    E vb de un cadou cate ttebuia livrat ieri

    • Buna seara,
      Intarzierile sunt din cauza perioadei Black Friday, tot de aceea sunt probleme si cu site-ul Fan Courier, anul acesta nu au facut deloc fata numarului de comenzi. Daca nu reusiti pe site, puteti face o sesizare telefonic sau pe pagina de Facebook Fan Courier.

  8. Bună seara am un colet de la orange,a fost trimis de pe data de 23 noiembrie, iar acuma suntem în dată de 7 decembrie,aș dori să știu și eu cînd ajunge coletul,sau cînd îl primesc. Aș dori să știu sunteți o firmă serioasă de livrari, sau sesizăm mai departe organele abilitate pentru nerespectarea,legii și a protocolului de livrat colete la domiciliu. Am tot încercat să vă sun să iau legătura cu dumneavoastră dar degeaba, nu răspunde nimeni,sper sa primesc un răspuns.

  9. Buna ziua, in data de 03.12.2018, am primit un mesaj si apoi un telefon ca sunt cautata pentru un colet,pe care il asteptam in el fiind medicamente de la NICOMM TEAM, pana la urma am inteles ca in loc de or.HUEDIN, str.HOREA, NR.*, unde asteptam coletul, eram cautata in municipiul CLUJ-NAPOCA, am cerut si eu si cei de la NICOMM TEAM sa fie redirectionat coletul in or. HUEDIN, str. HOREA, nr.*.
    Astept rezolvarea problemei!

  10. FAN CURIER AWB****** ****** SRL SI
    AWB******-***** SRL TREBUIE SA AJUGA ASTAZI CEL TARZIU.
    VA ROG FRUMOS,SUNT DOSARE PENTRU ACCEPTARE IN CADRUL PROGRAMULUI RABLA,SUNTEM LA LIMITA DIN CAUZA D-VOASTRA CU TERMENUL.
    VA ROG INSISTENT,ACTELE SUNT IMPORTANTE SA AJUNGA LA AFM

    • Noi nu reprezentam compania Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Am verificat AWB-ul si ultimul status a fost ca acel colet a fost preluat de catre Fan Courier Timisoara pe data de 04.12 si a fost trimis catre HUB-ul de destinatie, insa se pare ca nu a ajuns in localitatea destinatie pana acum.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier pentru a solicita urgentarea livrarii coletului.

  11. Am trimis un colet din Petrosani Hunedoara la Calan Hunedoara vineri la ora 11 ,9 si nu a ajuns nici in momentul de fata ,si nu raspunde nimeni la dispeceratul din Petrosani nr de awb ***** fan curier express ,e o firma neserioasa

    • Ce firma v-a livrat coletul?
      Produsele au fost comandate de la aceeasi firma? De exemplu, daca au fost comandate de pe eMag, pe eMag sunt vandute produse si de catre alte magazine si daca un produs este de la eMag iar alt produs este de la o alta firma care vinde prin site-ul eMag, atunci este normal ca produsele sa nu ajunga in acelasi timp, deoarece sunt expediate din locuri diferite.

  12. buna ziua, as dori si eu un nr. de telefon de la contact relatii cu clientii de la firma CARGUS,nr care este afisat pe site nu raspunde niciodata nimeni.Va rog am colete comandate de la EMAG si ALTEX MULTUMESC

    • Buna ziua,
      Numarul de pe site 0219330 (Bucuresti) sau 0219282 (provincie) este pentru serviciul de relatii cu clientii Cargus, este posibil sa nu raspunda in aceasta perioada din cauza numarului mare de comenzi in urma Black Friday. Puteti face o sesizare si pe adresa e-mail contact @urgentcargus.ro.

  13. Buna ziua,ma intereseaza care situatia cu coletul cu numarul de factura awb *****.Cca miercuri mia spus ca joi o primesc, si az e vineri???
    Nu ma purtati deacolo si inpoi.sa va fie rusine .sava bateti joc de un om fara picior!!!

  14. Buna,am deprimit un scuter handicap prin fan curier cu numarul factura awb 1******.Miercuri mi-a spus ca joi livreaza,dar az e vineri si nimic,dar nici telefonic nu pot lua legatura.

    • Buna ziua,
      Am verificat AWB-ul si observ ca acest colet a fost preluat de catre HUB-ul Ploiesti insa nu a ajuns inca in HUB-ul destinatie, in localitatea dvs. Probabil intarzie din cauza volumului de cereri in urma perioadei Black Friday. Probabil acesta este si motivul pentru care nu puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, numarul mare de solicitari. Va recomand sa faceti o sesizare privind aceasta situatie online pe site-ul Fan Courier sau pe pagina de Facebook Fan Courier, daca aveti cont Facebook.

    • Buna ziua, numarul de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii Fan Courier este acesta +4021.9336. Daca nu reusiti sa intrati in legatura cu un operator probabil este din cauza unui numar mare de apeluri din cauza perioadei aglomerate dupa Black Friday. Puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Fan Courier sau completand formularul online de pe site-ul Fan Courier.

  15. Buna ziua! Am facut o comanda pe data de 18.11.2018 si una pe 23.11.2018 la detalii comanda imi apare ca produsele sunt in depozitul curierului dar data estimată de livrare este 26,suntem in 29 si comanda nu a ajuns,ce as putea sa fac sa primesc comanda mai repede?

    • Buna ziua,
      La ce firma de curierat va referiti?
      Daca pe AWB inca va apare in depozitul curierului fara alte modificari, atunci va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii al firmei de curierat care trebuie sa va livreze coletul. Intarzierile apar cu siguranta din cauza Black Friday, nici pana acum nu isi vor reveni poate din a doua saptamana a lunii decembrie vor pune la punct toate comenzile de Black Friday.

  16. Fan curier sunt neseriosi astept livrarea unui produs si in sectiunea urmărește livrarea imi scrie ca adresa este greșită ,dar nu este adevărat cum pot lua legătura cu firmă fan curier sa-mi recuperez produsul

    • Faceti o poza la statusul AWB-ului ca sa aveti dovada aceasta (uneori schimba statusul AWB-ului cand se fac sesizari) si faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier la numarul +40219336.

  17. Salutare !
    Ieri dimineata, 26.11.2018, ora 08:54, am trimis un colet prin Fan Curier , Slatina. Coletul trebuia sa ajunga astazi, pentru ca am nevoie stringenta de continut maine, 28.11.2018. Mi s-a garantat sosirea in cursul zilei de azi, dar…
    Am incercat sa sun la toate numerele de telefon ale Fan Curierului, dar nici sucursala Slatina, nici sucursala Constanta, nici Bucurestiul nu raspunde. Coletul este deja platit.
    WTF?

  18. Bună seara cât costă 2 pachetele de 1 kg de la bucurești isaccea si de la isaccea bucurești nu mi sa dat bon fiscal de multe îmi oprește mai mulți bani

  19. Am comandat de la eMag o saltea si un scaun de bar vineri 16 noiembrie. Pe 17 am primit mesaj ca coletele au fost trimise. Luni a venit scaunul. Salteaua nu. Marti 20 noiembrie a venit cineva sa imi cumpere mobila pe care o pusesem la vanzare, asa ca am ramas fara pat. Salteaua nu a ajuns. Marti noaptea am dormit pe jos pe niste placi de polistiren…. Azi, miercuri la ora 17:44 inca nu a ajuns salteaua. Am sunat la ei si am stat 20 de minute pe asteptare si nu mi-a raspuns nimeni. Urmeaza inca o noapte de dormit pe polistiren…Oare cate nopti vor mai fi? Fan curier really sucks…Nu inteleg de ce nu centralizeaza comenzile sa le trimita impreuna….E de tot rasul

    • Nasoala situatia ta, este perioada de asa natura incat comenzile vor intarzia. Probabil au fost cumparate de la furnizori diferiti, si de aceea a ajuns scaunul inainte. eMag este de mult timp un marketplace, un portal prin care altii isi vand produsele, daca un produs este vandut de eMag si altul de Flanco (prin eMag), nu vor ajunge in acelasi timp deoarece e posibi ca Flanco sa lucreze cu Fan Courier iar eMag sa lucreze cu Sameday, dau un exemplu. Sau este posibil un produs sa fie livrat din Bucuresti si altul din Satu Mare.
      Daca ambele produse sunt comandate de la acelasi vanzator, atunci situatia se poate schimba. Desi chiar si in situatia aceasta se poate ca un produs sa fie in stoc intr-un oras si alt produs in alt oras.

  20. Comanda *** de la Stone Mania Bijou a plecat pe data de 19.11.2018, fiind preluată de Fan courier la ora 16:50.
    Înțeleg faptul că în această perioadă pachetele se ditribuie mai greu. Dar de ce azi, cînd am verificat după AVB (nr. ******) am găsit mențiunea adresă greșită? (e corectă) Solicitarea a fost ca livrarea să se facă între orele 9-15:30 de luni pînă vineri. Nu este primul colet primit de la Fan Courier pe această adresă. Dar de ce nu au sunat să mă anunțe. Altă dată așa au procedat. Și acum e adresa greșită? Dacă erau medicamente vitale, tot așa se proceda? Se cunosc perioadele cu potențial aglomerat, deci se impune o mai bună gestionare și o comunicare decentă cu clienții. Nu toți sîntem agresivi sau tîmpiți. Sper ca situația să fie remediată. Chiar dacă nu se poate să primesc acest colet în zilele următoare, cel puțin aș dori să știu că voi primi comanda. Vă mulțumesc

    • Noi nu suntem Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Unde va apare adresa gresita mai exact? Eu am verificat AWB-ul pe site-ul Fan Courier si apare ca acest colet a fost livrat ieri 20.11.2018 18:47.

      Presupunand ca nu ati primit coletul, va recomand sa faceti o poza la statusul AWB-ului (sa aveti dovada, deoarece se mai intampla sa modifice statusul AWB-ului) si sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, deoarece coletul apare ca fiind livrat.

  21. Buna seara

    Astasi am facut o comanda online pentru expedierea unui colet cui ridicat coletul. ridicare de la domiciliu. Comanda a fost confirmata cu nr. SO13160 / 14.11.2018. Adresa de la care se expediaza : loc. Tarnava, jud. Sibiu. Expeditor Marinescu Doru Gabriel. Desi comanda a fost facuta la prima ora , coletul nu na fost ridicat astazi.
    Ce s-a intamplat sau cand va fi ridicat coletul. Nu am primit nici-o informatie .
    Ma puteti ajuta in acest sens.

    Cu stima,

  22. Buna ziua,
    Este corect ca in cazul in care ti se distribuie un colet sa fi anuntat atunci cand curierul se afla la domiciliu tau.
    Va spun asta pentru ca asa se intampla ,iar cei de la sediu spun ca platitorul este obligat sa se afle la domiciliu si ca are posibilitatea de refuza primirea , ca distribuitorul are aprox.80 de colete si nu-i poate informa din timp pe clienti(in ziua respectiva).
    Marcel M.

  23. Buna seara .am trimis pe data de 15 08 2018 in plic foarte importanta de la Hunedoara petrosani la Oradea Bh si nici in ziua dd azi nu se stie de coletul meu va rog luati masuri cod avb 11*****

    • Buna seara,
      Am verificat la Fan Courier AWB-ul si se pare ca a fost trimis din centrul Petrosani Fan Courier catre centrul destinatie Oradea si intr-adevar, de acolo nu mai apare nicio actualizare, nici ca a fost primit, nimic altceva.
      Verificati si dumneavoastra AWB-ul pe site-ul Fan Courier, faceti o poza la status si faceti o reclamatie la Fan Courier. Daca nu primiti urgent un raspuns (si asta puteti sa le transmiteti si celor de la Fan Courier in sesizare) va recomand sa va adresati de urgenta la Protectia Consumatorului. Mi se pare incredibil sa se piarda un colet si timp de 3 luni de zile sa nu ajunga la destinatie. Presupun ca v-au mai luat si banii. Si cu banii luati si cu coletul nelivrat.
      Ne puteti anunta aici ce reusiti sa rezolvati.

  24. Buna ziua ! Am avut o comanda de livrat prin Fan Courier Cluj la Iulius Mall magazin Secuiana , pentru persoana fizica, AWB***** . In data de 24.10.2018 am primit sms ca mi-l livreaza, dar cea ace nu s-a intaplat pana in momentul de fata. Cuierul nu poate fi contatctat, robotul im raspunde. De la sediul din Cluj tot ma trimit la linia 2 care este permanent ocupata. MARFA NU AM PRIMIT ! Spuneti va rog unde sa ma apelez ca sa primesc coletul

    • Buna seara, vad ca statusul AWB-ului este ca ati fost contactat si avizat in data de 24.10.2018. Posibil sa nu aiba numarul dumneavoastra de telefon corect curierul, daca nu reusiti sa contactati nici curierul, nici telefonic serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, faceti o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Fan Courier sa va verifice numarul de telefon si sa fiti recontactat.

      • Daca a orimit sms de la curier privind livrarea, sigura ca numarul meu dat pentru curier este corect. Tot am incercat sa-l sun pe numarul lui , dar robot imi raspunde. Dealtfel, pot sa comunic si pe facebook nr. meu de telefon. Important ar fi sa-l primiesc odata coletul

          • In data de 24.10.2018 am fost contactata prin sms de catre cuier in felul urmator : AWB****** de la Extreme Digital Zrt se va livra astazi intre 9-17, Rbs 525.00 LEI.Tel 07*****. Deci, am fost contactata, dar n m-i s-a livrat. Am incercat sa-l sun pe numarul de telefon mai sus, dar robotul im raspundea. Duma aceasta data am incercat de vre-o 20 de ori, dar tot robot im raspunde. Spuneti, ce pot sa fac ? Cum primesc odata aceasta marfa ?

          • In caz ca nu ati citit cu atentie, o sa scriu din nou. Dumneavoastra va referiti ca ati fost contactata prin SMS-ul acela trimis automat. Eu am inteles. Am zis sa ii contactati pe Facebook pe cei de la Fan Courier (deoarece noi nu suntem cei de la Fan Courier), le faceti o sesizare in care sa mentionati ca NU ATI FOST CONTACTATA DE CURIER. SMS-ul acela nu inseamna ca ati fost contactata de curier, acele SMS-uri se trimit automat dimineata atunci cand pachetul ajunge la curier si urmeaza sa fiti contactata in aceeasi zi. In cazul dvs nu ati fost sunata de curier, nu stiu de ce, asta vor verifica cei de la Fan Courier.

          • Sper ca o sa-mi ajunge coletul cu bine. 🙂 Dealtfel, ma mir pentru aceasta decalaj de livrare. La noi, in jud. Covasna prestatia Fan Courierului este OK, sunt propti. Nu m-am gandit sa ma intampin cu astfel de problema la Cluj. Daca stiuam, comandam imprimanta la Tg Secuiesc, si cu prima ocazie trimiteam la Cluj . Dar asta este. 🙂

          • Am comunicat pe facebook Fan Courier Cluj problema mea, dar nici un replay. Am sunat la sediul din Cluj, tot cu primisiunea ma lasa ca mi-l livreaza, dar pana in momentul de fata nu a ajuns coletul. Spunteti va rog unde sa ma apelezi ?

          • Daca nu reusiti sa primiti un raspuns de la ei, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului si sa le mentionati celor de la Fan Courier ca v-ati adresat la OPC.

  25. buna ziua am facut o comanda pe net de la complexpress logisztika kft din ungaria si numai dau de ei sa returnez coletul si sa iau bani inapoi pt ca nu mi sa trimis ce am comandat

    • Buna seara, nu stiu ce produs ati comandat insa depinde care este politica de retur a acelei companii pe teritorul Ungariei, plus ca o sa va coste sa returnati coletul precum ati trimite un colet in afara. Incercati sa luati legatura cu ei, vad ca pe site au mai multe metode de contact inclusiv pe Facebook.

  26. Săptămâna trecută am fost pusa într-o situație cum nu credeam ca e posibil. Le-am făcut reclamație bineînțeles, curierul a venit, am așteptat la strada, a staționat pe partea cealaltă a drumului și nu a vrut sa se dea jos din mașină. Ma întrebat dacă îl vreau, sa merg la geamul mașinii să-mi dea coletul. Asta înseamnand sa stau pe sosea unde circulau mașini. A plecat cu coletul meu spunând la firma ca defapt am refuzat pachetul. Ei azi trebuia sa primesc un colet tot de la ei, nu știu era tot băiatul cu pricina sau altul dar era foarte iritat. Ma luat la întrebări de ce nu răspund ca ma sunase de 10 ori, chestie care nu e adevărată. El la sunat pe soțul meu de vreo 5 ori care nu a răspuns fiind la medic. Având în vedere cum a vorbit cu mine am trimis un mesaj și i-am zis sa fie mai atent pentru ca nu pe mine ma sunat de’ 10′ ori.si de acolo a început circul. Citez:’voi sunteți mai cu bani’știu ce ia-ți făcut la colegul meu cu reclamația, a procedat corect ca nu a trecut strada și nu sa dat jos din mașină , era linie continuă, vroiai sa primească amenda? ‘(ori minte ori habar nu are pentru ca este linie discontinua o bucata bună de drum). Oricum am înregistrarea apelului. Asa ceva nu credeam ca se poate întâmpla. Este vorba de firma URGENT CARGUS.

    • Aceste probleme sunt, din pacate, frecvente insa in cazul dumneavoastra au fost mai accentuate. Ca e linie continua sau discontinua, el este obligat sa va livreze coletul la adresa de livrare. Daca in adresa scrie ca este etajul 10, Ap. 100, atunci trebuie sa va aduca acel colet la usa. Exceptie fac, la cateva firme de curierat, produsele foarte mari, gen frigider, aragaz, etc., acolo nu cred ca sunt obligati sa le aduca la usa.
      Eu inteleg ca este o meserie destul de grea sa fugi dintr-un loc in altul in scopul de a scapa de colete, probabil au si ei target, dar asta nu le justifica comportamentul.
      Va recomand sa faceti sesizare la serviciul de relatii cu clientii Urgent Cargus (reclamatii) privind aceste probleme si sa mentionati ca o sa va adresati si la OPC daca nu se va gasi o solutie atunci cand nu vor sa vina la dumneavoastra la domiciliu.

  27. Buna ziua.Am o problema si sper sa ma ajutati.Am facut comanda de pe un site la un produs.Coletul a fost ridicat pe data de 9.10.2018 urmand sa mi-i se aduca la domiciliu.Incerc de azi-dimineata sa sun la fan courier si nu reusesc sa i-au legatura cu ei pt a afla ce s-a intamplat cu coletul meu

  28. Au trecut doua zile de cand ma rog la cargus sa vina dupa un colet si nu ma baga nimeni de seama,cate zile trebuie sa astept sa ajunga cargusul din sighet?ce trebuie sa fac sa ajunga un aparat la servis daca ei nu vin?asta mi s a intamplat de repetate ori dar nici o imbunatatire din pacate,pot reclama undeva?ca asta e bataie de joc.

    • Din pacate, asa procedeaza majoritatea firmelor de curierat cand este vorba de persoane fizice, vin cand vor ei. Si mie mi s-a intamplat sa ajunga dupa o saptamana si mai multe apeluri date de catre mine, pe langa faptul ca mi-au luat o suma destul de mare pentru livrarea coletului. Nu prea aveti la cine sa faceti sesizare decat la ei.

    • Din pacate nu ne putem baza pe ei,i am rugat de miercuri dimineata sa vina sa ridice un colet ptr. Servis si de abia au sosit doar luni,daca ar fi seriosi macar ar spune cand pot sa vina ,dar zi de zi am sunat si mi s a spus ca in cursul zilei de azi vor veni.Imi pare rau dar daca ,,urgent cargus’ vin dupa 5 zile dupa parerea mea nu sunt seriosi

      • Aveti dreptate, ar trebui sa acorde aceeasi prioritate ca pentru livrarea unui produs comandat de pe un site, daca e vorba de un produs defect asteptam o saptamana doar pana ajunge curierul, timp in care noi nu putem beneficia de acel produs.

  29. am facut vineri o comanda pentru ridicarea unui colet si nu s-a prezentat nimeni sa-l ridine!-numele meu: Caramida Geta, Resita-bl. munci 11 a sc 2 apt 4—-mai vine cineva sa-l ridice?

  30. In general nu am avut probleme cu fancurier sau altii, exceptand sameday care abia a reusit sa efectueze livrarea in 5 zile!.
    Dar la ulima comanda: primesc awb, apare pe website ca a fost preluat spre livrare la ora 09.20 – deci imi pun telefonul langa mine si astept… toata ziua tot astept ( dar nici nu primesc sms ca de obicei ca in data x intre orele y-z o sa fiu contactat..etc)… buuun. tot verific website desi nu apar alte detalii.. La ora 20.00 apare pe site ca am fost contactat la ora 16.21 pentru livrare ulterioara. Serios? da unde a sunat curierul ca nu am nici macar un beep pe telefon …Concluzia e ca cel in cauza a umplut masina cu diverse colete, a livrat cat a livrat si cand s-a terminat programul si-a bagat piciorul si a trecut din „burta” contactat pt livrare ulterioara, ca altfel nu imi explic … Sincer cu asemenea angajati fancurier o sa ajunga mai rau ca posta romana. pacat! livrarea anterioara tot prin fancurier a ajuns in mai putin de 24 ore de la plasarea comenzii !!! ( din bucuresti la 40km de iasi) : deci se poate , dar trebuie seriozitate … dar banuiesc ca soferul respectiv nu mai lucreaza la ei – probabil era prea serios

    • Este posibil ca acesta sa fie motivul pentru care figura ca ati fost contactat. Oricum, se fac multe magarii, in special de catre cei de la Fan Courier. Cand verificati un AWB sa faceti si o poza deoarece, uneori, schimba statusul AWB-ului. Concret, sa zicem ca figureaza data de 20.09 pe AWB ca a fost preluat coletul si se intarzie iar dumneavoastra faceti o sesizare la Fan Courier in acest sens, e posibil sa va treziti ca modifica data pe AWB in data de 21.09, asa scapa ei de sesizari. Eu cu Fan Courier am avut probleme, cu Sameday niciodata, mereu a ajuns a doua zi.

  31. Eheeeeee, dar cate probleme nu am avut cu firmele de curierat. O voi detalia doar pe ultima care a fost cea mai deranjanta problema, s-a intamplat cu Fan Courier. Am dorit returnarea unui produs electronic (nu conteaza produsul, nu conteaza de la ce firma a fost). Am facut o cerere de retur la Fan Courier, au trecut cateva zile bune si nu s-a intamplat nimic. Sun din nou la ei, nu se gaseste numarul cererii de retur la Fan Courier, fac alta. Mai stau cateva zile, tot nu se intampla nimic, se face o saptamana. Sun din nou la ei si explic problema, iar nu se gaseste cererea de retur. Fac alta cerere, de data asta iau numarul de inregistrare al cererii. Zilele urmatoare ma suna un domn din teren (curier) care imi zice daca sunt acasa sa iau coletul. Ii zic ca da. Imediat dupa, isi da seama ca nu are datele necesare pentru a lista AWB-ul si imi spune ca nu putem rezolva acum ca trebuie sa ii trimita call center-ul datele destinatarului. Ma pune sa sun iar la relatii cu clientii, ceea ce si fac. Ii povestesc problema agentei din call center, nu imi cere nicio informatie, doar ma asigura ca o sa ma contacteze cineva din teren pentru a rezolva. Astept, ziua urmatoare ma suna iar cineva din teren care imi spune acelasi lucru, ca nu are datele necesare sa listeze AWB-ul. Cat de rabdator sunt eu de obicei, de data asta ma enervez, ca nu ai cum sa nu te enervezi cand vezi atata dezorganizare in una dintre cele mai mari firme de curierat. Sun din nou in call center, stau 30 de minute in asteptare ca sa discut iar cu cineva care IAR nu imi cere nicio informatie si ma pune sa astept maine sa vina cineva, ca azi nu mai e program, dar ca prea se poate dupa 17:00 cum vreau eu, pentru ca nu are Fan Courier contract cu mine. Atunci chiar imi ies din fire, in conditiile in care aceasta este o noua problema despre care nimeni nu mi-a zis nimic, ca nu se lucreaza dupa 5 (in conditiile in care unul din colegii din teren mi-a spus ca se lucreaza si dupa 5). Dar el, moldoveanul (agentul din call center), imi zice ca nu prea se poate. Nu zice ca se poate sau ca nu se poate, zice ca nu prea se poate. Ma calmez, ii zic frumos ca ori vine cineva dupa 17 maine ori sa nu mai vina deloc. Ziua urmatoare ma suna cineva din call center, imi ia datele destinatarului si imi zice ca o sa ma sune cineva in intervalul 17-19 in tura de seara. Deci se poate pana la urma si fara sa am contract gold/platinum/diamant cu Fan Courier, marea companie de curierat. Ma suna iarasi cineva din teren in aceeasi zi pana in 16 si ii explic, din nou, ca nu e nimeni acasa pana in 17. Dupa 17, ma suna cineva care habar nu are pe unde este blocul si zona, avand in vedere ca este una din cele mai cunoscute zone din cele mai cunoscute cartiere din oras. Pana la urma vin eu cu coletul la 2-3 minute distanta, ca altfel nu se descurca. Ma costa 29 de lei, ii dau coletul si REZOLV. In concluzie, pentru a face un retur la un produs de 3kg la Fan Courier este nevoie de o saptamana si jumatate (pana la preluarea coletului), de vreo 10-15 apeluri, de nervi mancati si 29 de lei.
    Nu este singura firma de curierat cu care am lucrat, am avut de-a face cu Cargus, Sameday, Nemo si Fan Courier, dar nimeni nu a fost asa dezorganizat ca Fan Courier. M-a impresionat incompetenta angajatilor lor, de la modalitatea de abordare pana la bazele de date in care nu se gaseste o cerere dupa nume si adresa. Niciodata nu o sa mai apelez la ei si voi incerca sa comand de pe site-uri care nu lucreaza cu ei. Si nu sunt singurul, este internetul plin de sesizari la adresa Fan Courier.

    • Este incredibil cate probleme pot avea, cred ca sunt in top ca numar de sesizari, nu neaparat Fan Courier, firmele de curierat in general. Eu in locul tau as fi renuntat de mult la a mai apela la ei. Incercam cu alta firma. Plus ca este destul de scump transportul.