Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD

  1. Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
  2. Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
  3. Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
  4. Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL

  1. Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
  2. Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
  3. Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT

  1. Apel la numarul 0213034567
  2. Fax la numarul 0213034543
  3. E-mail la ro.cs@tnt.com
  4. Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
  5. Pagina Facebook TNT Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

  1. Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
  2. Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
  3. Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
  4. Pagina Facebook Nemo Express

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania

  1. Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
  2. Fax la numarul +40212316729
  3. Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania

  1. Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
  2. Pagina Facebook GLS Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt

  1. Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  2. Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  3. Apel la numarul +40219959
  4. Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

698 COMENTARII

  1. Ám scris la Messenger 12. 07.2021 la Sacueni str *** a sosit un colet de la Cargus, soferul a clacsonat 10 minut, toate stráda a iesit, nu are numar de telefon sa anunte clientul?

  2. Bună ziua. Am făcut o canada ,care trebuia sa fie expediata prin DPD. Am fost înștiințat prin mail de DPD ,ca urmează sa fie livrata pe 9.07.’21. Nu s-a specificat nici intervalul orar nici numărul de contact al curierului. Pe 9.07 , nu am primit nici un SMS de la curier,cum era normal,nici apel,nimic. Am așteptat toată ziua ,iar coletul nu a fost livrat. Azi ,pe 11.07 am sunat la sediu, unde o duduie tafnoasa , a încercat întâi să mă minta , ca adresa nu era orecta,apoi ca telefonul nu era corect. I-am precizat ca în malul de confirmare a comenzii totul era trecut corect și, atunci a binevoit sa-mi spună ca livrarea se va face pe 12.07 , în intervalul 9-17. Când am solicitat ca ,curierul sa-mi trimită SMS pentru a putea sa aflu ora aproximativa a livrării, mi-a răspuns ca acest lucru nu se mai face. A astfel de relație cu clienții mi se pare de neacceptat. Eu,client, platesc și sunt nevoit sa aștept o zi întreagă acasă ,pana DPD va binevoi sa livreze comanda!!!!Mai mult:nu mi se oferă nici posibilitatea sa contactez curierul!!!!!Consider toate acestea ca neobrazare și lipsa de cel mai elementar bun simt. Astfel de firme trebuie sa dispară !!!!!! Evitați firma DPD!!

  3. Cea mai de joasă speță firma de transport pe bani noștri vineri am primit coletul mult așteptat wtf o masa de bucătărie transport 200 în București și ce sa vezi geamul spart sa nu mai zic de firma care a livrato som product un ***** de firma cine citește acest mea fugiți fratilor de aceste doua firme ca *****.

    Comentariu moderat

  4. Pentru Sameday Courier, cred ca la selectia de personal, proba eliminatorie in vederea angajarii la firma consta in cat de nepoliticos se pot adresa curierii clientilor care apeleaza la telefonul societatii in vedere clarificarilor anumitor incidente. Din cate stiu si am invatat la vremea respectiva, modul de adresare a doua persoane care nu se cunosc nu se face la persoana a II-a singurar. Sau nu mai stiu eu bine, oare?????
    De asemenea, raspunsurile date de acestia clientilor societatii sunt incalificabile, de genul „s-a pierdut AWB-ul si de aceea nu s-a putut livra?”
    Tineti-o tot asa ca VA FI FOARTE BINE!!!!! NU SE STIE PENTRU CINE!

  5. Buna ziua!
    Unde pot face plângere împotriva unui șofer al fan Courier???
    Am sunat la relații clienți să anunț problema că nu mi se aduc coletele…
    Motivul fiind că mă păcălea la fiecare colet că trebuie să plătesc transport deși transportul este inclus, pentru că am sunat la cei care îmi trimit colecția și anume casa de monede!
    Normal că l am sunat pe șofer sa i cer explicații se făcea că nu aude și mi a închis telefonul in nas, i am trimis un mesaj la care dumnealui cu tupeu mi a zis că nu voi mai vedea coletele de la el…. Pot oricând dovedi cu poza mesajelor!
    Acum va rog frumos sa mă ajute cineva sa fac plângere împotriva acestui individ și să mi se trimită colecția a cărui abonat sunt de mult timp!!!

      • Am întâmpinat și eu aceași problemă cu expedierea unui colet,o săptămână nu am putut să-mi văd de treburi pentru ca am stat să aștept coletul pe care îl plasau de la un curier la altul ca pana la urmă să nu mi-l mai aducă deloc. L-am sunat pe cel responsabil și m-a luat în râs. Acum va intreb și eu unde pot face acea reclamație?Am urmat metoda spusă în articol dar cand deschid pagina la fan courrier nu imi arata nici un formular sau pagina pentru reclamații . Va rog sa imi spuneti exact cum sa procedez.

    • Nu stiu ce politici au cei de la Fan Courier in astfel de situatii, e greu de demonstrat ca a fost o problema cauzata de transport. Daca nu a fost platita asigurare pentru colet, nu cred ca veti primi un raspuns pozitiv.

  6. Buna ziua,in data de 28.05.2021 am expediat un colet din Petrosani,jud Hunedoara pentru destinatia Brasov,AWB ******** care consta intro lada congelator pentru inghetata,lada a fost ambalata in polistiren si folie,detin poze inainte de expediere si dupa returul congelatorului,pe traseu cei de la fancourier iau rupt o roata si in zona unde sa rupt roata sa indoit destul de tare si partea de jos a congelatorului,ajungand la destinatie deteriorata si fara roata destinatarul a refuzat ridicarea congelatorului returnandul inapoi la Petrosani,la Petrosani cei de la fancourier mai precis acelasi baiat caruia iam predat congelatorul la plecare a montat inapoi roata prinzando cu un surub,explicandumi baiatul care a pus roata inapoi ca nu a fost chiar asa mare problema,eu iam spus ca este si indoita si pe deasupra cei de la fan courier mai au si nesimtirea de a-mi pretinde plata transportului tur retur,baiatul mia replicat ca el nu se baga,mai bine sa vorbesc cu sefa care nu erea,am facut reclamatie la sediul central al fancourier la Bucuresti,am spus ca pot pune la dispozitie poze cu congelatorul in toate etapele inainte de ambalare,dupa ambalare,starea ei buna la predare si starea ei deteriorata la intoarcere,domnisoara de la fancourier Bucuresti la care am facut reclamatia mia spus sa pun pozele care le detin pe customer[at]fancourier.ro,am tot incercat sa le pun dar nu reusesc.

  7. Buna ziua, in data de 19.05 2021 am expediat un colet format din doua bouă boxe audio prin firma de curierat Fancourier ambalate in folie cu bule de aer, am protejat difuzoarele cu carton. Au ajuns la destinatie sparte.
    AM SESIZAT FIRMA DE TRANSPORT PRIN EMAIL CU IMAGINI DE LA PLECAREA COLETULUI SI CU IMAGINI DE LA DESTINATIE SI AM PRIMIT UN RASPUNS SEC.
    FAN Courier (noreply)
    ********yahoo.com
    Wed, May 19 at 7:10 PM
    Stimate client,

    Ca urmare a sesizarii dumneavoastra, am efectuat o analiza interna in urma careia a rezultat ca expeditia cu nr. AWB ****** ridicata in data de 18-05-2021 de la *** – Slobozia catre ***** – Bucuresti, s-a livrat in data de 19-05-2021, la ora 13:43.
    Mentionam ca expeditia a fost livrata cu ambalajul intact, nu au existat reclamatii si nu a fost intocmit niciun proces verbal.
    Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea trimiterilor se fac in momentul livrarii prin intocmirea unui proces verbal de constatare.
    Orice reclamatii ulterioare, cu privire la acest aspect, sunt nule.
    In astfel de situatii, FAN Courier nu isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarea sesizata.

    Va multumim anticipat pentru intelegere si ne dorim in continuare o buna colaborare.

    Aceasta adresa de e-mail nu este monitorizata.
    In cazul in care doriti sa transmiteti informatii suplimentare, va rugam sa folositi adresele de e-mail deja cunoscute.

    Cu respect,
    FAN Courier

  8. Buna ziua,
    In ziua de 8 Febr 2021 , am trimis o scrisoare urgenta ( ce continea un document ce avea termen de depunere) din Manchester pentru Voluntari 077190, Ilfov , Romania. Am platit suma maxima pentru corespondenta urgenta si am primit asigurari ca in 7 zile lucratoare plicul ajunge la destinatie.
    Pe 15 Febr, cand trebuia sa ajunga plicul la destinatie, deoarece nu s-a intamplat acest lucru, am verificat numarul de referinta. Am vazut ca pe 12 Febr, plicul a ajuns Posta Romana , in Bucuresti. ( 3.000 km Manchester- Bucuresti). In 15 Febr 2021, ora 16 plicul se afla in acelasi loc in care era si in 12 Febr. Deci, in 4 zile a facut 3.000km iar in urmatoarele 4 zile , a ramas in acelasi loc. Nu am intreprins nici un demers, sperand ca pana in 13 Febr plicul o sa ajunga la destinatie. ( Pe jos de era trimis cu un curier, pana a doua zi trebuia sa ajunga in Voluntari)
    Pe 13 Febr , dupa mijlocul zilei, deoarece plicul nu a ajuns, am verificat din nou dupa numarul de corespondenta. Ce aparea ?….PLICUL SE AFLA IN ACELASI LOC CA VINERI 12 FEBR.
    Am sunat la Posta Romana la numarul pentru reclamatii si dupa 45 min de asteptare operatorul mi-a spus pe un ton foarte arogant ,,,ca de am vreo reclamatie…sa o adresez firmei unde am depus scrisoarea si nu la Posta Romana. Am revenit cu precizarea ca EU DORESC SA RECLAM CA SCRISOAREA ESTE LA EI…DE 4 ZILE, FARA SA SE MISTE.
    Pe acelasi ton mi s-a sugerat sa depun reclamatie scrisa. Am facut si acest lucru, in speranta ca scrisoarea o sa plece spre destinatie.Am rugat operatorul daca ma poate ajuta sa imi spuna unde se afla scrisoarea ,pentru a merge personal sa o ridic , spunandu-mi ca singura modalitate de a intra in posesia plicului este , doar sa-l astept la domiciliu.
    Ziua urmatoare ? Am primit pe email raspuns de la Posta Romana…ca sesizarea mea se va solutiona in termenul legal …DE 30 ZILE. ( Consider ca era firesc sa scrie cateva cuvinte ca le pare rau de incident……dar , nimic in acest sens) ???? Am verificat din nou dupa numarul de referinta…..STUPOARE….SCRISOAREA ERA IN ACELASI LOC.
    Din punctul meu de vedere…. Vina firmei unde am depus scrisoarea este ca si-au ales gresit partenerul pentru Romania.
    Astazi, 18 Febr 2021 deja este tarziu sa mai depun documentul din plicul aflat si astazi tot la Posta Romana , iar prin nedepunerea documentului, pierd minim 20.000Euro , fara a avea personal vreo vina.

    • Buna ziua,
      Este o situatie neplacuta in care, din pacate, nu prea aveti ce sa faceti, asa cum probabil ati constatat deja.
      Aceasta este Posta Romana si orice alta institutie a statului, in cazul in care este prima data cand lucrati cu ei. Celor de la Posta nu le pasa cat ati platit pentru livrarea urgenta a coletului, puteti face o sesizare si la ANPC insa nu cred ca veti rezolva multe.
      Cand aveti ceva urgent de trimis, e bine sa trimiteti prin DHL sau DPD, pentru a evita sa mai treaca prin Posta.

  9. Buna ziua ! Problema mea este ca de fiecare data curierul de la Urgent Cargus refuza sa vina la usa sa aduca coletul pe motiv de lene ,”ca asa ii este mai usor sa stea la masina si sa vina clientul ” in contextul in care platim acest serviciu plus spaga lor !Ba mai mult cer si explicatii cu un tupeu fantastic si un ton usor nesimtit de ce nu ies eu dupa colet !!! Nu s a rezolvat dar continui sa fac sesizari pana se va lua masuri !

  10. Am trimis copiilor un pachet pt crăciun, din germania prin DHL. Am sunat le ei si mi-au spus că deoarece codul meu are si litere ,va fi preluat de Cargus .Problema e ca au lipit niște foi maro pe pachet spunând că doar așa îl ia DHL-ul, cu un bilețel pr care nu mi-a încăput toată adresa,decât str si nr, Buc,sect,Rom
    Mi s-a spus sa va contactez sa va dau restul dd adresa Nu reușesc să intru in legatura cu un operator
    Nr.comenzii este: ****** pr numele *****, iar adresa intreaga este:Bucurați sect.* str.*nr.* bl.*sc.*ap.*
    Mjlthmesc

  11. Un lucrator de la Fan Curier Toplita jud HR la ora 15,30 te suna esti inca la serviciu il suni la 16 el raspunde ca sa terminat programul. Te amana pe alta zi la ore cand vrea el si nu poti intra in posesia coletului. Deasemeni nu sa deranjeaza sa coboare din masina sati predea coletul tu sa alergi la el pe unde e parcat. Un tinut de mahalagiu, nu stiu cum la angajat, dar cred ca nare cei 7 ani de acasa. Porneste masina de pe loc parca e la raliu. Poate cei superiori cauta o persoana civilizata, educata de a lucra cu publicul.

  12. Buna ziua echipa,

    As dori sa schimb adresa de livrare a coletului, deoarece nu va fi nimeni la adresa initiala.
    Noua adressa:
    *****
    Strada **, Bl *, Scara *, Ap *

    Tracking – RU*******

    Va multumesc, astept un raspuns,
    Daci

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Posta.
      Din cate vad, coletul se afla la BSI Bucuresti, va recomand sa faceti o solicitare catre Posta Romana in acest sens.

    • Noi nu reprezentam nicio firma de curierat.
      La ce companie de curierat va referiti? Trebuie sa luati legatura cu ei, gasiti mai sus, in articol, modalitaitle de contact.

  13. Buna ziua. Vroiam sa va aduc la cunostinta ca coletulAWB ****** nu sa livrat, având ca motiv ca sa gresit adresa si nu se poate ajunge la mine ca are GPS pe masina. De miercuri astept acel plic care este important si nu mi-l aduce nimeni. Va rog sa luati masuri pentru acesta problema. Va multumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Fan Courier.
      Luati legatura cu ei pentru a afla care sunt demersurile necesare pentru corectia adresei, gasiti mai sus, in articol, modalitatile prin care ii puteti contacta pe cei de la Fan Courier.