Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana

Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

16 COMENTARII

  1. Săptămâna trecută am fost pusa într-o situație cum nu credeam ca e posibil. Le-am făcut reclamație bineînțeles, curierul a venit, am așteptat la strada, a staționat pe partea cealaltă a drumului și nu a vrut sa se dea jos din mașină. Ma întrebat dacă îl vreau, sa merg la geamul mașinii să-mi dea coletul. Asta înseamnand sa stau pe sosea unde circulau mașini. A plecat cu coletul meu spunând la firma ca defapt am refuzat pachetul. Ei azi trebuia sa primesc un colet tot de la ei, nu știu era tot băiatul cu pricina sau altul dar era foarte iritat. Ma luat la întrebări de ce nu răspund ca ma sunase de 10 ori, chestie care nu e adevărată. El la sunat pe soțul meu de vreo 5 ori care nu a răspuns fiind la medic. Având în vedere cum a vorbit cu mine am trimis un mesaj și i-am zis sa fie mai atent pentru ca nu pe mine ma sunat de’ 10′ ori.si de acolo a început circul. Citez:’voi sunteți mai cu bani’știu ce ia-ți făcut la colegul meu cu reclamația, a procedat corect ca nu a trecut strada și nu sa dat jos din mașină , era linie continuă, vroiai sa primească amenda? ‘(ori minte ori habar nu are pentru ca este linie discontinua o bucata bună de drum). Oricum am înregistrarea apelului. Asa ceva nu credeam ca se poate întâmpla. Este vorba de firma URGENT CARGUS.

    • Aceste probleme sunt, din pacate, frecvente insa in cazul dumneavoastra au fost mai accentuate. Ca e linie continua sau discontinua, el este obligat sa va livreze coletul la adresa de livrare. Daca in adresa scrie ca este etajul 10, Ap. 100, atunci trebuie sa va aduca acel colet la usa. Exceptie fac, la cateva firme de curierat, produsele foarte mari, gen frigider, aragaz, etc., acolo nu cred ca sunt obligati sa le aduca la usa.
      Eu inteleg ca este o meserie destul de grea sa fugi dintr-un loc in altul in scopul de a scapa de colete, probabil au si ei target, dar asta nu le justifica comportamentul.
      Va recomand sa faceti sesizare la serviciul de relatii cu clientii Urgent Cargus (reclamatii) privind aceste probleme si sa mentionati ca o sa va adresati si la OPC daca nu se va gasi o solutie atunci cand nu vor sa vina la dumneavoastra la domiciliu.

  2. Buna ziua.Am o problema si sper sa ma ajutati.Am facut comanda de pe un site la un produs.Coletul a fost ridicat pe data de 9.10.2018 urmand sa mi-i se aduca la domiciliu.Incerc de azi-dimineata sa sun la fan courier si nu reusesc sa i-au legatura cu ei pt a afla ce s-a intamplat cu coletul meu

  3. Au trecut doua zile de cand ma rog la cargus sa vina dupa un colet si nu ma baga nimeni de seama,cate zile trebuie sa astept sa ajunga cargusul din sighet?ce trebuie sa fac sa ajunga un aparat la servis daca ei nu vin?asta mi s a intamplat de repetate ori dar nici o imbunatatire din pacate,pot reclama undeva?ca asta e bataie de joc.

    • Din pacate, asa procedeaza majoritatea firmelor de curierat cand este vorba de persoane fizice, vin cand vor ei. Si mie mi s-a intamplat sa ajunga dupa o saptamana si mai multe apeluri date de catre mine, pe langa faptul ca mi-au luat o suma destul de mare pentru livrarea coletului. Nu prea aveti la cine sa faceti sesizare decat la ei.

    • Din pacate nu ne putem baza pe ei,i am rugat de miercuri dimineata sa vina sa ridice un colet ptr. Servis si de abia au sosit doar luni,daca ar fi seriosi macar ar spune cand pot sa vina ,dar zi de zi am sunat si mi s a spus ca in cursul zilei de azi vor veni.Imi pare rau dar daca ,,urgent cargus’ vin dupa 5 zile dupa parerea mea nu sunt seriosi

      • Aveti dreptate, ar trebui sa acorde aceeasi prioritate ca pentru livrarea unui produs comandat de pe un site, daca e vorba de un produs defect asteptam o saptamana doar pana ajunge curierul, timp in care noi nu putem beneficia de acel produs.

  4. am facut vineri o comanda pentru ridicarea unui colet si nu s-a prezentat nimeni sa-l ridine!-numele meu: Caramida Geta, Resita-bl. munci 11 a sc 2 apt 4—-mai vine cineva sa-l ridice?

  5. In general nu am avut probleme cu fancurier sau altii, exceptand sameday care abia a reusit sa efectueze livrarea in 5 zile!.
    Dar la ulima comanda: primesc awb, apare pe website ca a fost preluat spre livrare la ora 09.20 – deci imi pun telefonul langa mine si astept… toata ziua tot astept ( dar nici nu primesc sms ca de obicei ca in data x intre orele y-z o sa fiu contactat..etc)… buuun. tot verific website desi nu apar alte detalii.. La ora 20.00 apare pe site ca am fost contactat la ora 16.21 pentru livrare ulterioara. Serios? da unde a sunat curierul ca nu am nici macar un beep pe telefon …Concluzia e ca cel in cauza a umplut masina cu diverse colete, a livrat cat a livrat si cand s-a terminat programul si-a bagat piciorul si a trecut din „burta” contactat pt livrare ulterioara, ca altfel nu imi explic … Sincer cu asemenea angajati fancurier o sa ajunga mai rau ca posta romana. pacat! livrarea anterioara tot prin fancurier a ajuns in mai putin de 24 ore de la plasarea comenzii !!! ( din bucuresti la 40km de iasi) : deci se poate , dar trebuie seriozitate … dar banuiesc ca soferul respectiv nu mai lucreaza la ei – probabil era prea serios

    • Este posibil ca acesta sa fie motivul pentru care figura ca ati fost contactat. Oricum, se fac multe magarii, in special de catre cei de la Fan Courier. Cand verificati un AWB sa faceti si o poza deoarece, uneori, schimba statusul AWB-ului. Concret, sa zicem ca figureaza data de 20.09 pe AWB ca a fost preluat coletul si se intarzie iar dumneavoastra faceti o sesizare la Fan Courier in acest sens, e posibil sa va treziti ca modifica data pe AWB in data de 21.09, asa scapa ei de sesizari. Eu cu Fan Courier am avut probleme, cu Sameday niciodata, mereu a ajuns a doua zi.

  6. Eheeeeee, dar cate probleme nu am avut cu firmele de curierat. O voi detalia doar pe ultima care a fost cea mai deranjanta problema, s-a intamplat cu Fan Courier. Am dorit returnarea unui produs electronic (nu conteaza produsul, nu conteaza de la ce firma a fost). Am facut o cerere de retur la Fan Courier, au trecut cateva zile bune si nu s-a intamplat nimic. Sun din nou la ei, nu se gaseste numarul cererii de retur la Fan Courier, fac alta. Mai stau cateva zile, tot nu se intampla nimic, se face o saptamana. Sun din nou la ei si explic problema, iar nu se gaseste cererea de retur. Fac alta cerere, de data asta iau numarul de inregistrare al cererii. Zilele urmatoare ma suna un domn din teren (curier) care imi zice daca sunt acasa sa iau coletul. Ii zic ca da. Imediat dupa, isi da seama ca nu are datele necesare pentru a lista AWB-ul si imi spune ca nu putem rezolva acum ca trebuie sa ii trimita call center-ul datele destinatarului. Ma pune sa sun iar la relatii cu clientii, ceea ce si fac. Ii povestesc problema agentei din call center, nu imi cere nicio informatie, doar ma asigura ca o sa ma contacteze cineva din teren pentru a rezolva. Astept, ziua urmatoare ma suna iar cineva din teren care imi spune acelasi lucru, ca nu are datele necesare sa listeze AWB-ul. Cat de rabdator sunt eu de obicei, de data asta ma enervez, ca nu ai cum sa nu te enervezi cand vezi atata dezorganizare in una dintre cele mai mari firme de curierat. Sun din nou in call center, stau 30 de minute in asteptare ca sa discut iar cu cineva care IAR nu imi cere nicio informatie si ma pune sa astept maine sa vina cineva, ca azi nu mai e program, dar ca prea se poate dupa 17:00 cum vreau eu, pentru ca nu are Fan Courier contract cu mine. Atunci chiar imi ies din fire, in conditiile in care aceasta este o noua problema despre care nimeni nu mi-a zis nimic, ca nu se lucreaza dupa 5 (in conditiile in care unul din colegii din teren mi-a spus ca se lucreaza si dupa 5). Dar el, moldoveanul (agentul din call center), imi zice ca nu prea se poate. Nu zice ca se poate sau ca nu se poate, zice ca nu prea se poate. Ma calmez, ii zic frumos ca ori vine cineva dupa 17 maine ori sa nu mai vina deloc. Ziua urmatoare ma suna cineva din call center, imi ia datele destinatarului si imi zice ca o sa ma sune cineva in intervalul 17-19 in tura de seara. Deci se poate pana la urma si fara sa am contract gold/platinum/diamant cu Fan Courier, marea companie de curierat. Ma suna iarasi cineva din teren in aceeasi zi pana in 16 si ii explic, din nou, ca nu e nimeni acasa pana in 17. Dupa 17, ma suna cineva care habar nu are pe unde este blocul si zona, avand in vedere ca este una din cele mai cunoscute zone din cele mai cunoscute cartiere din oras. Pana la urma vin eu cu coletul la 2-3 minute distanta, ca altfel nu se descurca. Ma costa 29 de lei, ii dau coletul si REZOLV. In concluzie, pentru a face un retur la un produs de 3kg la Fan Courier este nevoie de o saptamana si jumatate (pana la preluarea coletului), de vreo 10-15 apeluri, de nervi mancati si 29 de lei.
    Nu este singura firma de curierat cu care am lucrat, am avut de-a face cu Cargus, Sameday, Nemo si Fan Courier, dar nimeni nu a fost asa dezorganizat ca Fan Courier. M-a impresionat incompetenta angajatilor lor, de la modalitatea de abordare pana la bazele de date in care nu se gaseste o cerere dupa nume si adresa. Niciodata nu o sa mai apelez la ei si voi incerca sa comand de pe site-uri care nu lucreaza cu ei. Si nu sunt singurul, este internetul plin de sesizari la adresa Fan Courier.

    • Este incredibil cate probleme pot avea, cred ca sunt in top ca numar de sesizari, nu neaparat Fan Courier, firmele de curierat in general. Eu in locul tau as fi renuntat de mult la a mai apela la ei. Incercam cu alta firma. Plus ca este destul de scump transportul.