Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

618 COMENTARII

  1. Buna seara!!! Sant societate comercială și am contract cu cei de la Fan Curier Am trimis din data de 21 05 2020 un colet la Timișoara și nici astăzi nu a ajuns
    Nu reușesc sa dau de ei, nu mi raspunde nimeni la telefon, Va rog sa ma îndrumați sa văd cum pot recupera coletul tel meu este 07******
    Va multumesc!

  2. CEA MAI PROASTA FIRMA DE CURIERAT: URGENT CURIER!!! AVETI MARE GRIJA, SOFERII SI OPERATORII NU INTERACȚIONEAZĂ CU CLIENȚII DECAT CAND E VORBA DE DAT BANII IN REST CEL MAI LENT SI NESIMȚIT CURIER!

  3. Când vreți să faceți reclamații la agenția fan Courier central puteți da email la fan@fancourier.ro.Eu așa am făcut…vedem cum, ce și cand se va rezolva.

  4. Din nou Fan Courier Timisoara. Pentru a mia oara nu mi-a coletul si nimeni nu poate da detalii despre el. I-am sunat de doua ori. Nimeni lu-l gaseste. Eu sunt convins ca nici nu il cauta. Ce rahat de sietem de evidenta au? Sa treaca la pix si hartie. Niste ordinari de la director la portar.

  5. Fan courier o firma de curier depășită de situație.Nesimtire cu carul.Nu știu să vb cu clienții,nu respecta obligațiile de curierat.Am primit un colet deteriorat și m_au obligat să plătesc transport tur_retur in condițiile in care se vede că a fost deteriorat din transport.Oameni buni,dacă aveți alte variante de a trimite colete,nu mai folosiți FAN COURIER!!!

      • Am fost astăzi la sediul lor și au o nesimțire de nedescris…urmează să fac o reclamație la OPC…am incercat sa sun la fan Courier București și nu răspunde nimeni spune robotul că toți operatorii sunt ocupați.Sper să facă reclamație și cei care mi_au trimis coletul.Multumesc!

        • Daca raspunsul primit nu este pozitiv sau nu va raspund in termen de maxim 30 de zile, faceti sesizare la ANPC. Insa, faceti neaparat o sesizare inainte sa va adresati la ANPC. Puteti face inclusiv online, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face asta.
          Asa este, sunt nesimtiti multi angajati Fan Courier, atat la relatii cu clientii cat si angajatii din teren. Este si cea mai mare firma de curierat si au intarzieri din cauza asta, ceilalti lucreaza mult mai ok si n-au avut probleme mari recent.

  6. Am găsit in cutia poștală la adresa: str. * nr. *- Fetești-Gara- Ialomita un plic depus de distribuitorul contractat de dvs, destinatar: **** , str. * nr. *, Fetesti, Ialomita ! Aceasta situatie s-a mai produs, nu este un caz singular! Vă rog să contactati distribuitorul dvs, cu care, în mod sigur, aveti contract si plătiti, sa-si facă cum trebuie datoria !
    Voi sesiza ANPC !
    Cu stimă,
    ***, Fetesti str. * nr. *

  7. Bună ziua! Doresc să fac o reclamație, domnului care livrează astăzi coletele prin Fan Curier, în orașul Moldova Noua, jud, Caraș Severin, deoarece nu mi-a adus coletul, spunându-mi să merg la o altă adresă, decât a mea. Am comandat la adresa mea, nu la altă adresă. Dacă în cursul zilei de astăzi nu voi primi coletul, îl voi refuza. Mulțumesc!

  8. Buna seara ma numesc **** Viorel si am contract cu dumneavoastra cu Fan Courier si nu sunt multumit de SERVICIILE DUMNEAVOASTRA atata timp cat eu duc mereu coletele la sediul FAN COURIER din cauza ca nu vine la timp sa-mi ridice coletele vorbeste si urat pe un ton ridicat am facut mai multe sesizari si degeaba nu sa luat masuri deloc

    • Buna ziua, au mai multe solicitari in perioada aceasta, ii puteti contacta si pe pagina Facebook Fan Courier.
      Insa, va recomand sa insistati telefonic, deoarece si online vor raspunde greu, sunati si asteptati la telefon fara sa inchideti, pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  9. Buna ziua
    Am facut si eu o comanda mi-a venit produsul fara verificare m-a pus sa semnez iar apoi in masina curieratului am desfacut cutia ..produsul era spart
    ..i-am zis curieratului ca eu nu-l iau dar deja semnase si cu toate astea el la luat i-a facut hartie si l-au trimis inapoi vb cu domni de unde l-am comandat mi-au spus ca trebuia sa imi faca proces verbal eu nu am stiut nustiu daca este tarziu sau nu dar am ramas fara produs din vina lor ….ce trebuie sa fac?

        • Trebuie sa sunati la relatii cu clientii si sa faceti o sesizare, nu stiu exact la ce va referiti prin faptul ca va paseaza de la unul la altul. Daca nu reusiti sa faceti o sesizare, desi ar trebui sa fie destul de simplu, faceti sesizare la ANPC, insa va vor cere dovada ca ati sesizat problema la firma de curierat. Asa e cu majoritatea firmelor, trebuie sa aveti rabdare cand e vorba de reclamatii, sunati la ei si faceti ce vi se spune.

  10. Buna ziua ,pe data de 07 05 2020 am facut o comanda la magazinul orsay si nici pina azi nu am fost contactata .
    Am in nr de avp ******.
    Am rugaminte sa pot intra in posesia coletului.
    Va multumesc!!

    • Buna ziua,
      Vad ca este la Fan Courier AWB-ul respectiv, cu aceasta ultima observatie:

      Ultimul status al expeditiei: adresa gresita in data
      15.05.2020 08:38

      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Fan Courier pentru a verifica daca acel colet se afla in depozitul lor sau daca a fost trimis inapoi la expeditor, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  11. Buna , am o problema cu DPD, am trimis o patiala in Craiova via Marketplace-ul eMag iar curierul a vorbit foarte urat cu clientul si nu a livrat partiala, mi-a venit inapoi. Am completat formularul drept companie insa as dori sa stiu daca exista vreun formular pentru persoanele fizice. Vreau sa am un document semnat de client.

    • Buna ziua,
      V-am tradus comentariul, deoarece permitem doar comentarii in limba romana. Puteti utiliza Google Translate pentru viitoarele comentarii.
      Cat despre situatia dumneavoastra, in cazul in care un colet este refuzat de client, nu e nevoie sa semneze pentru acest lucru, este suficienta o confirmare verbala.
      Pentru orice reclamatie privind serviciile DPD, puteti face o sesizare telefonic la numarul +4031.824.9090.

  12. LAURA mai 15, 2020 At 8:51 am

    În ziua de 14.05.2020, la oele 13:06, am primit un apel de la un reprezentant FanCurier, pentru a stabili unde va veni să îmi livreze coletul. L-am îndreptat către adresa respectivă și a înțeles bine că era vorba de Tinos Clinic SRL.sector4, Piața Miniș. Adresa era cea pe care mi se sugerase că trebuie înscrisă pe GPS, de către un taximetrist cu ceva timp în urmă. Adresa de pe site-ul clinicii era alta, dar noi luasem legătura și stabilise clar unde să vină. La timpul potrivit s-a prezentat, dar surpriză: a început să comenteze cu glas tare, cu cuvinte nepotrivite, cerându-mi socoteală cum mi-am permis să greșesc. Receptia era plină de pacienți, iar eu am aici o poziție importantă. A 68 de ani și nu cred că trebuie să fiu tratată astfel de către reprezentantul unui sericiu pe care l-am plătit. Sunt sigură că mai aveți reclamații la adresa acestui angajat, care ia în derâdere ceea ce face. L am sunat imediat să îl întreb cunm îl chiamă și nu vă pot reproduce ce mi-au auzit urechile. Vă rog respectuos să îmi transmiteți măsurile care au fost luate și dacă nu m-am adresat unde trebuie, vă rog să mă îndreptați. Aș vrea ca să nu ma treacă nimeni prin ceea ce am trecut eu. Mulțumesc!

    • Cred ca ati mai lasat un comentariu cu aceasta situatie, raspunsul nostru este acelasi, ca trebuie sa faceti o sesizare la Fan Courier in acest sens. Gasiti in articol modalitatile prin care puteti sesiza aceasta problema.

  13. În ziua de 14.05.2020, la oele 13:06, am primit un apel de la un reprezentant FanCurier, pentru a stabili unde va veni să îmi livreze coletul. L-am îndreptat către adresa respectivă și a înțeles bine că era vorba de Tinos Clinic SRL.sector4, Piața Miniș. Adresa era cea pe care mi se sugerase că trebuie înscrisă pe GPS, de către un taximetrist cu ceva timp în urmă. Adresa de pe site-ul clinicii era alta, dar noi luasem legătura și stabilise clar unde să vină. La timpul potrivit s-a prezentat, dar surpriză: a început să comenteze cu glas tare, cu cuvinte nepotrivite, cerându-mi socoteală cum mi-am permis să greșesc. Receptia era plină de pacienți, iar eu am aici o poziție importantă. A 68 de ani și nu cred că trebuie să fiu tratată astfel de către reprezentantul unui sericiu pe care l-am plătit. Sunt sigură că mai aveți reclamații la adresa acestui angajat, care ia în derâdere ceea ce face. L am sunat imediat să îl întreb cunm îl chiamă și nu vă pot reproduce ce mi-au auzit urechile. Vă rog respectuos să îmi transmiteți măsurile care au fost luate și dacă nu m-am adresat unde trebuie, vă rog să mă îndreptați. Aș vrea ca să nu ma treacă nimeni prin ceea ce am trecut eu. Mulțumesc!

    • Acest site nu reprezinta Fan Curier ,ofera doar informati. In material sunt afisate numerele Relatii Clientii Fan Curier *9336 si puteti face o sesizare. Sau faceti o plangere direct la OPC. Sau pe site-ul Fan Curier . ro este acolo un formular online.

  14. Buna ziua,Doresc sa fac o reclamatie. Astept un colet de doua zile .Ieri am primit mesaj de la dumneavoastra pentru a primi coletul intre ora 9-17 .Nu a ajuns ,asa ca am sunat la nr.trimis in mesaj,mi s a spus ca nu mai ajunge .Azi l a fel am asteptat am sunat a raspuns domnul ca vine cu coletul si nu a mai ajuns.Oare cate zile trebuie sa mai astept??

  15. Bună ziua. Am trimis un colet cu Fan curier. Coletul a fost acceptat ca fiind ambalat corespondent și cu logo Fragil pe colet fiind vorba de un cuptor electric. Ok. A 2 zi am fost sunat de la fan curier Oradea ca marfa respectiv îmi va fi livrat înapoi pt că sa distrus pe drum către București. Acum nu știu exact ce să fac. După Cum știu firma fan curier trebuie să aibă pt așa ceva o asigurare CMR. Un sfat pentru mine. Mulțumesc

    • Buna ziua, presupun ca va referiti la bonul acela pe care era trecut AWB-ul. Va recomand sa luati legatura cu cei de la Fan Courier pentru a primi AWB-ul, ii puteti suna la numarul +4021.9336.

  16. Bună ziu, fan curier imi confirmă livrarea unui colet azi, problema e ca cel care trebuie să imi livreze coletul isi tine telefonul inchis, cei de la sediul fan curier,, sunt angajati in alta convorbire ”atunci cand ii sun

    • Buna ziua, daca doriti sa discutati la relatii cu clientii Fan Courier trebuie sa asteptati la telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul, pentru a va pastra prioritatea. Altfel, puteti sa le faceti o solicitare pe pagina Facebook insa raspunsul va veni cu intarziere, posibil dupa cateva zile bune.

  17. Ași dori sâ trimit un pachet la Arad dar nu gâsesc nici-un numâr de contact valid,
    Îmi puteți da un numãr de contact pentru a face comanda

  18. Buna ziua!
    Cu tot ca,Vam trimis toate documente cerute(cererea de returnare,dovada platii,copiiia
    Cartii de identitate) nici pina azi nu am primit bani mai.Va rog.astept o rezolutie pozitiva.
    Cu Stima!

  19. Buna ziua,

    Care sunt caile legale in momentul in care Nemo Express nu vireaza contravaloarea rambursurilor?
    Conform T&Cului lor, ei vireza banii in cel mult 7 zile de la livrare. In cazul meu, s-au implinit 30 de zile de la livrare si nu au virat banii. Imi puteti spune, va rog, care sunt optiunile mele legale? Le-am trimis mesaje, i-am contactat, dar nimic. Urmeaza sa contactez direct pe CEO Dan Șerbănescu si pe Business Developer Mariu Taler si sa discut cu ei. Nu recomand aceasta firma, foarte neseriosi.

  20. Vreau sa mi se reintoarca coletul trimis pe data de 29 04 2020 , deoarece destinatarul nu mi a facut plata pe bunul din interiorul pachetului

    • Coletele nu se trimit niciodata in afara tarii fara plata in avans, deoarece nu este posibil sa plateasca ramburs, de aceea nici noi nu putem comanda nimic din afara fara sa platim online.
      Sincer nu cred ca mai aveti ce face, verificati acel AWB/tracking number care vi s-a oferit sa vedeti unde este coletul, la ce firma de curierat, iar ulterior luati legatura cu firma respectiva cat mai repede posibil sa anuleze expeditia, preferabil sa ii contactati telefonic.