Contact sau sesizari Netflix si HBO GO
In acest articol vom detalia metodele prin care putem contacta reprezentantii relatii cu clientii Netflix sau HBO GO pentru diferite situatii sau sesizari.

Netflix este cea mai mare platforma de streaming online, compania a inceput 2021 cu o veste buna si anume depasirea pragului de 200 de milioane de abonamente la finalul anului 2020, avand la nivel global 203.66 milioane de abonati. In general, Netflix functioneaza cum trebuie, fara probleme mari de functionare insa daca intampinam totusi o problema si dorim sa facem o sesizare, avem urmatoarele metodie prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii Netflix:

  1. Chat live aplicatie Netflix – Din aplicatia Netflix sau de pe site-ul web accesam Asistenta – Deschide chatul live – aici putem discuta cu un agent Netflix zilnic in intervalul 10:00 – 22:00
  2. Apel la 0800672120 – Apelul este gratuit si putem discuta in limba romana zilnic in intervalul 10:00 – 22:00; Daca suntem dispusi sa discutam in limba engleza, putem suna la orice ora; Pentru identificarea rapida a contului, introducem codul afisat selectand AsistentaSuna

Tot in sectiunea Asistenta avem cateva intrebari frecvente si raspunsuri care ne pot clarifica nelamuririle, fara sa fie nevoie sa discutam cu un reprezentant Netflix. Daca dorim sa stim cum se poate activa sau dezactiva contul Netflix, gasim aici informatiile necesare.

HBO GO este o alta platforma de streaming online foarte utilizata in Romania, in special datorita ofertelor operatorilor de televiziune care includ HBO GO. Acest serviciu este inclus in majoritatea extraoptiunilor HBO/Maxpack ale operatorilor de telecomunicatii din Romania, fiind mai ieftin decat Netflix.

Insa, la pachet cu pretul redus vin si probleme de functionare, aplicatia nu este la fel de bine optimizata precum Netflix iar utilizatorii HBO GO au reclamat diverse probleme. De exemplu, am primit mesaje de la multi utilizatori HBO GO cu urmatoarele erori: Internet access – GO5 Button Reload, 5.2 sau eroare de locatie.

Contact sau sesizari Netflix si HBO GO

Daca avem o problema de functionare a aplicatiei HBO GO sau dorim sa aflam informatii despre acest serviciu, avem urmatoarele metode prin care putem contacta reprezentantii HBO GO Romania:

  1. Apel la 0800400159 – programul este de luni pana vineri intre orele 10:00 – 23:00 iar sambata, duminica si in zilele libere intre 12:00 – 18:00
  2. E-mail – contact[at]hbogo.ro

Daca nu functioneaza logarea pe HBO GO, problema poate fi legata de aplicatia HBO GO sau de procesul de logare prin intermediul operatorului de televiziune. In aceste cazuri, este indicat sa facem o sesizare atat catre HBO GO cat si catre operatorul de telecomunicatii, pentru a primi o rezolutie cat mai repede posibil.

Acestia sunt operatorii de televiziune din Romania care ofera HBO GO inclus in extraoptiuni iar logarea se face cu ajutorul lor: Digi (RCS & RDS), Vodafone (UPC), Telekom, Orange, Focus Sat, NextGen, iNES, Intersat si TV Sat 2002.

Asadar, daca aveti o sesizare, reclamatie sau aveti nevoie de informatii, puteti folosi cu incredere metodele de contact descrise mai sus.
Daca ati avut probleme cu Netflix sau HBO GO, cum ati procedat si cum a fost solutionata problema voastra?

Update 02.05.2022: HBO GO a fost inlocuit de ceva timp in Romania cu HBO Max iar acestea sunt metodele de contact pentru noua platforma:

  • Formular de contact – pe site-ul HBO Max accesam Help – Contactati-ne – Folosind HBO Max – E-mail – completam formularul de contact
  • Telefonic la numarul 0800400159 (programul este de luni pana vineri intre 10:00 – 23:00 sau in weekend/sarbatori legale intre 12:00-18:00)
  • Chat/Mesagerie – pe site-ul HBO Max accesam Help – Contactati-ne – Folosind HBO Max – Mesagerie (programul este de luni pana vineri intre 10:00 – 23:00 sau in weekend/sarbatori legale intre 12:00-18:00)

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

23 COMENTARII

  1. Buna ziua
    Sunt un abonat nou pe NETFLIX
    Pe data de 18 septembrie 2023, expira actualul abonament lunar.
    Vreau sa trec la un abonament anual pentru doua dispozitive.
    Care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmez?
    Am trimis un e mail la adresa DVS. info[at]account.netflix.com si am primit mesajul ”A apărut o problemă temporară la livrarea mesajului către info[at]account.netflix.com. Gmail va încerca să îl retrimită timp de 47 ore. Vei primi o notificare dacă mesajul nu a putut fi livrat.”
    Rog luati sesizarea ca fiind foarte importanta, ca si furnizor apreciat, responsabil si respectat.
    Multumesc
    Constantin

  2. Bună ziua, siszez faptul ca procedați abuziv prin afșarea mesajului de actualizare abonament în program. Acest program este utilizat atât de adulți cât și de copii. Chiar adultul poate accesa intr-un moment de neatenție schimbarea abonamentului la unul superior și profitați de acest fapt taxând, deoarece chiar dacă dați posibilitatea de modificare pachet taxați cu cost superior pâna la facturarea următoare. Este o practică abuzivă și înjositoare care mă determină să renunț la abonament. Consider că dacă doresc un abonament superior pot solicita acest lucru accesând in aplicație ca și titular de cont nu profitând , pentru că asta faceți, profitați . Sesizez și aspectul ca operatorul chat nu a binevoit să mă informeze ca voi fi taxată pe abonamentul superior pâna la următoarea facturare din contră a subliniat că voi beneficia de noul abonament ca și cum este chiar o favoare oferită de Netflix. Modificând data de facturare pentru a nu sesiza abonatul nu înseamnă ca nu taxati .Rușine !

    • Noi nu suntem Netflix sau HBO Max. Acel mesaj ce va aparut pe ecran ese de la Netflix si a aparut pentru ca nu mai accepta sa impartiti contul.

  3. Ultimile episoade din serialul cu Jessica Parker ,,totul despre sex,,este scabros abordând subiecte gay .HGOMax ar trebui să retragă astfel de episoade care fac trimitere la morala și normalitate.

  4. Serialul,,The Last Of Us,, in derulare din ianuarie 2023 cu primele 2 episoade este bun,dar
    imaginea este execrabila. Concret, se intrerupe frecvent,imagine sacadata si pixelata la primele doua episoade. Oare asa va fi tot sezonul? In acest caz coborati foarte mult increderea abonatilor. Poate nu-i tarziu sa remediati problema!

  5. Buna ziua, nu va suparati dar nu sunt fan rusi/ ucrainieni samd sa fie la voi acolo sunt roman am platit si platesc in continuare abonament hbo max dar sa va fie rusine cu filmul ” gasca animalutelor DC” pe care l-ati difuzat dublat in limba rusa difuzat in 30.10.2022 in jurul orei 10.00.
    Rusine

  6. Buna ziua, nu va suparati dar nu sunt fan rusi/ ucrainieni samd sa fie la voi acolo sunt roman am platit si platesc in continuare abonament hbo max dar sa va fie rusine cu filmul ” gasca animalutelor DC” pe care l-ati difuzat dublat in limba rusa difuzat in 30.10.2022 in jurul orei 10.00.
    Rusine

    • Vedeti sa nu aveti setat din greseala dublajul in limba rusa a filmelor sau serialelor in loc de limba romana. Dvs va puteti alege pe HBO Max in ce limba sa aveti dublajul desenelor sau a filmelor.

  7. Buna ziua azi mi sa retras dupa card suma de 11.99 euro eu nu am platit abonamentul pina pe 15 ptr ca nu il mai vreau va rog sa imi restituiti bani.multumesc

  8. M-am abonat la HBO Go prin card bancar dar acum pe 2 smart tv-uri îmi afișează mesajul : modelul tău de televizor nu este compatibil cu acest program .
    De ce ? Tv-urile sunt LG unul are 3 și unul 5 ani vechime

  9. Buna ziua!
    Conform discutiei de azi-20.07.2021 purtate cu dna. Kinga de la Netflix am hotarat sa nu mai platesc prin Vodafone abonamentul meu si va rog ca pe data de 13 sau 14.08.2021 sa-mi reamintiti sa reactivez contul cu plata prin debitare directa de pe un card.
    Mentionez ca am platit acest abonament prin Vodafone pan pe data de 14.08.2021 si nu doresc sa renunt la serviciu ci doar sa schimb modul de plata (Vodafone mereu incurca suma de plata si am discutii cu ei)!
    Cu stima,
    Ec. ****** Mihai (********)

    • Noi nu suntem nici Vodafon si nici Netflix. Vei fi notificat de Netflix prin e mail sa reactivezi contul cu o zi sau 2 inainte sa expire contul.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Netflix si nu stiu daca se poate face direct modificarea abonamentului, ati intrebat telefonic la relatii cu clientii Netflix? Daca da, ce ati fost indrumat sa faceti in acest sens?

  10. Domnule director
    Am fost abonat la Netflix si conectat cu adresa de e-mail ******gmail.com.
    In decembrie 2020 am facut pe platforma solicitarea/operatiunea de renuntare la serviciul Netflix si am primit inclusiv mesajul aferent .
    In data de 15 mai verificand platile efectuate pe card am sesizat ca in continuare mi s-au luat de pe card fara acordul meu 7.99 euro lunar fara ca eu sa utilizez platforma Netflix .
    Pentru a face verificarea si respectiv pentru a rezolva aceasta situatie abuziva m-am conectat la platforma in data de 15 mai 2021 ora 10.38 si am intrat in legatura cu un operator solicitand deconectarea cardului de la plati automate .
    Va solicit sa verificati activitatea mea pe platforma, de pe conexiunea ******gmail.com, si ulterior va solicit sa imi returnati sumele de bani care au fost luate din cont abuziv.
    Cu stima
    Orlando

    • Noi nu reprezentam niciun furnizor de servicii. La ce companie va referiti, la Netflix sau la un operator de telecomunicatii? Verificati impreuna cu ei aceasta situatie.