Contact sau sesizari Netflix si HBO GO
In acest articol vom detalia metodele prin care putem contacta reprezentantii relatii cu clientii Netflix sau HBO GO pentru diferite situatii sau sesizari.

Netflix este cea mai mare platforma de streaming online, compania a inceput 2021 cu o veste buna si anume depasirea pragului de 200 de milioane de abonamente la finalul anului 2020, avand la nivel global 203.66 milioane de abonati. In general, Netflix functioneaza cum trebuie, fara probleme mari de functionare insa daca intampinam totusi o problema si dorim sa facem o sesizare, avem urmatoarele metodie prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii Netflix:

  1. Chat live aplicatie Netflix – Din aplicatia Netflix sau de pe site-ul web accesam Asistenta – Deschide chatul live – aici putem discuta cu un agent Netflix zilnic in intervalul 10:00 – 22:00
  2. Apel la 0800672120 – Apelul este gratuit si putem discuta in limba romana zilnic in intervalul 10:00 – 22:00; Daca suntem dispusi sa discutam in limba engleza, putem suna la orice ora; Pentru identificarea rapida a contului, introducem codul afisat selectand AsistentaSuna

Tot in sectiunea Asistenta avem cateva intrebari frecvente si raspunsuri care ne pot clarifica nelamuririle, fara sa fie nevoie sa discutam cu un reprezentant Netflix. Daca dorim sa stim cum se poate activa sau dezactiva contul Netflix, gasim aici informatiile necesare.

HBO GO este o alta platforma de streaming online foarte utilizata in Romania, in special datorita ofertelor operatorilor de televiziune care includ HBO GO. Acest serviciu este inclus in majoritatea extraoptiunilor HBO/Maxpack ale operatorilor de telecomunicatii din Romania, fiind mai ieftin decat Netflix.

Insa, la pachet cu pretul redus vin si probleme de functionare, aplicatia nu este la fel de bine optimizata precum Netflix iar utilizatorii HBO GO au reclamat diverse probleme. De exemplu, am primit mesaje de la multi utilizatori HBO GO cu urmatoarele erori: Internet access – GO5 Button Reload, 5.2 sau eroare de locatie.

Contact sau sesizari Netflix si HBO GO

Daca avem o problema de functionare a aplicatiei HBO GO sau dorim sa aflam informatii despre acest serviciu, avem urmatoarele metode prin care putem contacta reprezentantii HBO GO Romania:

  1. Apel la 0800400159 – programul este de luni pana vineri intre orele 10:00 – 23:00 iar sambata, duminica si in zilele libere intre 12:00 – 18:00
  2. E-mail – contact[at]hbogo.ro

Daca nu functioneaza logarea pe HBO GO, problema poate fi legata de aplicatia HBO GO sau de procesul de logare prin intermediul operatorului de televiziune. In aceste cazuri, este indicat sa facem o sesizare atat catre HBO GO cat si catre operatorul de telecomunicatii, pentru a primi o rezolutie cat mai repede posibil.

Acestia sunt operatorii de televiziune din Romania care ofera HBO GO inclus in extraoptiuni iar logarea se face cu ajutorul lor: Digi (RCS & RDS), Vodafone (UPC), Telekom, Orange, Focus Sat, NextGen, iNES, Intersat si TV Sat 2002.

Asadar, daca aveti o sesizare, reclamatie sau aveti nevoie de informatii, puteti folosi cu incredere metodele de contact descrise mai sus.
Daca ati avut probleme cu Netflix sau HBO GO, cum ati procedat si cum a fost solutionata problema voastra?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5 COMENTARII

  1. Buna ziua!
    Conform discutiei de azi-20.07.2021 purtate cu dna. Kinga de la Netflix am hotarat sa nu mai platesc prin Vodafone abonamentul meu si va rog ca pe data de 13 sau 14.08.2021 sa-mi reamintiti sa reactivez contul cu plata prin debitare directa de pe un card.
    Mentionez ca am platit acest abonament prin Vodafone pan pe data de 14.08.2021 si nu doresc sa renunt la serviciu ci doar sa schimb modul de plata (Vodafone mereu incurca suma de plata si am discutii cu ei)!
    Cu stima,
    Ec. ****** Mihai (********)

    • Noi nu suntem nici Vodafon si nici Netflix. Vei fi notificat de Netflix prin e mail sa reactivezi contul cu o zi sau 2 inainte sa expire contul.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Netflix si nu stiu daca se poate face direct modificarea abonamentului, ati intrebat telefonic la relatii cu clientii Netflix? Daca da, ce ati fost indrumat sa faceti in acest sens?

  2. Domnule director
    Am fost abonat la Netflix si conectat cu adresa de e-mail ******gmail.com.
    In decembrie 2020 am facut pe platforma solicitarea/operatiunea de renuntare la serviciul Netflix si am primit inclusiv mesajul aferent .
    In data de 15 mai verificand platile efectuate pe card am sesizat ca in continuare mi s-au luat de pe card fara acordul meu 7.99 euro lunar fara ca eu sa utilizez platforma Netflix .
    Pentru a face verificarea si respectiv pentru a rezolva aceasta situatie abuziva m-am conectat la platforma in data de 15 mai 2021 ora 10.38 si am intrat in legatura cu un operator solicitand deconectarea cardului de la plati automate .
    Va solicit sa verificati activitatea mea pe platforma, de pe conexiunea ******gmail.com, si ulterior va solicit sa imi returnati sumele de bani care au fost luate din cont abuziv.
    Cu stima
    Orlando

    • Noi nu reprezentam niciun furnizor de servicii. La ce companie va referiti, la Netflix sau la un operator de telecomunicatii? Verificati impreuna cu ei aceasta situatie.