Cum platim factura Vodafone (UPC) online

Cum platim factura Vodafone (UPC) online – In plina pandemie din cauza virusului COVID-19, am primit cateva solicitari de la abonatii Vodafone (UPC) privind modalitatea prin care putem achita facturile online pentru serviciile furnizate.

In reteaua Vodafone, plata facturii online se poate face destul de usor accesand site-ul Vodafone.ro – MyAccount – Plata factura – aici trebuie sa introducem numarul de telefon Vodafone, adresa e-mail si suma de plata – selectam Plateste acum si vom fi redirectionati catre pagina unde introducem detaliile de plata.

Putem efectua plata inclusiv fiind logati in sectiunea MyAccount si selectand optiunea Factura insa trebuie sa introducem aceleasi informatii necesare chiar daca nu suntem logati.

Plata facturii Vodafone online se poate realiza si prin platformele Internet Banking sau prin aplicatia Pago insa cea mai rapida si eficienta metoda de plata ramane pe site-ul Vodafone.ro.

Cum platim factura Vodafone (UPC) online
La UPC, factura se poate plati online logandu-ne pe my.upc.ro, selectam factura pe care dorim sa o platim si introducem datele cardului. La fel ca in cazul Vodafone, factura UPC se poate plati prin Internet Banking.

Modalitatile de plata online sunt utile in urmatoarele cazuri:

  • pentru a evita deplasarile, aglomerarea si timpul pierdut (in special in cadrul starii de urgenta cauzate de pandemia COVID-19) pentru a plati intr-un punct de lucru Vodafone/UPC;
  • pentru o inregistrare rapida a platii, in special in cazul platilor efectuate direct pe site-urile Vodafone, respectiv UPC;
  • pentru a putea plati factura din strainatate;
  • pentru a putea achita factura unei alte persoane;

Vodafone si UPC ofera, la fel ca restul operatorilor de telecomunicatii, modalitatea de trimitere a facturii in format electronic, pentru a avea la indemana

Daca intampinati probleme cu efectuarea platii la Vodafone sau UPC, lasati un comentariu mai jos oferind cat mai multe detalii si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

150 COMENTARII

  1. Buna ziua,

    Va rog sa-mi transmiteti o copie a facturii lunii Iunie.
    Se emite pe data de 03 ale lunii dar nu am primit-o.
    Cod client ****, Strada ***, nr. *, bl. *, ap. *

    Multumesc!

  2. In perioada 10-12 mai abonatii Vodafone nu vor putea plati factura online din cauza unor lucrari de mentenanta. Platile facturilor se vor face in sediile Vodafone sau prin alte metode. Acest mesaj a fost trimis catre abonatii.

  3. Nu pot sa platesc factura de internet si tv , contul pe care il am nu-mi este de folos.Va rog sa ma ajutati sa platesc factura…

  4. Ce inseamna parola statica ? Nu-i cea pe care am stabilit-o la deschiderea contului Vodafone ? Pentru ca atunci cand am ajuns la momentul scrierii acesteia, mi s-a comunicat ca este gresita desi am scris-o corect
    C. Topala

  5. Solicitarile de actualizare a contractului nu au avut rezultat, platesc dublu serviciile UPC -VODAFON de aproximativ un an, ultimele solicitari inregistrate au fost: nr.******/14.02.2022,nr.******/08.03.2022.rog actualizarea contractului si stornarea /recuperarea diferentelor facturate la plata.
    ***** CNP *******

  6. Vreau sa primesc și eu factura fix tv vodafone, am primit o perioadă dar acum nu o mai primesc contul my vodafone o porcărie VREAU SA O POT PLATI FARA CONT
    Am trimis și laei un email dar nici un răspuns Va mulțumesc!!

    • Doriti factura pe hartie sau online? Daca doriti pe hartie sunati la Relatii Clientii. Daca doriti factura online trebuie sa va faceti cont pe MY Vodafone.

  7. INCERC SA PLATESC PE NOUL CONT DIN FACTURA, DAR NU APARE UPC SAU VODAFONE.
    ORICUM AM MAI DAT O SESIZARE, ACUM MAI MULT DE 1 LUNA SI NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS.DACA CONTINUA-TI ASA, VOM FI NEVOITI SA RENUNTAM LA SERVICIILE DUMNEAVOASTRA.

    • De ce nu reusiti sa treceti de captcha? Asigurati-va ca introduceti codul care trebuie sau selectati imaginea corecta, in functie de ce va cere. Daca tot nu reusiti, incercati si cu un alt browser.

  8. Buna ziua!

    Am avut servicii TV si internet de la UPC (contract cu UPC)
    In baza contului pe My UPC plateam factura foarte simplu.
    Nu am solicitat eu sa fiu preluat de vodafone, dar plata facturii nu mai imi este posibila in acest fel.
    Am creat cont pe vodafone, dar nu pot plati factura TV de acolo.
    Regretabil!!!

  9. Totul este în dezordine, nu mai putem plăti factura fostului UPC, când dai click pe internet fix și mobil se schimba imediat la servicii mobile, ce tâmpenie mai este și asta, după aceea dacă nu reușești sa faci plata se calculeaza penalități și majorări de întârziere. Nu este corect, informați clienți corect !

  10. Nu reușesc să fac plată la tv pentru că nu sunt în România și nu am telefonul cu mine. Aș vrea să îmi trimiteți codul prin adresa email *******, pentru a putea asocia facturile tv.
    Mulțumesc

  11. De ce nu se emit facturi lunare , conform legii, ca plata sa se faca pe baza acesteia ? Trimiteti instiintari cu suma de plata si primim somatii ca nu am platit (o luna, doua) si noi ne plimbam pe la ghisee, stam la cozi chiar si in pandemie, ne blocati si internetul….. Este corect ?!