Cum platim factura Vodafone (UPC) online

Cum platim factura Vodafone (UPC) online – In plina pandemie din cauza virusului COVID-19, am primit cateva solicitari de la abonatii Vodafone (UPC) privind modalitatea prin care putem achita facturile online pentru serviciile furnizate.

In reteaua Vodafone, plata facturii online se poate face destul de usor accesand site-ul Vodafone.ro – MyAccount – Plata factura – aici trebuie sa introducem numarul de telefon Vodafone, adresa e-mail si suma de plata – selectam Plateste acum si vom fi redirectionati catre pagina unde introducem detaliile de plata.

Putem efectua plata inclusiv fiind logati in sectiunea MyAccount si selectand optiunea Factura insa trebuie sa introducem aceleasi informatii necesare chiar daca nu suntem logati.

Plata facturii Vodafone online se poate realiza si prin platformele Internet Banking sau prin aplicatia Pago insa cea mai rapida si eficienta metoda de plata ramane pe site-ul Vodafone.ro.

Cum platim factura Vodafone (UPC) online
La UPC, factura se poate plati online logandu-ne pe my.upc.ro, selectam factura pe care dorim sa o platim si introducem datele cardului. La fel ca in cazul Vodafone, factura UPC se poate plati prin Internet Banking.

Modalitatile de plata online sunt utile in urmatoarele cazuri:

  • pentru a evita deplasarile, aglomerarea si timpul pierdut (in special in cadrul starii de urgenta cauzate de pandemia COVID-19) pentru a plati intr-un punct de lucru Vodafone/UPC;
  • pentru o inregistrare rapida a platii, in special in cazul platilor efectuate direct pe site-urile Vodafone, respectiv UPC;
  • pentru a putea plati factura din strainatate;
  • pentru a putea achita factura unei alte persoane;

Vodafone si UPC ofera, la fel ca restul operatorilor de telecomunicatii, modalitatea de trimitere a facturii in format electronic, pentru a avea la indemana

Daca intampinati probleme cu efectuarea platii la Vodafone sau UPC, lasati un comentariu mai jos oferind cat mai multe detalii si vom incerca sa va ajutam.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

88 COMENTARII

  1. Buna ziua!

    Parntii mei nu primesc facturile, ci numai instiintarea de plata pe telefom, merg la sediul UPC _Vodafone din Curtea de Arges si achita ab. tv.. Din 01.09.2020 au fost instiintati ca sediul se desfiinteaza si ca trebuie sa mearga in Rmnicu Valcea sa plateasca abonamentul. Ce modalitati de plata mai exista pentru a-si putea achita factura in Curtea de Arges?

    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Facturile se pot achita online pe site-ul Vodafone daca primiti datele de pe factura. Daca dansii doresc sa plateasca factura intr-un magazin, atunci trebuie sa aiba obligatoriu factura deoarece doar intr-o casierie Vodafone era posibil sa plateasca fara factura. Insa, din cate stiu pot achita si intr-un showroom Vodafone si trebuie sa aiba un astfel de showroom in Curgea de Arges.
      De asemenea, asiti in articol, mai sus, modalitatile de plata online.
      Pentru alte modalitati de plata (Paypont, Payzone, ATM, etc.) trebuie sa aiba factura listata.

  2. Buna seara,
    Cum doriti sa va achit factura online daca nu primesc factura,deci nu am nr factura, nu am codul client si nu stiu nici suma datorata! Poate ca nu strica o verificare a competentei angajatilor!

  3. Buna seara. Numele meu este Stefania . Vreau sa platesc factura Vodafone si nu pot on line decat cu card romanesc. eu am un alt card. cum pot sa platesc?La vodafone Romania raspunde doar robotul daca nu ai nr de vodafone nu poti vorbi cu un operator. Cum platesc eu factura daca pe pagina lor da eroare? am si penalizare pt intarziere si tot nu pot plati. E halucinant sa vrei sa platesti si sa nu ai posibilitatea.

    • Daca nu aveti posibilitatea sa platiti online atunci singura varianta este sa va plateasca o cunostinta de-a dvs din tara. Ii trimiteti bani lunar cu o copie de buletin sau factura. Sau vorbiti cu un operator call center, sau scrieti-le pe pag de Facebook Vodafone Romania un mesaj privat cu problema dvs.

    • Sunati la Relatii Clientii 031 100 1000 de pe un alt nr sau luati legatura cu ei pe pagina de Facebook Vodafone Romania si scrieti-le un mesaj in privat.

  4. Ieri,9.08.2020, am facut plata UPC online, prin plati facturi, pt cod client *****,introducand DIN GRESALA codul de client (******) si numarul facturii (******) ,precum si suma (78 RON), ale RCS/RDS, cablu pe care il mai posedam.
    Oricum, am achitat si factura UPC in valoare de 144,36 RON.
    Va rog sa-mi comunicati, cum se poate reglementa aceasta situatie.
    Multumesc.

  5. Buna ziua,
    Am folosit My UPC la ultima plata pe 2/07/20. Am incercat sa accesez My Vodafone dar nu-mi recunoaste ID-ul, imi cere nr de telefon, dar locuiesc in UK deci nu am cum sa am numar care sa inceapa cu 07 (zece numere, noi avem 11, deci apare ca incorect numarul, in concluzie nu am cum sa ma identific sa pot plati facture.
    N-am avut nici o problema cu UPC-ul pana acum, nu mi s-a cerut nr de mobil, am folosit adresa email si parola. Am incercat sa trimit un email la relatii cu clientii dar e aceeasi porcarie cu folosirea nr de telefon care nu e validat.
    In concluzie cum pot plati facture? Contul UPC l-am creat sa avem internet cand mergem in Romania vara la adresa mamei.
    Va multumesc pentru ajutor anticipat.
    Toate cele bune,
    Florentina

    • Buna ziua,
      Problema celor de la Vodafone este ca au ramas la prezumtia ca toti abonatii au telefonie mobila de la ei.
      Incercati sa faceti o sesizare pe site-ul lor in care sa folositi un numar de telefon aleatoriu, mentionand in formular sa nu va contacteze telefonic pe acel numar.

  6. De ce nu mai pot vizualiza factura și să plătesc pachetul UPC: televiziune, internet, telefonie?
    De ce nu țineți cont că mai sunt și persoane mai în vârstă care se descurcă mai greu cu calculatorul?

  7. consider ca dispuneti de cel mai devantajos site pentru plati facturi;nu se poate efectua o plata in timp util,simplu,fara a efectua operatiuni inutile,gen robot;nemultumirea mea este exprimata si de alti utilizatori,care au intampinat greutati in a efectua o plata;

    • Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Inca de la preluarea UPC de catre Vodafone au inceput modificarile platformei online (care oricum avea si inainte probleme) iar problemele s-au inmultit, intr-adevar au existat mai multe nemultumiri in acest sens dupa cum puteti observa si in comentariile lasate pe acest articol.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre Vodafone privind aceasta problema si intre timp sa platiti printr-o alta modalitate.

  8. Nu pot platii upc,tv si internet.Aplicatiile nu merg,factura nu mai vine de mult si astazi am fost la casieria upc,dar aplicatia de plata tv nu mergea.Am revenit in decurs de 2 ore de 3 ori dar tot nu functiona aplicatia.Doresc o aplicatie valabila.Deva 15.07.2020.

  9. Mi-am facut cont ca sa pot plati factura online, si dupa ce ca platforma lor pare ca a fost facuta de un copil de 5 ani, nu imi apar nici detalii despre factura. Cand dau click pe facturi sau pe orice altceva in afara de ‘detalii cont’, apare ca si cum se incarca pagina iar mai apoi revine imediat la pagina principala ca un glitch. Serviciu execrabil mai ales dat fiind ca suntem in 2020 si chiar daca nu mai este stare de urgenta ar fi mult mai simplu si mai sigur sa putem plati online in pace. As vrea sa afirm ca cand cu fuziunea asta s-a creat un talmes-balmes de neinchipuit, dar asa era si inainte. In loc sa se creeze un sistem user-friendly cu sumele predefinite trebuie mereu sa introduci tu suma, iar daca este dupa 7 ale lunii ti se vor absorbi amandoua sumele cea de luna aceasta si de luna viitoare, intrucat nu exista optiune din cate imi amintesc pentru a separa cele doua. Vodafone, am pretentii la voi. Step up your game!

  10. Buna seara,

    Ma numesc Doina si am resedinta in Italia. Mama mea,******,domiciliata in Bucuresti,sector 1,****,Sos. *****,nr.*,Bloc *,sc.*,ap.*,telefon 021*****,in varsta de aproape 90 de ani,abonata de foarte multi ani la UPC TV, este imposibilitata sa iasa din casa sa-si plateasca abonamentul incepand de la 1 iulie 2020. practic are abonamentul platit pana la 30 iunie 2020.

    Am incercat sa ii platesc abonamentul online,dar mi se cere un nr. de telefon mobil romanesc,ceea ce nici eu nici mama mea nu avem. De aceea,va rog din suflet sa ma ajutati in aceste momente de disperare,pentru ca daca mama ramane fara abonamentul platit,nu va mai putea macar sa vada televiziunea. Pentru o persoana de 90 de ani,singura,fara nici un ajutor ,in situatia teribila in care ne gasim cand eu din Italia nu pot veni inca in Romania ca sa ii fac platile,imi spuneti ce imi ramane de facut? sunt pur si simplu disperata,e singurul ei contact cu lumea privitul la tv. Astept cu incredere un raspuns de la dvs.

    multumiri,

    Doina

  11. Buna ziua.
    Am contractul nr.*****, pe numele ******, in bd. *, ap.*.
    A fost suspendat pe o perioada de trei luni, martie, aprilie, mai 2020.
    Va rog sa-mi transmiteti factura incepand cu iunie 2020.
    Multumesc.

  12. Folosesc Abonamentul tv de la UPC, facut pe numele mamei *****, din str * nr.*, Ap,*, sector 2, cu cod client *****. Nu reusesc sa achit factura catre Vodafone on line.Telefonul ,mobil si fix nu este in reteaua Vodafone.Ce trbuie sa fac?Am fost cu factura la sucursala de pe Stefan cel Mare sa platesc si nu mi-a rezolvat problema spunanand ca nu este baza de date completa????Codul de client de pe factura prezentata de mine nu ar fi complet?!

    • Posibil ca acel abonament al mamei dvs sa nu fie introdus la ei in baza de date. Cont online nu aveti nu? Sunati la Relatii Clientii 031 100 1000.

    • Buna ziua,
      Nu mai suntem in stare de urgenta si putem plati factura intr-un sediu Vodafone/UPC. De asemenea, exista si alte modalitati de plata, inclusiv la PayPoint intr-un magazin de cartier.

  13. Desi mi-am facut cont UPC si luna trecuta am platit factura online, de doua zile nu reusesc sa o platesc pentru ca nu ajung la facturi. Sunt trecut prin toate procedurile si mi se semnaleaza ca nu e bun codul client pe care il am de pe factura. Ce e de facut? Multumesc

  14. Buna ziua,
    As dori sa știu unde și cum pot plăti o factura UPC, pentru unchiul meu nedeplasabil, in condițiile in care nu dispun de nici o factura UPC ( el spune ca nu a mai primit așa ceva de mult), dar cunosc numele lui, adresa, datele din buletin.
    Multumesc , cu respect

  15. 1. Se poate utiliza un cont UPC pentru plata facturilor pentru doua adrese diferite?
    2. Cum pot vedea factura pe baza numelui de utilizator si al adresei, daca nu cunosc cont client

    • 1. Acest lucru este posibil doar daca serviciile furnizate catre cele doua adrese sunt pe acelasi nume si acelasi cod de client.
      2. Daca aveti deja un cont MyUPC creat, atunci nu aveti nevoie de codul de client pentru a va loga.

    • Cred ca ar fi mai rapid sa asteptati sa fie emisa factura urmatoare si sa se deduca banii de acolo, decat sa incercati sa va recuperati banii, de regula operatorii sunt greoi cand vine vorba de probleme financiare.
      Oricum, puteti suna la relatii cu clientii Vodafone pentru a discuta privind demersurile necesare pentru a va recupera banii.

    • Sunati la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000 sa va schimbe modalitatea de facturare. Se poate face si online pe my.upc.ro insa in ultima perioada au avut probleme cu aceasta platforma, probabil lucreaza la ea, deci e posibil sa intampinati dificultati in configurarea contului.

  16. Buna ziua ! Am doua abonamente la UPS si in fiecare luna primeam facturile prin mail luna aceasta nu am mai primit cum pot primi facturile pe mail si sa le platesc prin INTERNET BANKING si in ce cont daca sa schimbat ? Va multumesc !

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000 sa verifice de ce nu mai primiti facturile pe e-mail.
      Cat despre plata online, puteti plati in continuare prin internet banking dar selectati la furnizor Vodafone servicii fixe&TV.

  17. Proxy Error
    The proxy server received an invalid response from an upstream server!
    Reason: Error reading from remote server

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    Alte solutii pentru plata abonament TV+net+telefon la (fostul) UPC?

    • Au mesaj pe aplicatie ca este mentenanta pana pe 20 aprilie, desi personal cred ca va dura mai mult.
      Alte solutii online nu prea sunt. Poate ajuta si o sesizare facuta la ei pentru aceasta situatie.

  18. Am platit facturile la UPC si Vodafone in ultima zi din martie online cu cardul si desi am primit confirmare de plata, desi pe extrasul de cont de la banca apare suma platita, desi in contul meu MyUpc exista mesajul,, Nu aveti facturi restante. Va multumim.,, la serviciul de televiziune si internet apar cu restanta. La telefonia mobila nu. Ce se intampla?!!! Ma puteti ajuta?

  19. Buna ziua! Nu am primit factura de UPC care mai nou a trecut la Vodafone!
    Vreau sa platesc online!
    datele din factura; MARCEL ****; STR. ****;NR.*;BL.**;SC.*;AP;**;PLOIESTI;PRAHOVA

    • Plata online se face accesând saitul Vodafone . ro – MY Account- Plata Factura introduceti nr de telefon Vodafone adresa de E maill si suma de plata selectati plateste acum si veti fi redirectionati catre pagina unde introduceti detaliile de plata.

  20. Problema este ca in ultima vreme toata lumea se plange de calitatea net-ului oferit de UPC , in prezent Vodafone . Daca isi bat joc de noi , de ce trebuie sa platim facurile ???????

    • Faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC iar cei de la UPC trebuie sa rezolve problema in termenul mentionat in contract.
      Daca nu o rezolva, puteti cere reducerea facturii pe aceasta perioada in care nu au functionat serviciile.