Despre numarul scurt Digi (USSD) *111#.

Fiecare operator de telecomunicatii incearca sa ofere clientilor metode cat mai simple pentru suport si informatii comerciale. Pentru a afla tot ceea ce ne intereseaza despre un operator(oferte, probleme sau orice alta informatie)  putem apela numarul de relatii cu clientii (in unele cazuri taxabil, in alte cazuri un serviciu deficitar, fiind nevoiti sa asteptam zeci de minute in sir), putem vizita punctele de prezenta / showroom-urile, sesizari/solicitari pe site(la care deseori nu raspunde nimeni) sau putem folosi serviciul interactiv de tip numar scurt (in unele cazuri se mai numeste si USSD). Un astfel de serviciu ne poate rezolva cel mai rapid multe probleme.

Vom detalia acest serviciu al companiei RCS-RDS (Digi) – *111#. Numarul este unul gratuit (asa cum este normal) si este functional de pe orice abonament Digi Mobil (testat de mine doar de pe teritoriul Romaniei).

Apeland *111# vom avea:

ID Client: XXXXX

1 Contul meu

2 Oferta actuala Oferte

3. Extraoptiuni

Aveti activata optiunea: “Optiunea ta”

1 Upgrade  (“Aici se poate face upgrade la un abonament superior”)

9 Revenire

2 Upgrade (“Aici se poate face upgrade la un abonament superior, daca deja ai abonamentul maxim, apare mesaj de eroare ca nu se poate face aceasta trecere”)

3 Roaming National (“Aici se poate activa/verifica daca este activat roamingul national”)

4 Roaming International (“Aici se poate activa/verifica daca este activat roamingul international; daca sim-ul nu permite acest lucru, apare un mesaj de eroare in acest sens”)

5 Cost Control (“Aici se afla costul suplimentar, minutele consumate si MB consumati”)

6 Internet mobil – data resetare trafic (“Aici se afla MB consumati si data in care se reseteaza traficul”)

9 Revenire

2 Oferte

Update 02.04.2018

In acest moment se pot efectua urmatoarele operatiuni / putem afla urmatoarele informatii prin USSD-ul companiei Digi:

  • Tipul abonamentului detinut;
  • Upgrade la un abonament superior;
  • Activare/dezactivare roaming international de voce si roaming international de date;
  • Informatii serviciu cost control;
  • Care este data de resetare a traficului internetului (datelor) mobil 3G/4G;
  • Activare 4G;
  • Extraoptiuni disponibile;

Update 07.07.2018: Avand in vedere ca au aparut optiuni noi in serviciul USSD *111# de la Digi, vom reface pasii pe care ii putem parcurge prin USSD:

  1. Contul Meu
    1. Oferta actuala (aici o sa fie afisat abonamentul existent si vom avea urmatoarele optiuni disponibile)
      1. Upgrade
      2. Revenire
    2. Upgrade
    3. – Optiunea 3 a fost eliminata deoarece se sare direct la optiunea 4 de mai jos.
    4. Roaming International
      1. Roaming International Voce
      2. Roaming International Date
    5. Cost Control
    6. Internet mobil-data resetare trafic
    7. Activeaza 4G
  2. Oferte
  3. Extraoptiuni
    1. Date Extra 5GB in reteaua digimobil

Un lucru pe care l-am observat este ca la cateva secunde (destul de putine, zic eu) de inactivitate, la urmatorul pas apare “eroare MMI..”.

Parerea mea este ca acest serviciu este util abonatilor Digi, chiar daca momentan este unul simplistic, fara multe optiuni, poate in viitor se va dezvolta substantial (asa cum este in cadrul altor companii din tara).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

34 COMENTARII

    • Buna seara,
      Trebuie sa formati numarul USSD *111# urmat de tasta de apel dupa care trebuie sa selectati 1 si inca o data 1 daca nu ma insel. Nu am o cartela prepay sa testez acum exact insa optiunile sunt destul de sugestive, nu ar trebui sa aveti probleme.

  1. Am primit un mesaj in care spune ca internetul la viteza superioara a expirat si spune sa apelez la *111# ca sa vad cand imi expira, si spune ca pe 25.10.2018 si suntem noiembrie.Ce pot sa fac in cazul asta?

  2. Am primit un mesaj in care spunea că am depășit MB-ul de internet, astfel încât o să ma pună pe 4G (net sau viteză inferioară). Am sunat *111# ca să văd cand o să am viteză superioară dar de trei zile îmi arată data de 10.10.2018 iar noi suntem in noiembrie. Cineva imi poate da un sfat sau o informație când o sa am net cu viteza de 4G? E cam enervant ca abia merge netul.

      • Am un telefon cu 2cartele una de Anglia si una de la Digi,nu am stiut ca trebuie sa merg la ei ca sa-mi activeze romingul,spune-mi te rog ce-i de facut?mulrumesc

        • Activarea roamingului din afara tarii la Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
          1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil de pe un alt numar, daca aveti aceasta posibilitate (trebuie sa sune titularul contractului).
          2. Va creati un cont online pe site-ul Digi Romania, va logati si activati roamingul.
          3. Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook.

    • Buna ziua,
      Daca te referi la serviciul Digi Mobil Italia, daca stii care este numarul de telefon de Romania poti sa il afli pe cel din Italia in felul urmator: ultimele 5 cifre din numarul de telefon RO sunt si ultimele 5 cifre ale numarului de telefon IT.
      De exemplu, daca numarul tau din RO este 0040 7724 00123 atunci numarul de telefon din IT este 0039 3533 00123.

      Anunta-ma daca ai nelamuriri.

        • Dupa cum spuneam, daca numarul de Italia este 0039 3533 00123 (avand terminatia 00123), atunci numarul de Romania este 0040 7724 00123, toate numerele de Romania incep cu 07724 iar ultimele 5 cifre sunt identice pentru ambele numere.
          Anunta-ma daca ai neclaritati.

          • Ms mult am incercat sa formez nr dupa cele relatate de d.stra dar nu se formeaza .ultimele cifre la nr de it fiind ***51 iar eu am format 00407724***51 si nu merge poate v.ar ajuta nr complet de it …nu stiu o alta solutie
            Multumesc pt interesul acordat

          • Numarul este corect dar cred ca este o problema cu numarul de telefon de Romania, posibil o problema de natura tehnica.
            Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil Italia, va pot oferi numarul de telefon la care trebuie sa sunati insa trebuie sa-mi spuneti daca doriti sa sunati din Italia sau Romania.

          • Am sunat la 4070 si am explicat situatia si mi.au dat un alt nr cu 007747 dar nici asa nu merge se inchide imd

          • Ms am reusit 0774 si ultimele 6 cifre am fost la cei care am cumparat.o si am gasit si ambalajul cu numerele
            Multumesc pt rabdare
            O zi minunata

    • Ai semnal la telefon? Poti apela/trimite SMS-uri? Daca da, o solutie temporara pentru verificare acostului ar fi sa trimiti un sms la 700.
      Eventual incearca si repornirea telefonului.

  3. Salut am văzut pe YouTube un video cu coduri secrete pentru telefon si la un momendat mi-a apărut Cod MMI Activat ce înseamnă asta ?
    Vă rog să mă ajutați si cum îl dezactivez ?

    • Salut,
      Depinde ce ai activat cu codul respectiv. De exemplu, prin coduri MMI pot fi activate anumite servicii precum casuta vocala, redirectionare apeluri, etc. Mesajul „cod MMI activat” doar ti-a confirmat faptul ca acel cod pe care l-ai apelat a fost initializat cu succes, adica si-a facut treaba.

      Depinde ce cod ai format inainte sa iti apara acel mesaj.