Despre numarul scurt Digi (USSD) *111#.

Despre numarul scurt Digi (USSD) *111# – Fiecare operator de telecomunicatii incearca sa ofere clientilor metode cat mai simple pentru suport si informatii comerciale. Pentru a afla tot ceea ce ne intereseaza despre un operator(oferte, probleme sau orice alta informatie)  putem apela numarul de relatii cu clientii (in unele cazuri taxabil, in alte cazuri un serviciu deficitar, fiind nevoiti sa asteptam zeci de minute in sir), putem vizita punctele de prezenta / showroom-urile, sesizari/solicitari pe site(la care deseori nu raspunde nimeni) sau putem folosi serviciul interactiv de tip numar scurt (in unele cazuri se mai numeste si USSD). Un astfel de serviciu ne poate rezolva cel mai rapid multe probleme.

Vom detalia acest serviciu al companiei RCS-RDS (Digi) – *111#. Numarul este unul gratuit (asa cum este normal) si este functional de pe orice abonament Digi Mobil (testat de mine doar de pe teritoriul Romaniei).

Apeland *111# vom avea:
ID Client: XXXXX
1 Contul meu
2 Oferta actuala Oferte
3. Extraoptiuni
Aveti activata optiunea: “Optiunea ta”
1 Upgrade  (“Aici se poate face upgrade la un abonament superior”)


9 Revenire
2 Upgrade (“Aici se poate face upgrade la un abonament superior, daca deja ai abonamentul maxim, apare mesaj de eroare ca nu se poate face aceasta trecere”)
3 Roaming National (“Aici se poate activa/verifica daca este activat roamingul national”)
4 Roaming International (“Aici se poate activa/verifica daca este activat roamingul international; daca sim-ul nu permite acest lucru, apare un mesaj de eroare in acest sens”)
5 Cost Control (“Aici se afla costul suplimentar, minutele consumate si MB consumati”)
6 Internet mobil – data resetare trafic (“Aici se afla MB consumati si data in care se reseteaza traficul”)
9 Revenire
2 Oferte

Update 02.04.2018: In acest moment se pot efectua urmatoarele operatiuni / putem afla urmatoarele informatii prin USSD-ul companiei Digi:

  • Tipul abonamentului detinut;
  • Upgrade la un abonament superior;
  • Activare/dezactivare roaming international de voce si roaming international de date;
  • Informatii serviciu cost control;
  • Care este data de resetare a traficului internetului (datelor) mobil 3G/4G;
  • Activare 4G;
  • Extraoptiuni disponibile;

Update 07.07.2018: Avand in vedere ca au aparut optiuni noi in serviciul USSD *111# de la Digi, vom reface pasii pe care ii putem parcurge prin USSD:

  1. Contul Meu
    1. Oferta actuala (aici o sa fie afisat abonamentul existent si vom avea urmatoarele optiuni disponibile)
      1. Upgrade
      2. Revenire
    2. Upgrade
    3. – Optiunea 3 a fost eliminata deoarece se sare direct la optiunea 4 de mai jos.
    4. Roaming International
      1. Roaming International Voce
      2. Roaming International Date
    5. Cost Control
    6. Internet mobil-data resetare trafic
    7. Activeaza 4G
  2. Oferte
  3. Extraoptiuni
    1. Date Extra 5GB in reteaua digimobil

Un lucru pe care l-am observat este ca la cateva secunde (destul de putine, zic eu) de inactivitate, la urmatorul pas apare “eroare MMI..”.

Parerea mea este ca acest serviciu este util abonatilor Digi, chiar daca momentan este unul simplistic, fara multe optiuni, poate in viitor se va dezvolta substantial (asa cum este in cadrul altor companii din tara).

Update 06.09.2019: Pentru cartelele prepay Digi codul pe care trebuie sa-l formam este *110#, *111# functioneaza doar pe abonamente; Ii multumim lui Jaxx pentru informatii;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

92 COMENTARII

  1. Incerc de cateva zile sa vă contactez pentru a activa serviciu Roming * **** tel0****** contracabonament cod neric numeric ******ci seria ** nr.****adresa Bv str * nr***

    • Salut Vlad,
      Cartelele Digi Mobil Romania nu se pot achizitiona de la magazine ci doar din casierii Digi.
      Poti folosi o astfel de cartela in Romania, pentru asta sunt destinate, pentru uzul in Romania.

  2. Buna, e adevarat ca pot cumpara de la un magazin, in afara digi, o cartela prepaid cu 6€ si pot activa o extra optiune cu data « nelimitat cu4€ pentru 3 luni ?

    • Unde scrie ca poti afla numarul de telefon propriu formand acest cod?
      Poti afla numarul de telefon doar creandu-ti un cont pe site-ul Digi Romania unde te vei loga (pentru abonament) sau sunand la relatii cu clientii Digi titularul contractului. Daca este o cartela prepay, trebuie sa sune persoana care a ridicat cartela la relatii cu clientii Digi.

  3. Salut ! Am consumat 50GB in 4G si am fost trecut pe 3G o perioada insa cand formez *111# apas pe tasta 6 imi scrie ca data de resetare a traficului de internet mobil la viteza superioara este 25-03-2020 si noi am trecut de acea data.

    • Salut Dimitrie,
      Sunt 50GB de trafic disponibili din care primii 10GB sunt in 3G iar restul de 40GB in reteaua 4G. Daca aveti date de resetare 25, atunci insemna ca ati depasit de pe 25 pana in prezent.
      Tousi, verificati daca va gaseste reteaua 4G la cautarea manuala, poate sunt probleme tehnice in zona cu aceasta frecventa.

    • Data de resetare a traficului de internet mobil la viteza superioara al dvs este data de 25 a fiecarei luni. Daca dvs ati fost trecut de pe 4g pe 3g inseamna ca ati depasitb cei 50 GB oferiti in abonament pe luna aprilie. Pentru a folosi net 4 G va trebui sa asteptati data de 25 a luni aprilie. Eu asta inteleg din mesajul primit de dvs la 111* diez. Pentru mai multe informatii sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.

      • Daca as fi depasit 50 GB in luna aprilie nu ar fi trebuit sa scrie ca data de resetare a traficului este 25/04/2020 ? Nu inteleg de ce scrie luna 0/3.

        • Este afisata ultima data cand a fost resetat traficul.
          Deci, ultima data a fost resetat pe 25.03.2020 iar urmatoarea data se va reseta pe 25.04.2020.
          Este mai corect sa calculam traficul specificand „de pe 25 martie pana pe 25 aprilie”, nu stiu cat de corect e sa spunem ca s-a depasit traficul „in aprilie”, deoarece in cazul tau sunt 25 de zile din aprilie + 5 zile din martie. La alti clienti se reseteaza de pe 15 pe 15, in cazul lor fiind jumatate din fiecare luna. In fine, ideea e ca s-a depasit traficul de pe 25 martie pana in prezent.

  4. Buna ziua! In luna decembrie am folosit datele mobile mai mult. Din acest motiv viteza de date mobile a scazut. La inceputul lunii ianuarie s-a emis factura si trebuia resetat abonamentul. Serviciile datelor mobile au ramas scazute incontinuare. Cum trebuie sa procedez pentru resetarea serviciilor conform contract.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Data in care se reseteaza traficul de date poate fi 01, 05, 10, 15, 20 sau 25 ale lunii din cate stiu.
      Pentru a afla care este data de resetare a traficului pentru cartela dvs, puteti suna la numarul *111# daca aveti o cartela de voce sau sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

  5. In meniul: Contul meu – Internet mobil data resetare trafic – Imi scrie data de 15.12.2019, iar eu de atunci nu am mai avut internet la viteze maxime, ci la 0.1 mbps download, 0.0 upload, nu mi s-a resetat data si nu am de unde sa stiu cand imi revine internetul

    • Buna ziua,
      Aveti 10GB in reteaua 3G iar diferenta pana la 50GB (in mod normal este diferenta pana la 30GB insa pana la 31.12.2019 promotional este 50GB) puteti utiliza traficul in reteaua 4G. Diferenta pana la 80GB poate fi utilizata in reteaua 5G.

    • Salut Akos,
      Nu inteleg, in ce sens doresti resetarea internetului? Te referi ca doresti resetarea traficului pentru a avea o viteza normala? Daca la asta te referi, asta nu se face manual ci automat intr-o data prestabilita lunar, care se poate verifica in felul urmator:
      1. Contul Meu – 6 Internte mobil-data resetare trafic – aici o sa apara mesajul „Data de resetare a traficului de internet mobil la viteza superioara este xx-xx-2019” – aici vei putea afla in ce data se reseteaza viteza in fiecare luna.

    • Doamna Maria codul dvs de client este afisat pe factura dvs sau il puteti afla daca intrati pe saitul digi romania la sectiunea contul meu si va faceti cont. sau sunati la nr relatii clientii si vorbiti cu un operator.

  6. Buna ziua doresc să resetez netul
    Sunt la Digi am 4 G m- i s- a spus că am net nelimitat
    Atunci când m- i se termina datele mobie la 4 G să resetez la*111#

    • Buna ziua,
      Nu resetati dvs internetul, probabil a fost o neintelegere. Daca depasiti cantitatea lunara de trafic, se reduce viteza iar traficul se va reseta automat intr-o anumita zi a lunii, in functie de data pre-stabilita la semnarea contractului. Pentru a afla care este data la care se reseteaza traficul in cazul dvs, trebuie sa sunati la *111#, selectati 1. Contul Meu – 6 . Internet mobil-data resetare trafic

  7. buna ziua
    detin un telefon samsung j500 dual sim
    am cumparato cartela de la Digi si nu imi cere codul de activare cand deschid telefonul
    oare stiti ce ar putea sa aiba?
    dupa ce porneste telefonul vede ca este o cartela Digi in el, pe langa cea functionala de la Orange

    • Buna ziua,
      La ce cod de activare va referiti? La codul PIN sau la ce? Poate nu este setat codul PIN, semnal aveti pe cartela Digi, functioneaza?

      • codul pin, da
        acum am luat-o de noua
        si introdusa in telefon, practic telefonul nu imi cere codul pin pentru ea, in ambele sloturi
        codul pin este cel clasic 1234 care se cere la activare
        dupa ce porneste telefonul, vede ca este cartela Digi, insa nu are semnal, logic / fiindca nu e activata

        • Nu stiu la ce va referiti dvs prin activare, ideea e ca aceste cartele sunt pre-activate, adica pot fi folosite direct. Nu este o procedura anume pentru activarea ei. Pur si simplu functioneaza. In cazul dvs, probabil nu este detectata sau nu are semnal. Cand glisati de bara de sus, ar trebui sa va apara operatorii pentru ambele cartele si eventual pentru cartela Digi, un mesaj de eroare, cartela nedetectata sau doar apeluri de urgenta, verificati ce apare.

    • Nu este un numar la care puteti verifica numarul propriu, singura varianta este sa sunati pe un alt telefon cand veti avea credit valabil.

        • Nu trebuie sa stiti numarul pentru a reincarca la Digi deoarece este trecut pe numele persoanei care a ridicat cartela, comunicati numele sau CNP-ul la sediul Digi si il aflati.

          • Este cartelă luată la liber nu cu CNP cu nimic
            Eu mâine pot face electronic reîncărcarea deoarece eu nu sunt din oraș să pot merge la un centru Digi

          • Nu se poate, o cartela Digi Romania se poate ridica doar cu actul de identitate.
            Pentru a face reincarcarea electronic aveti nevoie de numarul de telefon.

          • A luat-o sigur cu actul de identitate, numai asa se ofera cartelele Digi, doar din casieriile Digi si doar cu actul de identitate.

          • Nu aveti cum altfel, va duceti intr-o casierie Digi si va ajuta angajatii sa o reincarcati. Ulterior, puteti suna pe alt telefon sa aflati numarul.

          • Domnul de mi-a luat cartela este plecat in Belgia….sunt 100 de km de la mine până la casieria Digi
            Sunt din Bălcești Rm Vâlcea
            100 km până în oraș
            Ce încurcături
            Eu am rămas așa când am realizat că nu pot suna
            Știam că am credit

          • Exista un punct Digi si in Dragasani. Doar intr-o casierie puteti face reincarcarea cartelei fara sa cunoasteti numarul de telefon. Puteti ruga persoana care a ridicat cartela sa va dea CNP-ul, rugati pe cineva din tara sa sune la Digi, se da drept persoana care a ridicat cartela, ofera CNP-ul si solicita sa i se comunice numarul de telefon.

    • Pentru a afla numarul dvs de telefon cea mai usoara varianta este sa sunati pe un alt telefon. Altfel, pentru a-l afla trebuie sa sune titularul contractului la serviciul de relatii cu clientii.

    • Buna seara,
      Trebuie sa formati numarul USSD *111# urmat de tasta de apel dupa care trebuie sa selectati 1 si inca o data 1 daca nu ma insel. Nu am o cartela prepay sa testez acum exact insa optiunile sunt destul de sugestive, nu ar trebui sa aveti probleme.

  8. Am primit un mesaj in care spune ca internetul la viteza superioara a expirat si spune sa apelez la *111# ca sa vad cand imi expira, si spune ca pe 25.10.2018 si suntem noiembrie.Ce pot sa fac in cazul asta?

  9. Am primit un mesaj in care spunea că am depășit MB-ul de internet, astfel încât o să ma pună pe 4G (net sau viteză inferioară). Am sunat *111# ca să văd cand o să am viteză superioară dar de trei zile îmi arată data de 10.10.2018 iar noi suntem in noiembrie. Cineva imi poate da un sfat sau o informație când o sa am net cu viteza de 4G? E cam enervant ca abia merge netul.

      • Am un telefon cu 2cartele una de Anglia si una de la Digi,nu am stiut ca trebuie sa merg la ei ca sa-mi activeze romingul,spune-mi te rog ce-i de facut?mulrumesc

        • Activarea roamingului din afara tarii la Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
          1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil de pe un alt numar, daca aveti aceasta posibilitate (trebuie sa sune titularul contractului).
          2. Va creati un cont online pe site-ul Digi Romania, va logati si activati roamingul.
          3. Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook.

    • Buna ziua,
      Daca te referi la serviciul Digi Mobil Italia, daca stii care este numarul de telefon de Romania poti sa il afli pe cel din Italia in felul urmator: ultimele 5 cifre din numarul de telefon RO sunt si ultimele 5 cifre ale numarului de telefon IT.
      De exemplu, daca numarul tau din RO este 0040 7724 00123 atunci numarul de telefon din IT este 0039 3533 00123.

      Anunta-ma daca ai nelamuriri.

        • Dupa cum spuneam, daca numarul de Italia este 0039 3533 00123 (avand terminatia 00123), atunci numarul de Romania este 0040 7724 00123, toate numerele de Romania incep cu 07724 iar ultimele 5 cifre sunt identice pentru ambele numere.
          Anunta-ma daca ai neclaritati.

          • Ms mult am incercat sa formez nr dupa cele relatate de d.stra dar nu se formeaza .ultimele cifre la nr de it fiind ***51 iar eu am format 00407724***51 si nu merge poate v.ar ajuta nr complet de it …nu stiu o alta solutie
            Multumesc pt interesul acordat

          • Numarul este corect dar cred ca este o problema cu numarul de telefon de Romania, posibil o problema de natura tehnica.
            Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil Italia, va pot oferi numarul de telefon la care trebuie sa sunati insa trebuie sa-mi spuneti daca doriti sa sunati din Italia sau Romania.

          • Am sunat la 4070 si am explicat situatia si mi.au dat un alt nr cu 007747 dar nici asa nu merge se inchide imd

          • Cartela este in posesia ta? Ma gandesc ca ai putea clarifica exact cu ei care este numarul de telefon oferindu-le seria de pe cartela.

          • Ms am reusit 0774 si ultimele 6 cifre am fost la cei care am cumparat.o si am gasit si ambalajul cu numerele
            Multumesc pt rabdare
            O zi minunata

    • Poate ai o cartela foarte veche incompatibila cu serviciul 4G desi nu am mai intalnit problema asta. Ce optiuni iti apar dupa ce selectezi 1. Contul Meu?

  10. Salut am văzut pe YouTube un video cu coduri secrete pentru telefon si la un momendat mi-a apărut Cod MMI Activat ce înseamnă asta ?
    Vă rog să mă ajutați si cum îl dezactivez ?

    • Salut,
      Depinde ce ai activat cu codul respectiv. De exemplu, prin coduri MMI pot fi activate anumite servicii precum casuta vocala, redirectionare apeluri, etc. Mesajul „cod MMI activat” doar ti-a confirmat faptul ca acel cod pe care l-ai apelat a fost initializat cu succes, adica si-a facut treaba.

      Depinde ce cod ai format inainte sa iti apara acel mesaj.