Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea

Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea astfel incat utilizatorii aplicatiei Digi Online care au date mobile din alta retea au limitari de calitate video si nu pot viziona anumite posturi.

Astfel, utilizatorii aplicatiei Digi Online care folosesc internet din alta retea nu pot viziona programele in format HD (1280*720), acestia avand calitatea maxima 1024*576.

De asemenea, o alta restrictie vine in ceea ce priveste accesarea unor posturi precum MTV Europe, AMC, JimJam, HGTV, Comedy Est, Cinethronix sau Cinemaraton, aceste posturi nu functioneaza avand internet de la alt furnizor, functioneaza doar cu date de la Digi (atat date mobile cat si wifi).

Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea
Daca incercam accesarea posturilor mentionate mai sus din alte retele decat Digi pe un dispozitiv mobil, vom avea ecran negru pe ecran fara a primi un mesaj de eroare. Pe platforma web (desktop), pe ecranul negru primim mesajul de eroare: Cannot load M3U8: 404 not found. Testele au fost facute din retelele Vodafone si Orange, rezultatele fiind identice fapt care indica o restrictie din partea dezvoltatorilor aplicatiei.

Digi Online a fost lansata la finalul anului 2013 insa in momentul lansarii existau probleme cu utilizarea aplicatiei avand internet din alta retea. Din reteaua Telekom (Cosmote la acea vreme) functionau doar cateva posturi (Digi 24 si UTV) iar din Orange existau probleme privind functionalitatea platformei. Raspunsul celor de la RCS – RDS la acea vreme a fost ca este asigurata functionarea corespunzatoare a aplicatiei doar cu internet din reteaua Digi.

Campanie clienti existenti Digi Online

Din 20 ianuarie, Digi a lansat o campanie disponibila clientilor existenti conform careia se poate castiga unul dintre cele 3 telefoane Digi K2. Desi este o surpriza placuta ca exista o campanie disponibila clientilor existenti (de regula cele mai bune oferte si majoritatea concursurilor se adreseaza clientilor noi), premiile puse in joc sunt putine.

Pentru a ne inscrie trebuie sa accesam link-ul de pe site-ul Digi (digiromania.ro/hai-pe-digionline) raspundem la intrebarea afisata (Care este canalul tau favorit din Digi Online), completam datele personale si apasam pe Participa. Campania este disponibila in perioada 20 ianuarie – 31 martie 2020.

Momentan nu avem informatii daca limitarea exista in mod voit sau este o problema tehnica, vom reveni cu informatii in acest sens. Voi ce probleme ati intampinat cu utilizarea Digi Online? Ii multumim lui K. Bogdan pentru pont;

Update 26.01.2020: In urma ultimelor teste facute de noi si de alti abonati Digi, problema pare sa fie rezolvata (atat privind functionarea ultimelor posturi introduse cat si problema legata de calitatea HD). Daca inca aveti probleme, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

18 COMENTARII

  1. Exact aceeasi eroare imi apare si mie pe digi mobil. Desi am abonament maxpack imi da eroarea 304 pe aplicatie…Si nici pe contul web nu imi merge hbo-ul si cinemax-ul

    • Eroarea din acest articol era alta, Cannot load M3U8: 404 not found.
      Sa inteleg ca nu iti functioneaza programele din pachetul Maxpack. Daca esti sigur ca ai pachetul Maxpack, suna la Digi sa verifice problema, daca se intampla si pe web inseamna ca e ceva legat de contul tau.

  2. Si eu am pachetul maxim la Digi dar niciodata nu am avut probleme nici pe platforma web sinci pe telefon am IPhone 11 si merge brici la fel si pe Huawei si Samsung

  3. Sunt client digi de foarte mult timp,tv-pachet maxim,telefonie și internet.Desi sunt abonat la pachetul maxim de televiziune nu pot recepționa pe telefon in digionline,programele HBO,FilmNow,Cinemax ,problema pe care am sesizat-o personal atât la reprezentanta rcs-rds cât și telefonic la relații clienți.Desi dețin un telefon iPhoneX,mi s-a spus ca probabil telefonul nu este compatibil 😡,sau nu este in banda de transmisie 😡sau ca trebuie sa instalez un player care din verificări nu mai este disponibil😡.Eroarea care îmi apare pe ecranul negru (304,trebuie sa aveti abonament la acest servici)!

    • Ai testat contul pe platforma web sau pe un alt telefon? La aplicatiile de mobil pot sa apara probleme de compatibilitate, totusi problema este de la Digi chiar daca este de compatibilitate cu acest model, e treaba dezvoltatorilor Digi sa verifice aceasta situatie.

          • Sigur!Ce mi s-a părut cel mai ciudat a fost faptul ca nimeni nu a putut spune concret de ce nu funcționează online aceste programe!

          • Daca pe web ai aceeasi problema atunci nu pot invoca o problema de compatibilitate cu telefonul. Iti recomand sa faci din nou o sesizare mentionand acest lucru, daca tot nu iti ofera o solutie, fa-le o sesizare si la ANPC. Este un serviciu pe care ei il promoveaza pentru clientii Digi si sunt obligati sa il ofere functional.

    • Problema asta am avut-o. Am trimis sesizare in digicare si dupa vreo 4zile am primit un sms de genul …problema a fost rezolcata, daca intampinati probleme la vizionarea programelor sa revin cu inca o sesizare.

  4. In urma ultimelor teste facute de noi si de alti abonati Digi, problema pare sa fie rezolvata (atat privind functionarea ultimelor posturi introduse cat si problema legata de calitatea HD). Daca inca aveti probleme, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.