Eroare HBO GO 5.2
Cateva dintre cele mai frecvente erori primite in timpul utilizarii aplicatiei HBO GO pe un Smart TV sunt cele care contin codul de eroare 5.2, in acest articol vom oferi cateva sfaturi care pot rezolva aceasta problema.

Acestia sunt pasii pe care ii putem urma daca primim eroare 5.2 pe aplicatia HBO GO:
-Restart router – in unele cazuri, problema poate fi rezolvata prin simpla repornire a routerului de internet la care este conectat televizorul smart
-Revenire la setarile fabricantului Smart TV – aceasta este una dintre operatiunile care rezolva majoritatea cazurilor in care primim eroare 5.2, este bine de stiut ca aceasta operatiune va reseta toate setarile salvate pe Smart TV

-Reinstalare/upgrade aplicatie HBO GO – daca nu avem posibilitatea de a dezinstala complet aplicatia HBO GO si de a o reinstala, trebuie sa verificam daca avem instalata ultima versiune a aplicatiei HBO GO
-Update firmware Smart TV – o ultima verificare ar fi sa ne asiguram ca Smart TV-ul are instalata ultima versiune firmware; in prima faza, putem verifica daca avem update-uri disponibile in meniul TV-ului insa nu strica sa verificam ultima versiune disponibila si pe site-ul producatorului (se poate intampla sa nu avem ultima versiune firmware, sa nu avem un upgrade software disponibil dar producatorul sa fi oferit deja o alta versiune – in acest caz putem verifica daca se poate face un update firmware manual)

Eroare HBO GO 5.2

Daca in urma recomandarilor de mai sus problema este aceeasi, recomandam deschiderea unei sesizari catre departamentul de relatii cu clientii al operatorului prin care ne conectam la HBO GO (Digi (RCS – RDS), Vodafone (UPC), Telekom, Akta, Orange, NextGen, etc.) sau direct la HBO GO prin una dintre urmatoarele modalitati de contact:

  • Telefonic la numarul 800400159 (programul este de luni pana vineri intre orele 10:00 – 23:00 sau sambata/duminica/zile libere intre 12:00 – 18:00)
  • E-mail: contact@hbogo.ro

Problema pare sa fie frecventa pe Smart TV-urile LG insa nu este exclus sa primim aceasta eroare si pe alte modele.

Daca ati intampinat aceasta eroare si ati urmat pasii de mai sus, ati reusit sa rezolvati problema? Daca da, prin ce modalitate?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

11 COMENTARII

  1. LG 49UM7100PLB. Pot întra în aplicație însă nu se încarcă niciun film. Am vorbit acum câteva zile la HBO, au spus ca de vina e producătorul LG ca nu e actualizat softul/firmware… ei bine azi s-a actualizat însă aplicația hbo go tot nu încarcă filmele. Mie nu îmi apare nicio eroare, pur și simplu nu încarcă filmul.

  2. Am un LG UK6300MLB si dupa ultimul update al WebOS am aceiasi problema cu HBO GO respectiv eroarea „5.2” Am incercat toate variantele de mai sus cu exceptia revenirii la setarile din fabrica a televozorului si nici nu sunt dispus sa fac asta . Am multe customizari si nu am timpul si nici dispozitia sa le reiau. Noaptea mintii nu alta. Lipsa de respect pt cei ce platesc cu buna credinta un serviciu.Probabil ca pana la un update al aplicatiei nu se va rezolva nimic. Rusine HBO. Auziti sugestie de remediere : Daca aveti un cablu HDMI si Play Station incercati sa va conectati cu el!” Pe bune?Bine ca nu mi-au propus sa schimb televizorul.

  3. Am vorbit cu ei,nu au facut nimic de 1 saptamana, rusine hbo!
    Netflix are o problema mare pe majoritatea smart tv-urilor, nu poti schimba aspect ratio, sa lungesti imaginea sa dispara barile negre!
    Hbo a rezolvat problema acesta pe tv Lg!