Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Activare factura electronica (trimisa pe e-mail) Telekom

Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

314 COMENTARII

  1. 1) Desi sunt abonata la serviciile NORTON de fiecare data cand deschid laptopul imi apare notificarea ca sunt conectata la un wireless nesecurizat;
    2) Azi suntem in 14 oct si inca nu am primit factura pe luna octombrie, de obicei o primesc in ziua de 9 a lunii si termenul de plata e 2

  2. Va rog sa-mi trimiteti numarul contului de la BCR pentru a putea sa platesc facturile cu ordin de plata. Mentionez ca pe factura nu este trecut nici un cont.
    Va multumesc!

  3. Bună ziua!
    Sunt clientul d-tră abonat TV, *****, CNP *******, cod client ******, tel 07*****, adresă email ******, vă rog trimiteți factura de abonat TV pe această adresă deoarece fosta adresă ****** nu mai este validă.
    Mulțumim pentru colaborare!
    ******

  4. Am avut abonamentele suspendate pentru neplata..Am confirmat si plata facturii restante dar inca nu mi.ai dat drumul la tel…Am dat si restart dar tot degeaba..Ce se intampla ?

  5. Bună ziua, deoarece am solicitat rezilierea contractului, cod facturare *****,
    şi sunt „autoizolată” pe Valea Doftanei ,doresc să primesc ultima factură emisă pe data
    16.04.2021 în valoare de -27,18 lei pe adresa de email *****yahoo.com.
    Vă mulţumesc,

  6. Buna ziua!
    Subsemnata, *****, titulara de cont BCR, am efectuat o plata online pentru o persoana în vârstă (*****) pentru abonamentul de telefonie fixa. Problema este următoarea: am selectat eronat din lista de furnizori, contul TELEKOM ROMANIA MOBILE, respectiv RO53RNCB0072049690440015, în locul contului de telefonie fixa (RO51RNCB0080002971510001) pentru cod facturare ****** și am achitat suma de 64,70 lei, referința plății din cont BCR a fost înregistrată cu *******.
    Va rog sa aveți amabilitatea analizei prezentate în acest mesaj și sa restituiți suma de 64,70 lei în contul din care a plecat (este prezentat în tranzacția ******* din 19.04.2021.
    Cu mulțumiri anticipate și urări de sănătate,
    Daniela

  7. Buna ziua,

    Revin asupra solicitarii din data de 08.04.2021 si din 14.04.2021in care am solicitat sa verificati plata de 233,00 lei, platita prin BRD. Plata a fost efectuata de catre **** PETRICA , in numele abonatului ***** CRISTIAN ,cod abonat ********* , factura TKR******* ,in data de 24.03.2021 ( Utilizare POS comerciant alte BC , Card/Terminale OP ******** Card nr….****** , PayU*telekom.ro/fac BUCURESTI ROM.
    Data oper.Trans.Date 26.03.2021.
    Abonatul **** CRISTIAN a platit din nou suma de 233,00 lei.
    In acest caz dvs. a-ti incasat aceasta suma de 2 ori.
    In acest caz doresc restituirea sumei de 233,00 lei.
    Va rog sa-mi comunicati modalitatea de restituire a sumei respective, in cel mai scurt timp.
    Cred ca de data asta imi veti raspunde la solicitare .

    ***** Petrica

  8. buna ziua,
    va rog sa verificati motivul pentru care, in ultimile 4 luni nu mi s-a comunicat factura pentru plata abonamentului telekom ( TV, internet si telefon) si totodata sa-mi transmiteti cauza acestei disfunctii.
    va multumesc.

  9. De ce aţi emis o factură pentru un abonament tv/net daca am facut cerere de reziliere a Contractului (care a depaşit perioada minimă).Menţionez că am văzut faptul ca rea-credinţă .Aţi întârziat răspunsul la cererea de reziliere să mă delapidaţi de o sumă de bani.În plus ne ameninţaţi pe toţi cu firme de recuperări.Am plătit toate facturile până acum dar voi discuta şi cu Protecţia Consumatorului pentru ultima.Daca nu reusesc banii să vă ajungă să plătiţi prima de FALIMENT.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0214041234 pentru a verifica exact ce s-a intamplat cu cererea de reziliere si care este starea contractului.

    • Suna la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica daca s-a inregistrat plata si pentru a face dovada platii in caz ca nu s-a inregistrat.

  10. cod abonat ******.factura este de 504 lei.cred ca este o greseala.Va rog sa verificati inca o data.Am fost cu platile la zi,mai mult am rezikiat un abonament din sos.* nr.*,si am returnat aparatura in 4 zile.Un raspuns urgent,cu explicatii,ar fi suficient.Va multumesc.**,cnp *****

  11. Buna ziua,doresc sa stiu in ce cont (sau Iban)trebuie sa fac transfer bancar din contul meu in BCR pentru a achita factura lunara Telekom pentru televizor. Deasemenea cum pot face transfer (in ce Iban) pentru plata in avans.
    Cu multumiri,Mariana

    • Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face confirmarea platii.
      Totodata, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom sa verificati daca plata s-a inregistrat sau nu.

    • Codul de abonat Telekom se afla pe factura, daca nu aveti acces la nicio factura, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul +40214041234.

  12. De ce ați eliberat o altă factură de telefon , dacă eu am făcut plata pe 14 august , îmi trimiteți alta cu scadența pe 28 august ,voi sunteți umani? Trimiteți 2 facturi într-o lună, nu e legal din partea voastră,

  13. BUNA ZIUA,Abonament **** STR.*,*,Largu,jud.Buzau,Numar telefon/cont;0238******,Cod facturare ******,vreau sa primesc factura lunara pe adresa de Email;*****@gmail.com

    • Buna ziua,
      Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

  14. Buna ziua, aș dorii o informație.Sunt stabilit în Germania de vreo 8 ani și acuma nu mai are cine să îmi plătească factura Telekom in Romania,m-ar interesa daca se poate sa fac transfer bancar de aici având cont la Sparkasse.

  15. Buna ziua! Incerc de 5 zile sa platesc online o factura si nu functioneaza. Spune sa reincerc in cateva minute.. am inteles ca nu pot mai multe persoane de cateva saptamni sa plătească online. Ce este de facut?

  16. Buna ziua , am abonament de 10 euro incepand cu data de 25.05.2020,cand am primit CARTELA SIM, deja primesc prima atentionare dupa 17 zile , cu o valoare dubla a valorii din contract, vreau lamuriri ptr. nr. de tel 07******. Va rog sa ma contactati la nr. 07******.