Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

239 COMENTARII

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  1. Buna ziua !
    Ma numesc Constantin , din Craiova, judetul Dolj . Am un abonament telefonic Romtelekom .
    Pe perioada starii de urgenta am fost plecat din localitate si nu am platit facturile . Acum am revenit si pot primi apeluri, dar nu pot initia o convorbire .
    Unde trebuie sa platesc factura ? Cum trebuie sa procedez ?
    Mentionez ca sunt o persoana trecuta de 80 de ani si nu stiu sa folosesc platile online .Am inteles din transmisiunile televizate ca pot fi amanate platile si nu vor fi intrerupte convorbirile. Va rog sa -mi transmiteti cum trebuie sa procedez ?

    • Buna ziua,
      Fiecare firma are modalitatile lor de amanare a platii insa niciun operator nu a confirmat ca nu va deconecta serviciile in aceasta perioada.
      Puteti plati factura intr-un sediu Telekom sau in orice magazin care permite plati PayPoint, sunt sigur ca unul din magazinele de cartier, poate chiar cel mai apropiat, permite plati prin PayPoint.
      Doar va duceti cu factura la magazin si va ajuta ei.

        • Plata se inregistreaza si fara confirmarea platii insa mai greu, avand in vedere ca serviciile sunt suspendate pentru neplata este indicat sa faceti si confirmarea platii pentru a urgenta reconectarea.

  2. primesc mesaje pe nr meu de tel 0******* dar euy nu sint abonat la dumneavoastra . cum pot sa aflu de ce primesc eu aceste mesaje. eu detin o cartela prepay de orange

  3. Doresc sa aflu pe luna aprilie cat am de plata la.factura tv si internet de la telekom
    Abonamentu de tv si internet e pe numele soțului ******
    Ma veti putea ajuta
    Ca sa plătesc la un paypoint

    • Noi nu suntem de la Telekom, pentru a afla detalii de plata trebuie sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234. Insa, din cate stiu, pentru a plati la PayPoint trebuie sa aveti factura fizica pentru scanare.

        • Da, codul de client e acelasi deci ar trebui sa functioneze. Insa, e preferabil sa dati un telefon la 1-2 zile dupa ce ati platit la Telekom sa va asigurati ca plata s-a inregistrat cum trebuie.

  4. Buna ziua.Nu am factura anterioara,am nevoie de numarul de cod al clientului pentru efectuarea platii facturilor prin internet.Contractul este pe numele *****,localitatea Cordun str.* n.* jud.Neamt.Pot fi informat la tf.07******.Multumesc.

  5. Buna am comandat internet si router la cartela si inca nu au ajuns vroiam sa stiu abonamentul se plătește din momentul activari cartelei sau cand se încheie contractul

  6. am un abonament de cativa ani si mia venit factura de 314 lei,care e problema,eu plateam maxim 80 lei,nu am sunat in alte tari nu am folosit internetu.astept lamutiri altfel anulez contractu

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • Acest site nu reprezinta telekom, doar ofera informatii. Sunati la departamentul Relatii cu clientii la nr 1234 gratuit in reteaua telekom si stati de vorba cu un operator call center. Daca doriti închiderea abonamentului veti primi un nr de inregistrare a solicitarii dvs.

  7. Buna ziua,
    va scriu in numele ***** Bucuresti , CUI ***** si am rugamintea de a ne trimite factura pe luna martie .Nu am primit originalul sitrebuie sa inchidem luna

  8. Buna ziua,

    Va rog mult sa imi transmiteti situatia debitului la zi(**** CUI *****) ptr a achita online
    Din cauza restrictiilor impuse si a starii de sanatate precare nu pot ajunge la pct dvs de incasare.
    Va multumesc anticipat!

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  9. Am platit ieri factura prin PayPoint.In cat timp imi va fi confirmata plata de catre Telekom? Am sunat ieri la 1234 si ultima factura .care a fost achitata este pe 29 februarie.

    • Poate dura cateva zile confirmarea platii prin alta varianta decat site-ul Telekom sau un magazin Telekom.
      Poti trimite dovada platii la daresa e-mail credit@telekom. ro, scrie si in articol, mai sus, cum poti confirma plata.

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      *Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      *E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      *Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      *MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  10. Spunetimi va rog daca se poate sa amin cu citeva luni plata la 2 ab am 4 cartele pe ab si toate pachetele ,2 cartele nu le folosesc si am niste pr financiare ab e prea mare

    • Este specificata in articol modalitatea prin care puteti amana plata in reteaua Telekom:
      Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
      E-mail – credit @ telekom.ro.

  11. De ce în Factura Seria TKR Nr. ********, s-a calculat „Servicii de internet şi date”, precum şi „Servicii televiziune”, când eu NU am contractat cu TELEKOM, niciunul dintre aceste servicii.
    Singurul meu abonament cu TELEKOM ROMANIA COMMUNICATION SA, se referă exclusiv la:”SERVICII DE VOCE FIXĂ” şi atât.

  12. Buna ziua,
    Am achitat factura TELEKOM/COSMOTE NR *****, cod client *****. din greseala in loc de 32,13 RON am achitat 323 RON. Cum pot sa-mi recuperez diferenta?
    Multumesc,

  13. Spunetimi va rog cu cit taxați convorbirile din afara retelei dv .Am sunat la deranjamente upc ca nu mergea tv de pe romtelecom și mă taxat vreo 10 euro și de ce nu luati din minute gratuite pe care le am .Astept raspuns multumesc

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  14. Bună ziua!

    Doresc să nu mai primesc factura TELEKOM prin poștă (consum de hârtie), ci ca datele de facturare de pe abonamentul meu să-mi fie trimise prin SMS pe un număr de telefon mobil din rețeaua VODAFONE.

    Am fost îndrumată să apelez nr. dvs. 021 4041234, dar nu reușesc să stabilesc legătura pentru a comunica acest lucru.

    • Va recomand sa sune titularul la relatii cu clientii Telekom pentru a verifica daca s-a inregistrat plata. Daca nu s-a inregistrat, trebuie sa solicite confirmarea platii pentru a se reconecta telefonia mai repede.

  15. Buna ziua

    Prin prezentul mesaj va solicit sa – mi confirmati plata facturi TKR ******.
    Mentionez ca am platit la un pay point suma de 100 lei in data de 20.01.2020 orele 10,30.

    • Buna ziua,

      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  16. Buna ziua ! mi se pare exagerata suma de platit ptr. luna dec 2019 72,62 lei as dori o factura detaliata ptr. ac luna . Pe luna nov.2019 am achitat suma de 36,oo lei prin BCR la data de 19-12-2019 multumesc

    • Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
      -E-mail – credit @ telekom.ro.
      Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

  17. Sunt in Spania si am facut contract pe numele soției aici in Spania la cineva de la Madrid care se ocupa cu așa ceva și nu am număr de cont sau altceva pentru a plăti sau transfera de aici banii in contul Dvs.Respectivul nu mai Răspunde la telefon sau la mesaje iar eu vreau sa vad canalele Ro. Cum pot sa fac ?

    • La ce operator aveti contractul facut? La Telekm?Daca da Puteti plati factura Online pe site-ul Telekom. ro logat in My Account. Acest site nu reprezinta telekom, doar ofera informatii.

  18. Am doua reclamatii iregistrate pentru valoarea facturii pentru servicii de care nu beneficiez . Telefonic am fost contactata ca reclamatiile au fost rezolvate si valoarea facturii pentru telefon fix este de 24,5 lei , ca sa constat acum o noua factura cu valoarea sus mentionata .Precizez inca o data ca nu am decit telefon fix .
    Astept rezolvare urgenta .Precizez nr de inregistrare reclamatii *****

    • Nu aveti nevoie neaparat sa va logati pentru a achita factura. Pe site-ul Telekom selectati Asistenta – MyAccount – Plateste factura altcuiva – aveti nevoie de cod client si suma pe care doriti sa o achitati.

  19. Buna ziua,
    As dori sa primesc factura prin email la adresa **** pentru abonatul *** com Vulturu jud Vrancea nr. telefon fix 02***** cod facturare ******
    Va multumesc

  20. nu primesc factura pe hartie,asa cum am stabii.iit.Platesc cu o factura veche si o suma estimata.nu e in regula asa ! Incaodata,va rog sa trimiteti factura pe hartie.

  21. Subsemnatul *****, domiciliat in satul Bratilesti, comuna Braesti, judetul Buzau ,posesor al C.I. , seria ** nr. ***** , cod client *****,doresc sa fac contestatie impotriva notificarii Cesiune de creante, nr. **** din data de ****, intrucat :
    – In baza contractului nr. *****, incheiat la data de ****,am achitat in cadrul abonamentului si contravaloarea echipamentului terminal (telefon Nokia 108, dual sim)
    In 24 de transe lunare, in perioada 05 2015.- 05.2017;
    – dupa expirarea contractului mai sus mentionat in 2017, ati prelungit fara acordul meu acest contract, pentru care totusi eu am platit abonamentul, in anul 2019 din nou ati prelungit fara acord , chiar daca eu am facut cerere de reziliere;
    – aproximativ in luna februarie am pierdut telefonul prevazut in contract si am sesizat telefonic institutia , cerand totodata rezilierea contractului;
    – in luna mai an current am primit, desi nu mai detineam telefonul, factura seria *, nr.****, in valoare de 130,29 ron, pe care am achitat-o;
    – dupa achitarea ultimei facturi nu am mai primit nicio alta factura,
    Cu toate acestea in luna noiembrie an curent am primit o Notificare cesiune de creante prin care Telekom Romania Mobile Communications SA (Cedent) transmite societatii DEBT COLLECTION AGENCY SRL dreptul de a recupera creanta in valoare de 778,53 ron.
    Doresc, inainte de a ma adresa instantei pentru abuzurile facute de societatea dumneavoastra , sa aflu totusi… ce reprezinta aceasta suma , avand in vedere cele mentionate

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a afla ce restante existau pe acel contract.
      Dupa ce a fost depusa cererea de reziliere, ar fi trebuit sa primiti confirmarea din partea Telekom ca a fost reziliat contractul, s-a intamplat acest lucru?

    • Buna ziua, in reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  22. Pe factura din luna septembrie ne apare un numar de telefon mobil Telekom, cu convorbiri de pe acel telefon mobil , desi nu am avut niciodatape acest telefon.
    Unde ne putem interesa?

  23. Nu pot sa platesc Factura online ! Acea persoana care a facut programul online pt plata facturii , trebuie concediat ,pt ca face rau companiei ! Am sunat la 1234 sa reclam situatia , ca nu pot plati factura si mi- sa inchis telefonul ! In functie de masurile luate , urmeaza sa , hotarasc daca raman sau NU Abonatul Telekom Romania !.

    • In material gasiti alte metode de plata. Pay Point ATM , Magazin Telekom. Ce eroare va apare când incercati sa platiti online? Dai mai multe detalii poate va putem ajuta.