Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Activare factura electronica (trimisa pe e-mail) Telekom

Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

379 COMENTARII

  1. Ma numesc ******* Diana si primesc periodin la domiciliul meu din str.******* factura **** ****** ***** cu sediul pe str.*****. Vă rog să vă constatați clientul să vă comunice corect sediul cabinetului și să nu mai fiu deranjata permanent de plata facturilor sale. Îi găsiți adresa și pe net. De asemenea, după acest mesaj vă rog să nu mă stresați cu mesaje și reclame !

    • Noi nu suntem Telekom. Prezentati-va cu buletinul dvs si o factura a domnului respectiv si spunetile ca sediul acelui cabinet este intr-o alta locatie. Sau sunati la Relatii Clientii Telekom ( nr il gasiti pe factura) si vorbiti cu un operator call central.

    • Buna ziua. Noi nu suntem Telekom. Luati legatura cu ei prin mail sau prin mesaj privat pe pag de Facebook, sau sunati de pe alt nr daca telefonul dvs este suspendat.

  2. Am primit notificare de neplata facturii, dar eu am platit-o.Unde pot trimite dovada platii sau la ce nr sa sun sa lamuresc situatia. plata a fost efectuata in data de 12 06 2023,este posibil sa fi gresit contu client

    • Confirmarea plati se poate face sunand la Relatii Clientii nr 1234 My Account Telekom puteti incarca dovada in aplicatie daca aveti cont. adresa e-mail E-mail-credit @ telekom.ro (pozati dovada plati sau o scanati

  3. Bună! As dori sa plătesc direct din cont bancar factura ,dar îmi cere cod client și nr facturii. La cod client( estd codul de abonat??)introduc și R din fata sau doar număru??. Și nr facturii este cel TKRM230…..??? Trebuie sa introduc și TKRM sau doar nr?

    • Sunati de pe alt telefon la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator dati datele de pe tichetul primit la plata facturii probabil lor nu le-a intrat suma in cont.

  4. La cutia mea poștală găsesc plicuri cu ***** ****** la Telekom!Sunt propietarul ANUȚA Bdul. ****** Nr.****.Bloc **.Sc.*.Et *.Ap.**.Constanța.Ce caută numele de **** *** la adresa mea???Nu am nici-o tangență cu Telekom-ul!De unde a apărut această eroare?

  5. Bună ziua îmi puteți lada adresa de mail pt a trimite poze cu confirmarea palati abonamentelor deoarece am plătit facturile și nu au ajuns la dumneavoastră în sistem. Mulțumesc!

  6. Sint la Romtelekom de peste 17 ani,o mare parte din an sint plecat din tara,pina nu ati devenit Orange comunication,am primit facturile regulat pe Email,v-am sunat aprox.doua luni in urma sa nu mai trimiteti pe Nr.de tel.07******,pentru ca nu le pot primi in Canada.
    Va rog insistent sa-mi trimiteti facturile pe adresa de email.

    Va multumesc,Petru Sep.29.2022.