Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

6 COMENTARII

  1. Buna ziua!
    Am reziliat contractul cu TELEKOM MOBILE si din aceasta cauza ultima factura a venit in rosu.
    Doresc recuperarea banilor prin transfer bancar in contul **** deschis la BRD Craiova
    – nr factura ******
    -seria TKRM
    – cod client *****
    In situatia in care aceasta nu este o varianta de recuperare a sumei in rosu va rog sa-mi descrieti pasii care trebuie urmati. Multumesc!

  2. Exp.: factura nr. TKR******* a sosit in cutia mea postala la data de 24.09.2018 cu toate ca ea a fost prezentata la posta pe 13.09.2018 !!!! Plata trebuia facuta pana la data de 22.09.2018 !!!
    Cred ca sesizati anomalia ?
    Propun sa treceti data de plata a facturilor cu min. 30 zile de la prezentarea la posta a plicului.
    Mentionez ca E.ON Energie SA si E.ON Gaz distributie au stipulata data de plata a facturilor la 45 de zile de la emiterea facturii sau 30 de zile de la scadenta facturii.
    Astept un raspuns clar si concret, precum si adresa Dv. clara de E-mail .
    Cu multumiri,

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa sesizati primirea cu intarziere a facturilor, daca vi s-a intamplat pentru mai mult de o factura.

    • Buna ziua,
      Pentru a vi se detalia factura Telekom trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (informatii facturi). Doar ei au acces la situatia financiara detaliata a contului dumneavoastra.