Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

46 COMENTARII

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  1. Bună ziua,
    Având la bază Ab. ******* din 2010 cu trafic internet inclus nu se justifică sumele cv din ultimele facturi ÎN SPEȚĂ Factura *********
    În acest sens vă solicit explicații având în vedere dublarea cv serviciului de telefonie.
    Rog răspuns cu celeritate pentru a putea adopta o poziție corectă financiar față de calitatea mea de consumator.

  2. Am fost la un magazin Telekom din Carefour Colentina sa platesc marea suma de 4 lei. Nu era altcineva decat eu, a venit un domn inalt la mine sa imi spuna ca trebuie sa astept o jumatate de ora. Sunt la o varsta care numai pot astepta, nu era nici un scaun liber, asa ca am plecat, nu am platit cei 4 lei, desi o casiera era libera.
    Chiar asa se intampina clientii dv.?

  3. Am plătit o parte din făcură tele com am abonament misa oprit tf ca nu am plătit o restanta dar eu am plătit 100 lei din factura curenta menționez caș pensionat handicap va ro nu mai majorat ca ma puneți în situația de nu pot sa mai plătesc vreo data

  4. Factura telekom a crescut nejustificat, de la 78 de lei la 86 de lei, dupa sase luni de la semnarea contractului. Angajatii RT se scalda in minciuni si nu vor sa imi primeasca cererea de clarificare a situatiei. Ce sa fac?

  5. Buna ziua! Am primit mesaj pe mobil 073*****, ca a afost emisa factura nr TKR1*********, PT COD ABONAT ********. Acest abonament a fost inchis de catre unitate inca de anu trecut. Va rugam sa verificati. C.A.R. SUCURSALA PETROM, COD FISCAL ******.

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  6. Buna ziua,
    Va rog sa-mi comunicati temeiul legal prin care aplicati tariful pentru emiterea facturi pe suport de hartie, in valoare de 0,46 euro. Cred ca acest lucru este total ilegal, ca de altfel si tarifarea in plus fata de abonamentul initial pentru a beneficia in continuare de canalul telekom sport+. Acest lucru ma nemultumeste si ma gandesc foarte serios la rezilierea contractului cu dumneavoastra si sesizarea ANPC.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Nu este nevoie de temei legal pentru a se taxa facturile printate, este nevoie doar sa fie mentionat in contract acest lucru, este legal. Dumneavoastra va referiti ca sunteti facturat sa primiti facturile acasa sau ati cerut o copie de pe factura la sediu?

      • Am achitat astăzi suma de 290.00 ron.
        Doresc să portez de la Orange la Vodafone dar apar cu datorie la Telekom. Am achitat datoria și doresc să fiu scos din baza de date Telekom pentru a putea realiza portarea.

        • Am inteles, nu stiu exact in baza de date a cui figurati cu datorii, probabil este un creditor, in prima faza va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica daca au vandut datoriile unui creditor sau banii au fost virati catre ei.

          • În baza de date a Telekom-ului figurez cu datoria respectivă. Am stat 72 minute în telefon, încercând să intru în legătură cu un operator Telekom și nu am reușit. Nu-i problemă…merg mâine la ANPC și ANCOM și se vor ocupa ei de problemă. Mulțumesc oricum.

          • Puteti face confirmarea platii prin urmatoarele alternative:
            -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
            -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
            -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

            Cei de la ANPC nu cred ca va pot ajuta pentru confirmarea unei plati facute astazi. Dar puteti incerca.

  7. Buna ziua,
    D-na Veress I.avand nr.telefon 0265**** in lunile noiembrie si decembrie a platit la facturi Telekom 36,25 lei (noiembrie) respectiv 35,60 lei in decembrie conform facturii nr.*****.Conform facturii nr.*****d-na Veress a platit 22,17 lei.Are contract cu Telekom SA pentru voce S.
    Rugamintea mea este sa fiti amabili si sa-mi dati un raspuns pentru cauzele platii majorate ale facturilor din noiembrie si decembrie.Eu am nr.telefon fix 0265*****.Multumesc anticipat pentru rezolvarea problemei.O zi placuta.

  8. Buna ziua
    Va rog sa ma ajutati
    Pentru o reconectare tv
    Am preluat abonamentul tv de la vechiul proprietar cu o restanta de 13 lei si nu am stiut
    Am achitat suma am dovada platii
    Stau de ieri fara cablu tv

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

          • Ati reusit sa discutati telefonic cu un operator? Daca da, ce vi s-a spus? Sau nu ati reusit sa treceti de robotul telefonic?
            Si nu stiu cum ati facut cost suplimentar, apelul la 1234 din reteaua Telekom este gratuit. Probabil costul l-ati facut in alte scopuri.

          • Nu am reusit sa trec de robot am sunat la toate nr disponibile
            Mentionez ca nu sunt titularul
            Am preluat abonamentul dar nu am schimbat numele

          • Daca urmati cu atentie pasii comunicati de robot, o sa intrati in legatura cu un operator.
            Sunati la 1234 si urmati acesti pasi, am incercat eu acum si functioneaza:
            1 limba romana
            1 esti deja clientul nostru
            1 pentru a introduce numarul de telefon telekom – introduceti numarul de telefon urmat de tasta # – se cere sa apasati 1 pentru confirmare – se va face transferul catre un operator.

    • Daca ati platit factura prin alta modalitate decat prin Telekom si doriti sa faceti confirmarea platii, o puteti face prin una din urmatoarele modalitati:
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  9. Buna ziua!
    Am reziliat contractul cu TELEKOM MOBILE si din aceasta cauza ultima factura a venit in rosu.
    Doresc recuperarea banilor prin transfer bancar in contul **** deschis la BRD Craiova
    – nr factura ******
    -seria TKRM
    – cod client *****
    In situatia in care aceasta nu este o varianta de recuperare a sumei in rosu va rog sa-mi descrieti pasii care trebuie urmati. Multumesc!

  10. Exp.: factura nr. TKR******* a sosit in cutia mea postala la data de 24.09.2018 cu toate ca ea a fost prezentata la posta pe 13.09.2018 !!!! Plata trebuia facuta pana la data de 22.09.2018 !!!
    Cred ca sesizati anomalia ?
    Propun sa treceti data de plata a facturilor cu min. 30 zile de la prezentarea la posta a plicului.
    Mentionez ca E.ON Energie SA si E.ON Gaz distributie au stipulata data de plata a facturilor la 45 de zile de la emiterea facturii sau 30 de zile de la scadenta facturii.
    Astept un raspuns clar si concret, precum si adresa Dv. clara de E-mail .
    Cu multumiri,

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa sesizati primirea cu intarziere a facturilor, daca vi s-a intamplat pentru mai mult de o factura.

    • Buna ziua,
      Pentru a vi se detalia factura Telekom trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (informatii facturi). Doar ei au acces la situatia financiara detaliata a contului dumneavoastra.