Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii
UPC este unul din cei mai mari furnizori de servicii fixe din tara iar unele din cele mai frecvente intrebari sunt acelea privind situatia financiara: ce modalitati de plata a facturii avem, cum confirmam plata si cand se inregistreaza plata.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Modalitati de plata a facturii UPC
Cum putem sa platim factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de plata a facturii UPC:

  • online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul;
  • numerar (cash) la un magazin/centru care permite efectuarea platilor prin: PayPoint, PayZone, Unicredit, Multifunctionale Unicredit si BCR, Garanti, CreditCoop, CEC, Un-Doi, Westaco (OMV), Qiwi, Posta Romana – pentru a achita prin una din aceste modalitati este necesar sa avem factura UPC;
  • ATM (bancomat): putem achita 24/24 ore la orice ATM al bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Aplicatii mobile: MyUPC Mobile, MyBRD Mobile, MobilPay Wallet;
  • Internet banking prin intermediul platformelor online ale bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Direct debit – platile se vor efectua automat prin intermediul unei banci: Banca Transilvania, UniCredit, Raiffeisen, ING, BCR, Garanti;
  • Transfer bancar – utilizand unul din conturile UPC de mai jos:

SC UPC Romania SRL
RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (UniCredit Bank)
RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (Banca Transilvania)
RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (ING Bank)
RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (BCR)
RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (Raiffeisen Bank)
RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (BRD GSG)
RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (CreditCoop)
RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (Garanti Bank)
RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (CEC Bank)
Important! Platile efectuate prin numerar la unul din partenerii UPC sau prin transfer bancar se inregistreaza la UPC in termenul de 2 zile lucratoare. Drept urmare, este recomandat sa achitam prin una din aceste modalitati daca nu a fost depasita data scadenta a facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum facem confirmarea platii in reteaua UPC?
Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
-ne logam pe platforma MyUPC;

Nu am primit factura UPC nici acasa si nici pe e-mail, ce fac?
In caz ca nu am primit factura UPC, in primul rand este important de stiut ca nu vom fi scutiti de plata facturii, este datoria lor sa ne trimita factura insa este si datoria noastra sa ne asiguram ca o platim, in special avand atatea modalitati de plata disponibile.
De asemenea, daca nu primim factura de la UPC, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii la numarul 0311000872 sau printr-o alta modalitate de contact si sa sesizam neprimirea facturii. Tot atunci putem solicita si datele de pe factura pentru a putea achita factura.

Cum pot sa primesc factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de livrare a facturii UPC:

  • in format fizic;
  • in format electronic, pe o adresa e-mail – in acest caz putem sa ne alegem si perioada de facturare, implicit data scadenta;
    Indiferent cum ne alegem sa primim factura (in format fizic sau electronic) putem sa descarcam oricand factura UPC din platforma MyUPC. De asemenea, in ambele cazuri putem sa primim informari prin SMS atunci cand este emisa factura, SMS care va contine datele facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum vad cat am de plata, ce platesc lunar si de ce am factura mai mare decat trebuie?
Pentru orice informatie financiara sau neclaritate despre factura UPC, putem sa verificam facturile pe platforma MyUPC iar daca nu suntem lamuriti sau avem nevoie de informatii detaliate, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
Perioada de facturare pentru factura UPC este dupa cum urmeaza, luand ca exemplu un client care beneficiaza de serviciile UPC incepand cu 01 iulie:

  • prima perioada de facturare: de la 01 iulie pana la 31 iulie;
  • a doua perioada de facturare: de la 07 iulie pana la 06 august;
  • a treia perioada de facturare: de la 14 iulie pana la 13 august;
  • a patra perioada de facturare: de la 21 iulie pana la 20 august;

Daca scadenta pentru fiecare perioada de facturare este ultima zi a perioadei de facturare (exemplu: pentru a patra perioada, data scadenta este 20 august in exemplul de mai sus).
Perioada de facturare este alocata clientilor in mod automat insa avem posibilitatea de a ne alege ce perioada de facturare ne avantajeaza mai mult in cazul in care optam pentru primirea facturii in format electronic (pe e-mail).

Perioada de gratie este de 3 zile astfel incat incepand cu a 4-a zi serviciile pot fi deconectate pentru neplata oricand, asta se poate intampla exact in a 4-a zi sau in a 10-a zi, deconectarile probabil se fac automat pe localitati, transe, servicii, etc.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Am platit factura UPC, de ce nu mi s-au reconectat serviciile?
Reconectarea serviciilor se face automat in urma inregistrarii platii si nu se achita taxa de reconectare in caz ca am avut o singura factura restanta.
Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:

  • am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
  • am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum pot sa fac amanarea platii la UPC si in cat timp trebuie sa platesc?

Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

  • serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
  • serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

404 COMENTARII

  1. Salut,
    Nu am primit factura de la UPC de câteva luni. Cum procedez să primesc factura prin email?
    Cum plătesc factura în acest moment și unde?
    Abonat
    ***
    Str * Bl * et * ap *
    Roman judetul Neamț
    mulțumesc
    o zi bună

    • Salut Marcel,
      Noi nu suntem de la UPC (Vodafone). Iti recomand activarea facturii electronice din aplicatia MyVodafone.
      Daca ai facut deja acest lucru, suna la relatii cu clientii la numarul 0311001000 pentru a verifica aceasta problema.

          • Nu are contract si nici nu a avut ea are cartelă de orange nicidecum de vodafone…are această cartelă de maxim 6 luni si nu e pe abonament

          • Cartela este luata din magazinul Orange sau de la un prieten sau cunoscut? Ca daca este luata de la un amic prieten atunci poate acesta are datorii catre Vodafone UPC si acestia din urma nu au cum sa stie ca numarul de telefon nu mai este al amicului si de acea trimite mesaj cu datorii, crezand ca nr este in continuare al amicului. Au mai fost cazuri de aceea intreb. Dar mai bine va duceti intr-un magazin Vodafone cu mesajul respectiv si aflati ce si cum sta treaba.

          • Cartelă este cumpărată din magazin…
            Oricum multumesc mâine o sa merg si o sa mă interesez sa vad cum stă treaba.
            O seară frumoasă!

    • Buna seara,
      UPC este fosta denumire a companiei care a fost preluata de Vodafone, un furnizor de telecomunicatii.
      De unde a primit notificare de plata, de la Vodafone sau de la un recuperator de creante? Pe notificare ce nume este scris, numele mamei sau al altei persoane?

      • Procedura de executare a fost demarata!Achita AZI debitul restant UPC in valoare de 378.17 lei. Confirma plata la 037239*****, B2Kapital

        ACESTA ESTE MESAJUL PRIMIT!

        • Puteti lua legatura cu firma de recuperari sa vedeti despre ce contract e vorba, pe ce nume.
          Poate nu este pe numele mamei dvs si este o eroare privind numarul de telefon inregistrat la ei.

  2. Am de făcut o reclamație către UPC cu privire la ceea ce a întâmpinat mama mea din cauza lor.
    Azi, 23 septembrie a.c. s-a sistat semnalul tv și telefon fix la maică-mea pe motiv de neplată facturi.
    M-am prezentat la sediul Vodafone Suceava, unde am întrebat de ce nu primim facturi și care este cauza tăierii semnalului. Mi s-a solicitat să aduc acolo abonatul , în speță pe maică-mea. Am specificat faptul că mama mea este netransportabilă și bolnavă.
    Casiera de acolo mi-a spus că nu se mai emit facturi in format clasic, ci doar prin email. Bun, i-am răspuns. Am cerut să se uite pe calculator ce telefon de contact au ei acolo. Surpriză! Era telefonul fix deci, cum ar fi posibil să transmită ei email pe telefonul fix?! Nu au putut răspunde, evident. Bun, să spunem că e corect că au tăiat semnalul după 2 luni de neplata, dar de ce nu a fost sunată bătrâna pe telefonul fix? De ce nu au trimis u atenționare scrisă? Nu? Odată ce abonatul are telefon fix, înseamnă că nu avea posibilitatea de a primi email de notificare. A cui este vina? Eu cred că a lui UPC!!!! Trebuia să sune abonata sau să îi scrie o notificare.
    Și după câte știu, suntem într-o anumită situație specială cu Covidul ăsta, nu?! Așa știu că in astfel de situație nu se permite tăierea semnalului. Parcă așa știu că zice o anumită lege!!!!
    Și să spună merci UPC pentru faptul că maică-mea nu a avut vreo urgență sanitară, altfel UPC era bună de dat în judecată. Pentru că bătrâna știe să răspundă doar la telefonul fix, dar cum acesta a fost deconectat, vă dați seama ce ieșea!
    UPC! Puțin îți pasă de clienți! Ți-ai desființat toate sediile din țară, ca niște hoți care vor să-și piardă urma! Rușine!
    Cred că vom renunța la serviciile voastre foarte reci și distante cu noi.
    Nici nu poți vorbi cu vreun operator UPC; îți răspunde un robot enervat care îți limitează obțiunile și te bagă în ceață totală!
    Rușine!!!!!!!!!! Vom renunța la UPC!!!!!

    • Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Indiferent daca primiti sau nu factura, trebuie sa platiti altfel serviciile sunt deconectate, asta este valabil la toti operatorii si la toti furnizorii de servicii.
      Cat despre trimiterea facturilor doar in format electronic, nu stiam acest lucru, ar trebui sa permita in continuare livrarea facturilor prin posta.
      Puteti face o sesizare online completand formularul de contact de pe site-ul Vodafone.

  3. Buna ziua!
    Sunt abonatul dvs. pt. servicii fixe si mobile, iar de vreo 3 luni, am numai necazuri cu plata pt cele fixe. Luna de luna, primesc mesaje de amenintare cu penalitati, desi, factura o achit in mod regulat. Deoarece, fiind in varsta, am evitat iesirile in public, am apelat la nora mea, *******, pentru a face plata prin transfer bancar. Ultima plata in suma de 62,38 lei, a facut-o pe data de 07.08.2020, nr. tranzactie *******, prin B.R.D.suma pe care mi-ati adaugat-o la cea de pe luna august. Poate, ar fi indicat, intai sa verificati si apoi sa…amenintati, ce ziceti?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Probabil plata se inregistreaza mai greu prin banca, dupa ce se verifica situatia financiara in mod automat de UPC.

  4. buna ziua

    Am fost de cateva ori contactata de o persoana pentru a recupera pentru dvs o suma restanta din partea mea catre upc de 91 de lei.
    nu stiu de unde presupuneti ca v-as datora aceasta suma din moment ce eu la sfarsitul anului trecut am fost la upc sediu din Timisoara calea Aradului si am solicitat rezilierea contractului iar in data de 10 ian 2020 am primit mesaj din partea upc ca ,la sfarsitul lunii ianuarie contractul o sa fie reziliat si o sa am de platit factura pe luna ianuarie cod: ******, factura ce am platit-o. De asemenea mi-am verificat contul nu mi-a ramas nicio factura neplatita.
    Va rog frumos sa va verificati sistemul sa il actualizati cu informatiile corecte.
    Daca aveti nevoie de dovezi, contactati-ma via email si o sa va trimit
    Va multumesc Madalina

  5. Buna seara. Mi-a venit factura de la upc-vodafone de la TV cu pretul 51.77 lei si am fost azi la un magazin vodafone si am platit. Mi-a cerut codul de client cel din 7 cifre , si suma i-am zis sa treaca 52 lei. Cand ajung acasa intru in my vodafone fix & TV si ma loghez si imi spune ca am de platit 51.77 lei , dar eu am platit, mi-a dat si bonul aia de la vodafone. Si am intrat iar acum cateva minute in cont si tot la fel zice ca am de platit 51.77 lei. Dar totusi cand am intrat pe meniul confirmarea platii, imi zice ca nu am nicio factura neachitata, si cand intru la plata factura zice ca am de platit 51.77 lei. Oare dureaza pana saptamana viitoare pana sa nu mai apara in my cont ca am de platit ?

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  6. Buna ziua! Am incheiat cu dvs. un contract TV si internet pe numele ****( Cod client *****), la Pucioasa (cartier * nr. *, nu str. * cum apare pe factura). Nu am domiciliul stabil la aceasta.V-as ruga ca de acum incolo facturiile urmatoare, sa fie emise pe adresa unde am domicilul stabil si anume: *, str. * nr *, Bl.*,sc.*, ap *,sect 6, Bucuresti. Am facut aceasta solicitare si verbal, prin telefon, dupa primirea contractului prin e-mail, dar mi s-a explicat ca nu e posibil de a face modificarea decat dupa emiterea primei facturi( ?!). Multumesc.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC (Vodafone), va recomand sa trimiteti aceasta solicitare pe adresa e-mail persoanefizice_fix_tv@vodafone.com.

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

  7. Nu am confirmarea plății din contul meu bancar a facturii primită pe luna mai 2020. Vă rog așa cum proceda UPC-ul, confirmați-mi plata facturilor pe adrea de mail. Mulțumesc-

    • Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Va recomand sa trimiteti aceasta solicitare catre Vodafone, adresa lor e-mail este persoanefizice_fix_tv@vodafone.com.

    • Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      -serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      -serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

        • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
          -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
          -ne logam pe platforma MyUPC;

  8. Buna ziua
    De curând au venit niste rude din franța și trebuie să mai stăm în carantină pana pe 10 este posibil sa ma mai amânati pana pe 10 va rog cu plata facturii

  9. Buna ziua,
    Acum destul de multi ani in urma fostul UPC a venit cu o oferta si a spus ca pot beneficia de un post telefonic -fax GRATUIT.
    Am discutat acest subiect si in 2015 si apoi mai tarziu, dar vad ca si acum apare pe factura ca beneficiez de ABONAMENT ALO NELIMITAT IN RETEAUA FIXA VODAFONE !?
    Daca este vorba despre alte aspecte tehnice, imi cer scuze, dar daca este vorba despre acel abonament telefonic am rugamintea sa verificati ca nu folosesc asa ceva si sa mi-l scoateti din factura!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC). Din cate stiu, telefonia fixa este inclusa in abonament. Va apare si o anumita suma in dreptul acelui serviciu?

    • Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) la numarul 0311001000 si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      -serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      -serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

  10. Buna ziua!Am avut instalata aplicația UPC pe telefon,dar am sters-o din greșeală.Am reinstalat-o dar nu mai știu parola și nu pot intra.Tebuie să-mi fac alt cont dar pentru că plățile le fac online,nu am datele cerute.Si nu am găsit aplicație în limba română și nu înțeleg ce îmi cere.Cum rezolv?Mi se poate trimite o factura pe email?Abonamentul este pe*****,com Sucevița.

    • Buna ziua, pentru a primi factura UPC pe e-mail si pentru a primi datele de conectare la aplicatia MyUPC va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPc la numarul 0311001000.

  11. Sintem in 23.05.2020 si nu am primit mesaj referitor la detalii de plata pentru factura lunii mai ,iar din cit stiu pe 28 mai este scadenta.Astept mesajul.

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a verifica daca figurati in baza lor de date cu facturi neplatite.